Ervaringen Keukensale keukens
Ervaringen Keukensale keukens? Alle Keukensale Keukens ervaringen. Van plan bij deze keukenzaak langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over dit bedrijf.
Wat was uw ervaring met Keukensale?
Zelf snel een recensie over Keukensale plaatsen? Makkelijk en zo gedaan.
Klik hier om uw ervaring te delen >>>
Cadeau – keukenmagazines
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht :
Klik hier voor de Top 4 goedkoopste keukenzaken >>>
Keukensale algemene informatie
Keukensale keukens heeft 33 vestigingen verspreid in Nederland. Dit bedrijf staat voor Duitse kwaliteit, gegarandeerd voor een lage prijs, deskundig advies en een goed keukenaanbod.
Keukensale heeft mooie en verzorgde keukenshowrooms met diverse keukenopstellingen. Zo vind u hier de laatste keukentrends. Qua modellen hebben ze alles – moderne keukens, landelijke keukens, greeploze keukens en industriële keukens.
Keukensale keukens behoort tot de Sanisale.com groep, dit is een landelijke franchise met vele vestigingen welke onder meer A-merken sanitair, tegels en aanverwante artikelen aanbiedt tegen bodemprijzen. Ze zijn vooral bekend geworden door het televisieprogramma uitstel van executie.
Bent u benieuwd? Kom langs in een van de showrooms of kijk op de site voor meer informatie, tips en de openingstijden.
Keukensale Keukens – 33 vestigingen
Keukensale Keukens heeft vestigingen in Alkmaar, Almere, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam Westpoort, Amsterdam Villa Arena, Apeldoorn, Barendrecht, Breda, Capelle aan den IJssel, Cruquius, Delft, Den Bosch, Den Helder, Deventer, Eindhoven, Emmen, Groningen, Heerenveen, Heerhugowaard, Hengelo, Hilversum, Hoogeveen, Hoorn, Leiderdorp, Leeuwarden, Nijkerk, Nijmegen, Nuenen, Rosendaal, Schagen, Spijkenisse en Zaandam.
Klik hier voor de website van Keukensale >>>
Keukensale België vestigingen
België had een Keukensale vestiging in Peer. Lees hieronder Ervaringen Keukensale:
Ik ben eerst vriendelijk geholpen door R., na het tekenen van het contract veranderde deze vriendelijke verkoper in een opdringerige man. Hij probeert zich vanuit alle kanten in te dekken.
Ik heb 0,0 vertrouwen gehad in de monteurs/levering en zo ga je niet met klanten om!
Om te beginnen bij punt 1:
Toen ze de keuken kwamen monteren ontbrak de achterwand. Ik vroeg direct aan de monteur waar die gebleven is, hij gaf aan dit moet nog besteld worden. Dat is heel raar want tijdens het bestellen heeft die R. alle maten opgemeten (ook de exacte maten van de stopcontacten), er is mij nooit verteld dat er een late levering zou zijn. Ik heb direct de winkel gebeld omdat zonder achterwand wordt de keuken werkblad niet gekit. Er zat namelijk ook een ruimte tussen de twee keukenbladen waardoor alle vieze kruimels onder de kast vallen. Ik vroeg aan hem hoe lang moet ik wachten? Zijn antwoord was ongeveer 5 á 6 weken. SCHANDALIG! Ik was erg gefrustreerd en zei ‘hoe moet ik dan koken op een los blad? Zijn antwoord was onprofessioneel en zei ‘dat hoef je toch niet te koken’. Ik heb het gesprek beëindigd want met zulke mensen valt niet te praten. Wat een belachelijk antwoord, klantvriendelijk staat niet in zijn woordenboek.
Punt 2:
De magnetron is ook later bezorgd i.v.m. het afmeten. Dit is wederom niet doorgegeven tijdens het bestellen. Ik heb het maar moeten accepteren omdat ik er niets aan kon veranderen. Ik belde later toevallig naar de winkel met de vraag wanneer dit geleverd zou worden. Ik krijg direct te horen ‘’mevrouw, er is een afspraak voor morgen en dit is ook via de e-mail bevestigd’’. Dit is vreemd want ik heb nooit iets ontvangen. We kregen hier een discussie over omdat hij mij niet geloofde en zei ‘’misschien heeft u het per ongeluk gewist of is het bij uw ongewenste mail terecht gekomen. Ik heb meerdere malen gezegd beide zijn niet van toepassing. Later belde ik terug of de afspraak zeker is en toen werd erkend dat ik inderdaad geen mail gekregen heb. Dus de fout lag wederom niet bij mij.
