Ervaring Nolte keukens
Ervaringen Nolte keukens? Lees alle Nolte keukencenter ervaringen. Van plan bij Nolte keukens langs te gaan? Lees hier de reviews, recensies en klachten over Nolte keukens.
Ervaring Nolte keukens
Uw ervaring met Nolte keukens?
Zelf snel een recensie voor Nolte keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen:
Klik hier om uw review te delen >>>
Cadeau – keukenmagazines
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Deze keukenmagazines staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s.
Klik hier – ontvang het cadeau >>>
Goedkoopste keukenwinkel?
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht:
Top 4 goedkoopste keukenzaken >>>
Nolte keukens informatie
Nolte keukens is zit in het midden- hoog segment. Ze verkopen hoogwaardige Duitse keukens. Het keukenmerk is een van de grootste ter wereld. Daarom zijn deze keukens slechts bij een aantal gecertificeerde keukenwinkels in Nederland te krijgen.
Ook werkt Nolte alleen met A-merken inbouwapparatuur. Zo bent u altijd gegarandeerd van de beste kwaliteit. Nolte keukens geeft huishoudens met een nieuwbouwwoning – en een offerte van deze aannemer – de mogelijkheid de offerte te vergelijken.
Verder heeft Nolte een online keukenplanner. Indien u van plan bent uw eigen Nolte keuken in 3D te ontwerpen. Op zoek naar een Duitse keuken die scherp geprijsd is?
Dan is een bezoek aan een van de Nolte showrooms de moeite waard. De Nolte brochure word niet meer opgestuurd, maar is via de website te downloaden.
Klik hier voor de website van Nolte keukens >>>
Nolte keukens vestigingen
Nolte keukens heeft vestigingen in de provincies Gelderland en Flevoland. Showrooms Nolte keukens zijn te vinden in Almere, Apeldoorn, Groenlo en Lelystad. Er is tevens nog een vestiging in Rotterdam, die echter niet bij deze Nolte groep hoort. Er zijn geen showrooms bijgekomen recentelijk. Lees hieronder reviews, beoordelingen, klachten en ervaring Nolte keukens.
Nolte keukens algemene informatie
We zitten nu al 5 weken met een los en verkeerd aanrechtblad, er moeten 2 leg planken komen en zie er bij de nabestelling maar één plank, dat dus wordt ook weer wachten denk ik. Ik moet er zelf steeds achteraan om antwoorden te krijgen. Ik heb het idee dat als het geld binnen is, ze het niet meer zo nauw nemen. Erg jammer. Ik had gehoopt dat dit een gerenommeerd bedrijf zou zijn.
Marcia geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Na 2,5 maand gewacht te hebben, bleken er wederom de juiste plinten niet te zijn geleverd, en de eerder montagefouten kunnen niet hersteld worden, omdat deze verzuimd zijn te bestellen.
Tevens blijkt er waterschade te zijn ivm verkeerde montage.
Nu staat er op de site van Nolte dat eea pas geleverd wordt vlak voor kerst.
Ik vindt dit onacceptabel dat wij 4 maand moeten wachten op een kwaliteitskeuken.
Als het gevolg hiervan kan een glasleverancier de achterwand niet afwerken en de aannemer de muur niet afwerken.
Ronald geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Op 9 en 11 mei zou onze keuken geplaatst worden (ze wilden op 10 mei ook komen, maar in Nederland is dat gewoon een feestdag, Hemelvaartsdag, dan heb ik wel iets anders te doen dan wachten op een monteur en hem voorzien van drinken, e.d.).
Het plaatsen duurde geen 2 maar bijna 3 dagen. Gelukkig was alles compleet, alleen 1 spatrand had niet de juiste afmeting, waardoor deze opnieuw besteld moest worden.
Op advies van de verkoper zou de monteur ook de vensterbank, in dezelfde kleur als het keukenblad en de spatrand, inmeten en bekijken welke afmetingen het vuilnissysteem kon hebben, zodat wij hier niet voor verassingen zouden komen te staan. Prima, dat wordt dus even wadhten.
Eind (23)juni heeft de monteur inderdaad het vuilnisbakje gemonteerd, maar de vensterbank had helaas de verkeerde kleur in is direct weer mee terug gekomen.
Vervolgens krijg ik een mail van Nolte of ik even wil laten zien waarom de vensterbank niet juist is. Dan kan ik een foto opsturen als bewijs… Weer staan mijn haren recht overeind. De monteur zag direct dat de vensterbank niet juist was en heeft deze weer mee terug genomen. Hoe kan ik dan een foto maken? Zij weten toch zelf wel wat er besteld is? Een beetje vreemd.
Tijdens onze vakantie ontvang ik een mail dat de onderdelen binnen zijn en tevens een herinnering aan een nog openstaand bedrag en of ik die even wil betalen.
