Ervaringen Sijben keukens

Beoordeling: 2.42 Sijben keukens is 38 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 2.42 uit 5 sterren.

Ervaringen Sijben keukens ? Alle Sijben keukens ervaringen. Van plan bij Sijben keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Sijben keukens.

Wat was uw ervaring met Sijben keukens?

Zelf snel een recensie voor Sijben keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.

Gratis keukenboeken thuis?

keukenbrochures-aanvragen

Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Doe genoeg inspiratie op met deze gratis keukenbrochures.

 

De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top vier goedkoopste keukenzaken van dit moment.

Sijben keukens algemene informatie

Sijben Keukens staat bekent om zijn professionele en deskundige advies. Als u bij Sijben Keukens een aankoop doet is het gegarandeerd dat u een uitstekende keuken krijgt van bijvoorbeeld de merken SieMatic, Poggenpohl etc, dus kortom voor iedere smaak een passende stijl.

De keukens worden voor u speciaal gemaakt op maat zodat elke keuken past in uw ruimte. Ze hebben ook een grote showroom, waar u veel inspiratie op kunt doen en waar all nationale en internationale merken bij elkaar komen. Bij Sijben Keukens staat service voor op, en krijgt u de service die u verdient.

Sijben Keukens heeft vier filialen met smaakvol ingerichte keukens, waarbij de afdelingen worden onderverdeeld in: Design, Modern en New Classics. Niet alleen voor keukens kunt u bij Sijben terecht, maar ook voor het interieur van uw slaapkamer, woonkamer of tuin. Kom langs in één van de vestigingen en kies uw droomkeuken uit.

Sijben keukens vestigingen

Sijben keukens heeft vestigingen in Nederland en België. In Nederland zit Sijben alleen in het zuiden van het land in de provincies Limburg en Brabant. Showrooms zijn te vinden in Roermond, Heerlen, Eindhoven (Son), Weert en Elen (België).

Bekijk hier de website van deze keukenzaak voor meer informatie, tips en de openingstijden. Er zijn recentelijk geen nieuwe showrooms bijgekomen. Lees hieronder reviews, beoordelingen, klachten en ervaringen Sijben keukens.

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Foto van uw keuken (optioneel):

    *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.

    39 reviews & recensies Sijben keukens

    Beoordeling: 2.42Sijben keukens is 38 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 2.42 uit 5 sterren.
    1. Davecnl1   schrijft over Sijben keukens:
      Very disappointed. Beware if you live in Eindhoven. The service department is in Roermond. We had some kitchen units fitted at the beginning of December. Some additonal work is required but the service department advised that they will not send someone on a 3 hour round trip to Eindhoven to fix just our problem. we have now been given a date in the middle of January.
      As for the sales department in Eindhoven. mmm. Maybe we expected too much. on reflection after the first meeting, when much was promised, but nothing was followed up we should have stayed away.

      Davecnl1 geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    2. Van Daal   schrijft over Sijben keukens:
      WAAR-DE-LOOS. Echt gigantische spijt van de aankoop van onze keuken bij Sijben Keukens in Eindhoven in 2018.
      – afspraak week mbt montage niet nagekomen,
      – greeplijst te kort,
      – passtuk te klein,
      – verkeerde kast geplaatst,
      – kookplaat scheef gemonteerd,
      – zijwand van de kast is een andere kleur.
      En van service hebben ze echt nog nooit gehoord.
      Ze beweerden zelfs dat de zijwand van de kastenwand wel dezelfde kleur was! Een grap!
      Dan heb ik het nog niet eens over de ellende met de apparatuur die erbij verkocht is. Onze Etna afzuigkap? Die doet het nu in 2020 nog steeds niet!
      Naast het feit dat je continu +/- 50 minuten in de wacht staat als je belt naar de klantenservice, staan ze je niet vriendelijk te woord en komen terug bel afspraken nooit na. Nergens geen tegemoetkoming en meedenken behoort ook nooit tot de mogelijkheden. ZO SLECHT! Wat een ellende!
      Als ik terug kijk ook naar alle dagen die ik vrij heb moeten pakken omdat er iemand langs moest komen om weer iets te komen maken dan had ik daar ondertussen al een mooie nieuwe keuken van kunnen kopen…
      Het is dat ik minimaal 1 ster moet geven om deze recensie te kunnen plaatsen maar zelfs dat is te veel. Om te janken.