Punt 3:
Na vier maanden begon het laagje op de handgreep van de kasten los te laten. Uiteraard heb ik dit gemeld en een klacht over ingediend. Het antwoord dat ik kreeg was ‘’mevrouw, dit komt door uw ringen en dat valt niet onder de garantie. Dit heb ik nog nooit gehoord, dus wanneer iemand de kasten open wilt maken moeten hij/zij eerst de ringen af doen. Dat is toch absurd!
Punt 4:
Ik had een vensterbank voor de keuken nodig en deze moest ik jammer genoeg bij hun bestellen i.v.m. hetzelfde materiaal als de keuken. Ik heb een mail gekregen dat het geleverd zou worden in WK41, die week is voorbij en ik heb niks gehoord. Ik heb de winkel zelf gebeld en gevraagd wat de status hiervan is. Ik kreeg als antwoord ‘’ de bestelling is binnen en we gaan een afspraak met de monteur maken’’ Ook erg onprofessioneel dat de klant hier zelf achteraan moet gaan. Het lijkt mij dat zij de klanten moeten informeren als er een bestelling binnen is. Maar prima, als het maar gemonteerd wordt. Ik heb 1 week gewacht, weer niks van de monteur… Ik heb de monteur gemaild, geen reactie. Ik heb de winkel opnieuw gebeld. Uiteindelijk na veel irritatie hebben ze voor mij een afspraak gemaakt voor 26 oktober, tussen 08:00 en 09:30 zou de monteur komen. Ik mocht absoluut niet wijzigen anders moest ik nog eens 3 weken wachten.
Punt 5 : mijn grootste nachtmerrie!!!
De dag van de montage, mijn man moest een halve dag vrij nemen omdat ik een afspraak had die ik niet kon verzetten. Het is ondertussen al half 10 geweest, geen monteur gezien… ik heb tot 10:00 uur gewacht totdat de winkel open ging en toen heb ik direct gebeld. De verkoper R. belde de monteur om te vragen waar hij blijft. Nu komt het!!! De monteur moest nog naar het magazijn bij Villa Arena rijden om de spullen op te halen en komt daarna naar ons. Na opnieuw een discussie met R. heb ik het gesprek beëindigd. Ik heb gewacht tot 12:30 uur, de monteur was er nog steeds niet!! Ik heb opnieuw de winkel gebeld want ik ben er helemaal klaar mee. De verkoper R. vertelde mij dat de monteur voor de deur aan het wachten was, hij gaf aan dat er niemand thuis was. Dat is vreemd, want ik heb via de camera’s en ring doorbel niet gezien dat er iemand aangebeld heeft. Ik heb in de tussentijd mijn dochter van school gehaald, want ja die kan ik niet laten wachten omdat jullie zaakjes niet goed geregeld zijn met jullie monteurs! Toen ik dit vertelde aan R. werd die er even stil van omdat hij weet dat die monteur niet voor de deur is, hij zei bel de monteur. Pardon, maar de monteur werkt toch voor hun en niet voor mij?? Na een half uur kwamen er twee jongens waarvan 1 geen Nederlands spreekt. Ik vroeg wat de reden was waarom ze zo laat waren, ze gaven als reden ‘’wij moesten materiaal halen en gereedschap kopen’’. Huh maar dat is raar toch? Een monteur zonder gereedschap?! Toen wist ik direct hier klopt iets niet en dit zijn illegale monteurs. Hij is 3 keer weggegaan om spullen te kopen. Hij komt met een verkeerde kit kleur. Gelukkig had mijn man de juiste kleur kit. De monteur vroeg of ze die mochten gebruiken, wat onprofessioneel. Ik was er toen echt helemaal klaar mee en wilde dat ze zo snel mogelijk weggaan. Na het vertrek van deze twee illegale monteurs heeft mijn man het helemaal opnieuw moeten kitten omdat zij het niet professioneel gedaan hadden.
Ik wil graag een klacht indienen alleen weet ik zeker dat er niks mee gedaan wordt en dat ze zoals op het begin alleen maar met praatjes komen. Ik roep iedereen op om NIET maar dan ook NIET bij de Keukensales Villa Arena iets te gaan bestellen. Ze luisteren niet naar de klant, helpen je niet en willen alleen maar geld binnen halen!! Ik ga sowieso slechte reclame over ze maken!!!
