Ervaringen Kuchen direct
Ervaringen Kuchen direct? Alle Kuchen direct keukens ervaringen. Van plan bij Kuchen direct keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews, recensies en klachten over Kuchen direct keukens.
Kuchendirect is verder gegaan als Hello Kitchen.
Wat was uw ervaring met Kuchen direct keukens? Deel en ontvang gouden tips!
Zelf snel een recensie voor Kuchen direct keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring. En ontvang gouden tips nieuwe keuken kopen in uw mailbox.
Gratis keukenboeken thuis?
Meer dan 500 pagina gratis thuis ontvangen?
Vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen? Bestel het complete pakket. Hier kunt u gratis keukenbrochures aanvragen.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top vier goedkoopste keukenzaken van dit moment.
Kuchen direct algemene informatie
Kuchen direct is onderdeel van de Mandemakers groep en verkoopt Duitse keukens tegen zeer lage prijs. Het bedrijf bestaat nog niet zo lang maar loopt behoorlijk goed. Onderhandelen hoeft bij deze keukenwinkel daarom niet.
Kuchen direct kan een keuken in twee weken leveren, wat behoorlijk snel is. Mogelijkheid tot het kopen van extra garantie is mogelijk. Kuchen direct, voor een goedkope Duitse keuken.
Tevens een handig overzicht van de momenteel meest verkochte keukens op de website. Al een idee in uw hoofd hoe u de keuken wilt hebben? Maak dan een 3D ontwerp op de site en neem deze mee naar de vestiging. Dan proberen de vakkundige adviseurs uw droomkeuken waar te maken.
Bent u benieuwd? Ga naar de site van Kuchen direct voor meer informatie, tips en de openingstijden.
Kuchen direct vestigingen
Kuchen direct zit in 3 provincies. Zuid-Holland, Brabant en Gelderland en heeft 9 showrooms in Nederland. In Breda, Den Haag, Duiven, Heerlen, Utrecht, Den Bosch, Waalwijk, Son en Rotterdam. Bekijk de website van Kuchen direct. Lees hieronder reviews, beoordelingen, klachten en ervaringen Kuchen Direct.
KOOP HIER NIKS!!
Helaas kun je niet 0 sterren geven.
Op 1 mnd na is het 2 Jr geleden dat wij hier een keuken hebben besteld.
Momenteel wachten wij nog steeds op 4 nieuwe kastdeurtjes!! Kastdeurtjes beschadigd geleverd en geïnstalleerd, hout nerf loopt bij het ene kastje horizontaal en bij het andere weer verticaal. Plintkleuren niet zoals gevraagd. Latjes die gewoon spontaan naar beneden vallen.
Te veel klachten om op te noemen..als je dan belt met de klantenservice dan krijg je alleen maar een grote mond en ze kunnen niks voor je doen.
In de zaak geweest: terwijl wij ons beklag deden, stond de verkoper gewoon rustig zijn tosti te bakken, luisterde niet, ging rustig verder met het maken van de rest van zijn lunch. Toen wij klaar waren, kwam het wonderbaarlijke antwoord dat we daarvoor de klantenservice moesten bellen, want hij ging daar niet over.
Laatste levering: 2 kastjes zouden vervangen worden. Oh sorry we hebben ee verkeerde maat kastjes voor u besteld. Dus weer 2 mnd wachten op nieuwe kastjes. De monteur kwam erachter maar van het bedrijf geen reactie. Zelf bellen: helaas kan dit gebeuren.
Overloop van de wasbak was niet aangesloten dus de kastjes onder de wasbak nat en krom.
We komen de aansluiting maken, de rest was ons probleem.
Oven openen, dan vallen de sierstrikje gewoon op de grond. Ja zo maken wij die vast, kunnen we niks aan doen.
Inmiddels hebben we u de keuken ruim 1.5jr
EN SPIJT DAT WE OOIT HIER GEKOCHT HEBBEN.
VELE BELOFTES MAAR MAKEN NIKS WAAR.
BLIJF HIER WEG!!!
Marc geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Dimitrijevic geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Na een gezellig verkoopgesprek in Son, eindelijk de installatie…..en….. wat een drama.
