Ervaring Keukenmaxx
Ervaring Keukenmaxx? Alle Keukenmaxx keukens ervaringen. Van plan bij Keukenmaxx keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Keukenmaxx keukens.
Keukenmaxx vergelijken?
Vind andere keukenwinkels van dezelfde kwaliteit in dit segment als Keukenmaxx:
Prijs – kwaliteit vergelijken >>
Keukenmaxx keukens algemene informatie
Deze keukenzaak is onderdeel van de Mandemakers groep. Keukenmaxx is een keukenwinkel in het hoger segment en een vrij trendy keukenzaak. Ze verkopen keukenmerken als Siematic, Next125, New Classix, XX-line keukens, Miele en Ariadne At Home.
Deze laatste keuken is zeker de moeite van het bezichtigen waard en exclusief tot stand gekomen tussen Keukenmaxx en Ariadne at Home.
Bijzonder is dat u op de website van Keukenmaxx zelf deze Ariadne keuken kunt ontwerpen. Verder heeft Keukenmaxx ´Mijn Keukenmaxx´ Een interactieve manier om direct contact met uw keukenadviseur te krijgen, een manier om tips te verkrijgen of vragen te stellen. Keukenmaxx heeft een groot aanbod op de moderne, landelijke en designkeukens.
Bent u benieuwd? Bekijk dan de website van Keukenmaxx voor meer informatie, foto’s, tips en de openingstijden. De showroom is qua indeling en opstellingen voor keukens absoluut de moeite waard. Een echte keukenshowroom!
Keukenmaxx vestigingen
Keukenmaxx heeft vier vestigingen in Nederland. Showrooms ziten in Brabant, Noord-Holland en Zuid-Holland. Openingstijden en vestigingen zijn te vinden in Barendrecht, Etten-leur, Hoofddorp en Reeuwijk. Ga naar de site van Keukenmaxx. Er zijn geen nieuwe showrooms van Keukenmaxx bijgekomen. Lees hieronder reviews, klachten, beoordelingen en ervaring Keukenmaxx.
Bij het bekijken van een keuken, word er een tekening opgemaakt. Die eerst €30.000 is. Ik geef aan dat het ver boven mijn budget ligt. En er gaat ter plekke €10.000 af. Omdat ik nog steeds niet dat geld heb liggen, moet ik kijken of ik het kan financieren. Echter blijkt dat naderhand niet te lukken, ik krijg een aanmaning dat ik 10%!! Extra er bovenop moet gaan betalen. Ik geef aan dat ik het niet kan afnemen en ik heb nooit iets getekend of toezegd dat ik het sowieso zou kopen en dus de bestelling plaats. Dan krijg ik een aanmaning dat de aanbetaling nog niet is ontvangen. HOE DIK IS DIE (spreekwoordelijke) PLANK VOOR DIE administratieve KOP?? Dat ze het verwerken en snappen dat je niet kan blijven dreigen met betalingen als ik niks heb aangekocht!! GA NOOIT IN ZEE MET KEUKENMAXX!
Nell Mos geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Danny Peters geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Blok geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Daar we aan het oriënteren waren naar een keuken voor onze nieuwe woning, zijn we door Keukenmaxx Hoofddorp benaderd voor een oriënterend gesprek. Het gesprek zou niet langer dan 1,5 a 2 uur duren, reden waarom wij de afspraak hebben gemaakt en ons dochtertje van 4 meegenomen. De afspraak was om 10 uur gepland. Daar gearriveerd zijn we zeer vriendelijk ontvangen en uitgenodigd door een verkoper om het gesprek te voeren. 5 minuten later kwam een tweede verkoper om aan het gesprek deel te nemen.
Nadat deze twee verkopers ons verder het gesprek hebben ingetrokken, kwam uiteindelijk ook de filiaalmanager erbij. Om 3 uur later de mededeling te krijgen dat zij een hele mooie offerte in elkaar zouden zetten en dat wij even geduld moesten hebben. Tijdens het lange wachten kwamen de verkopers en de filiaalmanager één voor één bij ons langs om ons te vragen om geduld te hebben en ons geen zorgen te maken over ons dochtertje die in goede handen was bij de twee gastvrouwen.
