Ervaring Superkeukens
Ervaring Superkeukens? Alle Superkeukens ervaringen. Van plan bij Superkeukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Superkeukens.
Gratis keukenmagazines 2024
Net uit! Kies uit meer dan 8 keukenmagazines waaronder het Superkeukens magazine.
Vol keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen? Ontvang het complete pakket.
Gratis keukenmagazines ontvangen >>
Keukens vergelijken
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht :
Top 4 goedkoopste keukenzaken >>
Superkeukens algemene informatie
Superkeukens is een onderdeel van de Internationale Meubel groep waar bijvoorbeeld ook bekende winkel als Profijt meubelen en Pronto wonen onderdeel van zijn. De zaak heeft meerdere merken keukens en inmiddels 44 vestigingen.
De keukens zijn tevens allemaal van betrouwbare Duitse kwaliteit. Superkeukens is een CBW erkende winkel, dus qua aanbetaling veilig en maakt onderdeel uit van een van een van de grotere inkoop organisaties in Europa.
Al 16 jaar hanteert Superkeukens ´Altijd direct de beste prijs´. Dit betekent dat er niet langer hoeft te worden onderhandeld over de eindprijs. Iedere keuken wordt open en transparant berekend, zonder ongeloofwaardige kortingen, die uiteindelijk zelf betaald worden. Ook staat er duidelijk beschreven wat er onder deze prijs allemaal valt. Zo kunnen er geen misverstanden ontstaan. Zo heeft u altijd de beste keukens voor een eerlijke prijs.
Maak gebruik van de 3D keukenplanner om uw droomkeuken in beeld te brengen. Kom ook eens één van de showrooms bezoeken, waar de keukens van de website en uit het keukenboek zo goed mogelijk getoond worden. Zo kunt u ook gelijk inspiratie op doen in de showroom inspiratie uit de verschillende keuken stijlen.
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?
Kom langs in de showroom of bekijk de site voor meer informatie, tips en de openingstijden.
Superkeukens vestigingen
Superkeukens heeft vestigingen 44 vestigingen. Deze vestigingen kunt u vinden in: Almere, Amersfoort, Amsterdam, Arkel, Assen, Beuningen, Breda, Broek op Langedijk, Buitenpost, Capelle, Cruquius, Den Bosch, Eindhoven, Elburg, Emmen, Gouda, Groningen, Heerlen, Hellevoetsluis, Helmond, Hoorn, Horst, Huissen, Kolham, Leeuwarden, Middelburg, Oldenzaal, Oss, Roermond, Sint Hubert, Strijen, Terborg, Tiel, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Vlissingen, Vriezenveen, Wateringen, Wolvega, Zoeterwoude, Zutphen & Zwolle.
Maaike geeft2 uit 1 tot 5 sterren
In april 2021 keuken gekocht bij Superkeukens Eindhoven..In sep na de eerste poging niet af kunnen maken na zoveel fouten door keukenzetter. Bv keukenkastjes 8 cm te hoog gehangen, verkeerde keur blad, lekkende vaatwasser, slecht aansluiten afvoer, schrapende koelkastdeur, 2 de poging beschadigde keukenbladen ed. 3de poging weer kras in blad. 4de wegepolijsten van blad daarna maar nog doffe plek. Slecht afgekit en keukenkastjes na zoveel problemen omlaag gebracht. Nu jaar later reageren ze niet meer om nog de openstaande punten op te lossen. Nu al 9 vrije dagen gewonen zonder (excl. leveren en plaatsen). Ze reageren niet meer en hebben hun advocaat ernaar laten kijken en vinden dat ze genoeg gedaan hebben. Wat een drama bedrijf.
Ger geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Supergedupeerd geeft1 uit 1 tot 5 sterren
• In april 2020 hebben wij een prachtige keuken samengesteld met een enthousiaste verkoper van Superkeukens Arkel, inclusief apparatuur van AEG en een kookplaat met geïntegreerde afzuiging van Airforce (totale prijs € 21.500 exclusief montage).
• De keuken werd op 4 november 2020 geplaatst door het door Superkeukens aanbevolen montagebedrijf: KeukenbouwersPlus (hierna KBP). Deze was wel duur (€ 1.975), maar zij zouden volgens de verkoper kwaliteit leveren. Dat bleek niet zo te zijn:
o Wij constateerden beschadigingen aan ons pas gestucte plafond en vloer (hadden ze ons niet gemeld) en overal ‘zooi’ (zaagsel, schroeven e.d.) in huis. Ook gebruikten ze onze nieuwe bestekbakken als opslag voor hun schroeven.
o Ons hele huis lag vol stof (inclusief onze nieuwe, zwarte jaloezieën op de begane grond), omdat de monteurs het aanrechtblad binnen in huis gingen zagen (terwijl we een ruime carport hebben, waar ze droog hun gang konden gaan).
o Ze hadden veel te weinig tijd ingepland (slechts 1 dag 2 man) en deelden ons aan het einde van de dag mee dat we een nieuwe afspraak moesten maken Zij konden niet eerder dan 2 weken later. Door tussenkomst van Superkeukens werd dat 5 dagen later… alsnog niet handig, want we zaten vlak voor een verhuizing. Plus… je kijkt al maanden uit naar een mooie nieuwe keuken…
o De keuken in aanbouw werd achtergelaten met overal afval en onderdelen van de keuken door elkaar, zodat we goed moesten opletten op wat we wilden wegdoen. Zijn we een hele avond mee bezig geweest om op te ruimen. Plus foto’s gemaakt voor bewijs.
o De deur van de vriezer (die niet geleverd kon worden) werd gewoon tegen een pas gestucte muur gezet en trok al snel krom.
o Bij het afmaken van de keuken een paar dagen later waren zij het stopcontact in het eiland vergeten, als wij hen er niet zelf op hadden gewezen.
• Ik heb uiteraard een klacht ingediend bij Superkeukens, maar die kon daar niets mee doen. Wij hebben vervolgens zelf moeten onderhandelen met KBP en € 475 korting gekregen. Gezien al het gedoe en de teleurstelling voor ons gevoel eigenlijk nog te veel. Superkeukens is ons vanwege de ellende met KBP nog tegemoet gekomen met een aanbod voor spatranden.
• De vriezer kon vanwege Covid niet worden geleverd op 4 november… maar vervolgens ook niet week 48/49… niet week 51… niet week 1… niet week 3/4… niet week 4/5. Keer op keer werd het opgeschoven. Uiteindelijk zou de vriezer pas week 9 komen, maar dat werd niet gegarandeerd. Dat is begin maart 2021, terwijl wij de keuken in april 2020 hadden besteld. Gekeken naar alternatieven, maar die waren er niet. Uiteindelijk is er toch een andere van AEG beschikbaar gekomen (A++ in plaats van A+), maar deze kon pas 18 februari door KBP geplaatst worden (zie problemen verder).
• Wij konden via AEG een vacuümmachine krijgen vanwege een actie (aankoop binnen actieperiode juni-december). Maar wij kregen hem toch niet, want wij hadden de keuken in april besteld. Dat Superkeukens de apparatuur later had besteld, dat wij hem in oktober hebben betaald en dat het in november is geleverd, deed er niet toe. Dat vond ik best bijzonder als je 6 apparaten van AEG hebt besteld. Via Superkeukens alsnog de vacuümmachine kunnen regelen.
• KBP wilde pas in januari (in plaats van 14 december) komen voor het oplossen van een aantal opleverpunten, maar wij zaten al sinds 4 november met een groot gat in de keuken vanwege het ontbreken van de vriezer. Op 14 december zijn ze toch gekomen om de deur er maar vast in te zetten, zodat we met Kerst toch fatsoenlijk erbij zaten.
• Bij de oven hadden wij telescopische rails besteld, die door KBP waren achtergelaten om zelf te monteren. Zou heel makkelijk moeten zijn. Waarom dan niet gelijk geplaatst? Dit lukte ons dus niet. Superkeukens had nog een filmpje gestuurd, maar dat lukte nog steeds niet. Superkeukens kwam zelf langs, maar kreeg het ook niet voor elkaar. Toch maar andere rails besteld die wel pasten. Dan ben je al wel 2,5 maand verder.
• Wij hadden als ‘cadeau’ bij de aanschaf van de keuken kruidenpotjes gekregen. De dekseltjes zaten echter zo los dat je er niet mee kon strooien. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en er werden nieuwe besteld. Na 2,5 maand hebben we nieuwe gekregen. De eerste set moest wel terug. Eerst had Superkeukens alleen de slechte meegenomen, maar vervolgens zijn ze nog een keer langsgekomen om alle potjes van die set op te halen.
• Na 2,5 maand ging ineens de afzuiging van de kookplaat kapot. De vriezer was nog steeds niet geleverd… Uiteraard hebben we gelijk gebeld met Superkeukens. Die vervolgens meldde dat het wel 5 tot 10 werkdagen kon duren voor Airforce contact zou opnemen. Uiteraard gingen we daar niet mee akkoord, want dan moet je nog een afspraak maken dat ze langskomen, dan moet er nog iets besteld worden en dan weer een nieuwe afspraak om het te repareren. Voor je het weet ben je dan 2 maanden verder, zonder afzuiging! Uiteindelijk heb ik zelf via telefonisch contact met de monteur alles uit elkaar gehaald en geconstateerd dat de motor het niet deed (zelf openmaken betekent wel een risico voor de garantie!). Een nieuwe zou besteld worden, maar er was geen uitzicht op wanneer deze dan geleverd zou worden. Wij hebben dit gemeld bij Superkeukens en wederom beklag gedaan. Uiteindelijk hadden zij er één beschikbaar. Daarna duurde het even voordat de monteur kon langskomen, waardoor we 3 weken zonder afzuiging hebben moeten koken. Daar word je met een nieuwe keuken en nieuwe gestucte muren en plafonds niet blij van.
