Ervaring Nieuwenhuis keukens
Ervaring Nieuwenhuis keukens? Alle Nieuwenhuis keukens ervaringen. Van plan bij deze keukenwinkel langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over dit bedrijf.
Wat was uw ervaring met Nieuwenhuis keukens?
Zelf snel een recensie voor Nieuwenhuis keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen:
Klik hier – deel uw ervaring >>>
Cadeau – keukenmagazines
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Deze keukenmagazines staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht:
Klik hier – Top 4 goedkoopste keukenzaken >>>
Nieuwenhuis keukens algemene informatie
Nieuwenhuis keukens is een onderdeel van de Mandemakers groep. Het is een prijsstunter die voornamelijk in het Noorden van Nederland in verschillende plaatsen zit. Nieuwenhuis verkoopt onder andere het merk Siematic keukens.
Wilt u de keuken wat goedkoper? Dan kunt u ook kiezen uit de Selekt collectie. Dat is de huis collectie van Nieuwenhuis keukens.
Nieuwenhuis doet alles – Niet alleen leveren en monteren van de keuken. Ook betegelen, leidingen verleggen – en het demonteren en afvoeren van de oude keuken is mogelijk.
Kom langs in de showroom en laat u inspireren door de Nieuwenhuis Selekt collectie. Een huisbezoek kan ook – De adviseur komt zelfs langs aan huis voor het beste maatwerk.
Bekijk hier de website.
Nieuwenhuis keukens vestigingen
Nieuwenhuis keukens is alleen vertegenwoordigd in het noorden van het land. Het bedrijf zit in de provincies Overijssel, Friesland, Groningen en Drenthe. Nieuwenhuis heeft showrooms Assen, Deventer, Groningen, Heerenveen en Meppel.
Er zijn recentelijk geen nieuwe showrooms bijgekomen of gesloten. Lees hieronder reviews, beoordelingen, klachten en ervaring Nieuwenhuis keukens.
We zijn zeer ontevreden met de door Nieuwenhuis Keukens geleverde keuken en de service van dit bedrijf. In het najaar van 2023 heeft NK een ontwerp gemaakt voor de keuken in ons aan te schaffen appartement in een 300 jaar oud Rijksmonument. Geen standaardwoning, maar een verbouwd pakhuis van een kleine 100 m2 met vrijstaande pilaren en met afwijkende maten.
De verkoper leek vriendelijk en capabel. Zijn ontwerp zag er goed uit en leek recht te doen aan de relatief kleine en moeilijk ruimte. Er werd veel berg- en werkruimte ingenieus in de +- 9 m2 ondergebracht en alles leek te passen. Zo zou er tegen één wand een imposant (schier-)kookeiland met hele grote lades geplaatst worden, handig bij weinig bergruimte.
Het inmeten ter plekke werd gedaan door een andere medewerker van NK en ook nu bleek alles volkomen te kloppen, het ontwerp paste. We tekenden voor akkoord.
Drie maanden later werden alle onderdelen afgeleverd en kon de monteur aan het werk. Het plan werd door hem strikt uitgevoerd, op gegeven moment onder protest van onze kant: het schiereiland bleek namelijk in de zo goed doorgemeten kleine ruimte immense afmetingen te hebben. Maar bovenal bleef er een doorgang van 62 cm over als enige toegang naar de rest van de woonruimte. De keuken, in die vorm, stond duidelijk op een ongeschikte plek. Een brancard kon er absoluut niet doorheen komen, een rolstoel al helemaal niet en uiteraard was ook verhuizen zonder alles af te breken voortaan onmogelijk.
Wanneer we dit vrij rampzalige resultaat komen melden bij de NK verkoper toont hij begrip en belooft met de hoofdvestiging in Waalwijk te gaan overleggen. Wellicht zou de nodige aanpassing zelfs “kostenneutraal” kunnen. Weer een paar weken later bleek die mogelijkheid uitgesloten, maar hij had wel een coulant voorstel: de keuken zou worden aangepast aan de afmetingen van de ruimte; de helft van de kosten was voor NK, de andere helft voor ons. Dat het aanhelen van de parketvloer en de nieuwe installatiewerkzaamheden ook voor onze rekening erbij zouden komen drong pas veel later tot ons door.
Het vertrouwen in Nieuwenhuis Keukens was nu vervlogen. We besloten om niet op het voorstel in te gaan, maar om wel een bedrag als compensatie voor de geleden schade te vragen. Dat werd door Nieuwenhuis geweigerd zonder ooit een reden aan te voeren, al vroegen we er meerdere keren naar. Het bedrijf hield vast aan het voorstel om “uit coulance overwegingen” een deel van de kosten voor de ombouw voor eigen rekening te nemen. Dat deel van de kosten werd trouwens gaandeweg de correspondentie met het hoofdkantoor in Waalwijk lager dan het oorspronkelijke “coulante voorstel” van de verkoper in vestiging Groningen. Ook nu weer werd voor deze beslissing geen noodzaak gevoeld om dit feit toe te lichten, ondanks onze vraag ernaar. Men had kennelijk genoeg van klagende klanten en achtte waarschijnlijk ook het risico van juridische stappen gering.