      Van Daal geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    3. Anneke van Dael   schrijft over Sijben keukens:
      Paar jaar geleden hier een keuken gekocht. Hadden we nooit moeten doen. Onze verkoper moest alles al steeds checken bij zijn leidinggevende. Toen we gingen tekenen hadden we geen idee wat we gingen kopen, toen ik voorstelde een rondje door de winkel te maken welke kraan, handgrepen enz er op het contract stonden was dat prima. Uiteindelijk getekend. Verkeerde handgrepen geleverd gekregen, blad had een andere kleur. Daar begonnen de problemen mee. Klantenservice was niet vriendelijk en werkte totaal niet mee.
      Dingen worden raar opgelost door de monteurs, zo hebben we een gat in de plint van de keuken omdat de plint te kort was en de monteur dit op bijzondere wijze opgelost heeft. Onze zoon van 1 gebruikt dit nu als ondergrondse parkeergarage….beetje jammer van je duizenden euro’s kostende keuken….
      Verder zijn sierrandjes meteen afgebroken doordat ze niet goed geplakt zijn en laten bij de koelkast de rubbers vanaf het begin steeds los.
      De gootsteen kon niet verzonken worden om de een of andere vage reden terwijl dit bij ikea toen al wel kon.

      Wij hebben al 7 jaar enorm spijt van deze keuken….gelukkig zijn we wel een stuk wijzer geworden van deze koop en gaat dit ons niet nog eens gebeuren.
      Wij willen door het plaatsen van deze review andere consumenten behoeden voor het maken van dezelfde fout.
      Ga naar een keukenzaak waar ze de consument wel waarderen! Dat is in ieder geval zeker NIET Sijben!!

      Anneke van Dael geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    4. Soons   schrijft over Sijben keukens:
      De folie van alle fronten laat los. Sijben verschuilt zich achter fabrikant Nobilia die zegt dat garantieperiode is verstreken en de onderdelen niet meer leverbaar zijn. ( keuken dateert uit 2006 en 2010 ) . Wel oppert Sijben om fronten te vervangen, maar geen indicatie van de kosten.
      Garantie verstreken dus waarschijnlijk voor rekening koper.
      Een keuken die al na 8 jaar dergelijke gebreken vertoont is geen kwaliteitskeurmerk!!!
      Nobilia keukens geen kwaliteitskeuken!
      U bent gewaarschuwd!

      Soons geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    5. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    6. Loes   schrijft over Sijben keukens:
      Koop NOOIT EN TE NIMMER uw keuken bij Sijben. Je kunt het geld beter door het toilet spoelen, daar heb je minder ellende van. Alles wat er mis kan gaan gaat mis bij deze firma. Nu een jaar later na plaatsing van de keuken moeten we nog dagelijks leven met deze gemaakte fouten. Achteraf is het logisch dat je alles moet betalen alvorens de keuken uit de vrachtwagen komt. Daarna begint namelijk de ellende maar dan hebben ze wel alle omzet al binnen. Nog niet te spreken over de kwaliteit van de geleverde apparaten, inmiddels al twee apparaten stuk. Na maanden wachten eindelijk een monteur over de vloer gehad. De kapotte afzuigkap is gemaakt maar voor hoelang is de vraag. Tevens is het geleverde kunststof blad nu al aan het opwellen. Teleurgesteld en enorm verdrietig zijn we met onze keuze voor Sijben Keukens en willen door middel van deze review andere consumenten voor deze fout behoeden.

      Loes geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    7. André Sengers   schrijft over Sijben keukens:
      Zeer slechte service als er iets niet goed gaat. Laat de klant niets weten als er een afgesproken afspraak niet door gaat. Totaal geen terug koppeling. Je kan hier beter niets meer kopen.

      André Sengers geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    8. Marjo Engelaar   schrijft over Sijben keukens:
      Sijben keukens son: goede service, afspraken prima nagekomen

      Marjo Engelaar geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    9. Van zaane   schrijft over Sijben keukens:
      Gewoon zo als het moet zijn , netjes , prijs kwaliteit is top . En er wordt met je meegedacht .

      Van zaane geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    10. Sylvia K.   schrijft over Sijben keukens:
      große Enttäuschung .Wir haben unsere Küche im Dezember 2017 gekauft, jetzt im Juni 2018 fehlen noch immer Teile, die vergessen oder falsch geliefert wurden. Sijben zeigt keinerlei Servicedenken, Kundenfreundlichkeit oder gar Kulanz. Im Gegenteil, bei weiteren Teillieferungen wird immer versucht, den noch offenen Betrag zu kassieren. Nur ist der unser einziges Pfand, um vielleicht doch irgendwann die bestellte Küche komplett zu haben.
      Auskünfte erteilt Sijben nur auf mehrfache Nachfrage. E-Mails an den Verkäufer bleiben meist unbeantwortet. Wann die noch immer fehlenden Teile geliefert werden, wissen wir nicht.
      Wir können den Küchenkauf bei Sijben nicht empfehlen und werden das Möbelhaus auch für andere Einrichtungen nicht mehr betreten. Für die Qualität der Produkte stehen namhafte Lieferanten ein, für den schlechten Service nur Sijben.