Pffff het openstaande bedrag is de factuur voor de nalevering die ze nu blijkbaar binnen hebben. Dit antwoord ik ze dan ook, inmiddels een beetje geirriteerd door de manier waarop ik behandeld wordt. Alsof ik een wanbetaler ben. Het bedrag van de keuken en de montagekosten heb ik keuring op tijd betaald, dus ik weet niet waar ze dit op baseren.
De mail voor nalevering heb ik ontvangen op 15 augustus jl….en inmiddels heb ik meermaals gevraagd wanneer de monteur komt, maar morgen is het 15 september en zit ik nog steeds met een keuken die niet af is. Op de keuken heb ik niks aan te merken, maar de service en klantvriendelijkheid laat zeker te wensen over. Erg jammer…
Mirian Braakman geeft2 uit 1 tot 5 sterren
K & B geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Joost geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Maar nolte keuken deurtje daar laat na jaren de folie los en dan komen er scheurtjes in en ziet het er niet meer uit.
Je kan het met je vingers verpulveren.
Geen antwoord op mailtjes van nolte Duitsland.
Je bent netter af bij Ikea.
Hoekstra geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Jelle geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Kleine problemen werden zo snel mogelijk opgelost. Na vijf jaar brak een glaasje van een plank met verlichting, ook dit werd zonder problemen kosteloos opgelost. Wij kunnen Nolte zeker aanraden.
gg geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Dropje geeft5 uit 1 tot 5 sterren
rvdb geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Manouk geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ingrid Ridderbos geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Lies geeft5 uit 1 tot 5 sterren
A Van der Schaft geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Bert geeft5 uit 1 tot 5 sterren
+ Sfeer
+ Gebruiksgemak
+ Nazorg
+ Advies
– Levertijd
Uiteindelijk een positieve ervaring.
Positief geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Jeffe geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Een jaar later kan ik op een goede keuze terugkijken. De keuken vertoond geen problemen.
van der Marel geeft4 uit 1 tot 5 sterren
A. Mostaert geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jossie geeft5 uit 1 tot 5 sterren
hugo van dooren geeft2 uit 1 tot 5 sterren
in oktober keuken ontvangen en nu in februari nog steeds de andere elementen niet binnen…gevolg dat mijn keuken niet af is, er geen spatplaat achter gemonteerd kan worden.
Elke week meerdere keren bellen en er gebeurd niks. Ik heb zojuist 3 keer gebeld en pakt nog niemand op… Nee voor kerst redden we makkelijk…..nee de 2e week van januari zijn de elementen er…..nee eind januari ruim genomen is het er zeker. Het is nu 03-02-2016 en heb niks, hoor niks, wordt niet op de hoogte gehouden helemaal niks.
Ontvreden klant geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Poolgenius geeft1 uit 1 tot 5 sterren
We hebben om onderdelen van andere keukens uit de showroom uitgezocht en deze toegepast in de keuken die we hadden uitgezocht. Complimenten voor de vriendelijke verkoopadviseur. Hij dacht goed mee en bood oplossingen op maat.
Manon J. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rob geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Benno geeft4 uit 1 tot 5 sterren
s geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Roesink geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Margreet geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Aangezien Nolte, evenals verschillende andere merken, een garantie verleent van 5 jaar na montage, is het tamelijk logisch dat zo’n probleem niet onder deze garantie valt.
De enige oplossing is: De folie door middel van warmte verwijderen en de deuren laten lakken in de gewenste kleur.
Verder is Nolte een keuken van hoogwaardige kwaliteit, goede service en een betaalbare prijs.
Hans geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Udo geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Garantie is er niet dit terwijl Nolte adverteert met
“Nolte ein Kuchen fur das leben”.
Een zeer matig product dus
koek geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Komen we zeker terug als we onze uiteindelijke keuken willen vormgeven.
Jeffrey geeft4 uit 1 tot 5 sterren
En dat van een merk de slogan “Nolte ein kuchen fur das leben”.
koek geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vriendelijk begroet, maar men liet mij rustig mijn gang gaan.
Na enige tijd benaderd en vrijblijvend veel informatie gekregen wat eventueel voor mij mogelijk zou kunnen zijn.
Zeker niet opdringerig, maar wel een duidelijk advies wat er voor mijn oppervlakte wel of niet slim zou kunnen zijn.
Leo geeft5 uit 1 tot 5 sterren
ben zeer tevreden over de keuken ,maar krijg alleen de laatste jaren op de kopse kant van de deuren problemen met de folie.
de folie laat doorinwerking van temperatuur en vocht cq. stoom los gaat uitharden en breekt langzaam af.
is er een mogelijkheid voor her-folien, want het wordt er niet mooier op. ben zeer benieuwd of daar mogelijkheden liggen.
Rav Adrichem geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Degen geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
maassen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Hiering geeft2 uit 1 tot 5 sterren
lelie geeft3 uit 1 tot 5 sterren