• 18 februari zouden volgens Superkeukens de spatranden en vriezer geplaatst worden door KBP. Ook zouden zij een la weer vastzetten waarvan telkens een schroef los ging. Die hebben we toch zelf moeten vastschroeven, want dat kon niet langer wachten. KBP belde op 11 februari dat ze pas 5 maart zouden langskomen voor de spatranden en de la. Van de vriezer wisten ze echter niets. Wij vroegen ons af waarom wachten tot 5 maart als we 18 februari al gepland hadden? En nee, ze konden niet eerder. Superkeukens weer gebeld en gemaild. Waarop KBP terugbelde en 23 februari voorstelde. 18 februari was wel eerst gepland, maar ze konden niet uitleggen waarom het eruit was gehaald. Ook Superkeukens kon daar niets aan veranderen.
• Op 23 februari werden de spatranden geplaatst, maar voor één deel moesten ze terugkomen, want daarin was het stopcontact niet ingefreesd. Ook werd de vriezer (eindelijk) geplaatst, maar deze maakte veel geluid. Dit hebben wij op 26 februari gemeld bij Superkeukens/AEG. De monteur kon pas echter 22 maart langskomen en constateerde binnen 1 minuut dat de vriezer vervangen moest worden.
• Op 7 april werd de vriezer vervangen door de monteur van Electrolux. Hij gaf aan dat vriezer én de deur van de koelkast niet goed waren bevestigd door KBP. Ik heb dit vervolgens via de mail medegedeeld aan Superkeukens en ook aangegeven dat de greepkommen van het kookeiland te kort waren en niet op elkaar aansloten, waardoor je in de hoeken het onderliggende hout zag.
• Op 9 april stond er nog een serviceafspraak voor KBP voor het plaatsen van de laatste spatrand. De monteur heeft de deuren van de vriezer en de koelkast hersteld, de spatrand geplaatst en geconstateerd dat de greepkommen inderdaad te kort waren. Deze heeft hij vervolgens opnieuw besteld.
• Op 3 juni is de monteur van KBP langsgekomen voor het plaatsen van de nieuwe greepkommen.
• Op 27 september 2021 heb ik melding gemaakt van een koelkastdeur die een knakkend geluid maakt bij het dichtdoen. KBP is weer langs gekomen om dit op te lossen. Het had niet met de bevestiging van de deur te maken, maar met het scharnier van de koelkast. Omdat er een schroef van een andere lade telkens los ging (waardoor je hem op een gegeven moment niet meer kan sluiten) heb ik de monteur gevraagd of hij daar naar wilde kijken en vast wilde maken. Dit heeft hij gedaan. De volgende dag zag ik echter dat door de extra schroef de lade er niet meer goed in stond en versprong ten opzichte van de andere lade. Ik heb de extra schroef er dus maar weer uitgehaald, waardoor ik hem weer regelmatig zelf opnieuw moet vastschroeven.
• Kenmerkend voor de handelwijze is dat Superkeukens vooral reactief handelt en ik vaak zelf moest gaan bellen/mailen om te vragen naar de status en oplossingen.
• Januari 2022: de vaatwasser van AEG ging in een storing. Ik heb dit gemeld bij AEG en een afspraak gemaakt voor reparatie. Dit kon echter pas twee weken later, waardoor wij twee weken lang met de hand hebben moeten afwassen (in een gezin van 6 personen). Uiteindelijk ging het om een lekkage bij de scharnieren van het liftgedeelte, iets waar in mijn ogen altijd veel beweging zit en dus een risico op nieuwe lekkage.
• Bij het plannen van de afspraak met AEG heb ik ook gevraagd naar het feit dat er vocht tussen de ruiten van de combimagnetron zit. Dit hoorde niet en hiervoor zou een nieuwe afspraak gemaakt worden. Wij hebben het geluk gehad dat de monteur die voor de vaatwasser kwam een nieuwe ruit bij zich had en deze kon bevestigen.
• Ik had bij AEG gevraagd of ik daar een klacht kon indienen, omdat van de 6 apparaten van AEG nu al 4 problemen hadden gehad. Zij verwezen echter naar Superkeukens. Die hebben vervolgens ruim een maand erover gedaan om het dossier samen te stellen en dit aan AEG voor te leggen. Die daarop ons een gratis kookworkshop heeft aangeboden om ons vertrouwen in AEG weer te herstellen. (Die kookworkshop hadden we overigens al eerder kunnen volgen, maar kon vanwege Covid uiteraard niet doorgaan.)
• Bij mijn klacht over de apparaten van AEG heb ik ook Superkeukens weer geconfronteerd met alle hiervoor beschreven problemen en het feit dat ik na ruim 15 maanden nog steeds geen keuken had die volledig voldoet (probleem met de lade is uiteindelijk wel opgelost, ongeveer 17 maanden na plaatsing). Ik heb ook aangegeven dat ik gezien onze ervaringen een tegemoetkoming inmiddels op zijn plek vond. Dat was door de verkoper van Superkeukens in februari 2021 eigenlijk al eerder voorgesteld, maar op dat moment heb ik daarvan afgezien, omdat ik nog vol in de emotie zat en die keuken gewoon af wilde hebben… niet wetende dat ik er een jaar later nog steeds mee bezig zou zijn. Superkeukens wijst zo’n tegemoetkoming echter resoluut van de hand, omdat in hun ogen alle problemen worden opgelost. Gezien alle ellende en ook de hoeveelheid tijd die ik er inmiddels zelf in heb moeten steken, denk ik daar anders over. Ik heb in mijn ogen namelijk ook betaald voor een keuken die binnen een redelijke termijn klaar en goed functionerend zou moeten zijn. Natuurlijk hou je rekening met het feit dat niet alles in één keer goed gaat, maar ik vind onze ervaringen echt buitenproportioneel.
• Omdat ik bij Superkeukens Arkel geen gehoor kreeg, heb ik de franchise directeur van Superkeukens benaderd en gevraagd om een objectieve mening. Hij reageerde direct dat hij het met Superkeukens Arkel zou opnemen om te komen tot een eindoplossing.
• Vervolgens kreeg ik na weer een reminder van mijn kant contact met iemand die voor Superkeukens in dit soort situaties naar voren werd geschoven om in het land problemen op te lossen. Deze persoon gaf ook aan dat hij een situatie zoals bij ons nog nooit had meegemaakt en dat wij wel bijzonder veel ‘pech’ hebben gehad. Hij bood ons een braadslee van AEG aan en daarnaast zijn wij in gesprek gegaan over een compensatie- of coulanceregeling in de vorm van iets voor keuken. Wij hebben daarop aangegeven te overwegen om vensterbanken van hetzelfde materiaal als het keukenblad te laten plaatsen.
• Hij kwam met een offerte van € 1.717, waarop hij 40% korting (later 50%) kon geven. Deze kosten bestaan echter uit € 1.267 materiaalkosten en € 450 montagekosten. Ter informatie: ik kan granieten vensterbanken van de betreffende afmetingen voor totaal ongeveer € 300 kopen. Deze keramieken vensterbanken zijn dus 4x duurder als granieten vensterbanken! Dat het 2x zo duur is, kan ik me nog voorstellen, maar 4x is absurd. En € 450 montagekosten voor het plaatsen van op maat gemaakte vensterbanken lijkt mij ook bijzonder hoog. Dat zou betekenen dat hij er bijna de hele dag mee bezig zou zijn… Per saldo zou ik dus € 860 moeten betalen voor iets wat ik ook (van ander materiaal weliswaar) voor € 300 euro kan regelen. In plaats van een eindoplossing kreeg ik dus eigenlijk de spreekwoordelijke sigaar uit eigen doos voorgeschoteld. Je kunt begrijpen dat mijn gevoel bij Superkeukens alleen maar slechter is geworden.
Omdat we er niet zijn uitgekomen en er ook geen bereidheid was bij Superkeukens Arkel om ergens tegemoet te komen, eindigt mijn verhaal hier helaas met een slecht gevoel. Dit is dus wat je kunt verwachten als je een keuken koopt bij Superkeukens. Natuurlijk hebben wij pech gehad, maar reken er niet op dat Superkeukens zelfs in uitzonderlijke gevallen als die van ons, moeite doet om tot een goede eindoplossing te komen.
Barry geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Jan van Laar geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Hanneke De Wolde geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Eind vorig jaar bij sk terecht gekomen voor een (kleine)uitbreiding van onze bestaande keuken. Dit omdat sk de frontjes nog levert van onze huidige keuken.
Tijdens bezoek aan sk Amsterdam werden we geholpen door M., een vriendelijke maar toch ook een zelfvoldane verkoper waarbij je achteraf toch een slecht gevoel hebt, u kent dat vast wel.
Uiteindelijk 4 producten besteld en de levering kwam eind feb 2021.
Tijdens het plaatsen kwamen we erachter dat er een plint ontbrak en dat de frontjes de verkeerde maat hadden, ondanks dat dit meerdere malen telefonisch als via de e-mail was besproken. Dit was toen geen probleem en ‘maak je geen zorgen, dat komt goed’. Jammer joh! Natuurlijk kwam dit niet goed.
Vervolgens weer contact opgenomen en nogmaals de juiste maten besproken en doorgegeven via de e-mail. M. gaf aan een spoedbestelling te maken en de levering zou ongeveer 3 weken duren. 6 weken verder en niets vernomen van sk en geen reacties op mijn e-mails.
En toen kwam het echte ‘keukenboerenwerk’ er werd mij op 21 april gevraagd welke maat de frontjes moesten worden!?!?
Er was dus nog niets besteld en hier werd dus over gelogen. Als sk had aangegeven het helemaal vergeten te zijn en een ‘sorry’ had gezegd dan had ik daar vrede mee, in plaats daarvan een hoop gekonkel van M.
De frontjes zijn inmiddels besteld ‘fingers crossed’ want het is nog niet binnen… Gezien de slechte service en het voorliegen vonden wij een compensatie (maakt niet uit in welke vorm, geheel aan sk overgelaten) wel op zijn plaats, dit zou besproken worden door M. en D. (ook van sk Amsterdam).
Je raad het al, wederom complete radiostilte, geen belletje (ondanks beloftes), geen e-mail, he-le-maal niks. Ik had inmiddels wel door dat M. en D. gewoon niet dapper genoeg waren om mij te bellen en ik kreeg zowaar weer een week later een e-mail met de mededeling:
Ik zou u nog op de hoogte brengen betreffende de compensatie waarvoor u teruggebeld zou worden. Ik heb dit met M. besproken en hij geeft aan niet over een compensatie te hebben gesproken met u.