      Sylvia K. geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    11. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    12. Stan Peeters   schrijft over Sijben keukens:
      keuken 3 weken na afspraak geplaats,

      vaatwasser past niet in het kastje en ook is het verkeerde front gemonteerd

      na 10 emails, persoonlijk bezoek, en 3 telefoontjes en3 weken verder eindelijk reactie dat de de service monteur over 6 weken tijd heeft. wie gaat er nu 9 weken wachten tot een vaatwasser eens een keer goed functioneerd en fatsoenlijk geplaatst is

      waardeloos bedrijf.!

      Stan Peeters geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    13. Helgers   schrijft over Sijben keukens:
      In mei 2017 een keuken gekocht die in decemver volgens afspraak is geleverd. Er was echter een kastje met een verkeerde plint. Nu na 3 maanden en vele mails met belofte dat de goede plint geleverd wordt nog steeds niets gebeurd. Elke dag erger ik me aan de verkeerde plint. Sijben verschuilt zich achter de leverancier. Mijn volgende keuken of die van mijn fam. en bekenden zal zeker niet meer bij Sijben gekocht worden.

      Helgers geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    14. Fam Engelaar   schrijft over Sijben keukens:
      Sijkben keukens son: Uitstekend geholpen door verkoper Pascal, geen druk om een handtekening te zetten maar gewoon deskundig advies. De levering en montage precies op de afgesproken tijd door 2 zeer ervaren, aardige mensen. Super tevreden over het eindresultaat en over onze ervaringen met Sijben Keukens!

      Fam Engelaar geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    15. Angie   schrijft over Sijben keukens:
      Wij zijn ook opzoek naar een keuken.
      Had een leuke keuken gezien bij Sijben.
      Maar aan het grote aantal reacties op div sites over Sijben ga ik maar liever naar een andere zaak.
      Erg jammer dat deze zaak niets doet aan de naam van hun zaak.

      Angie geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    16. Roy   schrijft over Sijben keukens:
      Ervaring Sijben keukens (Eindhoven) Son: In september een keuken gekocht bij Sijben Eindhoven, na goed geholpen te zijn door een verkoopster. keuken zou gebracht en geplaatst worden in eerste week december, 10-12 weken levertijd, dus tijd genoeg. Begin oktober bij het verleggen van al het leidingwerk en elektra, had ik nog een simpele vraag betreft de afzuigkap, Ik wilde de maat weten van de afdekkap van de afvoerslang van de afzuigkap vanaf de voorkant tot aan de muur. Sijben gebeld en werd te woord gestaan door een mevrouw, de vraag gesteld, en mevrouw wist niet waarover het ging, een half uur proberen uit te leggen, maar ze snapte er niks van, kreeg alleen te horen dat ze al 20 jaar ervaring had en die vraag nog nooit gehoord had, geprobeerd op verschillende manieren uit te leggen, maar het ging niet, dus maar zelf uitgevogelt. Paar dagen later werden we gebeld door de verkoopster die ons de keuken verkocht had, bleek dat ze VERGETEN waren om onze keuken te bestellen, dus plaatsing word dus ook geen week 49 zoals afspraak maar week 3 2018. na een hoop telefoontjes en toezeggingen, zelf de hele tijd achteraan moeten bellen, werd niet eens teruggebeld . Toen werd er gezegd dat ze er alles aangedaan hadden en in week 52, 27 december keuken brengen, 28 en 29 december plaatsen. Vandaag 27 december netjes de keuken gebracht en betaald natuurlijk (anders werd er niets binnengezet), krijgen we rond 17.00 uur voor sluitingstijd een telefoontje. Plaatsen van de keuken was niet mogelijk want de monteur was ziek, dus word dit 2 en 3 januari. Hoe toevallig is dit, eerst de keuken vergeten te bestellen, dan zeggen dat het dit jaar allemaal niet geregeld kan worden en dan zeggen dat de keuken niet geplaatst kan worden. Niets meer kopen bij Sijben keukens, ze weten niet wat service. Heb geen vertrouwen in deze zaak.

      Roy geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    17. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    18. Marian van der Kruijs   schrijft over Sijben keukens:
      Ik denk niet dat jullie blij worden van mijn review. Bij syben gaat alles goed tot je betaald hebt. Bij ons werd de keuken te laag geplaatst en kreeg de monteur de schuld. Na eindeloos bellen werd het uiteindelijk opgelost.sorry voor alle overlast kennen ze niet.bij mijn schoonbroer,die ik notabene ook naar syben had gestuurd.werdde plint niet vastgezet,de spots fout geplaatst en tot overmaat van ramp een kast 45 cm diep met lades 28 cm diep.bij een kennis werd de afzuigkap 60 cm langs het gasfornuis geplaatst. Als je belt beloven ze terug te bellen .maar helaas. Nooit meer syben vanaf nu alleen negatieve reclame

