Ervaring Keukenconcurrent
Keukenconcurrent ervaringen? Uw nieuwe keuken een hoofdpijndossier vol klachten en slapeloze nachten, dat wilt u toch niet?
Maandenlang geen gebruik van de keuken kunnen maken komt helaas vaker voor dan men denkt. Om dat te voorkomen is het verstandig om voor aankoop research te doen. Met duizenden klachten en positieve reviews helpen wij hier graag bij.
Wij ontvangen graag uw ervaring over Keukenconcurrent. Zo kunnen mensen net als u ook een overwogen keuze maken.
Keukenzaken met een vergelijkbaar keukenaanbod als Keukenconcurrent
Vergelijkbaar met KEUKENCONCURRENT |
---|
1. I-kook keukens
Bekijk ervaringen>> |
2. Keukenplaats Bekijk ervaringen>> |
3. KüchenWelt Bekijk ervaringen>> |
4. Brugman keukens Bekijk ervaringen>> |
Na de oplevering bleek één gedeelte van het aanrechtblad te kort gezaagd, geen probleem, wordt opgelost…………2e aanrechtblad wederom te kort gezaagd!
Dan wordt het toch langzamerhand wel een probleem.
Je moet tenslotte vrij nemen en de elektricien moet ook weer opnieuw ingepland worden, niet geheel kosteloos uiteraard.
3e levering aanrechtblad beschadigd, dus elektricien weer voor niets geweest, weer een halve vrij dag ingeleverd.
Wat doet Keukenconcurrent hiermee? Helemaal niets! Een beetje coulance zou je wel mogen verwachten toch?
Nee hoor, gewoon wachten en weer vrij nemen. Hoeveel verlof gaat hieraan verloren, ik heb ook maar 25 dagen per jaar. Elektricien weer opnieuw inplannen, kost toch ook alweer € 85 per uur.
Ondertussen toch weer zo’n kostenpost van € 450 extra erbij en de keuken is nog steeds niet klaar.
Slecht, slecht ,slecht en zeer onprofessioneel.
Raymond Robeerts geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
fam. N. Kiel geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
En dan de achterpanelen. Die staan op tekening zoals ik ze hebben wil. Maar ja, dat kunnen ze dan weer niet leveren. Op dit moment is het 5 september en heb ik wel alles maar is een deel nog niet geïnstalleerd. De keuken is in december 2021 (!) besteld.
De algemene stelling is dat als je betaald hebt bij Mandemakers, de service achter blijft. Ik ga nooit meer naar Mandemakers!
Johan van der Linde geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Rozemarijn Bos geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
De uitsparing van de kookplaat is verkeerd gemaakt, waardoor deze niet mooi verzonken in het keukenblad ligt, maar er boven op.
Het keukenblad is te breed geleverd, waardoor we onze muur hebben moeten uitkappen om hem passend te maken.
Ophangsystemen voor de bovenkasten missen (welke we tot op heden ondanks meerdere malen aangegeven nog steeds niet hebben ontvangen, dus inmiddels zelf maar bij een bouwmarkt hebben gekocht).
De uitsparing voor ventilatie van de kookplaat in de greeplijst is op de verkeerde plek gemaakt, waardoor de kookplaat nu niet kan ventileren.
De bestekbak en combioven waren niet geleverd, maar deze zijn inmiddels een aantal maanden later wel nageleverd.
We hebben deze problemen meerdere malen doorgegeven bij keukenconcurrent (zowel bij het filiaal, als de klantenservice). Keer op keer worden we echter óf genegeerd óf aan het lijntje gehouden met een vage reactie en wordt er geen actie ondernomen. Zo hebben we bijvoobeeld na de levering van de keuken deze problemen gemeld, waarop werd gevraagd om foto’s hiervan door te sturen. Dit hebben wij uiteraard direct gedaan. Op deze mail hebben wij echter geen reactie gekregen. Ondanks vriendelijke reminders op 15 februari, 24 februari, 5 maart en 10 maart bleef een reactie vanuit keukenconcurrent uit en werden we simpelweg genegeerd. Inmiddels hebben we denk ik wel 40 keer gemaild en een tiental keer geprobeerd te bellen, echter is zijn de problemen dus nog steeds niet opgelost.
Na talloze pogingen tot telefonisch en/of mail contact kregen we eindelijk een reactie. Echter, werd er steeds maar geen actie ondernomen. Er is in de tussentijd contact geweest met het filiaal, de klantenservice en het hoofdkantoor van keukenconcurrent, waarna erkend werd dat de fouten in de bestelling en montage van het keukenblad veroorzaakt waren intern bij (het hoofdkantoor van) keukenconcurrent en/of de bedrijven waar zij mee samen werken. Het leek ons dan ook niet meer dan vanzelfsprekend dat deze problemen opgelost zouden worden door keukenconcurrent, echter niets was minder waar helaas.
De missende onderdelen leveren en de verkeerd gemonteerde onderdelen vervangen was blijkbaar geen optie. Het aanbod vanuit keukenconcurrent was het volgende: óf een nieuw keukenblad leveren (exclusief montage) óf een compensatie van 750 euro te ontvangen. Als het keukenblad geleverd wordt en niet gemonteerd wordt, dan zijn wij alsnog de dupe van jullie fouten. Wij moeten dan dus zelf de kosten betalen voor het demonteren van het oude werkblad en het monteren van het nieuwe werkblad. Daarnaast bestaat dan het aanzienlijke risico dat andere onderdelen zoals de keukenkasten, de spoelbak en de inductiekookplaat beschadigd raken omdat deze vastzitten met stevige kit en schroeven. Deze extra kosten voor (de)montage en het risico op schade staan totaal niet in verhouding tot de 750 euro compensatie voor een keuken van ruim 11.000 euro. Eigenlijk is dit dus echt een absurd voorstel, dat wij op moeten draaien voor extra kosten door hun fouten.
Daarnaast zijn de problemen van de greeplijst en missende ophangsystemen dan nog stééds niet opgelost. Vanuit keukenconcurrent werd alleen terug op het probleem van het aanrechtblad, maar van de andere fouten wordt blijkbaar gevonden dat wij het zelf maar mogen oplossen en zelf mogen opdraaien voor de extra kosten en nadelen.
Wij hebben simpelweg betaald voor een keuken van ruim 11.000 euro en hebben door fouten van keukenconcurrent niet de keuken geleverd gekregen waarvoor we dit aanzienlijke bedrag betaald hebben. Het is echt te absurd voor woorden dat wij het allemaal maar zelf moeten uitzoeken, zelf moeten oplossen en zelf moeten opdraaien voor extra kosten door jullie tekortkomingen.
De keuken is geleverd in januari en het is inmiddels juni. Inmiddels zijn we het dan ook spuugzat dat we continu maar achter jullie aan moeten zitten om een reactie te krijgen. We hebben inmiddels al heel vaak gebeld (waarvoor we elke keer eerst een uur in de wacht moeten hangen voordat we iemand te spreken krijgen) en zo een 40 keer gemaild, maar 80% van de telefoontjes en mails blijven dus gewoon onbeantwoord. Wij zijn er inmiddels echt helemaal klaar mee.
Omdat wij het dus totaal niet zien zitten om zelf op te draaien voor nog meer extra kosten door hun fouten en het vertrouwen in een goede afloop compleet verloren zijn, hebben we gecommuniceerd dat we maar akkoord gaan met de compensatie en ons jammer genoeg maar neerleggen bij de problemen en fouten in de keuken, omdat het te veel energie kost om op een normale fatsoenlijke manier met de klantenservice van keukenconcurrent te communiceren en dit probleem op te lossen. Ondanks dat deze compensatie totaal niet in verhouding staat tot de gemaakt fouten in o.a. een werkblad ter waarde van 3500 euro, hebben we dit aangegeven omdat het ons dus zo veel energie en vooral ook tijd kost om continu maar te proberen om met hun in contact te komen. Niet geheel verbaasd hebben wij de beloofde compensatie nog steeds niet ontvangen ondanks opnieuw vele verzoeken en reminders. Beloofd is dat we deze uiterlijk 2 weken geleden ontvangen zouden hebben, maar dit is nog steeds niet gebeurd dus. Dit is dan ook de reden dat wij een slechte google review hebben achtergelaten, omdat we nou niet bepaald klantvriendelijk behandeld zijn, wat duidelijk moge zijn aan bovenstaande mail. Daarop kregen we een reactie dat we contact op konden nemen met een ander email adres voor afhandeling van onze klacht. Hier hebben we naar gemaild maar krijgen geen reactie op. Dit lijkt alleen maar om naar buiten te laten blijken alsof ze er alles aan doen om hun fouten op te lossen, maar achter de schermen gebeurd er dus helemaal niks zo lijkt het.
Thomas geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Leander Mennink geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
erik vd galien geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Keuken (4 kastjes en een hoge kast inc. apparatuur) besteld met Bora plaat en afzuiging, keuken kostte bijna €9000
Wij wilden een buitenafzuiging, op dringend advies van verkoper van keukenconcurrent Oss een binnenafzuiging gepakt, want dit was veel beter, alle luchtjes zou worden gerecirculeerd en je zou extra warmte hebben.
Maar deze verkoper vergat te vertellen dat de vloer van de keuken tijdens het koken spiegelglad zou worden door de vocht dat door de binnenafzuiging vrij komt.
Klacht hierover ingediend, 2x zijn ze komen kijken en allebei zeiden ze dat we buitenafzuiging moeten hebben en dat dit een bekende klacht is.
Kosten om dit te verhelpen zouden op €500 à €550,- komen
Nu wil de keukenconcurrent dat we €813,= betalen om dit te verhelpen.
Schandalig hoe ze omgaan met klanten als ze al betaald hebben
Raassens geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Ik heb geen klacht, hoor. Ik ben Dove vrouw. Ik beval de keuken heel prima en ik ben teveel blij. Ik heb de keuken gekocht bij Keukenconcurrent te Zoetermeer. Er is een probleem bij de oven. De draaiknop is stroef en krijg geen beweging. Kan iemand
langs komen kijken. Dan graag.
Met vriendelijk groet M.M. Beerepoot-Vogelaar
M.M. Beerepoot-Vogelaar geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
S. gaf ook aan dat wij makkelijk het inmeten van de keuken zelf konden doen. Op zijn ADVIES gingen wij naar huis om in te meten. Daar kwamen we er al snel achter dat we dit beter niet zelf konden doen. S. gaf aan wij kunnen het voor u doen geen probleem Hij belt vervolgens dag later terug en geeft aan: Als wij het komen inmeten dan moeten wij het ook monteren (400eu extra). S. had ons dit niet verteld in de winkel, hij gaf aan dat hij het zelf wel kwam inmeten. Diezelfde avond kwam hij inmeten. Dag later belt hij op, nee het moet toch echt worden gedaan door een inmeter?? Hij geeft vervolgens aan dat er geen extra kosten voor komen maar het duurt wel weer 2 weken langer.
Vervolgens gaat hij het blad bestellen. Het blad dient aan 1 zijde 60cm en andere zijde 60.5cm te zijn. Maar dit maatwerk bieden ze niet aan dus moet het 90cm zijn ( 100eu per m duurder). Nu hebben we toch maar 60cm besteld en moeten wij een stukadoor laten komen voor de afwerking (BELACHELIJK).