7,5 uur nadat wij het gesprek in zijn gegaan, kwamen de 2 verkopers en de filiaalmanager triomfantelijk bij ons aan tafel met de mededeling dat het gelukt was en dat wij op dat moment de offerte moesten tekenen. Vermoeid van de lange dag, enigszins verwart vanwege onze aandacht en zorg die uitging naar ons dochtertje en overweldigd door al het aandacht en nieuwe informatie, zijn we overgehaald om de offerte te tekenen.
Een paar uur later echter, nadat deze hele ervaring enigszins was weggezakt, zijn we de offerte goed gaan doornemen en hebben ontdekt dat daar grote fouten in waren gemaakt. Gelijk de telefoon opgepakt om in contact te komen met Keukenmaxx. Echter na een hele ochtend te hebben gebeld is ons pas om 13 uur gelukt om iemand van Keukenmaxx te bereiken. Zij heeft ons beloofd dat wij gelijk gecontact zouden worden door een verkoper. Maar na de hele middag te hebben gewacht zijn we door niemand van Keukenmaxx gecontact. Hetgeen in schril contrast stond met de manier waarop wij, een paar uur daarvoor, niet door één, niet door twee verkopers maar door drie verkopers (inclusief filiaalmanager) en twee gastvrouwen met aandacht zijn omringd.
Nu dat zij de getekende offerte binnen hadden gehengeld, vonden zij kennelijk niet meer zo belangrijk om ons te woord te staan, ondanks het feit dat het ging om fouten die Keukenmaxx zelf had gemaakt.
Daar het hier ging om een grote opdracht ter waarde van bijna €40.000,- hebben wij met een knoop in ons maag en geknakte vertrouwen in Keukenmaxx, de offerte diezelfde avond nog geannuleerd. Om niet lang daarna achter te komen dat in de offerte van Keukenmaxx niet alleen fouten waren gemaakt wat betreft de uitrusting, maar ook ontwerpfouten bevatte. Daar komt nog eens bij dat aan het licht is gekomen dat leugens als argumenten zijn gebruikt om ons zo lang mogelijk in de zaak aan het lintje te houden om de druk op ons zo hoog mogelijk op te voeren totdat we ons bezwaard hebben gevoeld om hun offerte niet te tekenen.
Wees gewaarschuwd dat Keukenmaxx een onprofessionele, ondeskundige en onbetrouwbare partij is die alles uit de kast halen, hoe immoreel ook, om van klanten misbruik te maken! En zodra ze hun doel hebben bereikt en de klant hun offerte hebben laten tekenen, ineens geen tijd meer hebben om de klant te contacten als het gaat om het rechtzetten van hun eigen fouten.
We zullen nooit meer maar een voet zetten bij deze cowboy-firma!
Iustina geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Koop nooit je keuken bij Keukenmaxx! Het is echt super slechte kwaliteit. Wij hebben een grote keuken van #keukenmaxx_nl.
Bij onze keuken laat, na nog geen 4 jaar, bij bijna alle kastjes de opperlaag van de frontjes los! Het is echt heel lelijk en betekent, dat als het na 4 jaar al los begint te laten, wij binnen een aantal jaar een nieuwe keuken moeten kopen. De keuken is in onze woonkamer.
Er is iemand geweest van #keukenman en die beweert dat wij de kastjes te nat hebben afgenomen. Dit is niet waar! Wij nemen de witte hoogglans kastjes af met een vochtig doekje en drogen na, anders heb je strepen op hoogglans…
ik weet niet hoe #keukenmaxx_nl anders heeft bedacht hoe je een witte hoogglans keuken schoon maakt?!? Het is hun woord tegen de onze, maar ze geloven niet dat wij de keuken niet nat afnemen. Het is echt slechte kwaliteit!!