Ines geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Wendela geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Baker geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Mirella Hogervorst-Doeve geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Ik heb 2 keukens vorig jaar afgenomen en tot op heden zijn er heel veel gebreken. Als ik bel en of mail, word ik steeds afgescheept met een slap excuus, ” het is corona, de levertijd is …”. De laatste keukenmonteur stapte zelfs dreigend op me af toen ik hem corrigeerde. Heel veel materiaal had hij weggerukt en weggegooid terwijl het nog bruikbare spullen waren die niet nog eens besteld hoefden te worden. Als ik ook niet daar was geweest dan had ik op dit moment een grote lekkage waarvan ik voor alle kosten mocht opdraaien. Er werd toen weer eens een excuus gemaakt en de schuld werd mooi in mijn schoenen geschoven, namelijk ik mocht me niet in dezelfde ruimte begeven als de monteur. Terwijl ik een heel grote woonkamer en keuken heb…😞.
T. Chhangur geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Claudia geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Wij wachten al vanaf juli 2020 op de plinten van onze keuken!
Wij hebben alle verplichtingen voldaan en natuurlijk alles betaald, maar aan de keukensale kant blijft het heel stil!!
Willeke
PS ik moet een ster kiezen maar ZE hebben helemaal geen ster verdient!
Willeke geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Dennis en Monique.
Dennis Horvath geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Fout op fout wordt gemaakt, onvriendelijk zijn ze en nemen je totaal niet serieus.
Korte samenvatting:
Ze komen niet opdagen op afspraken
Ze hebben verkeerd ingemeten
Ze leveren maar de helft, terwijl je al betaald hebt
Zijn slecht bereikbaar en zeer onvriendelijk
De eigenaar Joey heeft overal een verhaal voor, maar het blijft bij verhalen. Waardeloze gast.
Als je hier een keuken koopt ben je zeker van zorgen en slapeloze nachten. Keukensale Den Bosch daarentegen is wel betrouwbaar, daar heb ik mijn vorige keuken gekocht
Niels ter Borg geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Na uitzoeken, uitmeten en vooraf betalen werd de keuken begin december 2019 geleverd.
Midden december zou er een monteur komen, maar die kwam niet opdagen. Niet in de agenda gezet.
Enkele dagen later kwam er wel een monteur, echter toen bleek een kast stuk te zijn. Nabestellen duurde 6 weken. De verdere verbouwing lag hierdoor stil (vloer schilderwerk en tegelen keuken). Over een gasleiding in de keuken die niet juist liep (ook niet goed van onze aannemer) werd met geen woord gerept door de monteur die de kapotte kast had vastgesteld nog door de mensen van keukensale die hadden ingemeten en die de kapotte kast kwamen ophalen en de nieuwe na 6 weken terugbrengen. Inmiddels 7 weken later, een nieuwe kast verder en een andere monteur bleek er niet juist te zijn ingemeten (door onze aannemer binnen een dag verholpen) en en was er een vd werkbladen verkeerd gezaagd. Dus nu weer opnieuw 3-6 weken wachten op een nieuw blad. En als excuus, we komen u tegemoet door een nieuw blad te bestellen terwijl ze het zelf verkeerd ingezaagd hadden.
Kortom een waardeloos bedrijf met uitermate slechte service. Ik kan u enkel adviseren daar geen keuken te bestellen.
A de Heus geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Ernest Martens geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
mandy geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Xin X geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Mario H. geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Anoniemepiene geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Kuiters geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Gijs van de Groep geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Eindelijk een keukenbedrijf zonder Mandemakers mentaliteit. Er is uitgebreid de tijd genomen om de keuken helemaal naar onze wensen uit te kiezen. Hij werd keurig op tijd geleverd en geplaatst. Van de drie ooit door ons gekochte keukens is dit het beste bedrijf van allemaal. Het resultaat is precies zoals wij het graag wilde. Een geweldige service.
Wij zullen Keukensale Barendrecht aan een ieder aanraden.
Met vriendelijke Groet Peter en Esther van Dijk
Heinenoord
P.J van Dijk geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
denzel geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Dionne geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Gert en Kevin geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
We moesten 6 weken wachten om het opnieuw te laten plaatsen. 24 December zouden ze om 08.00 uur komen, maar lieten het afweten. Gebeld met Keukensale, waar ik van de monteur het antwoord kreeg, dat hij deze tijd niet had afgesproken en dat ze z.s.m. zouden komen. Ze kwamen om 16.30 uur en verzaagden het nieuwe aanrechtblad opnieuw. Nu iets meer aangesloten, maar nog steeds voor de helft gemonteerd.