Nieuwenhuis Keukens is beslist geen aanrader. In eerste instantie is men zeer vriendelijk en hulpvaardig en wekt de indruk met de klant mee te denken, maar zodra er eenmaal in goed vertrouwen getekend is, is de klant aan de geldwolven overgeleverd.
Is er een mogelijkheid om hier iets tegen te doen?
A. Noordbruis geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ik ben vandaag gebeld dat ze 21 november de scharnieren, het kantband en dus het deurtje komen monteren. Poging 3 om het deurtje af te hangen. Nog 2 maanden geduld hebben dus.
Marc Fransens geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
S.Barends geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Petra geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Keuken besteld en de koopovereenkomst getekend. Bij de opstelling van de onderdelenlijst is een fout gemaakt door de verkoper maar de tekening was wel correct. In de loop van het proces is die tekening ook aangepast door de verkoper zonder de klant daarop te wijzen. Bij de montage werd duidelijk dat de vormwand was vervangen door een goedkope wang. Het enige wat verkoper van Nieuwenhuis Keukens nu doet is alle verantwoordelijkheid afschuiven naar de klant en gaat op geen enkele manier in op de klacht. Ze nemen een erg arrogante houding aan. Je koopt dus een duurdere keuken dan die je daadwerkelijk geleverd krijgt.
J.K geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Maar moet er 8 weken op wachten, vakantie heb je in april een nieuwe keuken gekocht he. Gisteren kwam de nieuwe machine…. nou geïnstalleerd de machine doet het tot zover maar nu is de kastdeur niet goed afgesteld. Ik wordt hier zo moe van. Waarom kunnen ze niet beter personeel in dienst nemen die hun werk goed doen. Ik ben behoorlijk teleur gesteld. Oja kom er ook achter de oven die geleverd is is niet de oven die wij besteld hadden 😡
Sylvia geeft4 uit 1 tot 5 sterren
fam bruyn it sneek geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Hun antwoord: “ dat kun je toch zelf wel bedenken”
Terwijl je duidelijk hebt aangegeven een bepaald budget te hebben
Over advies geven gesproken….ik koop toch niet elke dag een keuken…
Montage service van de Keukenman prima, advies in showroom bij de aanschaf zeer matig
Rita geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Friedeke geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Er worden de mooiste aanbiedingen beloofd, maar helaas blijft het daarbij. Melding van gemaakt, wordt vervolgens doodleuk afgeschoven naar een service-afdeling (waarschijnlijk naar de ‘grote’ Mandemakers groep) en je raadt het al…. tot op heden nog nooit teruggebeld. Rondom een teleurstellende ervaring.
Wouter geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Verder was het advies goed. Onze standaard keuken word meteen aangepast naar een professioneel model.
Wij zijn tevreden!
Mark en Huang geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij zijn gisteren verhuist en vandaag zouden we voor het eerst in ons appartement gaan eten ,bleek ons kook toestel met Bora niet te werken mijn vrouw naar de vesting Heerenveen gebeld,antwoord we doen ons best dit op te lossen paar uur later weer gebeld
Toen ik thuis kwam wisten we nog niets ,daar was de vesting manager Zelfde verhaal ,vroeg dit had vandaag toch opgelost moeten worden ,na lang aandringen werd er toch weer gebeld ,antwoord was morgen om 12 uur word u gebeld dan weten we wanneer we het kunnen plannen Koop je een dure keuken dan mag je er van uitgaan dat je er toch mee kan koken
Maar als er toch iets mis is grijp je direct in en los het probleem op, wij weten dus nu nog niet wanneer we thuis kunnen eten ??
Zaterdag was de koper van onze woning om de keuken op te meten,vroeg hem waar koop je hem wist hij niet Mijn voorstel was ga even bij Nieuwenhuis kijken goede zaak prima keukens
Hij heeft daar een complete keuken gekocht ,in plaats van dat ik daar voor word beloond wil men niet snel ons probleem oplossen
Wat is uw mening als directie over dit punt ,Heb in mijn werkbare jaren grote projecten VW begeleid ,voor ons was de klant koning
vriendelijke groet Simon Schippers 0627348413
S.chippers geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Eind Februari werd de keuken bezorgt door…. De keukenman (Mandemakersgroep) incl. een compleet verwoeste magnetron. De keuken werd de dag erna door een ZZP-er gemonteerd. Deze gaf meteen aan dat de magnetron in het distributiemagazijn was gevallen en vervangen dient te worden. Monteur moest vragen of ik het nog te betalen deel wel alvast wilde betalen, maar hij had geen mobiele pin bij zich en vond het zelf ook een gênante vraag daar er nog niet 100%was geleverd.