De oplossing die ze hebben gegeven is dat ze 1 kastdeurtje van de 19 deurtjes/lades hebben vervangen 😠🙄. Daar hebben wij natuurlijk helemaal niks aan. En wij mogen de rest met korting laten vervangen..
Wij hebben 4 jaar geleden ontzettend veel geld uit gegeven aan een keuken van k*tkwaliteit. Daar gaan wij uiteraard niet nogmaals geld aan uitgeven om vervolgens over 4 jaar weer nieuwe kastjes te moeten kopen..
Eerder ook al een slechte ervaring. Na een half jaar was er een stuk uit ons composieten keukenblad gebroken. Op een plek wat wij onmogelijk zelf gedaan konden hebben. Ook dit was volgens hun onze schuld. Ze hebben dit 2x gemaakt. De eerste keer was echt afzichtelijk lelijk. En de 2e keer was het acceptabel, maar wel al na een half jaar een blijvend lelijke plek in ons blad!
Sanne geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Van den Heuvel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
M. Beckers geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Niels & Diana geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ann Morselt geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Dominique geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Top geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Kregen een hapje aangeboden en ook de kids amuseerden zich prima.
Bestelling ziet er tot nu toe goed uit.
Lesley geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Frederik geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Mevr.Paauw geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Neem de tijd ergens over na te denken en de keukenoffertes goed te vergelijken en te bestuderen.
Elke keukenofferte is anders, de opbouw trouwens ook. Bij keukenmaxx begrijpen ze dat. Ondanks herhaaldelijke pogingen om de handtekening te vragen, heb ik besloten er nog 2 weken over na te denken.
Dat ze bij keukenmaxx mooie keukens hebben, goed kunnen ontwerpen en verkopen is zeker. Voor mij was het allemaal wat te veel.
Posank geeft3 uit 1 tot 5 sterren
liesbeth en ralph geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Hans weissman geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Theo van Eekelen geeft2 uit 1 tot 5 sterren
peter sita geeft1 uit 1 tot 5 sterren
P Bruinsma geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Blad een verkeerde kleur !
Niet plaatsbaar door verkeerde uitsparingen in het frame .
Alles besproken gemeld , kleuren blad ( via foto) was niet waar .
Verkeerde uitsparingen gemeld .
Beiden nooit meer iets van vernomen .
Nu zitten we met een onderstel verder niets .
Keuken onbruikbaar .
Blad kan naar het grofvuil ( 2500,-) .
Zelf klussen om de uitsparingen in orde te krijgen .
Nieuw blad aanschaffen ( niet bij keukenmaxx ) maar bij :
keukenbladkopen.nl , wat een verademing bij deze zaak .En prima service !!!!
Nooit geen stap meer bij Keukenmaxx !!
Fam.van der Hoek geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Guido geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
C. van Weert geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Yved geeft1 uit 1 tot 5 sterren
michel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Hadden wij hier onze vorige keuken maar gekocht, wat een gezeur hadden we toen (alles wat mis kon gaan ging toen ook mis). Eén van de beste punten van de Keukenmaxx is dat zij een zeer persoonlijk en professioneel advies geven en de order strak gecontroleerd word ga zeker eens kijken in Barendrecht.
Jarno van Ipenburg geeft5 uit 1 tot 5 sterren
R.S. + G.E. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Keukenmaxx bedankt!
LHF geeft4 uit 1 tot 5 sterren
C. Hogeweg geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Virgil geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Daarna is men de boel komen opmeten en daarna hebben we dan nog een afrondend gesprek gehad om te zorgen dat alles klopte. Dat was voor ons het belangrijkst. Het mag best wat extra kosten maar we willen er geen gedonder mee het moet graag in een keer goed zijn.
Deze samenwerking hebben wij als klantvriendelijk, deskundig en beleefd.
een familie geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Gekozen voor een mooie Barletti. Eerst rondje winkel, tekening gemaakt.
– binnen ons budget
– kwaliteit
– klantvriendelijk
Irene Lammers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
fam uit barendrecht geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Nogmaals de tekening nalopen, prijs calculeren, opnieuw discussieren toen kwam het aan het einde wel goed.