Nu belt vandaag Keukenconcurrent op om een afspraak in te plannen voor de levering. Nu geeft de medewerkster vervolgens aan dat de kraan pas in begin maart geleverd kan worden?!?! S. had ons nog zo zijn woord gedaan dat dit in week 3 allemaal geregeld zou zijn.
Ik bel S. op en geef aan dat ik kook van woende en onbegrip. Hij geeft aan dat hij vanaf moment 1 geen beloftes heeft gedaan en ze er allemaal niets aan kunnen doen. Vervolgens geef ik aan dat ik contact op ga nemen met zijn manager om te kijken of die iets kan betekenen, hij lacht mij uit als reactie..
Heel professioneel dit allemaal.
Roy geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
We hebben flink betaald om de keuken te laten plaatsen maar ook dit viel zwaar tegen. Geen klantvriendelijke mannen en kort van stof. Bij een hoogglans witte keuken, mat witte zijkanten. En deuren die de verkeerde kant op draaien. Eerst werd er gezegd dat we dit zelf moesten regelen en hier ook weer voor moesten betalen. Uiteindelijk met veel pijn en moeite heeft één van de monteurs ons hier bij geholpen en wordt dit uiteindelijk kosteloos verholpen…. Alleen wanneer is de vraag.
Ik zou niet nog eens een keuken bij hun kopen.
Winkel geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Keuken sinds eind vorig jaar sindsdien alleen maar ellende: lekkage (cooker), vaatwasser afvoer, combi magnetron, koelkast, kookplaat, afzuiger, werkblad en keukenkast deurtjes. Heb hard moeten werken om de centjes te kunnen sparen voor een keuken en elke maand komt er wel iemand voor mijn keuken. Elke x wordt het wel “opgelost” maar werkt niet motiverend als ik een week of maand later weer een probleem heb met mijn keuken. Hoor ook tegenstrijdige verhalen. Zo werd mij verteld dat er geen gaten gemaakt konden worden in spatwand voor Electra. Kennis van mij dezelfde keuken en daar was het wel bij mogelijk. Keuken bij hem was overigens kleiner maar kosten even veel. Ze wilde perse weten wat mijn klantnr was zodat ze dit konden matchen maar niet gegeven. Ik ben zeer maar dan ook zeer teleurgesteld en heb hier heel veel stress door. Dus lieve mensen denk goed na…
Brigitte geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Don’t FALL into their Trap and DO NOT sign anything they offer from such an Unethical business sales people and their branch manager.
I was pushed to sign the offer way after closing time (against the law to keep shop late open on Saturday by Amstelveen Gemeente) of the KeukenConcurrent in Amstelveen at around 18:59 on 25th July and pay the deposit.
Later came to know that this misguiding and trapping the customer on last working hour of the week is their forte.
Even though I asked for a week time to think about it and mentioned like 40 times that I am being pushed to make decision, I was not given space to think and pushed to sign the offer agreement for almost an hour which was completely vague and pay the deposit. Offer agreement was vague in terms of price of all the furniture cabinets and appliances and discounts applied with a generic statement of possibility to change the design later but still not clear. No prices at all, nor the applicable discounts for which they had been exaggerating and reasoning to sign but only model numbers.
Also, I was NOT at all informed of the deposit to be paid right away. AND ONLY AFTER SIGNING THE AGREEMENT was I informed that I need to pay 30% of purchase price if I decide to cancel now.
I was NOT informed of 2 days of reflection period in which I can cancel the agreement.
Even after my mentioning more than 3-4 times post signing the offer that I intend to cancel the installation mechanic and will arrange installation with handyman myself and I will remove inbuilt refrigerator and its cabinet and go for free standing one, I was kept in dark and NOT informed that updates in kitchen are possible keeping minimum of 75% of the purchase price.
IN addition to NOT informing about 2 days reflection period, I was NOT informed of Amstelveen branch been closed on Sunday and Monday (which deprives me the opportunity to call to clarify or cancel the offer agreement.
Already sent an email to cancel the offer and raised a legal error request of misguided and vague offer from the company.
Note of advice for management to discourage such sales of the kitchen where sales person and their branch manager respect consumer choice of decision by providing sometime to ponder on the offer.
Anonymous geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
😡 is dat nieuwe keuken????
Lucie Kindlova geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
We came to this place after a friend of us recommended it.
we had two appointments, the first was to done to ensure the grand aspects of the kitchen, while the second was to finalize the needed points and set the date of delivery.
In our second meeting we were pushed to signed in order to “secure” the delivery date for the kitchen, and while we expected to have the kitchen delivered, by the second week of August, it appeared that our sales agent put the delivery week on the first week of October. When we tried to understand how come this is the case, we were told that it because there was a “condition” in the contract, which made it an “offer” and not an order. Which in no point was told to us.
While some aspects seems like they this company are ok, make sure to have EVERY SINGLE detail specified in the contract because if you wont, they will take advantage of you. Even now, when they said the “Manager” will contact us to solve this, we received an email, which shows that the person who wrote it had no idea about the current situation, heard new nothing about the phase of which we were in with the kitchen, and offered NO acceptable solution for the misleading and misinformation provided in our last meeting.
Liran geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Ik ga nooit bij keukenconcurrent spijkenisse.
Iffi geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Nooit en echt nooit bij keukenconcurrent een keuken kopen. Je krijgt er spijt van.
Slechte kwaliteit. Slechte service. Slechte afhandeling van je klacht en garantie bestaat bij keukenconcurrent niet. Er wordt letterlijk gelogen.
Kijk goed voor je zaken gaat doen met keukenconcurrent.
H.alhamami geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
In november een keuken gekocht. In eerste instantie slecht advies gekregen waardoor we bijna 6 maanden later (!), nog steeds niet de keuken hebben waar we zoveel geld voor hebben betaald. Van het kastje naar de muur gestuurd, niemand binnen de Keuken Concurrent die dit probleem écht wil oplossen. Afgelopen half jaar de bevestiging gekregen dat we onze keuken NOOIT bij de Keuken Concurrent hadden moeten kopen en daarom adviseer ik ook iedereen om je keuken lekker ergens anders te halen;).
Leonoor van rijn geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Maas geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Super ontevreden, liep afgelopen jaar met mijn vriendin keukenconcurrent Arnhem binnen.
Puur met intentie om bedragen en voorbeelden te zien. De verkoper won ons vertrouwen en liet ons formulieren tekenen puur om ons wensen en keuzes te bewaren, de keuken zou een bedrag van bijna 9 duizend euro kosten! Wij liepen de winkel uit. En via Whatsapp had ik de weken erna 2x gevraagd voor een tweede gesprek, maar de verkoper was steeds ziek en had geen rooster omdat de hoofdkantoor dicht was!
Wilde wel snel afspraak maken voor inmetingen bij ons thuis. Ben niet eens voor tweede gesprek geweest en er was al iemand thuis voor inmetingen!
De verkoper heeft tijdens de eerste gesprek niet de algemene voorwaarden overhandigd!
Heeft niet over annuleringskosten kosten gehad!!
Dit heb ik ook als bewijs in mijn whatsapp gesprekken met hem, geeft aan dat hij niet daarover heeft omdat er nooit bij hem annuleringen zijn!!!
Dit betekent niet dat hij als verkoper dit soort super belangrijke informatie niet aan mij doorgeeft.
Ik net afgestudeerd en hoe kan ik een keuken van 9 duizend euro betalen! Ik heb hem heel snel gevraagd dat ik het niet meer wil, ik wil geen keuken!
Wij hadden niet volledige informatie vanaf het begin!
Wij wilden puur bedragen en voorbeelden zien.
En nu jaar later ongeveer werd ik gebeld dat als ik het wil annuleren dan moet ik 30% betalen!
Ik vraag dat ik een klacht wil indienen krijg ik verkeerde mailadres door! Die niet bestaat!
Het is echt ongelofelijk, het is alsof ik voor niks werk!
En ik werk in de zorg! Hoe kunnen jullie dit ons aandoen?? 1 gesprek gehad en nu moet bijna 3 duizend euro annuleringskosten betalen.
Ik zou graag hulp willen want dit kan gewoon niet.
Sabouri geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Onlangs hebben wij een prachtige keuken besteld van maar liefs 19.000 euro bij de keukenconcurrent. Het is echt een prachtige keuken incl groot kookeiland.
Helaas steekt de oven echter 2,5 cm uit het keukenblad wat een heel gek gezicht is. De symetrie zoals geschetst bij het design wordt immers verbroken. Keukenconcurrent zegt simpelweg dat het niet anders kan dus ik pech heb. Heel erg vreemd wanneer je op alle designs waar je voor tekent een perfect vierkant kookeiland wordt beloofd. Zeker voor een keuken van deze prijs een slechte afhandeling van een gegronde klacht.
bruno geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Hallo.
Inmiddels 2 jaar geleden keuken gekocht.
Verkoper heeft meegedacht opzich prima.
Vanaf Levering keuken tot op heden is vervangen:
Vaatwasser motor
Afzuigkap
Front kastje ( beschadigt )
Front lades ( monteur verkeerd geboord)
Front vaatwasser ( lamineren begint te bobbelen)
Frontje onder koelkast ( kras met levering)
4 x Front koeler (deur trekt krom en is nog steeds krom)
Plint zit losjes vast en hoekpunt valt eraf als je er langs loop.
2x afstellen lades ( zakt door )
Wasbak vervangen (scheef gemonteerd)
Oven wand zet uit en bakplaat plus rooster vallen er zo uit..
Een keuken van 10.000 euro.
Pleijsier geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Mijn klacht is dat er bij mij de monteur de keuken heeft gekit met doorzichtige kit naast de wanden, waarvan de muren net gestukt waren maar nog niet gewit waren. In eerste instantie zag ik het ernst er niet van in, maar toen mijn muren werden gewit, zag je gelijk het probleem, namelijk dat verf niet op kit pakt en nu het aanzicht van de keuken is verpest. De schilder gaf gelijk aan dat het eigenlijk niet had gekit moeten worden. Ik de keukenconcurrent bellen met mijn klacht, foto’s gemaild etc. Oke monteur komt langs, ff gekeken, zegt ie dat zijn collega aangeeft het niet gekit te hebben, want dat mogen ze niet doen en ik moest maar bewijzen dat het hij het wel heeft gedaan, dus een welles en nietes getrek. Collega liegt!!! Hij heeft het wel gedaan. Nu komt de leidinggevende langs en beweert dat het de schilder schuld is want hij had niet mogen verfen, want zonder verf hadden ze het sneller kunnen verhelpen, waarop ik hem vroeg hoe het zat met de beschadiging van de muren tijdens het verwijderen van kit, als het niet geverfd was. Dat zou dan ook hersteld moeten worden, toch. Daar was hij het ook niet mee eens. En komt met een bedrag van 150 euro schadevergoeding, want het is allemaal de schuld van de schilder! Ik ben woest dat monteurs hiermee weg kunnen lopen en keukenconcurrent hier niets aan doet. Ik laat het hier niet bij zitten. Keukenconcurrent moet dit oplossen het asnzicht van mijn keuken is daardoor heel lelijk geworden.
h. geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
De deur kunnen we wel gratis vervangen. We wachten na ruim 6 maanden nog steeds op een afspraak die ons past.