Verkeerd geïnstalleerd, vergeten of niet aanwezige onderdelen.
Lekkage, brand, niet werkende apparatuur tot gevolg.
Daar gaan je zuur verdiende centen, nog geen dag kunnen genieten van onze ‘nieuwe keuken”. Totaal geen meewerkende klantenservice.
Bedankt Kuchen Direct!!
Ank geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Ene na het andere probleem na plaatsing. Keuken heeft zelfs in de fik gestaan door verkeerde installatie van apparatuur!!
En waterschade aan kasten en muur en plinten!!
Elke oplossing, nabestelling, belofte moet door mij zelf luttele malen nagebeld worden om er zelf maar voor te zorgen dat er vaart in blijft. Na bijna een jaar van frustraties over de afhandelingen en het niet nakomen van afspraken en beloften staat er nu een keuken met technische aanpassingen waar wij niet om gevraagd hebben bij de koop van de keuken.
Schades worden niet allemaal vergoed, want Kuchendirect neemt maar gedeeltelijk haar verantwoordelijkheid.
Koop ging vlot, maar aftersales van Kuchendirect is waardeloos!!!
Helaas stuur je niet even je keuken retour, maar dat zou ik wel het liefste doen.
De beste tip die ik elke potentiële keukenkoper kan geven: Koop geen keuken bij Kuchendirect!!!
Paul Steenbekkers geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
De monteur is twéé dagen bezig geweest met het proberen ‘recht te zetten’ wat fout gegaan was. Een behoorlijk aantal onderdelen werden opnieuw besteld op 23 juli.
De monteur die deze twee dagen bij ons gewerkt had, wilde zélf de klus ook afmaken en wij vonden dat erg fijn. Helaas dacht de organisatie van Küchen Direct daar anders over. Alleen twee servicemonteurs mochten deze klus klaren. Na héél lang wachten en nog een keer uitstel was het dan eindelijk zo ver…..Op 1 november stonden twee servicemonteurs op de stoep met WEER beschadigde, niét geleverde en verkeerde onderdelen.
Voor de tweede keer worden er nu weer onderdelen besteld……wachttijd ? Weten we niet…De vorige keer was het drie maanden….. En wat te denken van de vrije dagen die ons dit gekost heeft en de immateriële schade…..
M.Koene-Boulanger geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Ik heb nogal wat klachten die ontstaan zijn bij het zetten van de keuken
Tijdens het zetten van de keuken was het volgende mis gelopen:
– Kast deur van vaatwasser was er niet
– Te kleine Kast deur van hoek kast
– Zijkant bovenkast niet aanwezig
– Greep lijsten te kort
– lekkage in de afvoer
– Niet goed afstellen van fornuis
– Plint onder de fornuis niet aanwezig.
– Geen goede uitleg van de keuken na oplevering. Hoe kan ik bijvoorbeeld softclose afstellen!
– Planning niet goed. Het was eigenlijk niet mogelijk om dit in 1 dag te doen. Vooral omdat er zoveel dingen niet aanwezig waren. Monteur heeft veel moeten bellen naar jullie. Verder was vriendelijkheid ver te zoeken!
– Tijdens de laatste service inzet bleek dat de toevoerleidingen niet helemaal vast zatten. Er zat vocht aan de koud/warm kraan.
– Stucadoor moeten verzetten. Weet niet wanneer hij nu komt!
– 2 keer vrij nemen
– Zeer slechte communicatie. Afgeschept worden dat het vakantietijd is! Overal zelf achteraan lopen!
– Geen prioriteit geven aan het oplossen van de problemen.
– Geen excuses dat dit allemaal fout is gelopen!
Ongeloofelijk dat dit allemaal mis kan lopen! En dan proberen ze je composeren met een bon van 50 Euro!
R de Volder geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Jarret & Amber, Woerden geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Kuchendirect heeft echt hun best gedaan om ons tevreden te stellen.
B Weerkamp geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Noortje van Kempen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Aan het einde van de dag konden we het niet laten om nogmaals even langs te lopen en alles te bespreken.