Bij de montage zat er helaas wel een fout in een van de lades, hierdoor keken we een week tegen een leeg gat aan. De servicedesk heeft het later netjes opgelost.
Wij willen dan ook alle betrokkenen van Keukenmaxx danken voor hun inzet.
Teun geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Nu na zes jaar is hij kapot lekt door productie fouten worden we doorgeschoven naar Atag omdat keukenmaxx niks kan of wil doen.
Dat is pas service kunnen we een andere kopen voor 1200.– euro.
P. Zopfi geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vervolg op beoordeling 1-9-2016
Vrijdag contact gezocht met keukenmaxx en werden te woord gestaan door vestigingsmanager. Goed gesprek gehad dachten we hij zou er alles aan doen om de naam keukenmaxx hoog te houden. Zonder koelkast dat kan niet heeft hoge prioriteit. Binnen 48 uur zou er een antwoord zijn.
Vandaag gebeld door Mariska van de servicebalie. Is totaal niet op de hoogte wat er tussen Atag en ons besproken is. Maar ook niet van het gesprek met de vestigingsmanager van afgelopen vrijdag.
Dus de vestigingsmanager heeft ook nog geen actie ondernomen. Keukenmaxx belooft van alles maar maakt beloftes niet waar
H van Beurden geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Eigenlijk is het hele proces toen vlot en goed verlopen. De paar dingen die niet goed gingen zijn gelijk zeer accuraat opgepakt. De dame in kwestie (miranda?) had ons goed gehopen. Onderstaand een paar punten:
* Ondanks de enorme hoeveelheid aan mogelijkheden voelde ze feilloos aan wat onze smaak was.
* Naast de ontwerpkennis had ze ook veel apparatuurkennis.
* Na overplaatsing nam een andere man een en ander over (dit was jammer, maar is goed verlopen)
* Monteur heeft correct gas en water aangesloten.
* aantal legplanken in de keuken was te weinig. Dit is ook opgelost
Wij begrijpen dat een keuken niet altijd zonder fouten in huis komt, maar Keukenmaxx heeft zeker haar best gedaan om alles te regelen.
Martin geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
In oktober zal de keuken geplaatst worden. We hebben daar veel vertrouwen in omdat we zeer tevreden zijn over de plaatsing van de huidige keuken. Dat is gedaan door zeer kundige vaklui die zeer schappelijk ter plekke problemen oplosten. We zullen na de plaatsing van de toekomstige keuken nog een review schrijven daarover.
Jan en Petra geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Y. Esra geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Aan alle kleine elementen merk je dat deze winkelmedewerkers er op gebrand zijn om het maximale uit klanttevrednenheid te halen. Dankzij keukenmax hebben wij nu een prachtige keuken
E & A Derksen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Aanwezig waren een kok, die haarfijn uit kon leggen hoe de apparatuur werkte, tevens aanwezig een goede adviseuse die ons een prachtig ontwerp heeft gemaak.
Tijdens aankoop volgestopt met allerlei lekkere hapjes.
Martine geeft5 uit 1 tot 5 sterren
peter geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Alleen de kraan, die doet zo raar en lekt regelmatig. Daarover belden we ongeveer anderhalf jaar na aanschaf van de keuken. Er werd ons verteld dat dat geen garantie was. We moesten contact opnemen met leverancier en onderdelen zelf bestellen en betalen. De kraan heeft nog steeds kuren.
Over deze service achteraf zijn wij dus niet content.
Jan en Petra van Gils geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Nog even ter aanvulling, we zijn verder heel content met het ontwerp, de begeleiding, de manier waarop verdere moeilijkheden zijn verholpen. Daarvoor een grote pluim en we zullen bij een volgende keuken ook zeker wel bij Keukenmaxx langs gaan.
Ook bij een eerdere keuken, van Brugman, die we 25 jaar hebben gehad waren problemen met de kraan waar geen garantie voor gegeven werd door de keukenzaak. Iedere 3 jaar kregen we een nieuwe kraan toegestuurd door Atag, gratis, omdat dan de kuren van de kraan tevoorschijn kwamen. Dat waren dus ongeveer 7 nieuwe kranen.