Niels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Harry geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Enkele maanden geleden een keuken gekocht bij de Keuken Concurrent in Den Bosch, maar 3 maanden verder en het is nog steeds niet afgrond. Half november hebben we de handtekening gezet en de keuken is net voor kerst gemonteerd. Een zeer chagrijnige monteur die zonder communicatie met de Keuken Concurrent, de stellingspoten met 3 cm heeft afgezaagd. Hierdoor is ons werkblad dus niet uitgekomen op een 90 cm hoogte die we hadden afgesproken, en tevens op de werktekening staat, maar op 86,5 cm. Je kunt je voorstellen dat dit verre van ideaal is en hierin heeft de Keuken Concurrent tekort geschoten. Wij zitten hierdoor al 3 maanden met een te laag werkblad en zonder bovenkasten, omdat deze dus ook niet gemonteerd zijn. Daarnaast lekte de Quooker nadat de monteur deze had aangesloten, hij heeft het hele waterplan omgegooid en niet gebruikt zoals op werktekening is aangegeven, heeft de vaatwasser en koelkast niet aangesloten. Uiteraard betaald om het goed gemonteerd en geïnstalleerd te hebben, maar ook hierin heeft de Keuken Concurrent gefaald.
Als een bedrijf een fout maakt, dan zou je zeggen dat ze dit voor je gaan oplossen. Dit is bij de Keuken Concurrent absoluut niet het geval. Ze wijzen intern naar elkaar, schuiven het probleem af naar de klantenservice, die met een ‘oplossing’ komt: het werkblad kan omhoog door 3 nieuwe onderkasten te bestellen wat 700 Euro kost, MAAR dan willen we deze kosten splitsen.
Dus wij betalen al 18.000 euro, de Keuken Concurrent creëert een onwerkbare situatie met een werkblad hoogte van 86,5 cm, en wij moeten dan nog eens 350 euro bij gaan leggen, terwijl er tot op de dag van vandaag ook nog geen oplossing is gevonden voor de 3 kasten boven het werkblad. Deze ‘aanbieding’ om de kosten te splitsen moesten we maar ‘heel snel accepteren’, want anders ‘moet je maar accepteren dat het zo is’.
Bovenstaand is een korte samenvatting hoe het gaat als je een keuken koopt bij de Keuken Concurrent. Dus als je nog steeds aan het lezen bent, dan zou ik jezelf maar eens goed afvragen of je wel een keuken bij hen moet willen kopen. Want als ik je een advies mag geven, dan zou ik het mooi ergens anders doen.
Ze geven je slecht advies, wat komt door onbekwaam personeel. Ze zijn volledig gefocussed om de sale zsm te beklinken, de service is dramatisch en de afwikkeling van alles hoef ik verder niet eens op in te gaan.
Tip van de dag:
Koop je keuken ergens anders
Sjors van Zoggel geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Keuken is goed en prachtig gemonteerd en aangesloten. Een kleine schoonheidsfout bleek nadien en die is ook weer met veel vriendelijkheid en zorg hersteld.
Kortom . Erg tevreden over deze “keukenboer” .
V. geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Bij het feit dat de verkopers vooral aan hun verkoopcijfers denken? Of bij de slechte kwaliteit of slechte service?
We wouden ooit met de tijd een nieuwe keuken, dus gingen alvast even kijken bij de keukenconcurrent, na een uur drong de verkoper aan op te tekenen voor een keuken, want die dag was de laatste dag dat er een actie was “hele keuken halve prijs” we tekende maar gingen met een slecht gevoel naar huis.. we moeste ook al een voorschot betalen.. wat we kwijt zouden zijn als we ons bedenkte. Wat jammer dat ik dat voorschot niet gewoon heb late vallen.. want sinds de plaatsing van onze keuken half september zitten we met een Schots en scheve verkeerd geplaatste keuken.. vele telefoontjes later en een gerij van hier naar daar hebben we nog steeds geen goed geplaatste keuken, ook de kwaliteit van de kasten trekt op niets.. echt goedkoop materiaal!!! Ons werkblad dat van kunststof is trekt op niets.. en er zijn al verschillende stukken uit.. ook de apparatuur die volgens hun van A label voorzien zijn trekken op niets.. vaatwas was al meteen stuk, dampkap maakt ongelofelijk veel herrie.. mijn lijstje kan zo door gaan.. maar Het enige wat ik nog kan zeggen is dat de keukenconcurrent de slechtste keukens aflevert!!!
S geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
We hadden een afspraak met W. Mijn ouders zijn op leeftijd en zochten een eenvoudige keuken in dezelfde opstelling als hun huidige keuken.
Eenmaal in gesprek werd het a snel duidelijk dat W geen zin had om mijn ouders verder te helpen, er werd allerlei onzin verteld, bv dat het leidingwerk verander moest worden terwijl de keuken in dezelfde opstelling blijft, er moest een stucadoor aan te pas komen volgens W. om een muurtje te stucen voor 600′- ( muurtje van 3m) en het ruime budget van mijn ouders was volgens hem al veel te laag.
W. wist mij zelfs beter te vertellen wat de montage van mijn keuken heeft gekost terwijl ik die bij een andere zaak heb gekocht.
Het was dus duidelijk dat deze meneer er geen zin in had om ons te helpen, dus wij stonden 15 min later een illusie armer en een ontevreden gevoel rijker, weer buiten.
Deze W. pretendeerde ook dat de Keukenconcurrent absoluut de goedkoopste zaak van Nederland is.
Mijn ouders hebben gisteren bij een andere zaak een keuken gekocht, geheel naar hun wensen voor veel minder geld.
Hier bleek wel een adviseur te werken die capabel is, wat ook prettig is.
Deze meneer behandelde mijn ouders met respect in tegenstelling tot W., hij behandelde ze namelijk alsof ze seniel waren.
Mijn advies: Ga vooral NIET naar Keukenconcurrent Helmond.
Mijn advies aan W: zoek een andere baan waarin je niet met mensen om hoeft te gaan, daar ligt duidelijk niet je talent.
Martine geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
merinde coppens geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
En de personeel die gaf mij 5 jaar garantie als ik 5 apparaten van whirlpool zou kopen,dat heb ik gedaan nu 2,5 jaar verder hebben 2 van deze apparaten het begeven. Ik ben teruggegaan naar keuken concurrent om dit te melden wat bekijkt dat ik maar 2 jaar fabrieksgarantie heb dit omdat ik de 5 jaar garantie niet heb aangevraagd. Pure oplichterij niemand heeft mij gezegd over het aanmelden van de apparatuur en wat mij betreft voor zo een bedrag hadden ze dit lekker zelf mogen doen als ze dit verkopen.
Ik voel me zwaar opgelicht dus niet doen!!!!
Bahari geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Ook heb ik bij het bestellen aangegeven dat ik een zwarte kraan wil met uitloop stuk.. Deze konden we in het assortiment niet vinden in de eerste instantie maar uiteindelijk toch 1 gevonden ! bleek na het tekenen dat dit dus ook een leugen was en dat ze gewoon weer een kraan op de factuur hadden gezet zonder uitloopstuk..
Nu mag ik weer in discussie omdat de persoon die de keuken kwam inmeten heeft neergezet dat er een gat links naar buiten loopt voor de afzuigkap.. Dit is niet eens mogelijk omdat daar ramen zitten. Dit heb ik ook aangegeven bij het eindgesprek, en toen hebben we afgesproken dat ik voor de zekerheid ging checken hoe het dan zat en hun hiervan op de hoogte zou houden. blijkt dus dat er een slang naar de rechterkant loopt in een gat via de muur naar de schoorsteen. dit had de persoon die kwam inmeten dus niet gezien en nu krijg ik te horen dat de keukenconcurrent zich aan het inmeetrapport houdt en dat als het gat aan de linkerkant naar buiten niet gaat lukken ze wel wat koolstoffilters aan me willen verkopen.. Dit is echt te idioot voor woorden en de service is werkelijk belabberd. Je wordt gewoon in de maling genomen door deze gasten die totaal geen gevoel voor klantenservice hebben en je gewoon naaien voor een miezerig bonusje. Werkelijk geen goed woord over voor de manier waarop je behandeld wordt bij de keukenconcurrent, bij de gemiddelde kledingzaak wordt je nog vele malen beter behandeld dan hier. Als ik nog terug kon had ik dit gelijk gedaan.
NIET AAN BEGINNEN DUS !!!!!
joris geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Wij kregen destijds te horen dat het keukenblad twee weken later geleverd zou worden omdat hiervoor andere werknemers nodig waren en het blad elders geproduceerd werd.
Na twee weken kwamen ze hun afspraak niet na. We kregen te horen dat er een productiefout was, dus dat we nog eens 4 weken zouden moeten wachten. De vrouw van de klantenservice maakte ons duidelijk dat wij maar akkoord moesten gaan, omdat we anders nog langer konden wachten. Met tegenzin gingen wij akkoord.
Op de dag die afgesproken was, is er niemand van Keukenconcurrent komen opdagen. Toen wij weer contact opnamen, hadden ze weer een ander excuus; ‘de afspraak zou niet goed in het systeem zijn verwerkt’.
We konden een nieuwe afspraak maken maar dan zouden er weer 4 weken overheen gaan. Uiteindelijk zaten we dus op een levering van 2,5 na afgesproken.
Nu zou aankomende donderdag eindelijk ons keukenblad gebracht en gemonteerd worden krijgen wij bericht dat ons keukenblad alleen thuis wordt gebracht. Maar dat wij maar een andere datum moeten plannen voor de montage.
Hier hebben wij natuurlijk helemaal niks aan. Het blad staat dan alleen maar in de weg en dit was ook niet de afspraak. Ondertussen staat onze verbouwing al 3 maanden langer stil en hebben wij nog steeds geen stromend water. Ook hebben wij nu al 5 vrije dagen moeten opnemen zonder resultaat.
Al met al een hele slechte service! Ik zou iedereen aanraden NOOIT bij Keukenconcurrent een keuken te bestellen!!
Milena smits geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
In het begin waren ze heel behulpzaam en anthiousiast, zijn met het ontwerp bij het nieuwe huis langs geweest om in te meten. hebben ze niks gemeld. Komen de levering heren langs en zeggen gelijk öh, dit gaat niet passen, u moet er voor zorgen dat alle omleidingen worden geplaatst” mijn moeder werd er van beschuldigt dat zij het had moeten weten en regelen, als het niet binnenlevering en montage dag geregeld was (2 dagen) dat je alsnog de monteur moest betalen maar dan nog een keer afspraak maken en daarvoor betalen. Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Gelukkig hadden we een vriendelijke behulpzame monteur die met suggesties kwam en daarna toestemming om 2 delen om te draaien toch alles paste. Maar verkoop medewerkers en administratie die dreigden en brutaal aan de telefoon overkwamen, zorgt er toch voor dat niemand in de familie of vrienden groep om naar Keuken Concurrent te gaan (bovendien zijn ze niet eens de goedkoopste)
nadine geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
In die drie weken dat we geen keuken hadden waren we, met onze pasgeboren baby, aangewezen op afhaalmaaltijden en wasten we af in de badkuip.
Voor dat zeer onnodige ongemak werden we graag voor gecompenseerd. Die compensatie kwam eerst in de vorm van een of andere domme woonbon. Later werd er geld geboden, maar dat bedrag werd weer ingetrokken omdat de klantenservicemedewerker haar meerdere verkeerd had begrepen. Toen eindigde het met minder dan de helft van het originele bedrag. Supoer slechte klantenservice, nog slechter bedrijf.
Bart Vos geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Dan blijkt er een meetfout gemaakt te zijn: we krijgen een kleinere wasbak dan ingetekend (dus goedkoper) én leidingwerk moest daardoor veranderd worden. Deze kosten plus goedkopere wasbak werden niet vergoed..