3 dagen later een oproep van Boschservices om deze te komen maken (lag echt letterlijk in 1000st). Waarop wij contact hebben gezocht met Nieuwenhuis in Meppel. Die gaven aan dat zij reparatie ook niet zouden accepteren maar dat moest ik met hun “Hoofdkantoor/ klantenservice” regelen. Deze blijkt in Waalwijk te zitten (oftewel Mandemakers). Zeer onbehouwen geholpen waarbij wij werden gewezen op de servicevoorwaarden en dat zij eerst zouden mogen repareren i.p.v. vervangen.
Ik heb hun op mijn consumentenrecht gewezen dat er nooit is geleverd wat ik had besteld, een kapot product rammelend inladen en bij mij over de drempel schuiven betekent niet dat ik dat heb gekocht. Wij hebben een nieuwe, werkende magnetron gekocht. Veel discussies mar Mandemakers was niet te bewegen…. Tot dat ik aangaf dat de rekening nog niet volledig is betaald (deel achter gehouden voor oplevering na volle tevredenheid na montage) en anders daarvan zelf wel een magnetron zou kopen.
Uiteindelijk veel excuses (vanuit de winkel) dat het allemaal zo niet is bedoeld (nadat ik een mail had gestuurd en aangaf mijn ervaring extern te publiceren). Ze wilden mij en m’n vrouw zelf wel tegemoet komen met een etentje o.i.d.. Gekozen voor 100eu VVV-bonnen.
Nadat de keuken (2 weken later) inmiddels was opgeleverd met de magnetron, een zeer karig model, die wij bij aanschaf niet konden zien want er waren product wissels, maar vertrouwen want volgens verkoper gewoon een goede magnetron (draaiknop voor tijd en een draaischakelaar voor watt) hebben wij de rekening volledig betaald. De cadeaubonnen nooit meer gezien en op mijn mail, die binnen 2 werkdagen beantwoord moet worden volgens de auto reply, nooit meer iets gehoord.
De keuken is gewoon verder goed, maar de service en liegen over het niet behoren tot DMG is treurig. Zoveel geld uitgeven behoort een feestje te zijn, niet deze diep trieste ervaring.
Bedankt, Nieuwenhuis keukens te Meppel
Rene geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Victor geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Kui geeft1 uit 1 tot 5 sterren
simon en harriet
Simon geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Geesje geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Ik hoop dat deze reactie een bijdrage kan leveren in het verkrijgen van mijn gift en dat de mevrouw wederom op haar functioneren kan worden aangesproken.
mvg
p.luining geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Sharon geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ben geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Buursema geeft4 uit 1 tot 5 sterren
De annuleringsclausure dekt alleen het niet verkrijgen van financiering. Financiering was geen voorbehoud in mijn situatie maar de koop van het huis kon om andere redenen niet doorgaan.
De keuken adviseur was hiervan op de hoogte omdat ik mijn situatie bij het begin van het gesprek duidelijk had uitgelegd.
Ik had in ernstige problemen kunnen komen als ik de offerte had getekend. Advies: nooit tekenen voordat de offerte zorgvuldig is bestudeerd, met name de annuleringsclausule.
C P Schothorst geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Uitschuifbaar deel van de schouw van de afzuigkap wordt niet aangesloten. Dit past niet volgens de monteur. Gevolg ik zit met een kier van 5cm moet ik zelf nog 30 min bezig met aansluiten. Prima te doen maar het gaat om het principe. Daar denkt de klantenservice anders over we hebben gekozen voor montage maar niet voor aansluiting.
Ook de winkel kan hierin geen beslissing nemen en is liever druk met nieuwe klanten dan bestaande klanten.
Arjan geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bert geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Nico geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij bevelen hem graag aan.
Met groet,
Albert
A.P. Burema geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Onderhandel klant geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Linda geeft5 uit 1 tot 5 sterren
unkown geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ed geeft5 uit 1 tot 5 sterren
inhuurden (KTN). Deze maakte veel fouten waar we tot op heden last van hebben.
Enkele weken geleden kwamen we er bij toeval (verstopt toilet) achter dat het water uit de gootsteen in de keuken rechtstreeks onder het huis loopt. De afvoerleiding was afgebroken.
Bij het plaatsen van de keuken is het water van de zijmuur naar de muur aan de voorkant verplaatst. Het leidingwerk is hierop, door het door Nieuwenhuis ingehuurde bedrijf, aangepast.
Een jaar geleden (2015) stond er opeens schimmel op enkele muren en bleek dat de oude leiding water lekte en niet was afgedopt.