En nu dus weer een kraan waar geen garantie op zit vanuit de keukenleverancier.
Hendriks geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik wilde geen enkele ster toekennen maar dan wordt het mailtje niet verstuurd.
J. de Raaff geeft1 uit 1 tot 5 sterren
R.B geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Broerse geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Rh geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Toch pluspunten voor de ontvangst!
Anneke geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Goedemiddag,
Na ondertekening van uw aankoop zoekt u het verder zelf maar uit. Hieronder mijn relaas:
Meerwerk:
Na ondertekening van mijn contract ( in oktober 2015) is het meerwerk uitbesteed aan een bedrijf. Aangezien de muren in de keuken veel stucwerk nodig hadden was het noodzakelijk tijdig hiermee te beginnen om voldoende droogtijd te creeren. Omdat ik in december 2015 (na de Kerst) nog niets gehoord had behalve dat de keuken de 18e januari werd geleverd, heb ik maar zelf contact met keukenmaxx opgenomen.
Ik moest maar zelf contact opnemen met de uitvoerder.Enkele dagen later werd ik in de avonduren dan eindelijk gebeld. Op zich al vreemd dat ik zelf hier achter aan moest. Het bedrijf bleek een verkeerde planning gemaakt te hebben waardoor de oude keuken 1 januari werd afgebroken omdat er geen andere dag beschikbaar was. Dat betekende alle visite afzeggen want eten zonder keuken was geen optie.
Oplevering keuken:
De keuken zou voor 16.00 uur geleverd worden. Boodschappen doen uitgesteld tot na die tijd. Echter niets om 16.00 uur. Om 17.00 uur keukenmaxx gebeld. Daar was het antwoord: u wordt een half uur voordat ze komen gebeld. Dat wist ik niet! Misschien een tip om de chauffeur te laten bellen als hij later komt?
Plaatsen keuken:
Ging op zich goed alleen was de afzuigkap niet tot aan het plafond geplaatst (sloot niet aan) en was het losse bakje bij de spoelunit kapot.
Kitwerk:
Erg slordig gedaan. Er zitten nu kitresten op mijn aanrecht. Ik heb al van alles geprobeerd om het er af te krijgen maar zonder resultaat. Oplossing?
Kastjes:
De deurtjes zijn slecht afgewerkt. Er zitten een soort lijmresten op die ik er alleen met mijn nagel eraf ga krijgen met de angst dat ik ze beschadig. Oplossing?
Recirculatiekap:
Jammer dat keukenmaxx geen goede voorlichting heeft gegeven over dit onderdeel. Bij het aanzetten van de kap hoor je een irritant fluit geluid en zijn alle ramen beslagen. Ik heb bezoek gehad van een monteur en 2 weken later van de atag. Oplossing: is er niet en het gefluit zal alleen maar erger worden. Ik krijg het advies de kap maar aan te sluiten naar buiten toe. Dit wilde ik nu juist niet en heb bewust gekozen voor een recirculatie systeem dat ook volgens keukenmaxx prima zou voldoen. Oplossing?
Nadat de monteur de keuken geplaatst had vroeg ik of hij toch wel dezelfde dag werd aangesloten. Op de dag van plaatsing zou namelijk ook de electriciteit worden aangesloten. In de namiddag heb ik hierover contact gehad en kreeg de verzekering dat de monteur echt vandaag zou komen. Ook de plaatsingsmonteur heeft nog gebeld en ook hem werd verzekerd dat de keuken echt werd aangesloten dezelfde dag.
Om 21.00 uur ben ik maar eten gaan bestellen. De monteur kwam de volgende dag.
Al met al zijn er heel wat problemen ontstaan nadat het contract getekend was. Ik ben van mening dat keukenmaxx ook na het afsluiten van een contract verantwoordelijk blijft voor de verdere gang van zaken tot na plaatsing van de keuken. Helaas moet ik dan ook constateren dat de reviews op internet niet uit de lucht gegrepen zijn.