…
Wij kunnen u geen compensatie aanbieden omdat wij in de gelegenheid gesteld moeten worden om de service op te lossen.
Blijkbaar vindt sk het normaal om mensen voor te liegen en er 6 maanden over te doen om 4 producten te leveren, dit verstaan zij onder ‘service’. Ik hoop dat ik middels deze review anderen kan waarschuwen over de manier van werken van SK en mensen nog eens extra kan laten nadenken voordat zij met SK in zee gaan.
Sjoert geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Na paar maanden ging de vaatwasser kapot
Superkeukens verwijst naar de fabrikant
Maar omdat superkeukens op de rekening geen! Apparatuur vermeld
Heeft krijg ik geen garantie,
Superkeukens weigert de rekening aan te vullen met de missende data
Hoofdkantoor (img internationale meubel groep) reageert gewoon niet
Een andere oplossing wordt ook niet geboden resultaat
Nieuwe AEG-vaatwasser tgv 1000 euro aan ijzerboer meegegeven
Mijn advies is ga ergens anders naar toe waar je fatsoenlijk behandeld wordt
Superkeukens Arkel is een absolute no go
Nooit een keuken kopen daar!!!
Marcel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Onze keuken is 11 augustus geplaatst, hopenlijk wordt deze 11 januari eindelijk afgemonteerd. Afgelopen maanden erg druk geweest met het ontbreken van onderdelen, verkeerde onderdelen, beschadigde onderdelen, etc.
Advies: De kwaliteit van de keuken is mijn inzien positief, het is verstandiger deze direct uit Duitsland te importeren (waar de fabriek staat). Bestel deze keuken zonder tussenkomst van superkeukens, uiteindelijk heb je niet zoveel aan ze.
jan-Willem geeft1 uit 1 tot 5 sterren
M geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Lamberts geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Dolf van Eechoud
Oosterhout
Dolf van Eechoud geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Roy geeft1 uit 1 tot 5 sterren
We hadden 3 kastjes besteld om een bestaande keuken uit te breiden.
Werden snel geleverd door een aardige bezorger in de exacte kleur.
Theo Peeters geeft3 uit 1 tot 5 sterren
De opvolgende offerte zoals verwacht en naar tevredenheid afgehandeld.
Helaas wel een paar wisselingen met types vaatwasser, koelkast en oven maar ook daar werden de keuzes met benodigde informatie ruimschoots aangeleverd.
Ik heb pech gehad 2x met mijn vaatwasser en een close in boiler. Een mail naar superkeukens is genoeg. Alles wordt geregeld waardoor de fabrikant contact met je.opneemt voor een afspraak.
Zelfs bij de 2de keer dat de vaatwasser kapot ging, buiten garantie, stonden ze gelijk klaar en hebben ze contact opgenomem en.een regeling getroffen.
Sales krijgt een 10 en aftersales ook een 10.
Vol tevreden en ik zou iedereen superkeukens Zoeterwoude adviseren
E. Caspers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Advies, kijk mee op de computer als er een berekening wordt gemaakt. Er staan bedragen op die niet kloppen zoals een montageset à 250,00 euro. Bij navraag werdt het eraf gehaald.
Verkoper B. (toen werkzaam bij SK Cruquius nu Amsterdam Vila Arena) komt afspraken niet na. Bij het inlaten bouwen van de keuken (door zzp’er van SK) beschadigde ze het nieuwe keukenblad, dus die zou na 6/7 weken weer opnieuw geleverd moeten worden en ingebouwd! Na 7 weken maar eens gaan bellen waar het bleef en toen mijn verbazing vertelde men dat B. het nieuwe blad niet besteld had!!
Dus nogmaals 7 weken wachten.
Let ook goed op als je iets ondertekend want in het aflever rapport wat ik moest ondertekenen na inbouwen bleek later tekst bijgezet te zijn!!
Miriam geeft2 uit 1 tot 5 sterren
We zijn vorige jaar opzoek gegaan naar een nieuwe keuken en we zijn terecht gekomen bij superkeukens in Huissen. Tijdens het verkopen ging alles goed en werd veel belooft. Ik zei nog vooraf er worden slechte reviews gegevens over superkeukens klopt dit, maar ze zeiden dat het niet specifiek om superkeukens huissen ging . We hebben een keuken gekozen en we hebben afgesproken over de prijs en wanneer het wordt geleverd enz.
Ik heb de apparatuur zelf niet bij superkeukens omdat er ruim 1000 euro verschil in zat. Behalve de vaatwasser die heb ik wel bij superkeukens gekocht, toen ik thuis de offerte ging controleren zag ik dat er een andere model vaatwasser in stond ik heb direct een melding hiervan gemaakt dat dit niet de beloofde model is maar dat het om een oudere model en goedkopere model is. Maar dit wouden ze niet rechtzetten, ze beweerden dat het dezelfde opties had maar goed we wouden de contract niet annuleren.
Maar hier begint het allemaal ik voel me zwaar opgelicht door superkeukens en ik wil dat jullie dit ook weten. Ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik het voor 2019 gemonteerd wou hebben en ze hebben gezegd dat het makkelijk haalbaar was, dit is natuurlijk niet gebeurd en het is in januari gemonteerd. Vooraf is natuurlijk iemand gekomen die de keukenruimte heeft in gemeten. De muur die leeg stond en waar nu een keuken zou komen is door superkeukens niet goed gemeten door de inmeter hij heeft mij niks uitgelegd bijvoorbeeld dat de muren niet haaks zijn hij vertelde mij dat ik een schets zou krijgen waar en hoe de leidingen en elektriciteit gelegd moest worden. Hij heeft gemeten en ik moest onder de blaadje ondertekenen dat hij is geweest en heeft gemeten, dit heb ik ook gedaan. Ik neem aan dat ik zelf niet kan weten als je niks verteld als een muur niet recht loop. De schets is binnen gekomen en ik heb de leidingen netjes geregeld zodat de monteur netjes de keuken in elkaar kon zetten.
De monteur komt en begint de keuken in elkaar te zetten, hij ontdekt dat de ene muur niet haaksloopt en hierdoor de blad niet goed past, De monteur zegt dit moest vooraf uitgelegd worden en de blad moest aangepast worden aan het huis omdat je ziet met blinde ogen al dat de muur niet recht loopt. Dit is natuurlijk niet gebeurd, en ik heb direct superkeukens gebeld hierover, hier begint de schokkende verhaal ze beweren dat ik fout heb gehandeld en dat ik moest zorgen voor een rechte haakse muur . En als bewijs laten ze de blaadje zien die ik ondertekend heb aan de inmeter daar staat geen melding van de inmeter dat hij heeft ontdekt dat de muur niet recht lopen. Maar met kleine letters hebben ze ergens onderin geschreven dat de muur moet haaks zijn, dit staat bij alle lijsten vooraf geschreven maar is bijna niet te lezen maar goed ook al staat het daar bij onze huis kan je dat niet maken omdat een muur van ruim 8 meter niet recht loopt dat kan ik niet weten want ik woon hier pas. Er komt toch niet voor niks een inmeter hij moet het waarnemen en mij over waarschuwen. Na 3 dagen gebeld te hebben werd er gezegd dat ik 450 euro moet betalen en dat ze een nieuwe blad gaan bestellen. Ik heb dit niet geaccepteerd en heb uiteindelijk met de eigenaar gesproken van superkeukens. Hij zei uiteindelijk jullie hebben allebei een fout gemaakt dus als je 100 euro betaald is het goed. Ik dacht bij me zelf alle dozen liggen midden op mijn woonkamer beter dat ik het accepteer. Maar hiernaast waren er ook 2 onderdelen die de monteur niet kon vinden en zijn die ook besteld, na een maande wachten is de blad en de andere onderdelen binnen gekomen, wat nu blijkt is dat de blad te kort is gesneden en weer moest ik nog een maandje wachten na nog een maand gewacht te hebben ze de blad gemonteerd, je zal je niet verbazen wat ze nu hebben vergeten is ze hebben de nieuwe blad langer gemaakt maar de achterwand was 5 cm te kort dan de blad dus dat moest ook besteld worden ik heb in totaal 4 maanden gewacht zodat de keuken compleet was, 4 maanden heb ik stress gehad en hoge spanning . Ik voel mij opgelicht door superkeukens en willen jullie waarschuwen hierover vooraf. Want wat mij is overkomen wens ik niemand toe. Uiteindelijk zou ik nog door de eigenaar gebeld worden maar is ook niet gebeur. Heel erg nare ervaringen gehad bij superkeukens. dus let op!!!
memo geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Hij heeft zijn verantwoordelijkheid gepakt in alles en ervoor gezorgd dat uiteindelijk alles naar wens terecht is gekomen, klantevredenheid is echt een vereiste bij hem.
Prijs kwaliteit verhouding van de keuken is zeker de moeite waard, overal al wezen kijken maar superkeukens bleek toch de beste prijs te hebben.
Pater geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Odette Reurink geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Filomena geeft5 uit 1 tot 5 sterren
S., filiaal Huissen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Gimenne geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Diane M, geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jetten geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Monika & Bart F. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij kunnen niet anders zeggen dat dit ook echt een super keuken is!!
Anja Kemp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De bos geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Johan Lammers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Tineke uit Amsterdam geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Kortom; Superkeukens, SUPERSERVICE
Jan Blommers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Het advies is er goed en als klant word je in de watten gelegd. Geen enkele zin om nog eens met dit ontwerp te gaan shoppen.
Jitske, Uithoorn geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Benders geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Gabrielle geeft5 uit 1 tot 5 sterren
J.S geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Rob geeft5 uit 1 tot 5 sterren
G. C Nijboer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wim vd Wal geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Lieke geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Montage is toen door maestro opgepakt. In een dag hadden deze twee jongens de keuken in elkaar gezet.
Erg tevreden en een dikke pluim voor Superkeukens en de monteurs!
Aniek geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Michelle Wijnand geeft5 uit 1 tot 5 sterren
maanden wachten op herstel,zelf muur breder gemaakt door foute meting maar de kosten vergoeden ze niet,
Kortom prutswerk en een waarschuwing voor wie daar zaken wil doen prima ontvangst maar dan hebben ze je en laten je dwalen als het mis gaat geen garantie als je dekeuken zelf laat monteren.maar dat kan je beter doen achteraf want de directie laat je a sociaal in de steek.