      Marian van der Kruijs geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    19. Adri de Bruin   schrijft over Sijben keukens:
      Beslist niet bij Sijben kopen.
      Service is ver onder de maat die bij het bedrijf Sijben hoort.
      Betaling voor levering.. want je bent dan juridisch eigenaar.. je bent juridisch eigenaar voor een totaal pakket.
      Keuken plus levering plus montage/afwerking!
      Dat zijn meerdere onderdelen dus en hier gaat het fout!
      Afwerking, verkeerde maten, mails die niet beantwoord worden, telefoontjes die verbroken worden wachttijden bij doorverbinden van ene afdeling naar andere afdeling, dames aan de telefoon die excuses aanbieden maar verder doet de organisatie van Sijben er niets mee.
      WAARDELOOS BEDRIJF !!
      MEER INFO 06 53936033

      Adri de Bruin geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    20. Chris   schrijft over Sijben keukens:
      Jammer dat de berichten hier niet worden gecontroleerd.
      Het is opvallend te noemen dat er 20 April in een tijdsbestek van 4min. 2 reviews worden geplaatst over dezelfde verkoper…
      Wij hebben helaas hele andere ervaringen met Sijben.
      Ze hebben een mooie showroom waar je netjes te woord word gestaan maar daarna begint de ellende.
      Bij ons kon de keuken niet gemonteerd worden op de afgesproken leverdatum, er werd gewoon gezegd dat ze er niks aan konden doen omdat ze geen monteurs hadden.
      Toen de keuken eenmaal geplaatst waren er nog een aantal punten die opgelost moesten worden. Helaas hebben we hier ruim 5 maanden op moeten wachten!
      Voor ons geen Sijben Roermond meer.

      Chris geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    21. Daantje   schrijft over Sijben keukens:
      Een mooie keuken uitgezocht bij Sijben op Ekkersrijt.
      Precies gekozen hoe wij m wilde. Verkoper had nog een goed idee zodat de keuken nog mooier in de ruimte zou passen. Na een aantal recensies te hebben gelezen heb ik nog wat lopen twijfelen…. Maar! Echt alles is perfect gegaan. Door eenlekkage in ons nieuwe huis kon de keuken niet komen op de afgesproken datum, geen probleem een nieuwe afspraak gemaakt voor 3 weken later. Keuken is in 1 dag geplaatst en precies zoals we wilde en tegen een hele scherpe prijs! Super Sijben keukens! Zeker de moeite waard om eens naar Sijben te gaan. Ik zou hier meteen weer een nieuwe keuken kopen!!!

      Daantje geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    22. Coconutq60   schrijft over Sijben keukens:
      Niet doen !! Loze beloftes !
      Bij Sijben Keukens te Ekkersrijt, Eindhoven geweest om een kosten plaatje te krijgen voor onze keuken.

      Vooraf expliciet gevraagd of dit mogelijk was, waarop er met ja beantwoord werd. Na 3uur zitten werd er verteld dat er een vervolg afspraak gemaakt moest worden voordat wij een kosten plaatje konden krijgen… :S
      Enkele dgn later werden we medegedeeld dat we eerst moeten toezeggen voordat we een kosten konden krijgen!?!?! Mochten we niet instemmen dan zou de afspraak komen te vervallen.
      Wij weten voldoende…. hopelijk jullie ook > NIET DOEN !

      Coconutq60 geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    23. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    24. Houben   schrijft over Sijben keukens:
      Mooie greeploze keuken uitgezocht bij Sijben Keukens Roermond. Goed advies qua planning. Mooie toonzaal en advies. Keuken naar tevredenheid gemonteerd met een paar servicepunten die goed zijn opgelost. Dankewel voor het advies Maurice.

      Houben geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    25. Schepers   schrijft over Sijben keukens:
      MJ en Do. Advies in de toonzaal was perfect door verkoper Maurice Simons en uiteindelijk een mooie Nobilia keuken gekocht voor een goede prijs. Montage en service perfect gelopen. Tot op heden geen klachten

      Schepers geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    26. Sijben keukens   schrijft over Sijben keukens:
      Prima keuken.
      Bij levering diverse schades, verkeerd geleverde spullen, niet geleverde spullen.
      Dat er iets mis gaat kan altijd, maar los het dan op.
      En daar gaat het gigantisch mis bij Sijben Keukenz.
      De service is nog slechter dan bagger.
      Je wordt, ondanks toezeggingen, niet terug gebeld of genaild. Tevens moet je zelf achter alles aanbellen om zaken geregeld te krijgen. Als je over de service klaagt wordt je grof te woord gestaan en krijg je allelei smoesjes te horen, weken lang.
      Diep, diep teleurgesteld in deze keukenzaak.

      Sijben keukens geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    27. stan   schrijft over Sijben keukens:
      Onlangs een keuken gekocht bij Sijben in Roermond.

      Erg vriendelijk geholpen, en de mogelijkheden die er waren uitgebreid kunnen bespreken met Merijn.