Ja, een aanbod voor de helft van het bedrag van het leidingwerk.
Wat een firma.
Deze keuken was onze bijkeuken, verkoper wist dat de échte keuken over 3 jaar zou komen. Hij zei dat maak ik dán met jullie wel goed, nou dat hoefde niet meer van ons!
M. Boonstra geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Wat een waardeloze tent is dat. en allemaal onder een ander labeltje! En dan nog het lef hebben om aan te geven (als je belt) dat meneer een betaling heeft gedaan (mijn man dus) en ze dus alleen zaken doen met meneer.
Maken fouten, inmeten, onnodige hoge kosten die erbij komen, vanwege verkeerd advies. moet je 2 weekjes uitstellen, geen probeem, verwachten vervolgens het volledige geldbedrag op rekening. Doe je dit vervolgens netjes en laten ze dan ineens weten dat je moet wachten tot oktober. Geen enkel bedrijf laat je onder “een leugen over datum net NA de bouwvak” een volledig bedrag betalen om vervolgens oktober een keer te leveren.
brenda geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Barbara geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Maar bij levering miste we een paar dingen.
Naar veel bellen en mailen toch nog wat gekregen .
Wachten nu zo 9 maanden op de koolstoffilter tot opheden naar meerdere telefoontjes nog steeds niet geleverd .
Schande dat je zo met je klanten omgaat.
miltenburg geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Kirsten geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Van Houten geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Hij werdt ingemeten. kregen week voor levering bericht dat keukenblad niet meer leverbaar was. bleek dat na enige tijd er kleur verschil ontstond. vond het heel netjes. andere uitgezocht. na levering de keuken zelf geplaats vonde het te duur om hem te laten plaatsen kwamen op bij 1300 euro daar voor. vind het slecht dat die prijzen zo hoog liggen per 4m2. bezig met plaatsen kwamen we erachter dat er veel niet deed deugen. als de deur van de koelkast open ging ging ook de deur van de vriezer open. grote onzin. de afvoer van de afzuiger is 150 doorsnee. de kasten zijn hoger dus kunnen alleen met plastic afvoer werken in de plate vorm. zeer sclecht in gemeten.
astrid geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Gebeld met keukenconcurrent met deze klacht. Advies van keukenconcurrent vaatwasser niet gebruiken, er komt een monteur kijken naar het probleem. Monteur inderdaad komen kijken, nu blijkt dat we een vaatwasser hebben met een hele grote motor en een db van 49. Het licht niet aan de vaatwasser die is niet kapot, probeer maar met keukenconcurrent een coulance regeling te treffen. Die zelfde dag gebeld met keukenconcurrent en ik zou worden teruggebeld. Echter ik ontving het volgende mailtje:Beste meneer/mevrouw van der Heijden,
Allereerst bedankt voor uw mail.
Het apparaat is geleverd conform koopovereenkomst.
Het (gemeten) aantal DB is inherent aan het product, zoals terug te lezen in het rapport is dit niet op te lossen door het vervangen van onderdelen.
Ik kan u tegen een coulance prijs een nieuw apparaat aanbieden met minder DB.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Kim Vos
We hadden een andere vaatwasser uitgezocht en wel Indesit difp28t9aeu met een prijs van rond de €350. Krijg van keukenconcurrent een offerte meet een prijs van € 359.
Weer gebeld met keukenconcurrent met de vraag of ik hier prijs van de andere vaatwasser mee kon verreken. Echter men moest dit even uitzoeken en ik zou weer worden terruggebeld.Echter tot mijn verbazibg volgende mail ontvangen
Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad betreffende de offerte voor de vaatwasser. U was van mening dat het ging om een omruilactie. Dit zou ik voor u navragen bij mijn leidinggevende, omdat het gaat om een gebruikt apparaat.
Doordat het apparaat gebruikt is, kunnen wij het niet retour nemen. Waardoor de offerte is gebaseerd op een compleet nieuw apparaat is. Wellicht dat u zelf de huidige kan verkopen.
Wat blijkt nu ik moet de volledige prijs betalen voor een andere vaatwasser. Ik vraag me hier toch echt af wat ze hier bedoelen met een coulance regeling.
Ik vind dit een zeer slechte zaak en de service van keukenconcurrent is ook zeer ver te zoeken.
hkhk hkhk geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
David geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Rinaldi geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
OB geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Robert Geerdink geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Jacqueline geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Monique geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Een klacht indienen heeft alleen zin als je zit te wachten op dagenlang wachten op reactie en achter mensen aanbellen, als je houdt van loze beloften en uiteindelijk teleurgesteld achtergelaten wilt worden met een bos bloemen.
Het heeft me weken van dit alles gekost en uiteindelijk heb ik het opgegeven en probeer ik te genieten van het feit dat ik straks die bos bloemen met een smak in de kliko kan mieteren.
Hopelijk kan ik mensen behoeden voor eenzelfde ervaring.
Voor mij, mijn vrienden en familie NOOIT meer!
Natasja geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Jessica de vries geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Willem en Jeanet geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
D. Coblijn geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Met onze logische twijfels zijn er toch wel wat onduidelijkheden weggenomen met betrekking tot onze nieuwe keuken door de man.
Ergens wel wat te vroeg getekend. Aan de andere kant ben ik blij dat het rond is, ik ben ook al niet de jongste meer.
Ben W. geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Gerard geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
tuinfluiterstaatmeneer geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
sulaiman geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Fred - Anja geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Je verwacht als leek (consument) dat je goed op weg wordt geholpen met het uitkiezen van een keuken.
Toen de gehele keuken ontworpen was en ik hem handtekening had gezet, kwam ik tot de ontdekking dat er geen stopcontacten waren voorzien in mijn granieten achterwand.
Doordat ik deze fout in het ontwerp had geconstateerd, mocht ik opdraaien voor de kosten om extra gaten in de granieten achterwand te laten plaatsen.
Mijn quooker was niet goed aangesloten en heeft waterschade veroorzaakt. Deze quooker is door de Keukenconcurrent geplaatst, maar het was niet hun schuld. Daar konden ze niets aan doen. Ik kon niet bewijzen dat zij deze niet juist hadden aangesloten.
Mijn nieuwe afzuigkap moest aangesloten worden op een grotere diameter voor de luchtafvoer. Ik heb geen specificaties ontvangen van de gewenste afmetingen van de afzuigkap, dus diameter.
Op het leidingschema stond vermeld letterlijk “Volgens specificaties”, maar ja als je deze specificaties niet meegeleverd krijgt is het de bedoeling dat je hier zelf, als consument voor gaat bellen. Als weerwoord geeft de Keukenconcurrent, wij zien in ons belsysteem dat U niet heeft gebeld om de specificaties van de afzuigkap op te vragen.
Dit is toch belachelijk, ik heb nu een nieuwe afzuigkap die niet goed afzuigt en een enorm lawaai maakt.
Kortom koop NOOOIT een keuken bij de keukenconcurrent.
Een service tot aan de stoep dat de keuken is geleverd.
Janssen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
romy geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Remco geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
M. Kamphuis geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Leonie B. geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
M Bruns geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Fleur geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Melissa geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
H de V geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Jeroen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
wij uit Geleen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Alles bij elkaar vond ik opdringerig en voelde me erg ongemakkelijk , dus ben ik gewoon naar een andere winkel gegaan.
Bibi geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Evengoed tot een voor ons goede prijs gekomen, daarna perfect opgeleverd
Diane
Diane geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Kelly geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
We zijn al 2 jaar bezig om dit uit te laten betalen.
Zo kan ik ook tip geld uit loven als het toch niet betaald word.
Zeer slechte zaak, ik zou niemand meer bij deze zaak een keuken aan bevelen. We zijn nu nog steeds bezig om het rond te krijgen., en gaan nu verdere stappen onder nemen.
Ze krijgen van ons een 1. Super waardeloos.
Broekman geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
G & C geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
jordy geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Patty geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Monique geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Het verkopen in Venlo verliep vlot, toen wij onze zorgen duidde over de negatieve reviews werd dit met kracht ontkend. Zeker afgezet tegen de duizenden keukens per jaar die verkocht werden.
Er wordt behoorlijk druk op je gezet om te kopen / tekenen. Ook laten ze je terug naar de winkel komen om zogenaamd alles door te nemen, maar hun doel is je nog extra dingen aan te smeren.
Het plaatsen van de keuken was een drama. Wij kregen totaal andere fronten dan besteld/ Wel moet je dagen van te voren het volle bedrag betalen.
Na de vaststelling dat er fout geleverd begint het afschuif systeem, de winkel in Venlo had het niet gedaan, onder druk zouden zij de klantenservice bellen, wat je toch echt zelf volgens hun moet doen.
Niemand bood ook maar enige vorm van excuus aan, het was telkens een ander die een fout had gemaakt.
In totaal heb ik 3 afzonderlijke vakantie dagen op moeten nemen voor dat alle problemen weer aangepakt werden. Fout geplaatste fronten, kapotte fronten die telkens opnieuw besteld moesten worden.
Je moet telkens tekenen voor gedane werkzaamheden en dat alles wat niet goed is vervangen wordt. Ze leggen de druk bij jou als klant dat jij moet controleren dat alles goed is, terwijl je denkt dat zij de deskundige zijn die correct met jou investering om gaan.
Nogmaals KIJK UIT VOORDAT JE MET KEUKEN CONCURRENT IN ZEE GAAT.
Aanvulling 14-06:
Ik (j.Kuijpers revieuw 11-06-2018) werd vandaag 17.30 door de klantenservice van keukenconcurrent gebeld toen ik opnam werd de lijn verbroken, (heb terug gebeld en kreeg het meer keuze menu dat ik weiger te gebruiken) , Vervolgens kreeg ik een mail met de vraag terug te bellen. Ik weiger jullie achterna te lopen.
De bedrijfsleider van venlo heeft mij wel gebeld. Deed zijn best om de excuus over te brengen. Deed toezegging dat wat nog fout aan onze keuken is op te lossen. Wat hij volgens zijn zeggen aan zijn directeur terug zou rapporteren.
Alles wat er tot nu is ondernomen door keukenconcurrent maakt mij maakt mij strijdvaardiger.
Kuijpers geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Wat er ook gebeurde geen scharnier in de brievenbus. En dan ga je bellen. Wij zijn 3 weken verder, en dan willen ze een afspraak inplannen voor nog 3 weken later. Wij hebben niet gevraagd om een afspraak maar om een scharnier, die kunnen wij ook zelf plaatsen.
Keukenconcurrent schuift alles lekker af op de leverancier, en de klant staat in de kou. Je hebt de keuken betaald, en als iets binnen de garantie valt, kun je het bekijken.
Uilskuiken geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Brthil geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Maick geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Edwin Eshuis geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Nooit meer naar de keukenconcurent!
monique geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Roxanne geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Leonie en Sander
Leonie van der Laan geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Tijdens het gesprek hebben wij best nog wel wat concessies moeten doen aan onze wensen, waardoor we uiteindelijk toch onze keuken konden kopen, met iets minder gemakken.
Toch zijn we blij dat wij de keus juist hier hebben gemaakt, wij willen immers absoluut geen boumarktkeuekn!