Wij zijn na het bezoek bij kuchen direct nog bij vele andere bedrijven wezen kijken. Maar uiteindelijk zijn we toch weer terug komen bij kuchen direct. Wij hebben over het gemaakt ontwerp een poos nagedacht. Uiteindelijk leek het ontwerp niet helemaal wat we wilde.
Zijn nu afgelopen week weer langs geweest en hebben een nieuw ontwerp laten maken. Maar wat een super klanten service. Ontzettend vriendelijk, maar ook echt heel eerlijk. De tweede keer zijn wij geholpen door Mario. Zahier was ook aanwezig maar hij was bezig met andere klanten. Maar wij zijn ook ontzettend goed geholpen door Mario. Uiteindelijk heeft Mabel ook nog even haar blik gericht op het ontwerp. En heeft zahier het later overgenomen en het 3D ontwerp gemaakt van onze unieke keuken.
Wij zijn uiteindelijk goed geslaagd 🙂
Ik weet zeker dat de levering en plaatsen ook zo vlekkeloos zal verlopen! Kuchendirect is echt een geweldig zaak waar je al je ideeën kan neerleggen en zouden tot het einde gaan voor jou unieke keuken! Ik zal het echt aan iedereen aanraden.
Nogmaals bedankt; Zahier, Mario & Mabel
vHulst geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Loes van Dijk geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Heydeeey geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
A koppel geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Habibi geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
koppel 010 geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
goede service geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vestigingsmanager is een onbeschoft en zet zijn personeel onder druk.
Lara geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Ons is niets opgedrongen en elke stap is met ons overlegd. De verkoper legde duidelijk aan ons voor hoe ze te werk gaan en hoe de prijs is opgebouwd. Wij konden ons hier in vinden en hij gaf aan dat er zelfs nog aanpassingen gedaan konden worden waardoor we goedkoper uit zouden zijn met het model van onze keuze. Grote klasse!
Bij bezorging was alles compleet en op tijd. Ze inspecteerden bij aflevering zelfs nog eerst de ruimte vóór het spul naar binnen kwam voor het geval de inmeting onjuist zou zijn. Het montageduo was ook top
Wij kunnen niet wachten tot onze designkeuken staat!!
Antoon64 geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
inwoner Duiven geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
M.E. geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
pjotr geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Jennifer - Marco geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
onze ervaring:
-geen irritatie ,
-geen gemaakte verkopertjes (!!!)
-geen rare stunts met prijzen. Gewoon de directe prijs. De keukenshowroom was net wat mooier en frisser dan andere keukenwinkels. Keukens zijn goedkoop en er is in de winkel een goed beeld te krijgen van alles wat mogelijk is.
Plaatsing verliep, ondanks flink wat technische aanpassingen goed. Het is onze eerste keuken.
M. Brouwers geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Opvallend was dat zelfde de vloer bedekt was met een duidelijke maatvoering (zelfs op de grond) van keukens.
Ondanks onze plannen op langere termijn, hebben we een goede indruk en leuke informatie meegekregen.
A. Verhelst geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Olaf geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Marcus geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Rotterdammer geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Koper geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Matty geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Ik kan nu 2 weken mijn huis niet in, omdat ik niet kan koken. Ook willen ze dit niet compenseren. Geen minderprijs, geen voorschot voor avondeten, helemaal NIKS!
Wat een onprofessioneel bedrijf! De o zo geprezen klantenservice is ook niks waard. Geen inlevingsvermogen, standaard praatjes, bah!
Geef liever wat meer geld uit voor een echte keuken.
Jan geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer,
De situatie is bij ons bekend en er is contact met u geweest. Excuses dat het hoekpasstuk ontbreekt, maar als u de stelmaten aanhoudt kunt u de keuken gewoon plaatsen. Het passtuk staat in bestelling en wij gaan deze zo spoedig mogelijk bij u leveren.
Met vriendelijke groet, Arjan – Webcare Kuchen Direct
Op het begin hebben wij gesproken met Marcel, mede door zijn denken en doen hebben wij gekozen voor Kuchen direct. Erna zijn de zaken overgenomen door de vestigingsmanager van Breda.