Maarten en Ans geeft1 uit 1 tot 5 sterren
J. van Straten geeft5 uit 1 tot 5 sterren
DTM geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Erg fijn geholpen. Tot in detail alle informatie tot ons kunnen nemen.
Plaatsing ging verrassend goed! Pluim heren!
Maaike geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ewout geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Maikel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
I, Den Bosch geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Als je kijkt naar de monteurs die hebben wel een belangrijke rol gespeeld in het mooimaken van de keuken.
Madeleine Janssen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
MT geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Van der Knaap geeft5 uit 1 tot 5 sterren
gr Jos& Tine
verkadestraat geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Matthijs geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Maaike geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Henry geeft4 uit 1 tot 5 sterren
JB geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Linda en Ayham geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Royce geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Hulde!
T. B. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Kolkman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
joost geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Het meest zint ons de kosten: 700 euro goedkoper voor hetzelfde materiaal en apparatuur dan bij de tegenpartij.
Petra en Rob geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Sens geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Victor geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Paar rondjes gelopen en haar dan zelf maar aangesproken. Nee was geen tijd want ze kreeg straks een klant. Hier heb je een folder en ga weg. Daar kwam het op neer.
Bij andere zaken hebben we toch een beter ontvangst gekregen. Nu is een fijn ontvangst nog geen fijne transactie, maar op deze manier haak je aan het begin al af.
oldenzalers geeft2 uit 1 tot 5 sterren
De meneer die vooraan zit met zijn bureau heet je geen welkom en vraagt je niets. De showroom an sich ziet er wel netjes uit. Ergens tussen de keukens zit nog een verkoper verstopt maar die niet naar je om kijkt. We zijn maar snel weer in de auto gestapt.
Lowik geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Miranda geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bij levering klopten de maten van het aanrechtblad en de spatplint niet.
Binnen 2-3 weken zou nieuwe geleverd worden,
De (externe) installateur is na 1 maand zelf het spul gaan ophalen in duitsland om dit alsnog te installeren.
Van het begin af aan lekte de kraan na. Na diverse mails kreeg ik te horen dat ze dit al herhaaldelijk bij de leverancier kenbaar hadden gemaakt. Na 2 maanden de leverancier maar zelf eens gebeld, die wist van niets en heeft het euvel binnen de kortste keren verholpen. Misschien lag het eraan dat ik prompt betaalde en ze het geld dus al binnen hadden> Op mijn laatste mail heb ik helemaal niets meer vernomen. Ze scheppen op over hun service en dat is het ook: op niets gebaseerde opschepperij.
Het voortraject was voldoende, de service achteraf ronduit slecht.
Wingers geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Edwin van den Bergh geeft3 uit 1 tot 5 sterren
als eerste kennismaking vinden we dit geen goede eerste indruk!
albert geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Johan geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Fam de Jong geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rob & Sylvana geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Christine geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mousta geeft5 uit 1 tot 5 sterren
L.A. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Daantje - Utrecht geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Colette geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jeroen Wevers geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Brinks geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Spuesens geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Berat geeft5 uit 1 tot 5 sterren
J.A.86 geeft4 uit 1 tot 5 sterren
+ eerlijke prijzen
+ eerlijk advies
+ montage goed verlopen
+ klantvriendelijk en meedenken
hansd en desiree
huissen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
richard, yvette, beau, tijs
ri geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Kelly geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Laurens & Merel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Hierop is een lang traject met vooral trage reacties van Superkeukens op gang gekomen. Uiteindelijk is op 17-2-2017 een oplossing overeengekomen met als leverdatum 13-4-2017. Omdat deze oplossing ook een paar extra onderdelen omvatte is hier een extra bedrag voor overeengekomen. Uiteindelijk heb ik na het verstrijken van de afgesproken datum contact opgenomen en gevraagd om tekst en uitleg. Hier kwamen allerlei smoesjes en excuses op, maar geen concrete oplossing. Uiteindelijk werd een montagedatum van 26-6-2017 voorgesteld. Ik heb gemeld dat ik het niet eens was met een dusdanige uitloop ten opzichte van de afspraak en heb gevraagd dit te versnellen. Hierop werd niet ingegaan. Hierna heb ik gevraagd om financiële genoegdoening wegens het niet nakomen van de afspraken. Hierop werd geantwoord dat dit in overweging zou worden genomen. Uiteindelijk is hier na montage alleen nog een reactie op gekomen met excuses. Hierop heb ik geantwoord hier geen genoegen mee te nemen. Hierna heb ik alleen nog betaalverzoeken ontvangen. In eerste instantie heb ik om mijn goede wil te tonen het oorspronkelijke bedrag voor de keuken betaald. Hierop volgde het verzoek om ook het resterende bedrag voor de extra onderdelen van de oplossing te betalen. Ik heb hiervan aangegeven dat dit niet volgens afspraak is gegaan. Hierop kwam uitsluitend reactie dat dit volgens Superkeukens wel zo was en dat er een incassobureau ingeschakeld zou worden als ik niet tot betaling overging. Omdat ik om het openstaande bedrag niet nog meer gezeur wilde hebben dan ik tot nu toe al heb gehad, heb ik het bedrag onder protest en voorbehoud van rechten betaald.
Blijf weg bij deze zaak als je iets wilt dat ingewikkelder is dan een standaard recht keukenblokje.
Arch geeft1 uit 1 tot 5 sterren
mandy hans geeft4 uit 1 tot 5 sterren
P.j. Heijligers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij zijn fantastisch geholpen door verkoper Thomas N. alle tijd voor ons genomen en een mooi ontwerp getekend en diverse modellen laten zien in showroom.
Reden dat wij hier geen keuken hebben gekocht is dat wij toch gekozen hebben voor een kleine lokale keukenzaak in onze regio.
Kan superkeukens wel aanbevelen en zeer zeker Thomas.
Gerrit geeft4 uit 1 tot 5 sterren
wil niet mee denken in oplossing. Wil alle problemen in de doofpot stoppen en terug leggen bij ons. Spreekt ontzettend hooghartig tegen je en houdt zich slecht aan terugbelafspraken. Verkeerd leidingenplan gekregen.
Ook andere producten gekregen dan beloofd, maar achteraf verdraaide hij zijn woorden en zei dat hij ons het betreffende product bier beloofd had.
Heel naar mannetje. Gaat overigens om vestiging Vriezenveen.
Martine geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Leo geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Gerben geeft5 uit 1 tot 5 sterren
A. Gilsen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Patrick geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Superkeukens heeft algemene voorwaarden die NIET worden overhandigt. Aan alle kanten wordt je dus opgelicht door Superkeukens. Ik wil iedereen waarschuwen te vragen om de Algemene Voorwaarden voor ook maar iets te tekenen.
In mijn geval heeft levering niet tijdig plaatsgevonden. En probeer dan maar eens je recht te krijgen.
Advies; gaat niet met Superkeukens Hoorn in zee.
RMA de Leeuw geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Platenkamp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bij plaatsing van de keuken die 17000 euro kostte zagen de monteurs van superkeukens dat er een stukje van het keramiekaanrechtblad af was gebroken. Er moest een nieuwe in, ze konden de achterwand, inbouw afzuigkap en de randen niet afdichten. Kan allemaal gebeuren. Alleen kreeg ik toen de levertijd voor het nieuwe keramiekaanrechtblad na 2 weken te horen, dit zou 9 WEKEN !!!! duren. Dus ze laten je met 9 weken zonder een bruikbare keuken zitten (alles laten schilderen voor dat de keuken kwam) . Als ik ga koken nu zonder afzuigkap kan ik de boel daarna weer laten schilderen. Het enige wat ze daarop zeggen, wij hebben ons best gedaan, punt. Als je op internet naar google gaat en zoekt op keramiekaanrechtbladen dan komen er een 10 tal resultaten uit, klik op een willekeurige en de levertijd is max. 3a4 weken.
Mijn conclusie is Superkeukens is prima tot er iets misgaat, dan laten ze je in de kou staan en is de organisatie niet krachtig genoeg om bij de leverancier iets voor elkaar te krijgen. Juist bij keukens is de service achteraf belangrijk hoe dat wordt opgelost. Ik heb in ieder geval zeer zeer veel spijt dat ik daar mijn keuken heb aangeschaft.
G. van der Weert geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Personeel heeft alle tijd voor wensen van de klant.
Levering is op tijd. Montage door Franklin montage op een goede en zeer prettige manier. Er was echter een klein deukje in de kooi van de afzuigkap dat zonder commentaar en zeer vlug hersteld is
Kortom Superkeukens Apeldoorn en Franklin Keukenmontage, een aanrader.
Henny geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Soof geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Femke & fam geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bruinink geeft1 uit 1 tot 5 sterren
T. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Wij zijn zeer deskundig en uitgebreid geadviseerd. Over de prijs werd niet urenlang gestreden maar gewoon direct een scherp aanbod. Door zo n werkwijze stijgt het vertrouwen.
Tussen bestelling en levering hebben we nog een wijziging doorgevoerd en dat was ook geen enkel probleem (top service!).
Renate geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rode racer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rink-Jan geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Leon geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bertens geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Gerrit V geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Allaerd geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wat ons betreft…een aanrader superkeukens Eindhoven
Pieter en natascha verstappen
Fam.verstappen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De brochure hadden we al een maand op tafel op onze stapel liggen. Na een periode van oriënteren en grondige internetstudie zoeken kwamen wij tercht bij Superkeukens.
Met zachte sturing werden we lang het aanbod geleid. Er werd niet alleen gestuurd naar 1 type veel te goedkope deur zoals elders, alles werd getoond, onderwijl onze ervaringen en wensen uitsprekend. Dat we niet over 1 nacht ijs gingen begrepen ze bij superkeukens volkomen en er werd een opvolgafspraak gemaakt.
Tijdens dat samenzijn is onze keuken tot in de details ontworpen. De prijs las hier beduidend lager dan bij Brugman. Brugman is trouwens ook uitstekend bevallen.