      Er wordt een mooie 3D tekening gemaakt die tevens op je telefoon bekeken kan worden, een leuke bijkomstigheid!

      De bezorgers zijn erg vriendelijk en de producten worden netjes binnen neergezet (met zorg en beleid).

      Inmiddels is de keuken geleverd en geplaatst, het eindresultaat mag er zijn, wij zijn er erg blij mee!

      stan geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    28. oriëntator   schrijft over Sijben keukens:
      Toonzaal rondgelopen voor informatie. Veel keukens in het luxere segment. Erg mooi maar eigenlijk niet voor me weggelegd -tenzij ik de lotto win- Ondanks dat toch netjes geinformeerd en het nodige foldermateriaal meegekregen omdat ze her en der toch ook wel wat goedkopere keukens hadden staan voor het geval ik me mocht bedenken.

      oriëntator geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    29. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    30. Aniek   schrijft over Sijben keukens:
      Nadat we onze keuken in juni (!) hebben laten tekenen bij Sijben, en deze na niet te lang wikken en wegen hebben aangekocht, zou de keuken halverwege september dan eindelijk worden geleverd en geplaatst. Normale wachttijd welke ons dan ook perfect schikte, daar we net in ons nieuwe huis bezig waren met klussen en we dus de tijd hadden om de oude keuken er uit te slopen en in orde te maken voor de plaatsing van de nieuwe.
      Twee weken voor de plaatsing worden we opgebeld door Sijben met de mededeling dat ze het VERGETEN waren om onze keuken te bestellen (iets met iemand op vakantie en iemand die het zou overnemen maar dit niet wist). Ja, kan gebeuren dat je zoiets vergeet. Maar wat dit voor ons betekende was nog veel erger: we moesten nog eens 10 weken langer wachten op onze keuken. We hadden de oude keuken er al uitgesloopt, de leidingen al verplaatst dus de bouwval was klaar voor de plaatsing.
      Hier lieten we het natuurlijk niet bij zitten, maar ook daarvan wilde Sijben maar weinig weten.
      We wilden een beroep doen op een schadevergoeding, daar we dus vanaf het moment dat we introkken (eerste week oktober) tot aan de daadwerkelijke plaatsing (laatste week november) niets hadden om op te koken, onze afwas te doen of wat dan ook. Uiteindelijk waren ze bereid om ons een kleine schadevergoeding te geven en een ”noodkeuken”. Een noodkeuken in deze bestond uit: een ontzettend kleine koelkast met vriesvak waar maarliefst 1 brood in past, twee-pits elektrisch fornuis en een spoelbak zonder kraan en afvoer. Daar konden we het dan mee doen tot aan eind november, 8 weken lang.
      We moesten afwassen d.m.v. water te pakken, dit water te koken en dit ongeveer 5 a 6 keer voordat we genoeg hadden om de afwas te doen. Ondertussen hadden we alweer contact opgenomen met Sijben omdat we wilden dat de spoelbak werd aangesloten en er een kraan bij kwam. Dit WEIGERDE de mevrouw waarmee ik contact had te doen. Uiteindelijk contact opgenomen met medewerker en hem gevraagd om eens bij ons thuis te komen kijken. Dit heeft hij gedaan en hij was zelf niet gecharmeerd van wat er daar stond in onze keuken. Uiteindelijk toch een kraan gekregen en heeft iemand het aangesloten, waarna we nog een 4tal weken ”vooruit” konden.
      De keuken staat er inmiddels alweer een maandje, we zien nog steeds mankementjes van dingen die niet goed zijn geïnstalleerd maar daar praten we maar niet meer over…

      Aniek geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

      • Claudia  reageert op de beoordeling van Aniek:

        Beste Aniek,

        Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service en dat de levering van uw keuken langer duurde dan verwacht.
        We streven naar 100% klanttevredenheid, helaas gaan er onverhoopt wel eens dingen mis.
        Momenteel zijn we druk bezig om dit correct met elkaar af te handelen. Wij hopen alsnog op een positief eindresultaat.