Moesten weer 6 weken wachten en afgesproken alles te corresponderen en vast te leggen via de mail.
Na 6 weken zijn ze wederom geweest en geplaats. Er bleek een stopcontact niet goed en er moest kit vervangen worden, dus moest er weer een afspraak gemaakt worden. Afspraak stond, maar monteur kwam een paar uur eerder dan was afgesproken en alleen het stopcontact is geplaatst en het kitten, daar wist hij niks van, terwijl alles op de mail stond. We hebben uiteindelijk 6 vrije dagen moeten nemen en vele malen zelf contact moeten opnemen, omdat er van hun kant weinig actie wordt ondernomen. Voor het kitten moet ik weer thuis blijven zitten en eventueel vrij nemen. Ook voor het afkitten, dat moet nu nog gebeuren, hebben ze één keer geprobeerd contact op te nemen, maar ze hebben niks ingesproken en niet opnieuw teruggebeld. We zijn er helemaal klaar mee. In de winkel met de verkoop perfect geholpen, maar daarna is de communicatie nihil geweest en alles van ons uit gekomen. Het heeft veel tijd en (nog) energie gekost in 4 maanden tijd.
Fam. Bank geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Heeres geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Sabine geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Bij het bekijken van de offerte bleek de kraan vergeten, toch wel een wezenlijk onderdeel in een keuken. De adviseur moest het wel geloven toen ik het hem liet zien. Toen ik thuis de offerte nog eens doorkeek zag ik dat de verlichting boven het werkblad er ook niet op stond en een bovenkastje was ook vergeten, terwijl dat wel op de tekening stond. Ik ben niet met deze zaak verder gegaan. Goed blijven opletten en je niet laten pushen.
Joke geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Bij Keukensale gaven ze direct een nette prijs en geen irritante onderhandelingen. Ook mocht ik er een nachtje over slapen en heb ik hierna met een goed gevoel mijn keuken aangeschaft.
Het plaatsen ging ook prima. Goede monteurs en alles zit er strak in.
Erg blij mee.
Nick geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
xx geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
lars geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Naar Nijmegen Keukensale gegaan met de vraag of ze van de huidige keuken wat moois van konden maken. Roy en Tamara zijn toen persoonlijk langsgekomen voor advies.
We hebben ze een maximaal budget gegeven voor de keuken. Ze hebben er alles aan gedaan en ons ‘beschermd’ in keuzes, zodat we binnen het budget zouden blijven.
Het resultaat mag er zijn. Kortom:
Klantvriendelijk, geduldig, oplossingsgericht! Hele tevreden klanten hier!
Madeleine en Dustin geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
W. van der Wekken. geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Rick & Vera geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Chris geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Pluspunten:
Niet duur.
Klantvriendelijk.
Geen storende onderhandelingen.
Volkswagen Kever geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Al met al zijn wij tevreden over de geleverde keuken, maar zijn ontevreden over de feedback van Keukensale.
Theo en Wilma Kouwenberg geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Franco geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Daan geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Al met al, het kost wat, maar dan heb je ook wat!
Schriever geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
M. Vosse geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Top verkopers! Eveliene, Pim en Niels van keukensale Nijkerk.
Jan Versloot geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Meyran geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
hp geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Katja geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Totaal tegen de 7000,- kwijt voor de keuken maar voor minder heb je ze er ook
Bram geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Spoor geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
De grote vertraging van het opleveren van de keuken.
Het ontvangen van de verkeerde elementen.
Apparatuur wat niet geleverd is.
Noodzakelijke aanpassingen die niet werden uitgevoerd
NIET op onze vaste afspraken gekomen zijn. Hiervoor hebben wij additionele kosten gehad die niet gepland waren.
Na 16 juni 2015 vertelden ons ook nog eens dat Siemens steeds het verkeerde onderdeel levert en dat zij hun uiterste best doen om het juiste onderdeel te leveren. Tot op heden hebben wij deze nog steeds niet ontvangen
Vandaag is 16 september 2015, en daarom houden wij een open bedrag, met de hoop dat zij gaan de gemiste onderdelen leveren en installeren.
Santorro geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Riki geeft 4 uit 1 tot 5 sterren