Nu blijkt dit jaar ( nov 2016) dat de verlegde leiding afgebroken is omdat hij niet gelijmd en gestut of opgehangen is. Elke loodgieter schijnt te weten dat een leiding dan gaat doorbuigen en afknapt.
Nieuwenhuis stuurt hierop een deskundige die constateert dat het leidingwerk provosorisch is gedaan, zowel onder het huis als in de keuken zelf en hersteld dient te worden. Conclusie van Nieuwenhuis is vervolgens dat dit herstellen voor mijn rekening is omdat het leidingwerk niet door hen is gedaan???
Er worden zo goedkoop mogelijk montage en installatiebedrijven ingehuurd om de kosten te drukken. Gevolg is dus prutswerk.
Juist mensen die er geen verstand van hebben, zoals ik, denken het via een totaalpakket goed geregeld te hebben. Niets is minder waar, wees dus gewaarschuwd!
I. Zoethout geeft2 uit 1 tot 5 sterren
O Kroon geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mijn dank hiervoor!
Pieter,
Tolbert
PG geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jay geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Echter…. de prijs was geen prijs !!!
Uiteindelijk bleken er zoveel voorwaarden dat de prijs maar 10% korting bleek (en dat terwijl er grote advertentieborden in de winkel staan dat er 35% korting op alle keukens wordt gegeven).
Een dergelijk lokkertje om klanten in je winkel te krijgen, is de slechts denkbare reclame, als je de zogenaamde “prijs” waarmaakt.
Foei Nieuwenhuis Keukens !!
Van Tol geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ze konden ons ook geen kleurcodes geven van de keuken dus bestellen bij een andere keukenzaak is daarmee ook lastig.
Tot onze grote spijt heeft ook onze inductieplaat het na 1 week begeven. wij hebben een elektriciën erbij gehaald en naar blijkt is de plaat voor de helft stuk.
Weer contact opgenomen met Nieuwenhuis Heerenveen. Nieuwenhuis wil geen zaken met ons doen, wij moeten het maar bij de fabrikant van de inductieplaat regelen, dat doen zij dus niet voor ons. De fabrikant geeft aan dat het onder garantie valt maar heeft niet eerder tijd dan na 3 weken… dat is best lastig koken!
De klantvriendelijkheid en de behulpzaamheid zijn verdwenen op het moment dat de keuken betaald is. Waardeloze zaak en als ik ooit van mijn leven weer een keuken wil kopen, zal dat niet bij Nieuwenhuis zijn en dat zal ik dan ook aan een ieder bekend maken.
Greydanus geeft1 uit 1 tot 5 sterren
P. Kooistra geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Helaas ging er met de levering echter alles, maar dan ook alles mis. Plinten die ontbraken, een ladekast die niet paste. De boiler waar geen rekening mee was gehouden, een werkblad te kort, het andere werkblad vol metaal vlekken en strepen. En nu 2 weken verder weten we nog steeds niet over hoe en wanneer het wordt opgelost. Zit je dan met een halve chaos aan keuken in je huis en niemand die je meer informatie geeft
henk geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Nu, na 2 maanden combi magnetron stuk. Monteur komt na 3 weken en moet nieuwe in. Ook hier weer 4 weken op wachten want het is druk.
Al met al erg rommelig en ben niet tevreden over de gang van zaken. Reactie van Nieuwenhuis, vervelend voor u.
Dit was de eerste en laatste keer hier.
Gerard geeft3 uit 1 tot 5 sterren
De koelkast deur is niet goed bevestigd.
Verder een prima prijs en goede service.
Desiree geeft4 uit 1 tot 5 sterren
KB76 geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Broekhuis geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bert geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ph geeft4 uit 1 tot 5 sterren
bijna 3 maanden bezig met de sluiting van onze keukenkast.
foto’s sturen sluiting af gegeven. nog steeds geen oplossing.
Nieuwenhuis durft zelf geen beslissing te nemen om iets te bestellen wat misschien een oplossing kan zijn.
we moeten zelf maar op internet gaan kijken en hiermee is het na maanden t.a.v. Nieuwenhuis afgedaan.
Hierbij geef ik Nieuwenhuis op voor de koude douche.
A.Zonneveld geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Gonzales geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Carl en Mirjam geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
P Lokke geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Voor inbouw gemeld dat afvoer oude gootsteen erg slecht was. Niettemin door aannemer via 6 meter buis met 4 haakse bochten nieuwe afvoer aangesloten op oude afvoer. Geen controle riolering uitgevoerd. Nu afvoer steeds slechter.
‘De Keukenman’ stelt vast dat afvoer op die manier vragen om problemen is.
Nieuwenhuis klantenservice zei dat in dat geval de kosten voor de aannemer zijn.