        Met vriendelijke groet,

        Claudia | Sijben Wooncenter Roermond

    31. Samantha   schrijft over Sijben keukens:
      Eind 2015 onze keuken bij Sijben Eindhoven uitgezocht. Plaatsing was op afroep omdat we niet wisten wanneer wij de sleutel van onze woning zouden krijgen.
      Op 27 juli is de keuken ingemeten en toen begon alle ellende:
      – Begin augustus kregen wij een telefoontje of we een andere kastdeur konden uitzoeken want de deur die ons was aangeraden kwam niet in de kleur die wij wilden;
      – twee weken later moest de indeling van de keuken worden aangepast want de verkoper had oorspronkelijk twee kasten van 60cm geplaatst op een muur van 1 meter;
      – Door de aanpassing van de 2 hoge kasten van 60cm naar 1 van 60 cm en 1 van 40 cm moest de oven verplaatst worden naar een andere deel van de keuken. De ovenkast moest daardoor een 3/4 hoge kast worden. Toen dit gedaan werd heb ik gevraagd of we hierdoor geen vertraging zouden krijgen voor plaatsing in week 37. Ik heb letterlijk aan tafel gezeten bij de verkoper toen ik de bevestiging kreeg dat de aanpassing en plaatsing geen vertraging zou veroorzaken;
      – De plint die we besteld hadden was op de een of ander manier veranderd van een walnootkleurige plint in een magnolia kleur, de betreffende verkoper was helemaal vol van zichzelf dat hij die fout had opgemerkt en voor me had aan gepast;
      – Levertijd stond op week 37, we hoorden maar niets en kregen geen bevestiging. Zelf gaan bellen en kregen te horen dat Sijben de keuken binnen kreeg in week 39 en zij het zouden gaan plaatsen in week 40;
      – Bij het aanpassen van stekkerdozen en leidingen tekenden we op de muren waar alles ongeveer zou komen, toto onze schrik kwam de kookplaat nog amper twee cm van de muur af. Voor de kokers onder ons, waar laat je de handvatten en/of stelen van pannen??? Dat gaat niet. Direct in de auto gestapt om naar Sijben te gaan om dit aan te laten passen.
      – door het verplaatsen van de fornuis moest de afzuigkap ook verplaatst worden, echter deze viel niet meer over het bestaande gat, dus aanpassing afzuigkap van gewone naar een recirculerende die met filters werkt.
      – Week 40 breekt aan, dag van levering en opbouw keuken. Het begint met een telefoontje of ik niet thuis ben daar er niet wordt opengedaan. Ik zeg dat ik naar buiten aan het kijken ben en geen bus van Sijben kan zien, Hij zegt we staan toch echt voor die en die huisnummer. Toen ging het lichtje bij me branden. Dan staan jullie niet goed, dan staan jullie op onze oude adres en niet op het adres dat vermeld staat in het vakje “bezorgadres”. Ik zie jullie wel over ongeveer 1,5 uur wel op het juiste adres;
      – Ondertussen word ik gebeld door de hoofdplanner met excuses voor de verwarring en ze zijn z.s.m. bij u…O ja, die en die en die kast zitten niet bij u bestelling maar verder komt alles goed…
      Ik vertel hem gelijk dat als die en die en die kast er niet zijn of er wel zijn maar in de verkeerde afmetingen dat mijn werkblad dan ook niet goed zal zijn.
      Jawel mevrouw dat is wel goed…
      – Om dit verhaal niet nog langer te maken, van de 10 keukenkasten die bezorgd moesten worden zijn er 3 goed, van de twee stukken werkblad die bezorgd moesten worden is er 1 goed, de walnoten plint is niet bezorgd, wel een magnolia kleur plint, de afzuigkap is bezorgd zonder filter;
      – de geleverde kraan bleek niet de kraan die ik had uitgezocht, de eerste verkoper had een verkeerde artnr. opgeschreven;
      Ik beschik nu over een derde keuken, moet koken met de keukendeur open omdat ik op gas kook en geen afzuiging heb, met als resultaat nu verkouden en grieperig.

      Afgelopen vrijdag ben ik weer naar Sijben gegaan om de kraan aan te laten passen naar die die ik had uitgezocht en om te vragen wanneer de keuken opnieuw geleverd zou worden, dat wist de verkoper niet maar zou erachteraan gaan. Hij melde dat hij goed nieuws had namelijk begin november zou de keuken bij hun binnenkomen en binnen 7 dagen na binnenkomst wordt het bij ons geplaatst. 5 weken wachten dus, wat je goed nieuws noemt.

      De dinsdag na dit gesprek krijg ik een e-mail dat de keuken pas half of eind november geleverd wordt.
      Vol ongeloof en frustratie weer contact opgenomen met Sijben, hij wist daar niest van af maar zou erachteraan gaan.

      Vandaag teruggebeld en volgens hem wordt de keuken begin november geleverd. Ik heb hem dit schriftelijk laten bevestigen,

      Vertrouwen in Sijben is er niet, de manier waarop ik behandeld ben en van het kastje naar de muur ben gestuurd is niet normaal. De medewerkers verschuilen zich allemaal achter de onkunde van een ander medewerker en ja dat zeggen ze ook zo.
      Beloftes die ze maken neem ik met een korreltje zout.

      Ik ben met mijn rechtsbijstand aan het overleggen over mijn rechten hierin en de mogelijkheden voor een schadevergoeding.

      Dus bezint voor u begint aan een keuken via Sijben.

      Samantha geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    32. Schreurs   schrijft over Sijben keukens:
      Ook wij reden aanvankelijk naar Roermond en kwamen uit bij Sijben. alleen die bereikbaarheid. Daar kan Sijben natuurlijk niks aan doen maar Roermond is op zaterdag en zondag voor geen meter te bereiken, tot aan de grens staan er files van Duitsers op weg naar het in Roermond gelegen Outlet Centre.