Anthonie & Iris geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
L geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Diane geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Geenkeukenbijkeukenconcurrent geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
J. geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Hebben er ook geen moeite mee om verhalen zo te verdraaien dat de schuld bij de klant ligt .
Aderie schoep geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Het de Keukenconcurrent niet ik heb hun enquête ingevuld nou ze moeten nog terug bellen. De man die mij de keuken verpacht heeft een keer gebeld maar ach boeien geld Is binnen en ik zit met een keuken die niet af Is. Ik heb handtekening gezet na plaatsen omdat ik zo bang Was voor die kerel dat ik blij Was dat hij weg Was. Ga niet met keukenconcurrent in zee il heb nog nooit zo een slechte ervaring gehad met een keukenzaak.
M.W. geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Dramatisch is het als er aanspraak op garantie gemaakt wordt.
Keukenkastjes waar de fineer van afbladderd boven de kookplaat worden niet vergoed ,want is vochtschade zegt men.
Nou vind ik dat als een keukenkastje van 4 jaar oud al uiteen valt ,een slecht produkt.Er zit 5 jaar garantie op.Er is gewoon een slecht produkt geleverd en een ontwerpfout gemaakt.Maar 2 keukenkastjes vergoeden zijn ze te schijterig voor.Koop hier maar beter niks meer.Is gewoon dezelfde rotzooi die je in iedere bouwmarkt voor veel weiniger kunt kopen.
Binnen de garantietermijn valt het fineer van kastjes af boven kookplaat,wordt niet vergoed want is vochtschade wordt mij medegedeelt.Hier ben ik het niet mee eens want een keuken is om te koken en als daar schade uit voortkomt dan is er een slecht produkt geleverd.
Frank Geenen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
O.b.b geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
winkel: r’dam alexandrium
vdploeg geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
DS geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Anoniem geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
monteur was vergeten om de oven aan te sluiten, de doorvoer van de kabel moesten wij ook zelf in de achterwand zagen want toen wij dat ontdekte wilde de monteur er niet voor terugkomen’
Het ergste was echter dat de keuken niet afgekit was maar toen wij daar achter kwamen begon het spaanplaat al op te zwellen door gemorst water in de keuken.
Toen wij daarvoor klaagde werden wij grof behandeld en moesten we niet zeuren en het zelf maar uitzoeken. Wij hadden maar moeten zien dat er niet afgekit was. Wij hadden volgens de keukenconcurrent dat zelf maar moeten zien, afkitten was coulance en geen verplichting van de keukenmonteur.Ons advies ga nooit, nee NOOIT met de keukenconcurrent zaken doen
haddock geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
tip kijk vaak bij de konkurent op de site want ze hebben veel akties!
Jess geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
bijrijder geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Gulsen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Bij aankoop een reischeque van Corendon tewaarde van €1000 leuk een sigaar uit eigen doos
De plaatsing en demontage kosten zijn €1000 hoger dan bij een ander!
Gerrit geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Suzanne Van Dongen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Teun geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
anja de smet geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
j. nolte geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Tara geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Nicole & Cas geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Jordi geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Nooit je keuken kopen bij de keukenconcurrent.
Waardeloze service.
R. Meijer geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vooraf geen idee wat we precies wilden. Nadat wij goed advies hadden gekregen gingen we samen aan de slag om een strakke keuken te ontwerpen. Uiteindelijk uitgekomen bij een prachtige moderne keuken. De verkoper wilde het liefst dat wij gelijk voor deze keuken tekende. Gaat dat zo?? Allen de prijs vonden wij wat aan de hoge kant, dus hebben we ook niet getekend. Nu gaan wij dan ook kijken welke keukenboer lager kan zitten met de prijs om zo te onderhandelen met de Keukenconcurrent. Ik denk dat het dus geen dagprijs is zoals men zegt.
P. geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
W.B. de Jong geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
goed advies en goede prijs. levevertijd wat aan de lange kant. ben wel tevreden.
vd meer geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
esa bv geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
koos geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Martin geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Jantine geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Een keuken die niet past (15cm afwijking), slechte service, eindeloze discussies en slechts 2.5% vergoeding voor materiële en esthetische waardevermindering. Dat is een samenvatting van de KeukenConcurrent.
Een keuken bij KeukenConcurrent zou ik dus never nooit niet aan iemand aanraden!
Hoogeveen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebben het gevoel de juiste keuze te hebben gemaakt om met keukenkampioen in zee te gaan.
J.G.Koning geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
– over de montage en de afwerking zijn we ook zeker te spreken.
Monica geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Wieneke geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
kapel geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Lameris PJM geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Menno en Katja geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
1-Ze vragen van te voren wat je te besteden hebt,…geef dit nooit aan!
want de prijs waar ze je een prachtige keuken voor aanbieden kan enkele duizenden euro’s goedkoper! Als je zegt dat je 7000 euro wil uitgeven,..nou dan kun je er gif op innemen dat ze daar precies of eigenlijk net iets bovenuit komen. en zullen je dan tegemoetkomen in de vorm van korting om tot je max. te besteden bedrag uit te komen. Wees daarom brutaal noem een bedrag 2000,- goedkoper,…dat je hem daarvoor wel wilt afnemen,…je zult tegenspraak en tegen aanbod krijgen,…loop gewoon naar de deur en geef ze nog maal het lagere bod…..je zult zien dat je hem voor het beoogde geld kunt kopen!
2- je getekende document bij overeenkomst betekend meteen dat je de keuken ook moet afnemen,..of een idiote boete moet betalen,..let hierop!
3- HET VERVELENSTE,
als je achteraf ZOALS WIJ B.V. kleurverschil in vulstroken en kastjes c.q. lades hebt en hier dan achteraanbeld,…krijg e te horen maar meneer dit is heel gewoon,….Nou het lijkt nergens op! Daarnaast beloven ze je terug te bellen,…Maar dat moet nog steeds gebeuren!!! Bij levering moesten we al een week langer wachten omdat het aanrechtblad was gebroken (natuursteen) natuurlijk kan dit gebeuren maar wel heel vervelend.
Al met al weet wat je wel en niet moet doen om een keuken naar je zin te krijgen, laat dingen goed op papier zetten, maar verwacht niet de service die je mag verwachten voor een duur pruduct waar je toch wel een tijdje voor moet sparen.
4- LET OP HET IS MANDEMAKERS GROEP (meerdere keukencentra zijn in bezit van deze groep)
5-BEZINT VOOR GIJ ER AAN BEGINT!!
zweverink geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Bertil web geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Er werd nog net geantwoord op onze goedemiddag.
Na een kwartier te hebben rondgelopen, heb ik maar eens gevraagd of we geholpen konden worden. Nou, mevrouw moest eerst nog even wat afmaken, als we nou nog maar wat rondliepen, dan kwam ze zo. Haar collega was ‘schijnbaar’ ook druk bezig met haar PC.
Nou, toen kwam ze. Ongeinteresseerd, totaal klant-onvriendelijk, niet oplossingsgericht, onaardig , niet meedenkend. Echt een drama. Ze krabbelde wat prijzen op een velletje (welke is zelfs nog moest overschrijven!) en dat was het. Toen ik zei dat we er nog even over na gingen denken, kwam ze met een nieuw voorstel en vroeg of ik het hiervoor niet wilde doen?
Wat denk je zelf? Dat ik bij jullie een keuken ga kopen?
Hier kom ik nooit meer terug.
A geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
K&B geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Melanie geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
pj tardez geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Absoluut geschikte keukenzaak met goede service. Neem wel de onderstaande tips in acht!
(jammer dat ik deze feedback alleen in kan vullen als in een minimale score van 4 sterren in de mail aan kan geven. Bij lagere scores krijgt men gewoon niet de mogelijkheid om wat toe te lichten)
Tip 1:
Hak pas knopen door in een tweede gesprek, doe dit vooral niet in een eerste gesprek. De sluwe vossen laten je helemaal ervaren dat je hun vriend bent, de goedkoopste actie alleen nu geldt en laten je in een eerste gesprek akkoord gaan met dingen die je achteraf anders of helemaal niet had gewild. Wanneer ze je knopen willen laten doorhakken, geef je aan er nog een nachtje over te willen slapen > laat je niet overhalen door allerlei smoezen/acties/verkooptrucs. Laat je niet belazeren en zet absoluut geen handtekening in het eerste gesprek!!!
Overleg na het eerste gesprek met mensen die je kent, van jou (en niet je geld) houden en/of er verstand van hebben.
Tip 2:
Stel voor het eerste gesprek alles op papier wat je in je keuken wilt hebben en ga met een duidelijke afvinklijst het gesprek in. De verkoper zal proberen je de goedkopere versies van kastjes, grepen, sluitingen en apparatuur te laten kiezen (“Omdat de keuken anders enorm duur wordt”), maar let op: kies eerst alles wat je wilt, in de versie die jij het mooist vindt –> Je kunt altijd nog over goedkopere versies nadenken als je het totaalbedrag eenmaal gehoord hebt. Anders kan iedereen wel een ‘goedkope’ keuken verkopen.
Overweeg na het eerste gesprek wat je er zeker wel in wilt hebben en wat eventueel anders kan. (voorbeelden: langzaam sluitende laden èn langzaamsluitende kastjes, verlichting (ze doen alsof ze ook keukens zónder verlichting verkopen…), lichtlijst, sierlijst onder en boven de keuken, verzendkosten, verzekering van de verzendkosten, aansluiten eenvoudig, aansluiten grondig > Onderschat deze extra’s niet!)
Tip 3:
Zorg aan het einde van het gesprek dat ALLES van de afvinklijst op papier is gezet door de keukenzaak en dat je daar bewijs van hebt.
Tip 4: Als alles op papier staat: ga dán pas over de prijs praten, eventueel besluiten om bepaalde zaken te laten (en dan natuurlijk afdingen > ze kopen het nooit zo duur in als dat ze je er voor laten betalen).
Henk geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
we hebben de winkel een aantal keer bezocht om te kijken en vanaf de tweede keer aan het ontwerp gewerkt
het meest waardeerden we ook de eerlijkheid over de kosten.
Ook complimenten voor de aandacht voor de kids openlijk is de installatie van keuken straks ook goed wij kijken erna uit en bevelen keukenconcurrent veenendaal zeker aan!
fam van Leer geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Milan geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Om te verkopen de beste maar dan, dan is er geen keus meer en heb je gewoon aan alle afmetingen te houden.
Als klant wel alles betalen bij aflevering , andersom houden ze geen rekening..
Had ik dit geweten had ik hier geen keuken gekocht.
angelique van aert geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Na 8 maanden een nieuwe keuken te hebben gekocht van ruim 10.000 euro heb ik een scheur in mijn keukenblad. Er wordt aangegeven dat diþ mijn eigen schuld is. En de verkopers verstoppen zich als ik in de winkel kom. Bij mijn
vaatwasser zijn 2 kleine stukjes van het blad af en dan zeggen ze zal je wel met een bordje tegen aan gestoten hebben.
mjmc Donders geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Wij hadden nog wel wat kleine dingetjes na het plaatsen van de keuken. Wij gaan er wel van uit dat dit binnen enkele dagen ook is geregeld!
H.B. Honegger geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Van der Ploeg geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Marjon geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Esmeralda geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Ton Bouman geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
frustratie na betaling geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
R.G. geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Jan geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
jannie geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Orlando en Shanti geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
V. A. geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Nu klachten aan de vaatwasser en krijg te horen dat het slechte merken zijn, of te wel a huismerken waar ze een naam opplakken om te verkopen.