Aannemer Dijkstra stelt dat het aan de riolering ligt en niet aan de afvoer want dat ‘mocht’ op deze manier.
Offerte gekregen voor zowel verbetering afvoer als oplossen rioleringsprobleem. Nieuwenhuis stelt nu dat omdat het niet aan de aanleg van afvoer ligt de kosten voor mij zijn – aannemer zegt immers dat het mag…
Voorstel om riolering te verbeteren op eigen kosten en als dat niet blijkt te werken alsnog op kosten aannemer de afvoer te verbeteren wordt niet geaccepteerd.
Een zeer klantonvriendelijke benadering met een weigering de klacht op te lossen vanwege een door hen moedwillig verkeerd voorgestelde situatie – de aannemer die de afvoer goed had moeten aansluiten gaf zelf een oordeel over de wijze waarop dat was gebeurd en – o wonder – vond dat het goed was gedaan (‘het mocht zo’). Nieuwenhuis Keukens gaat daar (natuurlijk) in mee ondanks het zeer uitgebreide negatieve rapport van de medewerkers van De Keukenman die de keuken hebben ingebouwd.
Zeer slecht!
Wiegersma geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Arnold geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Waarop is mij niet helemaal duidelijk. Want na goed 2 jaar liet de verf van de greeplijst al los op een plek waar je niet met je handen aankomt. Hun reactie was dat dit normaal is omdat je de keuken gebruikt en dus zijn dit voor hun gebruikssporen. Een nieuwe lijst kost ons € 150,00 wat een service. Ik zou zeggen ga voor een goedkope keuken onze ervaring daarmee is echt goed en deze ervaring is gewoon slecht.
Yvonne geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Linda geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Iloon geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ondanks dat het een lange zit was, heeft de hele vriendelijke atmosfeer ervoor gezorgd dat we hebben besloten direct de keuken te kopen.
Kan niet wachten tot de levering heeft plaatsgevonden.
Bo geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Koster J geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Het systeem van de grote lades in onze keuken liep niet soepel meer
Een keer contact opgenomen en er werd actie ondernomen
Het is opgelost door een van hun installateurs
Het zijn aanpakkers en ze doen wat ze beloven
Steenwijk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
catootje geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
nasa geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Geslaagd geeft5 uit 1 tot 5 sterren
zijn alleen gericht op het zetten van een handtekening
weinig kennis
gen lee geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback, dit waarderen wij enorm. Echter vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan. Mocht ik u toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn verneem ik dat graag!
Met vriendelijke groet,
Wendy – Webcare Nieuwenhuis Keukens
Thuisgekomen bleken er enkele fouten in de overeenkomst te staan, dus terug naar de winkel. Daar roken we onraad omdat de ’tijdelijke’ decemberactie nog steeds liep en de door ons bedongen showroomapparatuur ook aan iemand anders verkocht was.
Bij het inmeten kwamen nog een aantal fouten aan het licht.
Veel brieven gestuurd en na gesprekken met bedrijfsleider en rayonmanager dachten we dat alles rechtgezet was. Helaas: In oktober 2014 kregen we een keuken die sterk afweek van de keuken die we gekocht dachten te hebben. Ten einde raad juridische hulp ingeschakeld en zelfs in maart de directeur op bezoek gehad.
Goede hoop op een oplossing, van alles toegezegd, maar we hebben nu al meer dan een jaar een verkeerde keuken in ons huis staan, mails, telefoontjes worden niet of vaag beantwoord…
Mars geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer, mevrouw,
Wat een vervelende situatie! Ik wil graag uw order inzien om te bekijken wat er mis is gegaan, zou u uw ordergegevens willen mailen naar webcare@nieuwenhuis.nl? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Wendy – Webcare Nieuwenhuis Keukens
Beste Wendy,
Wat er allemaal mis is gegaan, is binnen jullie organisatie bekend: Ik heb inmiddels al zoveel ‘vaste’ contactpersonen gehad, dat volgens mij iedereen op de hoogte is. Maar niemand die de kwestie oplost.
Ordernummer is 2 1434 053095.
Gisteren heb ik zelf voorgesteld welke (definitieve) oplossing ik voor ogen heb. Ik ben in afwachting van een reactie van de heer C.
Keuken verder naar wens, maar de monteur zeer !!!! slecht. Slechte afwerking keukenkastjes, plinten verkeert afgemonteerd, schade toegebracht aan achterwand kastje zonder dit te melden, verkeert afmeten van achterwand, afzuigkap niet aangesloten op afvoerpijp, bedrading van afzuigkap in motor afzuiginstallatie gelegd
( monteur Gutmann v.u Duitsland heeft schade verholpen), zeer lange wachttijden bij afhandelen fouten en problemen. Kortom geen aanrader.
erik geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer,
Dank u wel voor uw feedback. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat u deze ervaring heeft opgedaan. Hiervoor wil ik u mijn excuses aanbieden. Ik wil graag uw order inzien. Zou u uw (order)gegevens willen mailen naar webcare@nieuwenhuis.nl? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Wendy – Webcare Nieuwenhuis Keukens
Wij hebben nu een top keuken voor een in onze ogen faire prijs.