Uiteraard heb ik eerst contact opgenomen met keukenmaxx barendrecht. Oplossing van al deze problemen: excuses en kom maar een andere recirculatiekap uitzoeken. Maar wel betalen dan.
E.J.M. van dijke geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Hompipompie geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Maar de dame zei meteen, ” nee sorry” voor mij houd het op. Met dit budget kunnen jullie niet eens een keuken kopen bij de ikea! Wij mochten meteen vertrekken! De keuken die wij bedacht hebben kosten volgens haar 15 duizend euro. De dame bood niet aan om met ons mee te denken over goedkopere opties. Zij zei zelfs, ” ik ga hier verder geen tijd aan verspillen” wat een akelig bedrijf!!!! Wat een snobisme!!! Echt sorry keukenmaxx, maar 1 uit 5 sterren voor de lekkere cappuccino
juks geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer/mevrouw, spijtig te vernemen dat het bezoek aan één van onze filialen niet zo is gelopen zoals u dit van ons had mogen verwachten, excuses hiervoor! Zou u via webcare@keukenmaxx.nl kunnen aangeven in welk filiaal u bent geweest? Dan kan ik u feedback bespreken met mijn collega’s daar. Ik hoor het graag als ik nog iets voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Tim – Webcare Keukenmaxx
Adrie geeft4 uit 1 tot 5 sterren
In totaal 5 dagen verlof genomen voor mensen die niet op hun afspraak zijn.
Dus nog eens 5 extra dagen verlof moeten nemen om onze keuken geïnstalleerd te krijgen. Niet te geloven.
Uiteindelijk is het wel goed gekomen.
Ik wacht alleen nog op resterende centen. Omdat het gat in het aanrecht te klein was heb ik een kleiner vuur moeten nemen. De centen nog steeds niet terug gezien.
Leen geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Beste Leen, bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat de plaatsing van de keuken niet zo is gelopen zoals u dit van ons had mogen verwachten. Zou u via webcare@keukenmaxx.nl uw ordernummer willen sturen? Dan ga ik uw melding bespreken met de service afdeling. Met vriendelijke groet, Tim – Webcare Keukenmaxx
Brouwer82 geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Freek geeft4 uit 1 tot 5 sterren
M. de Jongh geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer/mevrouw de Jongh, bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u geen goed gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek in één van onze filialen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, vooral niet omdat u aangeeft een mooie keuken te hebben gezien. Ik hoor heel graag via webcare@keukenmaxx.nl als ik nog iets voor u kan betekenen , bijvoorbeeld een afspraak maken in een ander filiaal. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Tim – Webcare Keukenmaxx
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Binnen 5 minuten kon er 25% van de prijs af, dus op ong. 18.000 euro. Na enig heen en weer gepraat kwam hij nog lager uit. Toen waren we er eigenlijk klaar mee, want dit vinden wij niet zoals het hoort. Wij hadden het idee als we nog iets “onderhandeld”hadden dat we deze keuken voor misschien wel voor de helft van de eerste prijs hadden kunnen krijgen. Doe gewoon eerlijk en geef meteen een prijs die ergens op lijkt. Ook bij enkele andere keukenzaken, zoals Keukenkampioen en Mandemakers gaat het er op deze manier aan toe, alhoewel dit alles sloeg. En……meteen tekenen want als u volgende week weer komt, krijgt u hem niet voor deze prijs.
A&A geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Spijtig dat u deze als negatief zijnde heeft ervaren. Mocht ik u toch nog van dienst kunnen zijn verneem ik dat graag!
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Keukenmaxx
De verkoper nam ruim de tijd voor ons, zo hadden we alle kans om te bespreken wat er mogelijk was.
Wij zijn erg blij dat we tot een passend ontwerp zijn gekomen.
B& geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Keuken2015 geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Keuken2015,
Bedankt voor uw review, wij nemen uw opmerking graag mee in ons verbeter traject. Gelukkig is de levering en plaatsing goed gegaan.
Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer en NAW-gegevens willen doorgeven aan webcare@keukenmaxx.nl? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Keukenmaxx
Lauren geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Willemsen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw Willemsen,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik schrik enorm van uw bericht en vind het vervelend dat deze situatie is ontstaan, excuses hiervoor! Ik wil u graag verder helpen. Kunt u mij mailen via webcare@keukenmaxx.nl?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Keukenmaxx
Saskia van der Zee geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw van der Zee,
De situatie is bij ons bekend en u bent ik contact met mijn collega van de service. Op dit moment wordt dit nogmaals besproken en wordt u hier per mail van op de hoogte gehouden.
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Keukenmaxx
In gesprek gegaan met een keukenadviseur die ons vriendelijk te woord stond.
Kon goed merken dat hij dagelijks met de keukens werkt want hij had veel kennis en wist ons veel te vertellen over de voor en nadelen van verschillende keukenopstellingen en soorten keukens.
Uiteindelijk heeft hij ons tot een overeenstemming weten te laten komen en zijn mijn man en ik het eens geworden over het ontwerp en de kleur.
Alle keukens konden in vele kleuren worden geleverd waardoor er een tussenweg van onze beide wensen kon worden gevonden.
De keuken is nu een echte leefruimte in het huis geworden.
Post geeft4 uit 1 tot 5 sterren
slechte service
diverse onderdelen niet gelverd , wacht hier nog steeds op na 5 maanden
verscheidene items niet op maat waaronder spoelbak die niet paste , aanrechtblad wat te groot was , vaatwasser die niet dicht ging.
dus , bellen , MAAR niets gebeurd.
p.grootjans geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bij montage bleek de vitrine kast in de verkeerde maat geleverd. Hierover zelf contact moeten zoeken hoe dit verder in zijn werking zou gaan ( over de manier van toespreken zal ik nu maar niet schrijven… Verre van klantvriendelijk). Er moest opnieuw ingemeten worden dit zou 2 weken later gebeuren, daarna via mail ( na heel moeizaam contact) het bericht de fout zou op 21 juli worden hersteld. Dus het kastje en alle daaraan vast hangende onderdelen( spatrand, sierlijst en plankjes).
21 juli, 2 monteurs voor de deur die totaal geen idee hadden wat ze in onze keuken moesten gaan doen, vreemd!
Maargoed na enige uitleg en laten zien van foto’s originele keuken aan de slag…. En wat blijkt…. Wederom een kastje in dezelfde maat als de eerste levering! Hoe is het mogelijk!! Er zou contact met ons op genomen worden voor een oplossing… Ben zelf maar de volgende dag gaan bellen en met pijn en moeite en lang in de wacht te hebben gestaan iemand aan de lijn gekregen. Ze hadden nog geen bon van de monteur binnen en kunnen tot die tijd niets… Vreemd de vorige keer stuurde de monteur alles via de moderne technieken ter plekke alle info op want dan kon alles die dag nog besteld worden! Fabriek is nu 5 weken dicht en daarna nog de levertijd erbij…. Ik durf al niet eens meer te gaan tellen in welke maand we dan uitkomen. Tot die tijd een incomplete keuken, zonder standbouw en zonder afzuigkap… Alle juiste geleverde onderdelen zijn hier in de bijkeuken achtergelaten. Een keuken van ruim €20.000…. Een keuken zonder verdere poespas een vaatwasser en koelkast… Oven hadden we al…. Te zot voor woorden… Tot op de dag van vandaag geen reactie van keukenmaxx niet op telefoon, mail en post….
Mariska geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij nemen dit hoog op en willen uw melding uiteraard zo spoedig mogelijk voor u oplossen.
Uw gegevens zijn bij ons bekend en op dit moment zijn wij intern druk bezig met uw melding. Wij zullen uiterlijk morgen contact met u opnemen om uw melding met u te bespreken.