Positief:
– Goed met je meedenken
– Scherpe prijs
– Door een foutje bij ons thuis konden we kosteloos de monteur een weekje later laten komen
Verbeterpunt:
-Ik moest tot 3x toe naar de vestiging in breda om alles ” nogmaals ” door te nemen. In preciepe prima om het voor de zekerheid nog te checken, alleen ik kon volgends de medewerker alleen terecht op een doordeweekse dag. Waarom; in het weekend moeten ze verkopen. Ik voelde me hierdoor geen klant meer. Eerst kan ik in het weekend terecht als ik nog geen keuken gekocht heb, offerte getekend en je mag doordeweeks komen. Ook ik werk 😉
– Aventoe vond ik de houding van de medewerker als arrogant overkomen. Als klant kom je bij een winkel om advies in te winnen omdat je sommige dingen niet weet, logisch dat je sommige dingen extra uitgelegd wilt hebben.
Idriz geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Die dag of die week zouden we per mail de keuken in 3D ontvangen, na 1 week nog niks. Telefonisch zijn ze praktisch onbereikbaar binnen openingstijden. 4 dagen steeds 3 x achter elkaar gebeld en toen eindelijk iemand te pakken gekregen. Of we zelf even de schets (die we nooit gekregen hebben) konden toesturen. Het zou die dag geregeld worden, wederom niks. Dag erna na 4 x bellen eindelijk weer iemand te pakken, degene die ons geholpen heeft in de winkel. Komt er op neer dat ze de spullen kwijt zijn geraakt. We konden alsnog wel op onze vervolg afspraak komen, duurde maar een paar minuutjes (ja + geen kans om even rustig er over na te denken) of we konden zelf even weer alle gegevens toe mailen.
Nou, als het nu al zo begint hoef ik daar geen keuken meer te kopen. Slechte service, slechte bereikbaarheid en slordig om gaan met klanten. Nee bedankt!
Ingrid geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Ik heb een keuken gekocht van € 10.000 gekocht bij dit bedrijf. Mooie praatjes bij aankoop “wij werken met netto prijzen en de beste kwaliteit”, maar daarna werd het een ramp:
– verkeerd ingetekend
– alle kastjes gaan anders open
– vaatwasser op verkeerde plaats
– monteur weigert keuken te plaatsen en vertrekt
– inbouwapparatuur defect geleverd (tot 3 keer toe)
– monteur vertrekt zonder aan te sluiten
– er wordt gewerkt met talloze onderaannemers die het helemaal niets interesseert of het eindresultaat goed is. Iedereen doet zijn eigen ding, terwijl ze weten dat er zaken niet kloppen.
– keukenzaak zelf verwijst enkel naar onderaannemers als er zaken mis gaan
Dramatisch geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Vervelend te vernemen dat er een aantal zaken niet naar wens zijn verlopen. Excuses hiervoor. Ik ontvang graag uw ordernummer via webcare@kuchendirect.nl zodat ik de situatie in kan zien en u verder kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Team webcare Kuchen Direct
Heb de keukenboer daarover aangesproken dat de opgave van offerte in strijd is met hetgeen zij in hun brochure beloven. Het antwoord van de keukenboer: jullie hebben geen standaardkeuken dus dan vermelden wij de gespecificeerde prijzen er niet bij. Ze zijn bang dat we ermee naar de concurrent gaan.
Dus is de brochure hebben ze er vergeten bij te zetten dat de transparantheid van de prijzen alleen gelden bij een standaard keuken. Wat dat dan ook moge zijn.
Jansen geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer, mevrouw,
Jammer dat u niet helemaal tevreden bent over de inhoud van de offerte. Mocht u nog meer vragen hebben hierover kunt u een email sturen naar webcare@kuchendirect.nl zodat we contact met u kunnen opnemen.
Met vriendelijke groet,
Webcare Küchen Direct
Ook het nakomen van gemaakte afspraken en leveringen door uiterst vriendelijk personeel.
Van ons een 10 MET GRIFFEL.
M.Schiphorst geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer, mevrouw Schiphorst,
Bedankt voor uw positieve reactie. Erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent.
Veel kookplezier gewenst!!