Onze woonkeuken is het hart van ons huis geworden terwijl we hem eerst in een hoek hadden willen zetten.
Dank voor het goede advies en de persoonlijke service.
Brenda geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Het waren tevens erg ‘simpele’ keukens, want ik heb hem geheel zelf in de keukenruimte weten te monteren zonder dat het een lastige klus was. Alleen met de schouw voor de afzuigkap kwam ik niet helemaal uit.
Ruddy geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Uiteindelijk werd de keuken voor de bouwvak geleverd en half geplaatst.
Iedereen van Nieuwenhuis Keukens was ons daarna schijnbaar vergeten.
Vervolgens 8 weken met een haspel in de keuken geleefd omdat de achterwand niet geplaatst kon worden op dat moment. Ook was de afzuigkap niet goed geplaatst en de onderplint in de verkeerde kleur geleverd en de onder plint is niet goed aangesloten op de kasten.
De vensterbank die we later besteld hadden kregen we niet eens, omdat we niet thuis waren en de persoon die het kwam brengen geen half uurtje op ons wou wachten. Ze hadden namelijk niet van te voren gebeld dat ze er aan kwamen, terwijl dit wel de afspraak was.
Na veel gedoe en bellen met klantenservice en de vestiging Deventer, is het nu nog niet klaar. Elke keer wordt beloofd dat we teruggebeld worden, dit is nog geen enkele keer gebeurd. De vrouw die ons hielp op de klantenservice was op het laatst ook niet meer zo vriendelijk tegen ons.
Afgelopen week is een monteur langs geweest. Heeft met veel pijn en moeite de achterwand geplaatst, want dit had schijnbaar bij de eerste keer geplaatst kunnen worden. Daarnaast heeft hij de afzuigkap vervangen.
Nu zijn onze plinten nog niet geleverd. En nu wordt dit schijnbaar niet meer gedaan.
Mooie beloften, wordt niks nagekomen
Als je keuken besteld staan ze graag voor je klaar en bellen ze bijna dagelijks. Is de keuken betaald dan hoor je er niks meer van en moet je zelf overal achteraan bellen.
Keuken is nu nog niet volgens afspraak geleverd. Vraag is of dit nog gaat gebeuren.
Ashley geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Ashley,
Spijtig te lezen dat het een en ander niet goed is gegaan. Ik ontvang graag uw ordernummer zodat ik de huidige situatie in kan zien. Kunt u dit mailen via webcare@nieuwenhuis.nl? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Wendy – Webcare Nieuwenhuis Keukens
Na plaatsing bleek de vaatwasser niet open te kunnen, doordat er een te hoge plint was geplaatst. Netjes gebeld maar werd gelijk afgeblaft dat ik dat eerder had moeten melden bij oplevering van de keuken. Let op dus bij oplevering moet je alles maar dan ook alles nalopen. Onze situatie; op vrijdag komt 1 monteur de keuken plaatsen. Gelet op de grootte van de keuken en de zwaarte van de composietbladen onmogelijk. Maar met mijn hulp is het gelukt aan het einde van de middag alles klaar te hebben.
Je krijgt dan een formulier onder je neus gedrukt waarop je moet tekenen voor juiste plaatsing. In principe moet je dan met de monteur de gehele keuken nalopen, maar ook de monteur wil graag naar huis dus teken je maar. nooit doen dus.
Wat betreft de plint, als ik de vaatwasser wilde gebruiken moest ik de plint er zelf maar even afhalen en over een week of 7!! kwam er mogelijk iemand langs. De fabrieken waren dicht vanwege vakantie’s (heb helemaal niks met een fabriek te maken) en een aantal monteurs waren op vakantie.
Al met al afspraken worden niet nagekomen en een bedroevende service
A. Visser geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer of mevrouw Visser,
Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend dat de communicatie in eerste instantie zo stroef gelopen is, en natuurlijk ook dat de installatie niet naar behoren is. We gaan uiteraard onze uiterste best doen om het goed voor u op te lossen. Zou u contact willen opnemen met webcare@nieuwenhuiskeukens.nl? Als u uw ordernummer even vermeldt, wordt er na het weekend zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen om alles netjes af te handelen. Alvast bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Teun – Webcare Nieuwenhuis Keukens
K geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw compliment. Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen.