Ik wilde zelf nog over de grens kijken in België, maar mijn vrouw en kinderen waren ook wel keukenmoe.
Daar zij erg neigde naar de superkeukens keuken hebben we de knoop doorgehakt en het gewoon gedaan.
Van dat besluit hebben we tot op vandaag geen spijt.
Groetjes van een kritische enthousiasteling uit het zuiden.
Kritische klant geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Monique H. uit Heel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
M. Wagemans geeft4 uit 1 tot 5 sterren
maikel geeft3 uit 1 tot 5 sterren
pd geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ashley geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Naima geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij zijn ook nog niet in de afrondende fase met onze hypotheek dus dat was geen ramp. Laat ik het zo verwoorden: We gaan absoluut nog een keer terug voor een offerte en als dan de prijzen van gelijk uitkomen met andere keukenzaken dan zullen wij door de objectief overkomende voorlichting de order aan Superkeukens gunnen.
Wie zichzelf niet per se een macho wil voelen met een (gefabriceerde) korting van 90% maar echt antwoorden wil raad ik dit echt aan.
R&P geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Jaspers geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Amsterdam geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Debby geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Gevraagd in de winkel of ze hier nog iets aan gaan doen maar dat waren ze niet van plan. Ik ben nu een paar dagen vrij en ben een mooie brief aan het opstellen voor de algemeen directeur van Super Keukens. Denk dat ik ook een kopietje naar Tros Radar stuur voor de koude douche.
2 januari schijnen ze nu echt het laatste te komen doen….., , we wachten af.
Vincent Oudenes geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Roermond geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Paalman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Men kwam steeds met ideeën en suggesties en wilde duidelijk graag aan ons een keuken verkopen maar klopte de prijs niet tot in de hemel op.
carmen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Marion geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Qua totaalprijs is de keuken gelijkwaardig aan een Kvik of Ikea. Toch voelde Superkeukens voor ons als de meest degelijke keukenzaak van ons rijtje.
Kortom wil je jezelf een gewiekste pingelaar wanen ga dan vooral naar een grote zaak (Brugman, Bruynzeel whatever). Heb je geen zin in een verbaal steekspel met je portemonee als inzet ga dan naar Superkeukens.
Succes!
halve roe geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ik ben alles behalve tevreden over de gang van zaken bij Superkeukens.
Allereerst wordt de helft maar geleverd en de apparatuur klopt niet eens met de bestelling. Vervolgens mail je dat je het e.e.a. mist en dat je de ontbrekende spullen z.s.m. wil ontvangen. je raadt het al moeilijk, moeilijk, moeilijk. Uiteindelijk ben ik nu 3 a 4 weken verder en heb ik nog niets ontvangen. Je moet overal zelf achteraan, want terugbellen of informeren kennen ze niet. 2 dagen geleden een boze mail gestuurd, wordt er beloofd dat ze contact op zullen nemen….maar ja tot op heden nog steeds niets gehoord. Ik heb dus de volle pond betaald en een half afgewerkte keuken.
Helaas voor mij dus geen Superkeukens meer in de toekomst!
P. Zomer geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Lotte Madelief geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Achterzijde kastje gebarsten bij levering. Nalevering duurde inmiddels al 3 weken zelf maar weer even contact opgenomen.
Tevens moesten wij de afvoer voor de afzuigkap zelf verzorgen maar dat had ook ff niemand ons verteld. Qua communicatie kan het hier
en daar dus wel iets beter. De bevoegdheid van de montagemedewerkers om a la minute een oplossing te bedenken alszich problemen voordoen
is wat dat betreft naar ons idee gering dat zou beter mogen.
Verder naar tevredenheid verlopen. Budgetvriendelijk, klantvriendelijk, deskundig. Totaalindruk is dat het gewoon een nette zaak is.
Maar nu dat kastje dus nog wel ff netjes afronden…
Brabander geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Sabia geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Tenminste, dat dachten we. Uit een zeer onduidelijke bouwtekening die achterin de papieren was weggestopt bleek dat de op het oog zo vriendelijke verkoper van 2.60 meter eigenhandig 2.67 meter had gemaakt. Keuken past dus niet, want daar staat een muur. ‘Dat is jullie probleem, je hebt zelf getekend dus zoek het maar uit.’ Hoorn erop gegooid door Superkeukens.
Dat is hun werkwijze. Ze maken gigantische blunders en lossen niets op. Op mails wordt niet meer gereageerd, als we bellen wordt de hoorn erop gegooid zodra ze horen waar het over gaat. Koop hier niets mensen, het is een flutbedrijf met een belachelijke service.
RB geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Dan bij keukenkampioen. tekening mee zoals ik het me voorstelde. Was weinig goed aan. Men wilde wel voor ons tekenen maar dan moesten we vandaag wel een keuken afnemen. Want ja, eenmalige actie he, ALLEEN VANDAAG! No way.
Toen super keukens. Op deze site las ik eerder al dat je hier niet hoeft af te dingen. Waarschijnlijk uit een gevoelsmatige gedachte dat de eerste twee nog goedkoper zouden zijn niet direct hierheen gegaan maar daar dus al snel spijt van gekregen. had ik dat wel direct gedaan dan had ik me een paar uur van mijn leven kunnen sparen. Hele opluchting om te horen dat je gerust mag rondkijken, dat je maar moet roepen als je hulp nodig hebt, en dat je dit en dat gaat betalen. nog altijd minder dan bij de andere twee. Zoveel zegt ‘korting’ nu!!! Nee, dan ben ik beter af bijj super keukens.
lesvanschie geeft4 uit 1 tot 5 sterren
I. Brugmans geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Ulrike geeft5 uit 1 tot 5 sterren
qua kwaliteit zijn we er nog niet helemaal uit.
duifje geeft3 uit 1 tot 5 sterren
singh geeft4 uit 1 tot 5 sterren
* Het was een lange zit waarin alle opties in combinatie met budget besproken zijn.
* Daarna hebben wij een scherpe prijs ontvangen maar in onze ogen niet de scherpste puur op ´basis van gevoel´ Er moet nog weat onderhandelingsruimte in zitten toch? We nemen nu een korte keukenpauze.
Marissa geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Duidelijke informatie gekregen en de verkoper nam rustig de tijd voor ons.
Prijs en levering waren prima, helaas deurtje beschadigd tijdens het plaatsen maar hier hebben we binnen een maand geheel kosteloos een nieuwe voor gekregen.
Wilco van de Brug geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Laura geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Wessel geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Een goed advies, prettige prijzen en een behoorlijke keuze.
keukenkoper geeft5 uit 1 tot 5 sterren
heb de zelfde ervaring met super keuken als je de keuken besteld zijn ze vriendelijk maar daarna.
ik had tekeningen van de keuken maar de werkelijke afmetingen klopte niet dit was even beslist door de fabriek in duitseland.
dat ik ging klagen zijden ze ja maar de fabriek heeft dit besloten.
een plaat die op de 2 hoge kasten moest was te smal er zou een nieuwe besteld worden en het gat van het rooster was ook te klein.
stelde voor als de nieuwe plaat besteld zou worden ook het gat zou aanpassen helaas bij (super) keuken wisten ze het beter.
een hoekstuk was omdat men in duitsland besloten had een andere maat aan te houden ook niet goed en bij betaling zouden ze een nieuw stuk bestelen na een goed gesprek in broek op langedijk besloten ze om toch maar een nieuw stuk te bestelen op hun kosten.
op 17 mei werd de keuken afgeleverd en gisteren was de keuken klaar alleen nog tegels op de want maar ik mocht niet klagen want de spullen kwamen toch ze wisten alleen niet wanneer en kreeg ook te horen dat ik lastig was omdat ik bleef bellen en langs komen om mijn keuken af te krijgen.
ik kan de mensen alleen maar aan raden koop geen keuken bij(super) keuken maar kijk verder het personeel wat daar loopt is vriendelijk maar weet niet waar ze mee bezig zijn.
DH van Putten geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Geweldig team, monteur prima.
Verkoper zeer attent en op alle vragen direkt aantwoord.
Alleen maar complimenten
Willemijntje geeft5 uit 1 tot 5 sterren
paar keer flink onder druk gezet bijde grote jongens (prijs geldt alleen vandaag enzo)
op alle vlakken stak super keukens er bovenuit. verhaal prijs offerte en meedenken
goed, moi allemaal maar dan heb je nog geen keuken. Best nerveus waren wij voor de levering maar ook dit ging goed
Lindsey Jaimy geeft4 uit 1 tot 5 sterren
B Boorsma geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Joke geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Kristel geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Aangezien de adviseur van superkeukens ons vol enthousiasme geholpen heeft, hebben wij de order hier grplaatst.
Met vr Gr. Bijker
Bijker geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Tip: bereid alles goed voor en weet wat je wilt. Ga dan pas naar een keukenshowroom voor een nieuwe keuken.
Pieter Scheringa geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ben inmiddels zeer tevreden bij de Concurrentie geslaagd.
Een gemiste kans voor Superkeukens waar ik juist bij een aankoop 8 jaar geleden wel naar tevredenheid werd geadviseerd.
Anne geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Sandra geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Samir geeft5 uit 1 tot 5 sterren
tijs geeft3 uit 1 tot 5 sterren
S. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Moet zelf overal achteraan bellen of mailen. Leverancier levert verkeerde fronten Superkeukens controleert dit niet bij binnenkomst of fronten correct zijn maar laat montagebedrijf deze installeren. Krijg mail van Superkeukens dat ze de leverancier boos aangesproken hebben en dan is het voor hun klaar tot het moment dat je ze erover aanspreekt. Heb afgelopen 2 weken 2x een mail gestuurd naar de vestiging Gouda maar deze word gewoon niet beantwoord. Ben er wel klaar mee
A. Copier geeft1 uit 1 tot 5 sterren
S. Eliot geeft5 uit 1 tot 5 sterren
fam. Verschuren geeft3 uit 1 tot 5 sterren
mogelijkheden losgetrokken om ons van het tegendeel te bewijzen en dat is hem gelukt. Deze heer verstond zijn vak waardoor wij nu voor een goede prijs een goede keuken hebben
staan.