Ik moest en vanuit gaan dat me vaatwasser max twee jaar nog mee ging, koelkast vier jaar en de rest ook twee jaar nog.
Nou de leuke prijs van de keuken is zo duur.
Vertelde hoeveel ik betaald had voor ee vaatwasser schijnt geen eens de helft waard te Zijn.
Nou we zijn dus echt belazerd geen goede producten zijn bijna aan vervanging toe en veel teveel betaald ?
Anne geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Keukenconcurrent zijn bandieten!!
Maria geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Tineke geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Wesley geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Keukenconcurrent kan hem niet leveren. Dus…
Als ik had geannuleerd koste mij dat 50%. Maar ik kan fluiten naar mijn al reëel gemaakte kosten.
Wat mij ook blijft verbazen is dat er geen reactie komt op mail, telefoon en zelfs niet op een aangetekende brief.
Dit is gewoon minachting van de klant, wat een arrogantie!
Luijben geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Pippi geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Uitkijken met KC Verkopers .
Opdringerige verkooppraatjes en dan laten tekenen voor de korting ,achteraf krijg jij de rekeningen van meer dan €500 .zogenamde annuleringskosten.er was nog nix besteld .
Hellas heb ik het zelfde meegemaakt als lotgenoot
Jool (10/04/2017-21:14)
Z geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
De inmeter die vervolgens kwam deed zijn taak ook prima en zo koersten we rustig naar de plaatsing toe.
Dit nam twee dagen in beslag en dat ging niet zonder problemen. De rompslomp die de monteurs hadden werd mijns inziens nogal koel behandeld door de klantenservice waar ik toen ook contact mee had.
Trouwens de offerte was een stuk goedkoper dan bij ikea (!!??)
Machiel Mannes geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Marloes & Ralph geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Bij de nieuwe keuken moest er bij ons loodgietwerk gedaan worden, dit wisten we en zagen we al tege op. Voor de monteurs van KC gelukkig geen punt. Het ontwerp is prachtig geworden en de keuken is zonder moeite gemonteert ondanks dat wij er zo’n hard hoofd in hadden.
Dave Bakker geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Anoniem geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Peter & Anja geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Deze hebben we geannuleerd en nu kregen we advocaten op onze dak of we maar even 500,00 annuleerkosten willen betalen anders krijgen we een incassobureau op ons afgestuurd…dom van ons om te tekenen maar de keukenconcurrent heeft totaal niet hoeven te bestellen en wij hebben ook geen aanbetaling gedaan.en dan toch doorzetten en een mes op onze strot houden……schandalig gewoon…
WEG MET ZULKE ZAKEN EN VERKOOPMETHODEN GEWOON TE WALGELIJK VOOR WOORDEN
Jool geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Josje geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
B.D. Vosmaer geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Said geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
marjolein geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
De afzuigkap bleek niet geheel recht te zijn gemonteerd en na tal van excuses werd direct een afspraak gemaakt waarop keukenconcurrent het kwam oplossen.
M. Kranenburg geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Patrick geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Wout & Romy van Gijtenbeek geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Remco en Roos geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
melissa albers geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Totaal negeren van gesteld budget.
Onzinnige argumenten op tafel brengen waar de meesten door heen prikken.
Fouten maken in de offerte (Niet altijd nadelig..)
Afschuiven van verantwoordelijkheid bij afwijking in levering.
K.Concurent geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Er was nu een actie van 50% korting en die was dan geldig voor 2 jaar dan hoefde je dus niet gelijk te kopen maar wel binnen die 2 jaar. Nou dat was voor ons een leuke beurs aanbieding dus we waren wel geïnteresseerd. Ik heb ongeveer aangegeven wat ik zou willen maar ook gezegd dat ik het nog niet echt zeker wist en dat ik thuis nog moest overleggen. Dit was allemaal geen probleem ik moest even zeggen wat ik dacht dat ik ongeveer Ou willen betalen en dan me paraaf zetten. Ik heb nog 3x gevraagd of ik er nog onderuit kon mocht mijn man het niet zien zitten. Dat was geen probleem dan moest ik gewoon even naar de winkel komen.
Eenmaal thuis aangekomen gaf ik mijn man de papieren en zei tegen me je heb een overeenkomst getekend. Ik zeg ja maar we kunnen er nog van afzien.
Na goed lezen van de kleiner lettertjes achterop stond er dus dat dat 30% zou kosten van de door jouw opgegeven prijs.
Dus ik zou €4500 moeten betalen voor noet eens een tekening alleen een wilde gok en een paraaf.
Ik voelde me zo dom maar op dat moment hebben ze je zo omgepraat en alles verdraait!! Ik waarschuw iedereen Google eerst voordat je daar wat wilt kopen je schrikt je eigen rot. Ik ben nu bezig on er onderuit te komen maar dat moet binnen 8dagen. Ik hoop dat de mensen die hetzelfde is overkomen dit lezen en dan weten dat je er nog onderuit kan na 8 dagen.
Wat ook heel slim en en uitgekookt is dat ze je na 7 dagen bellen!!!! Dan kan je dus nergens meer onderuit!
Heel slim van ze!
Ik was serieus van plan om een keuken te gaan kopen bij ze maar na dit denk ik er niet meer aan! Vooral om het stukje er zit geen adertje onder het gras en uiteindelijk koop ik gewoon een keuken zonder enig idee.
Xj geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Merel geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vanuit R’dam doorgestuurd naar Den Haag want wij hadden haast. Rotterdam was op dat moment kennelijk overbezet?? Bij aankomst direct wat eten voorgeschoteld gekregen en het spel begon. We wilden eigenlijk niet meer uitgeven als €6500,- incl. apparatuur en montage.
In Den Haag wisten ze al na 5 minuten dat de door ons ontworpen opstelling (L vorm keuken 343 x 310 cm grijs) helaas niet haalbaar was. Dikke teleurstelling dus toen we dus niet lager dan €7800,- konden gaan. Gezegd dat het dan voor ons ophield.
Na spoedoverleg met de manager mochten we de keuken voor €6800,- meenemen.
MIrjam Faber geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
keukenkoper geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Leonie Voortman geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Frederike geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Domper op de feestvreugde was dat er toch leidingwerk aan te pas moest komen waar we in eerste instantie dachten dat dat niet zo was.
Niet geheel aan enige zijde te wijten overigens daar hebben wij ook schuld aan.
Pascal Bregje geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Een 4 uur durende middag resulteerde in een schitterende keuken. Ferhad bedankt en een complimentje!
PVDG geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Wij zijn deskundig en geduldig voorgelicht, kregen alle tijd en dat won gaandeweg ons vertrouwen. Een mooi ontwerp (3D) liet ons tevreden vertrekken. Zaterdag zijn wij teruggekeerd om enkele wijzigingen en de bestelling door te geven.
Tevreden Consument geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Anoniem geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Rogier geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
André van den Berg geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Lamme geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
riny van zuijlen geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Eens en nooit meer
Jes geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Rachel geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Joost Venema geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Pietje geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Sharida geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
4 sterren geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Huub geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
m leiderdorp geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
mirel geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
amar geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Claudia geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Kars geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
K geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Winnie geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Marco geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Maarten geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Wissing geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Ans geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Ollie geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Claudia T.D. geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Amsterdammer geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
R.K.W geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Sas geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
maver geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
M. Khan geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vlinder geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Bij thuiskomst liepen we de boel nog eens door en kregen we nog wat wensen we vonden dat de verdeling van de kasten beter kon dus wij weer bellen. Dat kon er nog wel bij.
Goede zaak wij zijn er geen spijt van.
Joost geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Nu moeten we het juridisch “afhandelen” want we willen uiteraard deze keuken niet.
M. geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Tijdens het leveren en monteren van de keuken ging er helaas wat mis. Er werd tijdens het monteren per ongeluk een keukenkastje beschadigd. Samentvattend voor de prijs en advies zou ik zeker de Keukenconcurrent aanraden, de rest van het traject kan absoluut beter!!!!
Irma en Hans geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
fam SLP geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Abdul geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
J. Leiderdorp geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Jolien en Jeremy Utrecht geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Amar geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Wiljan Cremers geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Barney geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Anthony geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Met hartelijke groeten.
Eray
E. Soylemez geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Wat een beetje zuur was, was dat in de winkel wel de order direct gesloten moest worden. Gelukkig had ik al 2 offertes laten maken en was keukenconcurent de derde winkel. Door de andere offertes in het achterhoofd te houden is het gelukt om ruim onder de laagste offerte te komen.
Michel geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
In de loop van de tijd werden wij gebeld dat er een verhuislift nodig zal zijn, kosten daarvoor €200!
Daarmee waren wij het niet eens, te hoge kosten naast het feit dat het onnodig zal zijn naar onze mening. Als het niet anders kon mocht de keuken op de begane grond worden gezet en zouden wij het zelf naar boven brengen.
Op de dag van levering kwamen de bezorgers toch aan met een verhuislift. Met hen besproken dat wij daarvan af hadden gezien via de klantenservice. “Nou ja ach hij was nu toch al gehuurd”, was hun reactie, moesten we dan later maar met de klantenservice regelen.
Na het op de tweede verdieping neerzetten met de lift gaf de bezorger al aan dat hij het ermee eens was dat het inderdaad onnodig was geweest om de lift te gebruiken. Daarvoor konden wij contact opnemen met de klantenservice.
Dat hebben wij dan ook direct gedaan, zodra die geopend was! De medewerker gaf aan het heel vervelend te vinden en zou er achteraan gaan, ook bij de bezorgers zelf. Logisch natuurlijk. We zouden later meer horen.
Na 4 weken (!) toch nog eens zelf achteraan gegaan hoe het ervoor stond. Klantenservice kon er niets over terugvinden en de bezorgers contacten had geen zin, die zullen het wel vergeten zijn. Ja, misschien inmiddels…maar dan hadden zij er direct achteraan moeten gaan. Al met al een fout van KeukenConcurrent en de klant kan ervoor betalen!
Nog los van het feit dat de KeukenConcurrent veel meer materiaal (kastfronten) nodig dacht te hebben, maar dat uiteindelijk helemaal niet heeft gebruikt. Waarvoor we als klant wel hebben betaald!
Wanneer zij kunnen, grijpen zij hun kans om geld afhandig te maken en de klant voor te spiegelen dat de klant het helemaal verkeerd heeft gedaan! Schandalig. Oppassen dus wanneer je voor KeukenConcurrent kiest… Een gewaarschuwd mens….
Ann geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Mustafa geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Wensen uitgebreid doorgenomen en uitgewerkt in een computer ontwerp bij een verkoper. Het getoonde resultaat is erg mooi en zal zeker prachtig staan in huis. Afgesproken dat we er over een paar dagen op terug komen. Natuurlijk hebben ze liever dat je direct je fiat aan de opdracht geeft. Dat ging iets te snel.
Jan & Willy Winkelhorst geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Dan komt dat onderhandelen om de hoek kijken. Hoe moeilijk is het om gewoon de kostprijs van het materiaal bij elkaar op te tellen en daar, laten we zeggen, % winst bij op te doen?? Het was nogal een gegoochel en onduidelijk.