Met vriendelijke groet,
Wendy – Webcare Nieuwenhuis Keukens
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Frederik- Willem geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij zijn op 25 maart 2015 naar Nieuwenhuis keukens in Assen gegaan. Hier hebben wij een mooie keuken samengesteld en werden vriendelijk geholpen. Wij zouden een 3d tekening nog via de mail ontvangen werd ons toegezegd. Dit duurt echter langer en pas nadat we zelf contact opnamen kregen we de tekening alsnog. We zagen toen dat we boven de bovenkasten een loze ruimte hadden van 30cm wat teveel is. Dit kon allemaal aangepast worden en we kregen hiervan een offerte voor de meerprijs.
De kraan die we wilden bestellen was niet meer leverbaar in RVS look. Nieuwenhuis keukens kwam zelf niet met een alternatief en we konden even in de brochure kijken voor een andere. Helaas was er niets van onze gading en de prijs van kraan werd in mindering gebracht.
We gingen akkoord met de meerprijs van bovenkasten, maar in het filiaal werd door een collega gezegd dat de prijs in offerte niet kon kloppen. Wij vonden dit nogal vreemd en na tussenkomst van iemand anders kregen we de hogere kasten tegen de eerder genoemde prijs.
Op donderdag 11 juni 2015 werd de keuken geleverd en kon onze aannemer bezig met de installatie. Hij liep meteen tegen het probleem aan dat de afvoer van de afzuigkap niet boven de kastjes weggewerkt kon worden. Vreemd want alles is 3 keer nagemeten.
Op 12 juni werd mijn vrouw gebeld door de aannemer met een aantal opmerkingen. De aannemer had een fout gemaakt met zagen van de uitsparing van de kookplaat. Dit kan gebeuren en is vervelend, maar moet toch op te lossen zijn. Ik heb meteen contact gezocht met de klantenservice en ik zou teruggebeld worden. Helaas is dat niet gebeurt en we konden pas maandag weer contact opnemen.
We kwamen er tevens achter dat de plankjes die we besteld hadden niet breed genoeg waren. De deurgreep van de koelkast deur zat op een andere (onlogische) plek dan we hadden afgesproken. De afvoer van de wazemkap kon niet worden aangesloten vanwege het ontbreken van een koppelstuk.
Ik heb contact opgenomen met Bauknecht en die vertelde dat dit onderdeel alleen via de leverancier besteld kon worden. Ik heb contact gehad met Nieuwenhuis keukens Assen en na wat heen en weer gebel kwamen ze met volgende oplossing: ducttape. Ik kon mijn oren niet geloven. Na aandringen werd er toch nog een keer door Nieuwenhuis met Bauknecht gebeld en toen was het juiste koppelstuk artikelnummer gevonden. De rekening zou echter voor ons zijn dit terwijl wij tijdens het eerste gesprek over keuken al aan hadden gegeven dat de wazemkap op de afvoer naar buiten aangesloten moest kunnen worden… Ook op de vraag wat de levertijd zou zijn, bleef Nieuwehuis het antwoord schuldig… Dit alles is niet klantvriendelijk!
We hebben op dinsdag 16 juni meerdere malen contact gehad met de klantenservice over het aanrechtblad. Naast het verkeerd gezaagde deel was de zaagsnede van een ander deel 61cm ipv 60cm. Hierdoor sluiten de bladen niet mooi op elkaar. Alles zou nagevraagd worden en wij zouden worden teruggebeld. Dit gebeurde niet en we hebben toen wederom contact gezocht. Alles moest met de teamleider overlegd worden. Wij vragen ons af waarom wij hier op moeten wachten, want we zitten zelf niet te springen om lang zonder een complete keuken te zitten, aangezien er ook kleine kinderen rondlopen! Wij kunnen nu niet koken / spullen opbergen etc…
De levertijd van de correcte plankjes en koelkastdeur is 3 1/2 week. Dit valt helaas in onze vakantie en zodoende kunnen deze volgens Nieuwenhuis keukens pas na de vakantie geleverd worden. Op de vraag of er een soort spoed procedure is, kregen wij als antwoord dat de leverancier niet sneller kan leveren. Het aanrechtblad probleem ligt nog steeds bij de leverancier hoorden wij nadat we wederom zelf contact op moesten nemen met de klantenservice.
Kortom we hebben veel geld betaald en kunnen niet genieten van de keuken. Dit ligt gedeeltelijk aan onze aannemer, maar voor het merendeel aan Nieuwenhuis keukens en de klantenservice.
Jean geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer / mevrouw Meys,
We hebben uw melding ontvangen.
Vandaag is er telefonisch contact met u geweest.
De service afdeling is op dit moment bezig met uw melding.
Zij zullen u op de hoogte houden.
Mochten we u nog verder kunnen helpen, wilt u dan een mail sturen naar webcare@nieuwenhuiskeukens.nl?
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Nieuwenhuis keukens
Corine geeft5 uit 1 tot 5 sterren
ontvangst prima de verkoper nam ook de tijd.