Sandra + Joost geeft4 uit 1 tot 5 sterren
van Werven geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Annemiek geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Als zich niks voordoet gaat het van b egin tot eind goed. Gaat er wel iets mis dan stapelen fouten zich kennelijk op in de communicatieketen van verkoper tot aan monteurs.
Ik heb zelf een eerste gesprek gehad en een 3d tekening laten maken waarover ik een goed gevoel heb. Ik neig dus momenteel best naar Superkeukens maar heb wel nog een paar dagen bedenktijd gevraagd want grote uitgaven moet je niet overhaast doen. Gezichten in de winkel betrokken een beetje maar het was wel akkoord.
Barry geeft3 uit 1 tot 5 sterren
A. Noniem geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Jorik geeft5 uit 1 tot 5 sterren
I.P. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
B.W. Oisterwijk geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Superkeuekns heeft ons de tijd gegeven en de vrijheid, om zelf alles te onderzoeken. Over het hele orietnatie/onderzoeksproject hebben wij drie maanden de tijd genomen.
Over het resultaat zijn we zeer tevreden
groet P. Blaauw
P. Blaauw geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jannie geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Lisa geeft4 uit 1 tot 5 sterren
mosi geeft1 uit 1 tot 5 sterren
j.b.Zantingh geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Maar de manager een en al arrogant, effe uit de pols een indicatie. onderkastje 30 cm breed met lades
wit -hoogglans ca 1000 euro.
Ik dacht dat ik bij een juwelier was, de keuken verder op gekocht met duurdere apparatuur voor 60% van de losse pols begroting van super keukens
Arno geeft1 uit 1 tot 5 sterren
An geeft4 uit 1 tot 5 sterren
x geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Henk geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Bredero geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Jong geeft4 uit 1 tot 5 sterren
ensink geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Op die punten na geen klachten. Het is verder een mooie keuken.
Rosie geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Met het uitzoeken vd keuken zeer goed geholpen ,niets op dringen goede uitleg onder het genot van een kop koffie en ja de prijs is inderdaad super.
Jones geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De installatie vd keuken door een ingehuurd bedrijf daar in tegen is slecht. Medewerkers maken zich er te makkelijk van af en denken niet na. (wordt beweerd dat onderdelen een week lever tijd hebben en daar door de keuken niet klaar is, onderdelen konden gewoon bij de gamma voor 4,95 gekccht worden!) Dat karton en plastic niet afgevoerd wordt ok daar is niet voor betaald maar ik mag toch wel verwachten dat karton en plastic op zijn minst op geruimd/gescheiden wordt en niet door mijn hele huis ligt. Bleken aantal zaken niet te kloppen niet geleverd. ruim 4 maanden wachten op een stopcontact. Verder klopt de factuur niet. pfffff Ja keuken kopen bij superkeukens is prima een dikke 8. Maar niet laten installeren door hun aanbevolen bedrijf,
Eelco geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Superkeukens Helmond werkt samen met CiBon keukenservice welke de montage voor zorgt. Henk Bongers van CiBon is van begin af aan betrokken geweest bij het uiteindelijke resultaat. Vanaf het inmeten tot de montage perfecte service. Altijd bereikbaar om advies te vragen omtrent de voorbereiding tijdens de verbouwing. Ook CiBon heeft perfect werk geleverd.
Wij zijn zeer tevreden over Superkeukens en CiBon keukenservice. Rob en Henk super bedankt.
Toos en Leo geeft5 uit 1 tot 5 sterren
kortom, ik kan deze zaak niet aanbevelen,
Stefan v Klaveren geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Peggy geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Na twee uur de deur uitgegaan zonder tekening en zonder prijs(sluitingstijd)
Na inmiddels drie weken nog niks ontvangen. Terwijl de belofte was na het weekend de offerte met tekening toe te zenden .Wij zijn bij Mandenmakers Kaatsheuvel geslaagd.topzaak
Andre geeft1 uit 1 tot 5 sterren
R.A geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Er ging vanaf het begin al vanalles mis
– frontjes niet in de goede kleur
– grepen op de front terwijl we greeploos hebben
– onder plint niet in de goede kleur
– schade aan aanrechtblad
– gewone kastjes ipv kiep naar boven (mijn man is nogal lang en stoot zich er vaak aan)
– vaatwasser ging al binnen 2 mnd kapot
Hierdoor water schade aan de kastjes
Dit moest via onze verzekering gaan?…(niet onze fout)
Uiteindelijk weer nieuwe kastjes besteld
En bij het uitpakken zagen we dat er weer schade was…
Dus weer nieuwe besteld..
Na 8 weken wachten nieuwe kastjes binnen
En weer de verkeerde frontjes…
Na 2 jr is de keuken nog niet op orde
En dan voor bijna 10.000
Ze staan klanten slecht te woord en klachten oplossen doen ze ook niet.. Ze zijn overgens wel SUPER in verzinnen van smoesjes
We raden iedereen af om daar een keuken te kopen!
Boze klant geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vermoedelijk zijn ze met een grote verbouwing bezig, want er stonden veel dozen overal, dit kwam op mij vrij rommelig over. Showroom rondgelopen en gezocht naar een verkoper die vrij was voor een korte vraag , maar beide heren zaten aan tafel met klanten. We hebben een aantal mooie keukens gezien en alvast een magazine meegenomen.
Ralph geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Het begon al tijdens het eerste gesprek waarbij keuken tekeningen niet correct werden gemaakt, afmetingen niet klopten en een keuken werd voorgesteld die niet in de ruimte bleek te passen. Hier kwamen we gelukkig zelf op tijd achter, en veronderstelden in onze naïviteit dit een ongelukkige onnauwkeurigheid was. Uiteindelijk zijn de tekeningen op ons verzoek aangepast, zodat deze nu overeen kwamen met de afmetingen van de bouw tekening. Fast forward naar de ‘plaatsing’. Nadat de verkoper van Superkeukens Wolvega dan eindelijk de plaatsing kon inplannen (uiteraard later dan afgesproken, maar dat terzijde) begon de ellende. Allereerst had Superkeuken Wolvega een keukenblad geleverd met andere afmetingen dan besteld, het blad scheelde zo’n 5 cm met dat wat we besteld hadden. Wat er vervolgens gebeurde tart elke verbeelding en ik zal het proberen kort samen te vatten i.v.m. de leesbaarheid van dit stuk: Superkeukens is in de 2 maanden na de initiële plaatsing 6 keer terug geweest om ‘iets’ aan te passen, en continue ontbraken er allerlei onderdelen, zijn er onderdelen verkeerd of niet geplaatst, werd er broddelwerk geleverd, werden er dingen ‘vergeten’, moesten er dingen nabesteld worden. Zo hebben we ongeveer met elk deel van de keuken problemen gehad, met de plinten, het blad, de lades, de deurtjes, de cooker, de afzuiger enz. Alles is zo’n beetje vergeten, verkeerd geplaatst of simpelweg niet geleverd. Vanzelfsprekend hebben we elke keer zelf weer contact op moeten nemen verkoper en z’n kornuiten, die altijd wel een smoes of de zoveelste leugen paraat hadden. Tientallen telefoontjes en emails zijn er van onze kant nodig geweest om elke keer weer een klein stapje bij een acceptabel eindresultaat te komen. Inmiddels zijn we nu 2 maanden verder, en nog steeds zitten we met een gebrekkige keuken waar plinten niet vast zitten, plinten ontbreken, lades niet goed afgewerkt zijn en de achterwand van de keuken nog steeds op zich laat wachten. Ik heb zelden zo’n slecht bedrijf mee gemaakt en ik zou dan ook iedereen met klem af raden om ooit een keuken bij Superkeukens in Wolvega (onderdeel van Homecenter Wolvega) te kopen, aangezien dit de slechtst mogelijk ervaring garandeert. Je hele leven staat maanden op z’n kop, en proberen een oplossing te vinden is vrijwel onmogelijk aangezien het blijkbaar bedrijfspolicy is bij Superkeukens om klanten voortdurend voor te liegen, en in hun sop te laten gaar koken. Zelfs de ‘manager’ beloofde ons dat hij het persoonlijk op zou lossen, na maandenlange problemen die ze veroorzaakt hebben. Je raadt het al, we zijn inmiddels weer een paar weken verder en het is nog steeds niet opgelost, de zoveelste loze belofte. Achteraf gezien had ik graag 5000 euro meer betaald bij een betrouwbare keuken leverancier die z’n werk en z’n klanten wel serieus neemt. In elk geval nooit meer superkeukens voor ons, en ik zou iedereen willen waarschuwen voor deze verkoper, en z’n collega’s van Superkeukens in Wolvega, je haalt de ellende in huis als je hiermee in zee gaat!
Roland geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Lotte van Schoonhoven geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Voor we een keuken zagen waar we interesse in hadden waren we 8 bezichtigingen verder. Voor we bij Superkeukens kwamen zijn we nog bij een paar andere keuken bedrijven geweest, waaronder Tulp, maar we kwamen er met de prijs niet uit.
We zijn verder gaan kijken en kwamen toen bij Superkeukens uit. De medewerkers zijn er attent en er heerst een relaxte sfeer. Het is een flexibel bedrijf waar de klant centraal staat. Goed bezig jongens
Alex vD geeft5 uit 1 tot 5 sterren
J. Gerritse geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik ben positief over:
– duidelijke prijsopbouw
– sterke materialen
– fijne keukensystemen
– klantvriendelijke medewerker
Op- of aanmerkingen heb ik niet
A&F geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Freddy geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Van Galen geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Verbeek M. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Correct ontvangen in de showroom.
Zeker 4 sterren !
Harold geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Dennis geeft4 uit 1 tot 5 sterren
alles gegaan volgens afspraak vriendelijke mensen en ze nemen ook de tijd voor je GEEN agressieve verkoop en onder een genot van kopje koffie konden we een mooie keuken uit zoeken.
Sjors geeft4 uit 1 tot 5 sterren
De enige opmerking die wij hebben is dat de levering ruim een maand later plaatsvond dan de geplande datum. Het heeft in feite niet voor problemen gezorgd, want nadat dit was aangekondigd hebben we gewoon de verhuisdatum verzet.