De bedrijfsleider kwam er van lieverlee bij en we kwamen een prijs van Euro 6500 overeen. Witte keuken.
Daar hebben we vrede mee want op andere plaatsen was het niet goedkoper en we wilden zeker niet weer het traject overnieuw doen.
Frank Sassen geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
De ingebrekestelling geld voor de volgende punten:
1. Scharnieren: Het niet leveren van alternatieve scharnieren uit een andere keuken welke volgens verkoper van Keuken Concurrent Son en Breugel van een betere kwaliteit met een langere levensduur zijn. De heer deed de belofte deze scharnieren te leveren in de door mij te bestellen keuken, hetgeen mij na aankoop in nadere gesprekken is medegedeeld dat deze belofte niet nagekomen zal worden. Het niet noteren van de juiste diepte van het werkblad.
2. Foutieve informatieverstrekking: Tijdens de Koop aangegeven geen Whirlpool of hieraan gelieerde apparatuur in de keuken aan te willen schaffen. De oven uitvraag ging specifiek over de Siemens oven-magnetron Combinatie. Dit was volgens het personeel in zijn geheel niet mogelijk via Keuken Concurrent.
Bij het informeren van uw website blijkt het tegenovergestelde waar. Hier staat de Siemens combi oven-magnetron (Siemens CM633GBS1) geïntegreerd als optie.
3. Oven-Magnetron: Vervolgens is op basis van punt 3 een alternatieve oven-magnetron combinatie aangeraden (Whirlpool AMW696IX) welke volgens de verkoper perfect zou voldoen aan de wens waar we ons geen zorgen hoefden te maken over de slechte ervaringen met Whirlpool. Achteraf blijkt dat dit aanbod ging over een oven-magnetron combinatie waarvan bekend is dat deze oven het vocht dat vrijkomt bij gebruik niet voldoende kan afvoeren. Dit vocht blijft, na kort gebruik, al simpelweg in de oven-magnetron combinatie staan. Bij normaal gebruik ligt op de bodemplaat een aanzienlijke plas water wat op langer termijn de oven en omringende kasten zal aantasten bij gebruik van de oven.
Zoals u kunt begrijpen zijn deze verborgen, bij u ook bekende, gebreken van de oven en het foutief informeren van mijzelf als consument in zijn geheel onacceptabel.
Dit punt is daarnaast meerdere malen gemeld, tot nu toe heeft tweemaal een monteur de oven doorgemeten en getest en OK bevonden. Tijdens gesprekken met de klantenservice en het spreken van monteurs die reparaties uit de keuken kwamen uitvoeren kwam naar voren dat deze specifieke oven bekend staat om dit probleem. “Het is een bekend probleem” geeft duidelijk weer dat dit product niet voldoet aan de redelijke eisen die vanuit een consument gesteld mogen worden zo’n produkt.
4. Spoelbak: De spoelbak van het merk Job heeft sinds de plaatsing roestkleurige vlekken in de hoeken. Verder blijft er direct een grote hoeveelheid kalk op de wasbak achter, hiermee komt de vraag of de beschermlaag van de spoelbak juist is aangebracht.
De keuze voor deze spoelbak komt voort uit de vraag vanuit de Keuken Concurrent of ik het erg vind een spoelbak erg vaak schoon moet maken. Mijn wens was een spoelbak die niet extra vaak schoongemaakt diende te worden,waarop juist deze spoelbak geadviseerd is.
Vervolgens tijdens het contact met de helpdesk werd er op een tamelijk klant onvriendelijke manier verteld dat de spoelbak dan maar vaker schoongemaakt diende te worden, en dat dit probleem bij mij lag. Gezien ik dagelijks de spoelbak grondig schoonmaak verzwaard deze onsubtiele uitspraak het gevoel bij dit probleem.
Nu is mondeling toegezegd dat er een nieuwe spoelbak geplaatst wordt, alleen daar verder niets meer van vernomen. Voordat er een andere spoelbak wordt geplaatst wil ik deze spoelbak eerst zien of deze voldoet aan de wens.
5. Vaatwasser: De Ignis vaatwasser kwaliteit is eveneens niet zoals aangegeven in de winkel. De rekjes om pannen en borden in te zetten klappen constant om. Hierdoor kan al snel geen extra vaat in de vaatwasser worden geplaatst. Ondertussen zijn er al 2 rekken opgestuurd en 1 maal een ander mandje. In de nieuw geleverde rekken passen de bestekmandjes niet en kan ik deze niet in gebruik nemen.
6. Koelkast: De Ignis koelkast sluit niet afdoende, de deur van de koelkast trekt krom. Monteur meld tijdens zijn bezoek dat de koelkast niet in orde is, de deur sluit inderdaad niet goed. De voorzetdeur word vervangen maar het probleem is hiermee niet opgelost. Nogmaals komt er een monteur van de keukenconcurrent langs maar die verwijst naar de Whirlpool. Het probleem zou hem zitten in de koelkast zelf en niet bij de voorzetdeur. Nu komt er een monteur langs van Whirlpool en die geeft aan dat het niet aan de koelkast ligt maar aan de voorzetdeur die niet goed gemonteerd/afgesteld zou zijn. Daarnaast wordt ik ingelicht dat deze koelkast van Whirlpool is, bij de eerste communicatie tijdens het verkoopgesprek is door mij direct aangegeven niets van Whirlpool of hieraan gelieerde merken in de keuken te wensen. Zonder mij hierover in te lichten plaatst Keuken Concurrent Eindhoven toch een Whirlpool product in de keuken zonder mij hierover in te lichten, waarvan ik later van de Keuken Concurrent in Breda hoorde dat het merk Ignis ook van Whirlpool is en iedereen bij de Keuken Concurrent dit blijkbaar weet, kortom onacceptabel.
Ongenuanceerd aangesproken worden dat een klant maar beter dient te poetsen, een oven die ik maar open dien te zetten als er vocht in blijft staan omdat het nu eenmaal een bekend probleem is en dat de klacht die wordt gemeld niet kan bestaan omdat het materiaal RVS betreft is natuurlijk om geen manier om zoals nu ook blijkt terechte klachten op te lossen.
Cindy geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vandaag aanrechtblad en achter wand geplaatst. Heel mooi en vakkundig gedaan en zeer netjes afgewerkt door de monteurs van Keuken concurrent
A.Kraaijestein geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
justin geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Peter Schorel geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Zoals ik vaker heb gelezen,je wordt vriendelijk geholpen en dwingen je “vrijblijvend” de offerte te tekenen.Want de korting periode is zogenaamd vandaag nog geldig. Het meest rare is dat men 50% korting geeft op een keuken.Dan maakt men toch geen winst.Tenzij de keuken in werkelijkheid veeeeel minder kost.Ons keuken kost rond de 11.000 euro.Zonder korting.Kom op.11.000 voor een klein keukentje. Dan krijg je 50% korting en zit nog op ruim 5500 euro voor een klein keukentje.Ik vind het jammer dat er getekent is.Ik had toen nog geen beoordelingen over KC gelezen.Maar de maten zijn niet juist en de prijs ook niet.Dus ik neem aan dat de huidige offerte nu niet geldig is.Er word ook niet verteld dat er kosten zijn voor het slopen van de oude keuken en dat men voor het aansluiten van apparatuur ook geld vraagt.Dan ga ik 10 euro vragen als de monteurs naar de toilet gaan en 5 euro per koffie.Kan ik toch wat geld terug verdienen.Mensen die tevreden zijn met KC zijn mensen met geld of ze hebben een hele goedkope keuken gekocht..Dat de baas van KC nog kan slapen. Dan heb je nog iemand die terugreageerd met vervelend dat u een slechte ervaring heeft met ons. Binnenkort gaat mn vrouw terug naar KC om offerte opnieuw te maken met de juiste maten.Ik ga niet mee. En hoop dat het goedkoper kan want heb het uitgezocht en ze reken ruim 30% meerprijs voor de apparatuur.Elders is het goedkoper.
gopper geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Jumper geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
after service kan ik niks over zeggen. als dhzer zelf geplaatst 😉
jon geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Vervolgens ligt binnen 9 maanden het front van de vaatwasser er weer af, omdat de plint niet helemaal scharnierde met dit front. Het duurt 3 weken voordat front beschikbaar is, dus afspraak na 3 weken. Uiteindelijk komt monteur zonder front. Front moet alsnog besteld worden, wat weer min. 3 weken duurt. Intussen elke keer 10 minuten wachttijd om de klantenservice telefonisch te bereiken.
Kortom: drama. Volgens de verkopers kan alles, maar de levering en plaatsing is een en al ellende.
Nicole Triebels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Sarah geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Dit weekend in vestiging barendrecht geweest. Bij binnenkomt bleek verbouwing bezig, dus kreeg 10% extra korting. 60%, je zou zeggen dat is aanlokkelijk, maar niets is minder waar. Er werd me gezegd alles is vrijblijvend, maar de vrijblijvendheid was er snel af na enige tijd. Je wordt (ondanks dat je aangeeft dat je oriënteert en meer niet) gepusht om maar een beslissing te nemen tot aanschaf. Geef niet aan direct wat je budget is, maar laat ze rekenen. Je staat verbaasd hoeveel er na die kortingen nog af kan.
Een goedwillende verkoper pusht niet en denkt mee, en laat de beslissing niet op dat moment gebeuren. Ze daalden van over de 11500 naar uiteindelijk 7000 (let wel, dit waren prijzen na korting).
Ik voel mij als consument om twee redenen niet serieus genomen:
A) Je wordt gedwongen om een grote uitgave te doen op basis van een potloodschets, een geschreven lijstje met spullen. Over zulke uitgaves moet je nadenken.
B) Als er zoveel af kan na korting dan klopt er gewoonweg iets niet.
Sorry Keukenconcurrent, maar dit is niet de manier waarop ik behandeld wens te worden.
Dragonfly geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Bij entree werden we direct geholpen, de verkoper luisterde uitstekend mee en kwam zelf ook nog met ingevingen om zo het beste uit de keuken te halen. Het eindresultaat; een prachtige hoogglans keuken in een parallelle opstelling.
ten Velde geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Maria van Beek geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Iemand ervaring met de service hier?
Twijfelaar geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebben afgelopen donderdag onze keuken ontvangen en vrijdag is hij geplaatst. De ervaring die wij hebben is ronduit goed.Het contact verliep prima, heel meedenkend.De chauffeur die de keuken bezorgde wees ons op een probleem, wat we gelukkig nog konden verhelpen voordat de keuken geplaatst werd.Wij werden daarover s’middags nog gebeld door keukenconcurrent of het ons zou lukken om het op te lossen.Vrijdag kwam Peter Brinks onze keuken plaatsen.Prettig persoon en goede vakman.
Wat ons betreft een fijn ervaring en we zijn blij zoals alles verlopen is.
Irene geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Piet geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Fay geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
groetjes
Marina Blankers geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
René geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Frans houben geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
P van Loon geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
F geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebbein in ieder geval het gevoel dat dit de juiste prijs kwaliteit verhouding is. Dat zal komende jaren duidelijk worden.
Hannah geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Tijdens het uitzoeken van de frontjes ontbrak het ons aan niets. Fijn overigens dat er genoeg te eten en drinken was, zeker als je uren samen zit. Geen enkele klachten keukenconcurrent voor ons, alleen maar tevreden.
