Zanussi keukenapparatuur ervaringen

Beoordeling: 1 Zanussi keukenapparatuur is 1 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 1 uit 5 sterren.

Zanussi keukenapparatuur ervaringen? Deel hier uw ervaring over Zanussi. Lees hier alle Zanussi keukenapparatuur ervaringen.

Zanussi informatie

Zanussi is in 1916 opgericht in het noordoosten van Italië. Zanussi probeert u in de keuken zo goed mogelijk te bedienen met het aanbieden van onder andere wasmachines, drogers, kookplaten, magnetrons, ovens, afzuigkappen, koffiemachines, koelkasten, vriezers, vaatwassers en klein huishoudelijk apparatuur.

Voor meer informatie, tips en openingstijden bezoek de website>>

Zanussi dealers

Met meer dan 100 verkooppunten is Zanussi op verschillende locaties in Nederland, en wereldwijd, te verkrijgen. Bezoek de website van Zanussi voor alle verkooppunten.

1 “Zanussi keukenapparatuur ervaringen

Beoordeling: 1Zanussi keukenapparatuur ervaringen is 1 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 1 uit 5 sterren.
  1. Robbie van Dijk   schrijft over Zanussi keukenapparatuur:
    Ik heb een zanussi koelkast gekocht.
    Deze koelde heel erg goed zo goed dat heel de achterwand bevroor en al het eten wat er in lag ook .

    Met als gevolg dat ik mijn blokje kaas eerst moest ondooien voordat ik deze kon snijden.

    Nou belde ik de tussenhandelaar waar ik deze koelkast heb aangekocht.
    En deze stuurde 1 dag later de monteur en deze kwam met de conclusie koelkast is kapot en het lag niet aan de montage of instellingen.

    Nu moest zanussi zelf gebeld worden dit dan ook gedaan en deze laten mij 15 dagen wachten en dan te bedenken dat mijn koelkast 6 weken oud is .
    Het duurde ook nog even voordat ik dit ontdekte dat er iets nie klopte met de koelkast .
    Natuurlijk eerst nog alle instellingen gecontroleerd en het even afgekeken
    Of er verandering kwam in de ijsvorming
    Dus al met al dalijk 7 weken gezeten met kapotte koeling.
    vind het een zeer kwalijke zaak zanussi mij nu nog 15 dagen laten zitten .
    Heb gevraagd om nieuwe koelkast af te sturen maar eerst moet hun eigen monteur kijken die zal tot zelfde conclusie komen als de monteur die van mijn tussenhandelaar is geweest
    Mijn inziens laat zanussi hier echt steken vallen en zouden mij gewoon een nieuwe koelkast op moeten sturen .
    En was het probleem met paar dagen opgelost

    Robbie van Dijk geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

*

Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
Spring naar toolbar