      Desondanks moeten we de rit nog een keer maken want we zijn er nog niet helemaal over uit. Hoewel Sijben ons goed over kwam en we op aangename wijze zijn geholpen wilden we er toch nog een paar nachten over slapen en dan terugkomen om nog wat vragen te stellen. Een keuken koop je immers niet over een nacht ijs.

      Schreurs geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    33. Annelies   schrijft over Sijben keukens:
      Mooie keuken gekocht bij Sijben keukens Roermond.
      Geen 3 afspraken voor je een prijsindicatie hebt maar direct bij de eerste afspraak, keuken op scherm en een prijs erbij. Daarna kun je nog alles aanpassen voor de definitieve bestelling wordt geplaatst.
      Prima service bij vragen om hulp, achteraf!
      Ben zeer tevreden.

      Annelies geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    34. Nicole   schrijft over Sijben keukens:
      Zeer tevreden van verkoper Maurice en plaatser Theo mijn keuken werd met zoveel zorg geplaatst alsof het zijn keuken was dankjewel sijben

      Nicole geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    35. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    36. Joop   schrijft over Sijben keukens:
      In het verleden een keuken gekocht bij mammoet met goede ervaring. Bij aankomst Mammoet bleek deze gesloten en word je verwezen naar sijben keukens. Rondje gemaakt door showroom, bij bijna verlaten pand, aangesproken door verkoper. Eerste 5 min waren gezellig te noemen, echter toen ik aangaf dat ik de keuken geplaatst wil hebben door eigen personeel sijben bleek dit onmogelijk. Aangegeven dat dit toch echt mijn wens was. ( een zzp-er krijgt 1 vast budget welke zo krap is dat deze vakman onmogelijk kwaliteit kan leveren binnen de sijben gestelde tijd en het gegeven budget) Toen uit het niets ontploft de verkoper en verwijst ons naar de uitgang. “Heb je een klacht? Dan stuur je maar een brief!”
      “Ik bepaal wat hier gebeurt niet U”. Duidelijke taal!! We zijn dan ook gegaan. Mocht U net zo als deze verkoper van mening zijn dat zij besluiten hoe u keuken eruit ziet; dan is Sijben keuken écht een aanrader! Wil je gedegen advies, dan ben je hier verkeerd! En let op uw keuken zal zeer waarschijnlijk geplaatst worden door een uitgeknepen zzp-er.

      Joop geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    37. Bob   schrijft over Sijben keukens:
      Goede ervaring. Een poosje geleden het idee gehad om mijn oude keuken te laten renoveren. Toen ik bij Sijben keukens ben geweest was mijn idee over renovatie van de baan. Het advies van de specialist opgevolgd en een nieuwe keuken aangeschaft, de meerprijs van een nieuwe keuken ten opzichte van renovatie was eigenlijk minimaal.

      Bob geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    38. Mr T   schrijft over Sijben keukens:
      Vorige week in de showroom in Roermond geweest. Zag er allemaal prima uit, mooie keukens. Vervolgens aangeschoven voor een ontwerp. Hier kwam natuurlijk een veel te hoge prijs uit. Toen de verkoper eenmaal door had dat hij ons niet tegen elke prijs iets aan kon smeren liep zijn computer vast (sure). Vervolg afspraak gemaakt voor als zn computertje het wel weer zou doen…nooit meer iets van vernomen. Hoezo klantvriendelijk?!

      Mr T geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    39. Maarten   schrijft over Sijben keukens:
      Bij Sijben een keuken besteld…. alles verliep vlot….. tot…. tot ik de factuur voor de voorafbetaling kreeg. Ik ontvang deze, sorteer deze bij de te betalen fact uren zonder deze verder te bekijken. 1 Dag na ontvangst van de voorafbetaling ontvang ik een telefoon van Sijben…. ik heb mijn voorafbetaling nog niet betaald. Uit e mailverkeer en telefoongesprek blijkt en geven ze toe dat de factuurdatum twee weken was voordat ze deze hebben verzonden. Ze durven klant dus aanmanen tot betalen als ze zelf hun factuur (toegegeven) te laat verzenden.

      Ik stuur hierover een klachtenmail…. geen reactie.

      Wegens laattijdige electriciteitswerken stel ik de plaatsing van de keuken met drie weken uit. Ik e mail hiervoor en meld nogmaals dat ik mailde over mijn klacht ivm hun betalingsregeling…. enkel reactie weeral op uitstel.
      Ze melden me dat de plaatste contact ging opnemen voor een nieuwe datum…
      .

      Vier weken na de oorspronkelijke datum niets meer van Sijben gehoord op mijn vragen
      … desondanks het voorschot betaald te hebben….

      Afrader…..