Gerard en Corine geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
De ordercontrole heeft ons over de streep gehaald. Extra controle met inmeten voelde veilig aan. Nu is het afwachten.
J. Plezier geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Bijen geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
E Houtsma - Nijmegen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Astrid geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Wendy geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
ricardo geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Anke geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
P. Dassen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Suzan geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
adam geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Pater geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
wiggers geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
blij! geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Mariëlle geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Van Klaveren geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Keuken gekocht. Laten we het niet hebben over het bijna onbeschofte verkoop gelul.
Stand van zaken nu we een paar maanden verder zijn:
Keuken staat er maaaarrr:
De keuken staat 2 cm van de achter muur af!
De afzuigkap hangt niet recht boven het fornuis (3 cm verschil)
Een kras op het aanrechtblad.
Geen bakplaat bij de oven geleverd. (dit was standaard en hadden we gewoon even op internet kunnen opzoeken)
Wat een enorme aanfluiting! En alles om maar een fatsoenlijke keuken in huis te hebben, gaat ons nu extra geld kosten.
Bedankt keukenconcurrent.
Judith Blokland geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
H. Van Lier geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
MN geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
bastiaan geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
J. Kroos geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Sas Teelen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
O ja na plaatsing keuken een stuk vloer (beton) zichtbaar hadden wij zelf moeten inzien? Zoals zo velen mensen Keuken Concurent nooiiiiit meer.
Rinus geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Johan geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Smit geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Peters geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Groetjes Caroline Doets.
Fam. Doets geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Anja geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
D. Boenders geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Tjel geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Petra Stassen geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
D. Vossen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Elske geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Wat ik iets minder vond is mijn vader spreekt niet heel goed Nederlands en hij belde mij vanuit de winkel omdat hij het niet goed begreep. Toen ik er aan kwam heb ik mijn vader uitgelegd en vond hij het goed en was alles snel geregeld. Maar eigenlijk ik vind het niet netjes om met iemand die het niet helemaal begrijpt al over handtekening zetten te beginnen.
Ayisha geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
keukenjungle geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Romy + Dirk geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
klantje weltevree geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Mijn algemene indruk van Keukenconcurrent is wel goed maar ik denk dat er meer te halen valt. Op intenret lees ik veel over marges van keukens, opgedreven prijzen, tekendruk, tijdelijke ‘verzonnen’ kortingen. Dus ik ga me dat eens allemaal voorbereiden en dan ga ik binnenkort terug om mijn klapper te slaan 😛
Celik geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Ellen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Geeft mij als consument geen goed gevoel .
Maju geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Julie geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Bilzen78 geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
de loo geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Ayman geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Dan begint de ellende:
1, de keukenfronten kunnen niet geleverd worden zoals wij ze uitgezocht hebben maar er is een alternatief beschikbaar. Zogenaamd natuurlijk van betere kwaliteit dan degene die we eerst hadden en we hoeven niet bij te betalen.
2. de grepen die we uitgezocht hebben passen niet op de deuren van de keuken, we moeten andere grepen uitkiezen. Veel kleinere grepen uitgekozen maar dit leid niet tot een prijsverlaging.
3. Er komt iemand langs voor het inmeten en deze krijgt van ons volledige uitleg hoe de aanpassingen zullen worden in de keuken. Geen probleem daar kan hij allemaal rekening mee houden dus komt dik voor elkaar! Dus zetten wij onze handtekening als de inmeter daarom vraagt.
Bij levering van de keuken blijkt deze 6 cm tekort te zijn. Precies de dikte van de 2 gipswanden. De inmeter heeft dus verkeerd gemeten.
4. Hierover eerst maar contact gezocht met de klantenservice. Dat is echt nutteloos want deze mevrouw herhaalt steeds haar woorden zonder te reageren op mijn argumenten. Dusdanig dat ik haar zelfs gevraagd heb of ik soms tegen een bandje sprak! De oplossing van de klantenservice was: “voor een coulante prijs kunnen wij u een nieuw werkblad leveren” Op mijn vraag wat ik dan met het huidige werkblad moest doen kreeg ik de waardevolle tip om deze op Marktplaats te verkopen…….nee zulke adviezen zit je op te wachten!
5. De opstaande rand bij het aanrechtblad is vervolgens te lang…..
5. Uiteindelijk zelf een oplossing kunnen bedenken die niet al te veel afbreuk doet aan de keuken en hiermee maar eens naar het filiaal gegaan waar ik de keuken gekocht heb. Uitgelegd wat ik wil en wat ik hiervoor nodig heb van de Keukenconcurrent. De vestigingsmanager was van goede wil maar moest dit natuurlijk overleggen met zijn baas. Hij zou mij dezelfde dag of in ieder geval de dag erna terugbellen.
Na 2 dagen zelf maar gebeld en bleek de vestigingsmanager vrij te zijn. Uiteindelijk antwoord gekregen op mijn verzoek. De Keukenconcurrent is bereid om de eigen fout t.a.v. de verkeerde inmeting op te lossen maar dan moet ik wel zelf de helft van de kosten hiervan betalen!
En ik maar denken dat ik na alle ellende, ongewenste aanpassingen aan mijn keuken, de fouten van de inmeter, foute afmeting van de opstaande achterwand recht zou hebben op maximale inzet van de keukenconcurrent om deze fouten te herstellen en dat ik met de extra kosten die ik sowieso al moet maken eigenlijk recht heb op een fikse korting!
Kortom dat wat superleuk had moeten zijn is inmiddels verworden tot een ‘keukentrauma’ waarbij de service van de Keukenconcurrent ronduit waardeloos is.
Mijn advies is dan ook om nimmer een keuken te kopen bij de Keukenconcurrent!
Janneke geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Maria & jos geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Jo-anne geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
van de Linden B geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Els Lantinga geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Bij keukenconcurrent kregen wij de aandacht en vrijheid die wij nodig hadden. Na een aantal keukens te hebben gezien zijn er uitstekende zaken gedaan. Alles liep voorspoedig en werd netjes geregeld.
Wij hebben een top kwaliteitskeuken gekocht voor een zeer nette prijs!
Ricardo geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Patrick geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Keukenkoper geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Rashi geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Don geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Wel heel lang moeten onderhandelen 🙂
Fam oostindjer geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Hartelijk dank voor de inspanningen, Erik!
groeten uit Emmen
Jan geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
De KeukenConcurrent blijft bij hun standpunt van VVV-bonnen t.w.v. 150 euro.
Het gebaar van KeukenConcurrent is bij lange na niet voldoende om onze ongenoegen weg te nemen. Dit is niet fair.
De keuken heeft ons ruim 7000 euro gekost, maar plezier dat hebben we er het afgelopen half jaar nooit van gehad, aangezien we nog steeds in de afronding zitten. Het is niet iets om trots op te zijn. Mijn hele week vakantie die ik op heb moeten nemen om thuis aanwezig te kunnen zijn voor het personeel, daar wordt met geen woord over gerept.
Wij zijn nog niet klaar en gaan het dan ook hogerop zoeken.
Mijn keuken is 9 september geplaatst helaas met vaste blende (ik had n ladebak verwacht). Zeker nadat ik had gemeld dat ik veel keukenruimte wil. Maar men was mij vergeten te vertellen dat n keukenruimte zoveel cm hoog moet zijn dan was het vanzelf een ladebak geweest. Div malen gebeld en weer n paar honderd euro lichter, helaas na n dag thuiszitten weer niet de complete bak ontvangen. Moest ik nog met de ladebak naar de showroom omdat men daar niet wisten welke rails ze moesten bestellen, weer thuis blijven bij aflevering, man die komt installeren ziet dat de bak weer niet compleet is. Ik weet het niet meer maar Keukenconcurrent kan/wil me niet helpen?
Maxima geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Joyce geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Esther geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
aspirant keukenkoper geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
jarine geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Talsma geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Beste Yasmin,
Ordernummer: 20376001252.
Het gaat er om dat KeukenConcurrent niet luistert, zich niet inleeft in de klant en problemen slecht oplost en afhandelt! 150 euro aan VVV-bonnen voor 7 maanden ellende en stress is een lachertje.
Dus willen alleen even vluchtig rondlopen 1ste indrukken op doen, maar je word meteen lastig gevallen met wat voor soort, wanneer, de prijs.
Vinden we vervelend want we sparen er nog voor willen 1 jaar voor uittrekken, dus echt geen haast.
Liesbeth geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Geels geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Alles liep voorspoedig en werd netjes geregeld.,
En toen moest de keuken geplaatst worden.
Aangezien ik handige mensen om me heen heb, konden we de keuken zelf installeren.
Ik kwam op een gegeven moment kijken en zag dat er een verkeerde kraan gemonteerd was, hierover contact opgenomen en dit is na wat heen en weer gebel netjes opgelost.
Toen moesten de bovenkastjes opgehangen worden en kwamen we er achter dat deze veel te groot waren.
er was dus geen rekening gehouden met de koof.
Dus ik contact opgenomen met het servicenummer, mails gestuurd met foto’s, maar ze leggen de schuld bij mijzelf neer.
Ik heb bij de meting heel duidelijk aangegeven dat er nog een afvoer naar buiten moet voor de afzuiging, en specifiek gevraag of dit geen probleem was, dit was geen probleem volgens de opmeter.
Dus ik heb getekend (stupid me)
Ook bij het terugkom moment is hier niet over gesproken.
Dus met andere woorden, je moet alles precies nameten en controleren wat een proffecional opmeet.
Bij het opmeten zat er ook gewoon een koof!!!
Dus Wazig verhaal en ik voel me genaaid.
Sucks dus
Marin geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Saar geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Hilbert geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
De korting die ik zou kunnen krijgen moest de verkoper eerst bellen met een manager en die zou alleen gelden voor dat moment later zou er een lagere korting gelden. Dit smiddags om 17.00 uur. Doordat er geen andere regels waren moest hij zich hier aan houden en kon geen netto prijs noemen dit was voor de manager die niet aanwezig was.Ik heb me geen mes op de keel laten zetten en besloten elders een keuken uit te zoeken. Geslaagd bij een ander voor de gewenste prijs en inclusief btw en montage
inbouw apparaten van goede duitse merken.
Dus laat u niet dwingen door z.g. hoge kortingen
Mesjokke geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
P. Borgers geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Femke geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Geen tegenvallers gehad en de afspraken zijn nagekomen zoals we hebben besproken.
Haverman geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Pizza gegeten met verkopen Harmen, en toen was daar eindelijk onze 3D tekening. Deze voldoet aan al onze verwachtingen!
N. Bannink geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
YJasmina geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Peter geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Suus geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
G. Evers geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
theo geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
André geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
B. L. Kramer geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
lap geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
drie dagen later bij een andere vestiging van keukenconcurent de zelfde keuken 6200 euro.
Amsterdam deed er helemaal niks mee,want we hadden al getekend.
Kruithof geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer/mevrouw Kruithof,
Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Ik begrijp dat het vreemd overkomt als u in een andere vestiging een andere offerteprijs krijgt. Het kan zijn de mijn collega’s andere type keukens of materiaal hebben berekend op de offerte waardoor dit kan gebeuren. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met het filiaal.
Met vriendelijke groet,
Chris – Webcare KeukenConcurrent
Jan-Paul B. geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Hannema geeft 5 uit 1 tot 5 sterren