Echter zijn mij een aantal dingen heel erg tegen gevallen,
1. ik heb tot 2 keer toe gevraagd of de boiler hotfill was, volgens verkoper was dit zo geen enkel probleem. Bij montage bleek dit niet zo te zijn dus nu heb ik een loze warmwaterleiding liggen.
2. met de verkoper een all-in prijs afgesproken ( echt alles zit er bij in meneer) bij het inmeten een aantal weken later bleek dat hij niet aangesloten zou worden als u dat ook wilt kost dat 450 euro extra.. ja natuurlijk wil ik dat ook. Wat heb ik aan een keuken die niet aangesloten is!! bij na vraag bij de verkoper hoe dat nu kon kreeg ik als reactie , ow ja sorry was ik vergeten te zeggen… dus all-in is geen all-in bij Nieuwenhuiskeukens.
3. wat ik ook als zeer vervelend heb ervaren is dat ik 3 tot 4 keer naar dat ik de keuken helemaal had uitgezocht nog weer ben gebeld dat er nog weer wat anders ging worden. zoals de koelkast deur moest andersom draaien kastjes van 35 cm die Siematic niet leverde, kleurverschil dat kon ontstaan omdat het blad 3 en de achterwand 2 centimeter dik was..
4. 2 dagen voor dat de keuken geplaatst zou worden werd ik gebeld dat de afzuigkap niet op tijd te leveren was. dit zou 2 weken langer duren. die 2 weken zijn inmiddels ook al weer verstreken en je raad het al geen afzuigkap……
Al met al een zeer onprofessioneel gedoe en zeker bij mij een ontevreden gevoel !!
christian van essen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer van Essen,
Dank u wel voor het plaatsen van uw review. Ook negatieve feedback stellen wij zeer op prijs! Vervelend dat er een aantal punten verkeerd zijn gecommuniceerd of mis zijn gegaan. Excuses hiervoor. Uw gegevens zijn bij ons bekend, we zullen u telefonisch gaan benaderen om de punten te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Wendy – Webcare Nieuwenhuis Keukens
Hallo Wendy,
Het zou fijn zijn als jullie contact opnemen met mij.
ik ben heel benieuwd af dat gaat gebeuren ik heb namelijk 2 weken geleden dit hele verhaal ook in jullie enquête gezet maar daar heb ik helemaal niets op gehoord.
Vandaar dat ik het nu hier neer gezet heb.
inmiddels is er een afspraak gemaakt om de afzuigkap te monteren perfect!!
en de klantenservice heeft mij gebeld en zijn me enigszins tegemoet gekomen, ook hier voor dank!!
keuken gekocht 🙂 geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Na drie weken nog steeds geen nieuw blad besteld, straks na zeven weken wellicht eindelijk het goede keukenblad. Maar ondanks vele, vele telefoontjes, mailtjes etc geen enkele reactie over de beschrijving van de showroom apparatuur. Zelfs met tussenkomst van de vestigingsmanager nog steeds geen resultaat. Geen idee wat je moet doen om dit voor elkaar te krijgen.
Ronald geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Spijtig te vernemen dat u geen reactie vanuit ons heeft mogen ontvangen, excuses hiervoor. Ik wil u graag helpen! Kunt u uw contactgegevens doorsturen naar webcare@nieuwenhuiskeukens.nl?
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Wendy – Nieuwenhuis Keukens
De medewerker was erg vriendelijk, maar had weinig inbreng in het ontwerpproces. Ik had graag wat meer initiatief verwacht qua handige oplossingen voor de inrichting van de keuken.
Na het maken van de tekening kwam het gegoochel met de cijfers. De keuken zat een paar duizend euro boven ons budget, maar toevallig was er vorige week een actie die ze konden verlengen mits we direct zouden beslissen…
We hebben de beslissing nog uitgesteld, maar kregen de offerte niet mee naar huis (tekeningen wel).
De verkoper was niet erg opdringerig wat zeker positief te noemen is.
Flipper01 geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Eelco geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Kemper geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Geachte heer/mevrouw,
Dank u wel voor bericht en vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de service. We vinden het erg belangrijk om onze klanten van begin tot eind te voorzien van de juiste klantvriendelijkheid en service.
Graag vraag ik u uw gegevens en ordernummer van de keuken door te geven, zodat wij zo snel mogelijk uw dossier kunnen inzien, waarna we kunnen handelen.
Wij horen het graag.
Met vriendelijke groet,
Nieuwenhuis Keukens
J. Hidding geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
paul geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Postma geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Tesse geeft3 uit 1 tot 5 sterren
S.d Wilde geeft4 uit 1 tot 5 sterren
T Mellema geeft1 uit 1 tot 5 sterren
eppeluitmeppel geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Linda geeft3 uit 1 tot 5 sterren
ersa geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Marco geeft3 uit 1 tot 5 sterren