Huub geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Greta geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Scholte geeft4 uit 1 tot 5 sterren
* dik jaar geleden keuken uit gezocht. werd mee gedacht met mij als klant en niet aan de eigen portemonee
* keuken is geleverd op de de afgesproken datum
* monteren keuken is gedaan door twee toppers
* deur koelkast sloot na paar maand niet goed. monteur heeft het gemaakt en geen kosten
joey geeft5 uit 1 tot 5 sterren
R. Verweij geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Tamara geeft5 uit 1 tot 5 sterren
PM geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Margreet geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Bas geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Fam. van Hulst geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Super services
Super offert
Minder duidelijke prijs
Willem geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Wouter had meteen even tijd voor ons, dacht geweldig goed mee…we voelden ons meteen op ons gemak en zijn niet eens meer bij een andere zaak wezen kijken.
Het plaatsen van de keuken door Albert is goed verlopen. Jammer dat de hoekkast stuk was. Keuken is toch geplaatst en niemand zag dat er nog iets vervangen moest worden. Keurig opgelost en later nieuw kastje geplaatst.
We genieten erg van onze nieuwe keuken!
Krista Hobo geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Advies, ontwerp, meedeken in de mogelijkheden, levertijd, montage, afspraken en service!
En als kers op de taart…..
Door stommiteit was er een druppel sec.lijm terecht gekomen op het prachtige zwarte aanrechtblad. Als reactie de drup uitgeveegd met een vochtige doek…. Stom stom stom… Er bleven dikke vegen over.
Overlegd met SK Assen en 15 min.later stond er iemand op de stoep om het probleem te verhelpen. Super!
Medewerkers Super Keukens Assen en Bram Kort (montage) bedankt voor de prachtige keuken!
Fam de Vries geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij bevelen iedereen Superkeukens Roermond aan!
Monique geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Het plaatsen van de keuken is gedaan door het montagebedrijf wat samenwerkt met Super keuken geplaatst. Op de manier hoe monteur Ron en Ronald onze keuken geplaatst hebben is werkelijk top. Op professionele wijze is onze keuken geplaatst. Zelf had ik aantal aanpassing gedaan (elektra) echter waren deze niet correct uitgevoerd. Op klantvriendelijke wijze, zonder enig bezwaar hebben zij mijn fouten herstelt. Twee dagen later waren wij in het bezit van letterlijk en figuurlijk een Super Keuken.
Als laatste kan ik iedereen die een keuken wilt kopen (wat toch al vaak rond de €10.000 kost) Super Keuken aanbevelen. Wij kijken terug op een klantvriendelijke en professionele bejegening met als resultaat een keuken waar we zeer blij mee zijn.
F-10 (Nieuwegein)
F-10 geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Als feedback naar SK deze naam maken ze al niet waar, er moet heel veel gebeld worden door de klant. Zou wat aan jullie interne communicatie van levaranciers gaan doen dit zal tegoed komen aan betere jaarcijfers. ( inzage kvk)
ewald geeft1 uit 1 tot 5 sterren
We hadden de keuken zelf op gehaald en we misde al stelpootjes onder de kast
Dus onze keukenzetten heeft een paar uur niks kunnen doen voor dat ze een keer met de steunpoten kwamen
Daarnaast hebben ze de verkeerde handgrepen geleverd
En er was een deurtje beschadig
Een tijd mee aan het bellen zouden ze een nieuw deurtje opsturen en met de handgrepen moesten we naar tiel komen
Alleen de man die wij gesproken en keuken besteld hebben was al ontslagen omdat hij bij meerde mensen al fout had gedaan
Dus kregen wij iemand anders en die zij dat de handgrepen niet kon bestellen want dan zat je met de gaten in de kastjes daar konden wij een vergoeding voor terug krijgen
Ondertussen was naar een maand het deurkastje geleverd stond voor de deur gezet zonder dat iemand het had aan genomen want wij waren een weekend weg en had gelukkig een lieve buurman die hem naar binnen heeft gehaald
Dus later kregen we het deurtje maakte hem los en ja hoor verkeerde deurtje opgestuurd
Dus weer een tijd aan de telefoon gezeten met hun
Wilde ons eerst de schuld geven dat wij het verkeerde deurtje hadden doorgeven terwel er foto’s en alles in de mail stonden dus nu zitten wij nog op het deurtje te wachten en onze keuken staat er al een half jaar onderhand
arjan geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Marijke geeft5 uit 1 tot 5 sterren
veltins geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Na 2 keer niet leveren word de keuken eindelijk een keer geleverd.
En gelukkig mag je er zelf elke keer achteraan bellen, omdat je vanuit superkeukens niks hoort!
En als je belt hebben ze elke keer een andere smoes klaar liggen die overigens wel SUPER goed verzonnen zijn.
Het begon allemaal heel goed met het eerste gesprek, ons gevoel was ook heel goed en dachten onze droom keuken te hebben.
Daarna ging het al snel verkeerd, we zouden de zelfde dag nog de tekeningen krijgen.
Helaas na een aantal dagen zelf maar gemaild of we deze nog konden krijgen.
Ook voor het inmeten van de keuken kregen we maar geen reactie.
Dus maar weer zelf bellen om er achteraan te gaan.
Na het inmeten nooit wat gehoord wanneer de keuken geplaatst moest worden.
Dus maar weer zelf bellen, en daar begon alle ellende.
De eerste lever datum kon niet worden gehaald omdat “de fabriek 3 weken dicht was”
Later kregen we te horen dat de leverancier ging verhuizen.
En om het nog mooier te maken was het als laatste een “productie fout”
De keuken hebben wij in februari gekocht.
Inmiddels is het 24 september en staat de keuken.
Tenminste wat je een keuken kan noemen, want wat onze droom keuken zou moeten zijn is een nachtmerrie geworden.
1. de afzuigkap is defect
2 onze nieuwe muren zijn kapot gebikt om het aanrechtblad passend te moeten maken.
3 passtukken zijn niet geleverd waardoor we nu gaten in de keuken hebben zitten.
4. de deur van de vaatwasser past niet, waardoor we nu tegen en zwart/silvere deur zitten te kijken.
5. de deur van de vaatwasser blijft niet open staan, wat heel makkelijk is voor het inladen van de vaatwasser.
6. plafond en muren zijn erg beschadigd geraakt bij het plaatsen van de keuken.
7. de kraan lekt.
Het ergste is nog dat je later weer zelf belt en te horen krijgt dat we toch een “keuken” hebben staan.
Ik snap niet dat mensen met zichzelf kunnen leven.
Er word ook geen enkele medeleven getoond en niet direct naar een passende oplossing gezocht.
Want ja de keuken moet een week voor levering worden betaald, dus de centen zijn toch binnen.
Ik raad een ieder af om een keuken bij superkeukens te kopen.
In een leven maak je wel eens fouten, maar dit is toch wel onze grootste fout geweest.
Sven geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Leendert geeft4 uit 1 tot 5 sterren
De ruime keuze in werkbladen en de kleuren van de fronten heeft de keuze niet gemakkelijk gemaakt. In onderling overleg en de adviezen in de winkel heeft het tot een prachtig resultaat geleid.
Maaike Mulder geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Gaf een goed gevoel, gaf vertrouwen in de keukenman.
Dribbel geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Zoals afgesproken alles op tijd geleverd.
Ik kan zeggen beter kon het niet.
Piet L. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
H. Visser geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Maaike geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bennink geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Brouns geeft2 uit 1 tot 5 sterren
De prijs was praktisch hetzelfde als waar we nog meer een offerte hebben laten maken.
Het enthousiasme van de verkoper heeft ons absoluut overtuigd.
Dat neemt niet weg dat we een passende greep-loze hoogglans keuken hebben gevonden.
Voor de apparatuur vonden we Siemens de meest aansprekende naam.
Alles is keurig geplaatst door een vakman die op het oog jaren ervaring heeft.
Suus geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Het enige wat niet klopte was de prijs die je op de website kon aanvragen in combinatie met de praktijk.
Verder qua service en contact prima ervaring gehad. We hadden alles keurig op tijd, er waren afspraken gemaakt die netjes nagekomen waren.
Bij aflevering schade aan 1 kast, dit werd keurig nageleverd 2 weken daarna.
Hoop geld kwijt geweest voor onze keuken, maar geen spijt.
Fam Mostert geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Keukenzoeker geeft3 uit 1 tot 5 sterren
JaniqueS geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Henk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Over 3 jaar ga ik een ander appartement inrichten……maar dan zeker geen Superkeuken, al zouden ze geld toe geven
O ja het keukentje voldoet uiterlijk wel aan de verwachtingen, op de iele, dunne achterwandjes na! Kortom: Minimum aan kwaliteit en service.
Hans geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Van Bemmel geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Huiberts geeft1 uit 1 tot 5 sterren
We hadden bij andere keukenzaken een vervelende ervaring gehad.
Bij superkeukens zijn we goed geholpen.
Roland heeft ons goed advies gegeven en een mooie keuken aan ons verkocht voor een nette prijs.
Hij denkt mee en geeft goede adviezen.
We voelden ons bij deze zaak ook echt de klant is koning.
Wilco , de monteur die onze keuken heeft geplaatst is een echte vakman.
We zijn enorm blij en tevreden en zouden superkeukens aan iedereen aanbevelen.
Jo van gelder geeft5 uit 1 tot 5 sterren
4ster geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Patty geeft5 uit 1 tot 5 sterren
053 geeft4 uit 1 tot 5 sterren
JVK geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Liesjee geeft4 uit 1 tot 5 sterren
julia geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Na een paar eenvoudige aanpassingen en apperaten
schoten de prijzen omhoog.moest plotseling het tweevoudige betalen???????
peter geeft1 uit 1 tot 5 sterren
miranda buijserd geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Eline geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De Visser geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Jerome geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Binnen één uur een keuken uitgezocht. Helemaal naar onze zin en stukken goedkoper. Opties werden besproken en advies gegeven over wat we wel en niet moesten nemen. De keuken werd in de afgesproken week afgeleverd. Montage door onze eigen aannemer uitgevoerd. Twee kleine punten klopten niet maar die werden snel hersteld, zonder gezeur. Kortom: prima zaak met goede adviezen, prima keuken waar we nog steeds erg blij mee zijn.
eewijt geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Tips betalingswijze 75% en 25% bij oplevering en uitvoering restpunten. Montage door leverancier in de prijs niet apart betalen.