      Ontevreden klant

      M

      Maarten geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    40. M. Mevis   schrijft over Sijben keukens:
      Dhr. Maurice Simons Van Sijben keukens Roermond heeft prima advies gegeven voor een zo optimaal mogelijke indeling van mijn keuken. De prijs was zeer concurrerend. Het plaatsen is probleemloos verlopen: alles was in orde, de heren hebben goed gewerkt en alles netjes achtergelaten. Ik ben zeer tevreden en zou deze zaak zeker aanbevelen.

      M. Mevis geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    41. Elif   schrijft over Sijben keukens:
      Verschrikkelijke ervaring mee, alles liep prima tot de dag van levering. De keuken wordt geleverd zonder kraan, met een afwijkende koelkastdeur en blijkt het inmeten verkeerd te zijn gegaan. Niemand heeft ons gebeld en verteld dat de kraan niet meer leverbaar was. Niemand heeft ons laten weten dat de werkblad 2 weken later zou komen. In het verkoopgesprek werd verteld dat alles kant en klaar afgeleverd worden, nou de monteur kon niks aansluiten. Er gaat een week voorbij, en nog steeds geen contact met betrekking tot de kraan. Ik bel vrijdag en dien een klacht in, geen kraan, geen werkblad, een afzuigkap die een afwijking heeft van enkele cm en al, ik krijg te horen dat ik maandag of dinsdag wordt teruggebeld. Dinsdagochtend krijg ik een mail dat onze klacht in behandeling wordt genomen. Ondertussen zit ik al anderhalve week zonder keuken. Ik besluit woensdag zelf te bellen, en nou wat blijkt alles is onze schuld en we zouden het niet moeten durven om hun ervoor aansprakelijk te maken. De ‘vriendelijke’ meneer aan de telefoon onderbreekt mij meerdere keren, maar ik mag hem geen een keer onderbreken. Sijben keukens geeft niks om klantvriendelijkheid en service, dat is wat ik kan garanderen. Zodra de overeenkomst is afgesloten, staan jullie er alleen voor. Hou hier rekening mee en zorg ervoor dat je zelf alles weet over een nieuwe keuken aansluiten, inmeten en technische tekeningen lezen en corrigeren omdat Sijben verkoop en klantenservice niet zo toereikend is.

      Elif geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    42. Nabben   schrijft over Sijben keukens:
      Hebben bij de firma sijben een echte dure keuken gekocht je mag hiervan dan wel iets verwachten dus niet
      na lang wachten voor het te komen inmeten heb ik maar eens besloten om hun te bellen natuurlijk hadden ze weer een smoesje klaar waarom het later was maar dit had geen invloed op de levering dit zou gewoon in week 22 gebeuren
      uw snapt hem al dus niet na veel bellen werd het 2 weken later en natuurlijk zoals dat gaat was de keuken niet compleet en moesten ze terug komen dat gebeurt bij een normaal gerenomerd bedijf overdag hier gebeurt dat meestal na 10 uur in de avond en gaan dan nog even door tot middernacht wat natuurlijk je rust niet ten goede komt en zoals dat hoort bij de keukens was het weer niet compleet en moesten ze nogmaals terugkomen ook dit gebeurt weer in de late avonduren en natuurlijk weer eens niet de goede kraan erbij en moesten ze weer teug komen voor een noodkraan na lang wachten krijgen we een mailtje dat de kraan midden jullie binnenkomt en ja hoor uw snapt hem al eind julie nog geen kraan alleen een telefoontje of het op zondagmorgen ook kan heb gezegd liever een andere dag inmidels lekt de keuken behoorlijk en hierover een mailtje telefoontje gepleegd wordt meteen geregeld zeggen ze dan morgen avond is er iemand uw snapt hem al natuurlijk komt er niemand ik ben ten zeerste teleurges
      teld in de firma sijben qua afspraak nakomen lijkt me meer een bende amateuren die dure keukens verkoopt met een mooi praatje maar afspraken na komen ho maar mijn advies voor als uw een keuken zoekt loop de deur bij sijben voorbij en bespaar uw de mooie praatjes

      Nabben geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    43. Tevreden Sijben klant   schrijft over Sijben keukens:
      We hebben onze keuken Bij Sijben keukens gekocht in Weert. De keuken staat er nu alweer een behoorlijke tijd en nog steeds als ik er naar kijk ben ik zeer tevreden over de keuken,levering,installatie,en het deskundige advies alles klopte gewoon.

      Tevreden Sijben klant geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    44. Renske   schrijft over Sijben keukens:
      Eerst net over de grens geweest in duitsland, hier werden wij echter niet vrolijk van. Nergens aangesproken (3 winkels) en dat hebben wij wel nodig. Uiteindelijk bij sijben keukens beland. Goed advies, prachtig keukenontwerp en de prijs viel ons mee. Over een paar weken gaan wij de definitieve keuze maken.

      Renske geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
    Spring naar toolbar