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Keukenmaxx
Emma Mertens geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Pronto geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De keuken is niet erg fraai geplaatst, alle naden hebben verschillende maten, de deuren van de ijskast lopen aan en de ovens staan scheef, de sparing van de kookplaat was niet correct, dus heeft de monteur het met een slijptol wat opgeruimd, en nu ziet her er dus niet uit. De muren zij beschadigd met het plaatsen van het blad, waardoor het blad dus ook extra is beschadigd, want het was al beschadigd geleverd. Van de afzuiginstallatie was men vergeten dat wij een buiten unit hadden besteld, en dus moet die nu nog besteld worden. De kookplaat ligt er los in en ook te laag. Wij hadden een hoogglans witte afwerking besteld en krijgen mat-wit geleverd !?. Het stucwerk is erg slordig achter gelaten, veel klodders op de kozijnen en muur. Alles zou niet zo erg zij als er maar iemand naar je zou luisteren en het probeert op te lossen……maar dat doet men vooralsnog niet !
Michael geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer Meijer,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ook negatieve feedback stellen wij zeer op prijs.
Erg vervelend te vernemen dat u zich niet geholpen voelt en dat de montage van uw keuken niet verlopen is zoals u gewenst had, excuses hiervoor. Op dit moment zijn wij in overleg betreft het bezoek van onze hoofdmonteur. U wordt hier vandaag over gebeld.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Keukenmaxx
Frederike geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Nijland geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Toen ze ons de uiteindelijke tekeningen gaven zeiden ze meteen. Helaas deze keuken kunnen wij u niet leveren voor de afgesproken prijs, wel voor een stuk meer. Helaas waren er fouten gemaakt (aan hun zijde) en was ons een keuken aangeboden die niet zo verkocht had mogen worden. maar ja, zoals we natuurlijk wel zouden begrijpen zij zijn ook maar mensen…. ook zij maken fouten….
Nou dat begrijp ik niet! Tuurlijk kan er een fout gemaakt worden, maar als we al zo lang bezig zijn, en de commercieel directeur zegt dat hij ons geval bekeken heeft en er van overtuigd is dat we eruit komen. Dan verwacht ik niet dat hij na 4 maanden tot de conclusie komt dat hij deze niet kan leveren voor deze prijs.
teleurgesteld geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw,
Vervelend om te horen dat u teleurgesteld bent in Keukenmaxx. Ik wil graag met u in contact komen. Kunt u uw contactgegevens doorsturen naar webcare@keukenmaxx.nl?
Alvast dank voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Webcare Keukenmaxx
keuze is gevallen op keukenmaxx. dit werd onze laatste keuken, dus het moest een hele mooie worden. het keukenontwerp was uitmuntend bij keukenmaxx ten opzichte van andere keukenwinkels, zeer aangenaam verrast hierdoor. subliem advies.
tip voor andere keukenkopers: overleg goed de meerwerkkosten en vraag naar de aanbetalingsvoorwaarden. bij onze vorige keuken hebben wij de meerwerkkosten bij de nieuwe keuken compleet over het hoofd gezien.
S. bloksma geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Corine geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Prutsers zijn het als je een oven vastkit
mart geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De witte geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Barend geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
dieudonnee geeft3 uit 1 tot 5 sterren
16 maanden na plaatsing van de keuken en meerdere monteursbezoeken later is nog steeds niet alles in orde. Monteurs komen niet op afgesproken tijdstip, en hebben structureel niet het benodigde materieel bij zich om eea te herstellen waardoor eea zeer lang duurt. Zeer frustrerend. Met klachten wordt ook niets gedaan, behalve sorry gezegd en dat ze verder niets extra‚s kunnen doen.
Om deze reden zou ik dus nooit meer een keuken bij Keukenmaxx kopen. Het verkopen gaat gelikt, maar nadat er betaald is ontbreekt klantvriendelijke service
klant geeft2 uit 1 tot 5 sterren
rinie geeft3 uit 1 tot 5 sterren
marcella geeft3 uit 1 tot 5 sterren
de jong geeft3 uit 1 tot 5 sterren
nigel geeft4 uit 1 tot 5 sterren