Monteur voor aanvullend werk niet goedkoop maar uitstekend werk. Ik beveel dit bedrijf aan. Superkeukens Eindhoven verkoper Rob de Kuijer
Ronald van Nattem geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Fred van Bentum geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Maarten Eline geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Anders als bij een andere keukenwinkel want daar was dezelfde keuken ruim €12.000,- duurder! Maar toen begon het verkooppraatje met deze week hebben we een speciale actie, en toen zaten ze nog ruim €4000,- boven de prijs die superkeukens meteen gaf. Natuurlijk kon er bij die andere winkel nog wel wat geld af maar dan moesten we wel METEEN tekenen! Jaja….Daaaaaggg!
Superkeukens…Super bedankt!! Ben er helemaal blij mee!
Groetjes een zeer (handige) en kritische klant!
Astrid geeft5 uit 1 tot 5 sterren
de buurman geeft4 uit 1 tot 5 sterren
slob / de groot geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De Jong geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Na 8 weken werd keuken afgeleverd, en volgende dag geinstalleerd. Installateur heeft netjes gewerkt, maar liet ons wel met alle verpakkingsmateriaal (plastic, piepschuim, karton, hout) zitten, omdat hij dat zogenaamd niet mee kon nemen. Bij de installatie bleken verder een kast en de spoelbak beschadigd (tijdens transport?), niet juiste ladenkasten geleverd en grote, lichte vlekken op het composiet werkblad. Nieuwe spoelbak, juiste ladenkasten en een extra paneel voor de kast zouden worden nabesteld (levertijd: ongeveer 6 weken, wachten we nog op).
Voor beschadiging van het werkblad zou een monteur worden ingeschakeld. Deze nam contact op en gaf aan dat we vooral goed moesten schoonmaken met schuurmiddel, evt enkele keren. Uiteraard niet geaccepteerd dat we dit zelf moesten oplossen, waarna monteur (van de leverancier) alsnog langskwam. Hij kreeg de verkleuringen niet weg, ondanks gebruik van een scala aan schuurmiddelen. Daarmee heeft hij zelfs het werkblad wat opgeschuurd, waardoor het op dat stuk lichter is geworden. Hij zou terugrapporteren dat hij de vlekken niet kon verwijderen. Na 2 weken (!) bericht van SuperKeukens dat de vlekken op het werkblad niet verwijderd konden worden en dat het niet mogelijk was dat het werkblad zo geleverd was! Met het verzoek contact op te nemen met onze verzekeraar! Ook ontkende de installateur nu dat de vlekken zo sterk aanwezig waren bij de montage (“er waren wel wat vlekken, maar niet zo erg”)! Woedend SuperKeukens gebeld en nu afgesproken dat er een onafhankelijke expert naar komt kijken. Dat moet nu nog gebeuren. Zeer benieuwd hoe dit afloopt…
Voorlopige conclusie: voortraject prima, nazorg om te huilen… Alle communicatie gaat traag en ze proberen lastige schade gewoon op de koper af te schuiven… Dus: SuperKeukens, de naam zegt niet alles…
TB geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Dus een dikke pluim voor Henk Bruis uit Veenendaal.
G Achterberg geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ongedwongen en meedenkend.
Geen agressieve verkoop wat bij andere wel het geval was.
En de prijs was ook het voordeligst (niet onbelangrijk!)
Levering en montage ook prima verlopen.
Wel betaald parkeren, maar dat had ik er graag voor over.
Blij met mijn nieuwe keuken!!
Edwin de Vries geeft5 uit 1 tot 5 sterren
verkeerd keukenkastje geleverd, zijn al maanden aan het wachten op het goede kastje. Zijkant blad niet goed afgewerkt, ook nog steeds aan het wachten. Op de wasbak en kraan zijn We nog steeds aan het wachten.
Ze zeggen dat ze bv maandag terugbellen, woensdag nog niet gebeld dus zelf maar WEER gaan bellen.
Gelukkig hebben zij de keuken niet zelf geplaatst maar een echte vakman.
linda geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Keuken lijkt behoorlijk goedkoop. Er valt niet te onderhandelen over de prijs.
J.Dam geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Martine geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Francis geeft1 uit 1 tot 5 sterren
geloof mij maar, dat de montage superslecht is. Heb in januari 2014 een keuken besteld en deze werd in maart pas gebracht. De keukensteller heeft de oude keuken gesloopt en ik heb weken zonder keuken gezeten. “Ga maar bij je zoon eten”, zei de keukensteller. Keuken is nooit goed afgewerkt. Superkeukens gooit het op de keukensteller en deze zie je niet meer. In december belde hij een keer onverwacht aan om 19.20 uur. IK moest weg. “Dat maakt mij niks uit”, zei de onfatsoenlijke kerel. Keuken is nooit netjes afgebouwd en nooit goed gesteld. Superkeukens met haar zzp-er krijgt van mij een 0.0.
We keken er erg naar uit om iets moois uit te kiezen voor ons nieuwe huis.
Eenmaal daar veranderde dat gelijk we hadden afspraak met een meneer die vroeg gelijk welke keuken is het geworden.? Wij zeggen dat weten we nog niet, we werden snel afgewimpeld naar een andere verkoopster waar we een halfuur mee gezeten hadden. We moesten snel wat dingen uitzoeken alleen voor het zicht zei ze.
Na geen 45 stonden we buiten, we hadden gelijk nou dit is niks.
Week later stuurt ze mail van wat we nou precies wilde in de keuken. Terug gezegd dat we zo slecht waren geholpen dat het niet meer hoefde van ons.
Komt met smoes terug ja was erg druk die dag hoop dat ik het goed kan maken.
superkeukens heeft geen 1 keer de moeite gedaan om ons netjes op te bellen voor een vervolg afspraak.
Week later naar mandenmakers geweest, hebben we een prachtige keuken uitgezocht met alles erop en eraan. Precies hoe wij het wilde.
Hele slechte service superkeukens
patricia geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Suzanne geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Na 8 weken en vele telefoontjes van mijn kant een bezoek van een monteur. Met deze man nauwelijks een woord gewisseld en hij maar foto’s nemen.
Vervolgens weer 3 weken moeten wachten op een antwoord met een toon van heb ik jou daar. Krijg jezelf in je schoenen geschoven dat de monteur , na bezoek, van zijn stuk bij Superkeukens terug was gekomen. Werkelijk treurig!!
De vervanging is mogelijk, maar wel voor eigen kosten. Bij een beroep op je garantie geeft men niet thuis en verwijst naar de fabrikant. Een makkelijk op te lossen probleem laten ze gerust bij de klant op het bordje! Verschrikkelijk!!
Hendriksen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Daan geeft5 uit 1 tot 5 sterren
H. Nales geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Sas en wilbert geeft2 uit 1 tot 5 sterren
de eerste indruk van superkeuken was fantastisch! goed geholpen, geen fratsen: meteen een 3D beeld met bijbehorende prijs. (1/2 van de Tulp prijs)
Met de huidige ervaring zou ik in principe 5 sterren kunnen geven, alleen assortiment en keuze is wel beperkt. Als A-merk apparatuur heb je AEG en that’s it! jammer. Vandaar 4 sterren
Catherine geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Oude Engberink geeft3 uit 1 tot 5 sterren
W. Greydanus geeft3 uit 1 tot 5 sterren
DANNY geeft4 uit 1 tot 5 sterren
A. Hoving geeft3 uit 1 tot 5 sterren
lopik geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Van bentem geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Hoeben geeft3 uit 1 tot 5 sterren
brit geeft3 uit 1 tot 5 sterren
F.K. geeft3 uit 1 tot 5 sterren
... geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Joos geeft3 uit 1 tot 5 sterren
En wat bleek: een wat eenzijdig dialoog van 4 A4tjes lang met veel – Uh, Okeeeee???!- momenten. Ik zal jullie de details besparen (hoewel het leuk leesvoer is), maar het komt neer op het volgende:
Een zeer klant-onvriendelijke opstelling, een onwelwillende houding, “advies” van lik-me-vestje en (was zijn beoordeling vertroebeld door bepaalde vooroordelen en onjuiste veronderstellingen of verkeerde inschattingen van mij als klant???) genoemd sujet heeft er alles aan gedaan om vooral niet voor mij aan de slag te gaan.
Tja, waarschijnlijk heeft men daar niet geleerd te improviseren en dient met exact de in-company salesrichtlijnen te volgen. Want als een klant – na haar huiswerk thuis te hebben gedaan na vele uren zelf al op internet en in de bladen haar keuken te hebben uitgeplozen, enige technisch inzicht heeft en vervolgens een redelijk goed beeld heeft van hoe haar keuken eruit moet gaan zien en in nauw overleg met haar partner de rest alleen af te kunnen handelen – met dit gegeven de winkel binnenstapt, dan weet men zich ineens geen raad. Want tja, zo iemand hoef je niet eerst 3 rondes door de showroom te leiden (dat had ik zelf al gedaan) en alle mogelijkheden uiteen te zetten om hen vervolgens verlekkerd naar een (financieel) interessant plaatje te sturen.
Brrrr, noooooit meer stap ik daar naar binnen en met mij vele vrienden en kennissen niet meer.
Daarna bij Tulp keukens binnengestapt en wat een wereld van verschil! Eenmaal buiten stonden we echt te kijken van: Hehe, zo hoort het! Zo goed behandeld en dus tevreden als klant, zoveel goodwill en vertrouwen heeft Tulp van ons gewonnen.”
Waarschijnlijk gaan wij ons geld daar uitgeven aan een mooie keuken van rond de 10.000,-
Superkeukens is wat mij betreft verre van super.
"huismoedertje" geeft1 uit 1 tot 5 sterren
thea geeft4 uit 1 tot 5 sterren
mama geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Jayr geeft3 uit 1 tot 5 sterren
C Alberto geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Henri Kwakman geeft3 uit 1 tot 5 sterren