Met vriendelijke groet,
Webcare Küchen Direct
Ztmkeuken geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer, mevrouw,
Bedankt voor uw positieve beoordeling!
Met vriendelijke groet,
Webcare Küchen Direct
Martin Wigbold geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer Wigbold,
Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over het eindresultaat van de keuken. Wij willen natuurlijk graag met u meedenken naar een oplossing.
We hebben uw email reeds ontvangen via webcare@kuchendirect.nl en zullen dan ook zo snel mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Webcare Küchen Direct
Van der Laan geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw van der Laan,
Bedankt voor uw complimenten. Fijn te horen dat u tevreden bent met het eindresultaat.
Veel plezier met uw nieuwe keuken.
Met vriendelijke groet,
Webcare Kuchen Direct
lfde fout. Schandalig!!! En voor een snelle oplossing zorgen…. Vergeet het maar. Dat wordt waarschijnlijk weer 3 weken wachten. Belachelijk!!!
Natalie geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Vervelend te moeten lezen dat u meerdere malen een verkeerde bestelling heeft ontvangen, excuses hiervoor. Graag ontvang ik uw ordernummer via webcare@kuchendirect.nl zodat ik u kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Webcare Kuchen Direct
In een half uur tijd heb ik meer geleerd dan ik ooit had durven dromen.
Helaas is het in mijn geval al bepaald welk bedrijf mijn keuken zal leveren; anders had ik het wel geweten…
Vandaag heb ik ze hier i.i.g. nog even extra voor bedankt, want ik weet nu precies hoe ik mijn keuken wens te hebben!
Helaas was de verkoper in kwestie (M. uit Den Haag) niet aanwezig, maar ik neem aan dat het bericht door zal komen 😉
Erik geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Beste Erik,
Hartelijk dank voor uw compliment! Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen in onze showroom. Ik zal uiteraard uw bericht doorsturen naar het filiaal in Den Haag.
Met vriendelijke groet,
Webcare Kuchen Direct
Nancy geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Jan geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Beste Jan,
Bedankt voor uw positieve woord! We zijn blij te vernemen dat u naar tevredenheid bent geholpen in onze showroom.
We zijn erg benieuwd naar het eindresultaat!
Met vriendelijke groet,
Kuchen Direct
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Keuken is verkeerd ingemeten Door het bedrijf, moesten zelf een oplossing bedenken en er werd niet meegedacht. Ook was er bij de verkoop een cadeaubon beloofd van de woonexpress t.w.v 500 Euro, hier wachten wij al 3 maanden op.. er worden telkens dingen beloofd maar niet nagekomen.
tim geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Van der Burg geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Geachte heer van de Burg,
Goed te horen dat u het concept van de Kuchen Direct Megastore als goed heeft ervaren. Uiteraard nemen we uw feedback mee om tot een nog beter resultaat te komen.
Met vriendelijke groet,
Kuchen Direct
na de aankoop ben ik nog tot 2x toe benaderd door hun acquisitieteam met de vraag wanneer ik naar de showroom zou komen om mijn keuken te bestellen, terwijl ik die allang besteld had. slechte zaak.
erger nog, toen ik meldde dat de levertijd uitgesteld moest worden door omstandigheden kreeg ik te horen dat ik dan maar 1000,- moest aanbetalen of 45,- per week moest betalen zolang de keuken niet geleverd wordt.
Ook dat vind ik bar en boos.
Ik hoop maar dat ik krijg wat ik betseld heb tegen de tijd dat ik zover ben.
h geenen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Maria geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Maria,
Bedankt voor uw bericht. We nemen negatieve feedback zeer serieus en willen daarom ook met u in contact komen. Kunt u uw ordernummer en/of naw gegevens doorsturen naar webcare@kuchendirect.nl?
Met vriendelijke groet,
Webcare Kuchen Direct
Bloksema geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
En erg fijn dat de verkopers meedenken en ze mij zeer vriendelijk te woord hebben gestaan ze hebben lang de tijd genomen om onze onzekerheden af te nemen. Ik ben erg blij met het ontwerp en kan niet wachten op het uiteindelijke resultaat. Ik ben tot zover positief verrast.
Petra geeft 3 uit 1 tot 5 sterren