Keukenstunter ervaringen

Beoordeling: 2.33 Keukenstunter is 3 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 2.33 uit 5 sterren.

Keukenstunter ervaringen? Hier vind u alle Keukenstunter keukens ervaringen. Bent u van plan bij deze keukenwinkel langs te gaan? Lees dan eerst deze reviews en recensies over Keukenstunter.

 

Gratis keukenboeken thuis?

ervaringen van Keukenstunter keukens | Keukenbrochures aanvragen

Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen!

Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Doe genoeg inspiratie op met deze gratis keukenbrochures.

 

De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top vier goedkoopste >>> keukenzaken van dit moment.

Keukenstunter keukens ervaringen

Met vestigingen in Amsterdam Westpoort, Barendrecht, Duiven Leiderdorp, Naaldwijk, Mijdrecht, Zaandam, Leiderdorp, Gorinchem, Eindhoven, Alkmaar, Purmerend en Zoetermeer timmert Keukenstunter hard aan de weg! U krijgt hier A-merken voor een bodemprijs. Deze landelijke speler stelt persoonlijke begeleiding bij elke klant centraal.

Voor een keuken met bijna elk budget kunt u hier terecht. U kunt na aankoop uw nieuwe keuken gewoon laten bezorgen en installeren.

Bent u benieuwd naar meer informatie, tips en de openingstijden?

Bezoek dan de website >>> 

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Foto van uw keuken (optioneel):

    *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.

    3 Keukenstunter ervaringen

    Beoordeling: 2.33Keukenstunter ervaringen is 3 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 2.33 uit 5 sterren.
    1. Jeffrey   schrijft over Keukenstunter:
      Wat een dramatisch bedrijf.
      Zelfs met de nieuwe eigenaren hoop je dat dingen beter gaan maar die laten het ook afweten.
      Alles afschuiven en van het kastje naar de muur worden gestuurd.Na 2 jaar is onze keuken nog steeds niet af.Verkeerde leveringen.Afspraken niet na komen.Monteurs die niet op komen dagen.Monteurs die dingen verkeerd monteren.Personeel van Keukenstunter Alkmaar die verkeerde dingen besteld( nog steeds in dienst).Bestelde spullen die kapot en beschadigd binnen komen.De opnieuw bestelde spullen komen opnieuw beschadigd binnen.Om vervolgens weer opnieuw te bestellen.En vervolgens komt het nog een keer beschadigd binnen.En weer maanden moeten wachten.Het is een regelrechte nachtmerrie zo ongelofelijk onprofessioneel.Ik zou echt iedereen afraden om hier ooit een keuken te kopen.
      Of alleen al naar binnen te gaan om te kijken.Ik doe dit niet om hun zwart te maken maar om andere te waarschuwen dat dit hun niet gaat overkomen.Hier gaat dan je hard gewerkte geld naar toe.En met een oplossing komen ho maar.Weer maanden wachten.
      En dan vragen om deze review weg te halen en zeggen met een passende oplossing te komen.
      En vervolgens zeggen dat de problemen komen door de vorige eigenaar.
      Dus pas heel erg op mensen deel dit verhaal.
      En waarschuw mensen in je omgeving.
      Koop hier absoluut niks!!!!!
      Een zeer ontevreden onrechtvaardig behandelde en zeer teleurgestelde klant.
      Nou ja klant( zodra het geld binnen is wordt je absoluut niet meer zo behandeld.!!!!!!

      Jeffrey geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    2. Rob   schrijft over Keukenstunter:
      Keukenstunter Alkmaar
      Van te voren hadden wij een visie in ons hoofd hoe een nieuwe keuken eruit moest gaan zien. Na zelf heel veel voorwerk gedaan te hebben uiteindelijk besloten om 3 keukenzaken te bezoeken voor een offerte. Keukenstunter Alkmaar was een van deze zaken. Wat een verademing in keukenland. Dit proces is voor ons begonnen op 1 juli en met de fantastische hulp van Stefaan de Cock is de keuken uiteindelijk in november geplaatst. Vanaf het offertetraject van een Nolte keuken tot de uiteindelijke aanschaf van een Nobilia keuken zijn wij door Stefaan goed begeleid. Ook tussendoor het overleggen van allerlei details was uitstekend. Stefaan stond altijd voor je klaar. De communicatie vanuit Keukenstunter heb ik als zeer prettig, uitermate correct en vriendelijk ervaren.
      Ik heb niet hoeven te schermen met mijn budget cq. met de offertes van andere keukenzaken. Keukenstunter kwam weliswaar niet als allergoedkoopste uit de bus maar leverde wel de keuken die ik wilde met alles erop en eraan. Bovendien voelde het meteen vertrouwd. Het verschil t.o.v. andere keukenzaken was marginaal en de geleverde offerte was vanaf het begin correct tegen een zeer goede prijs.
      Nu genieten wij dagelijks van een fantastische keuken dankzij Keukenstunter en uiteraard Stefaan de Cock (en nee ik krijg geen bonus voor deze review). Onze visie die wij hadden van een keuken is voor 100 procent waargemaakt en precies zoals wij het voor ogen hadden zonder concessies te hoeven doen.
      Onderstaand wat foto’s van deze fantastische keuken.
      https://photos.app.goo.gl/39YK2nayDSKLTiS26

      Rob geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    3. Anouk van Ommeren   schrijft over Keukenstunter:
      Mocht je op zoek zijn naar een keuken, doe dan absoluut geen zaken met de keukenstunter in Son en Breugel.
      – Je Krijgt namelijk deurwaarders van rekeningen die de keukenstunter niet betaald die op jou naam staan
      – De ingemeten keuken die je besteld past niet, je dient je halve huis te verbouwen alvorens te plaatsen. En dan verwacht de keukenstunter dat je hem daarvoor dankbaar bent ook, want anders had je pas echt een probleem.
      – Je graag stress wilt om alles wat verkeerd word besteld en geleverd en de monteur (die ook niet thuis geeft als het weer kapot is door niet juiste montage) zo’n 8x langs moet komen waarvoor jij vrije dagen kan nemen. ‘want ja je moet er wat voor over hebben’
      – Je beltegoed over hebt want je kan 1000x bellen, want beloofde afspraken komen ze toch nooit na.
      – Je een lekkage wil in je splinternieuwe keuken die nooit meer word gemaakt, en we geen antwoord meer krijgen. Telefonisch/per mail/per aangetekende brief

      Maar dus nu het hele verhaal mocht je zaken met keukenstumper willen doen;
      In september 2018 werden wij super geholpen door een keukenverkoper bij de keukenstumper in son en breugel. Alles wat we wilde was na meten mogelijk in onze nieuwe woning (er werd gemeten door bedrijf zelf).
      We waren dan ook erg blij en kwamen tot een goede prijs, die we dan ook kort daarna volledig betaalde (want dit moest anders geen keuken).

      De nieuwe keuken zou op de plek komen van de oude keuken, dit in verband met de houten vloer die niet onder de oude keuken doorliep. We hebben dit allemaal duidelijk gemaakt bij de werknemers, dit was allemaal geen probleem zou het allemaal inmeten en er kwam ook een mooie 3d tekening. Al het apparatuur zouden we bij keukenloods bestellen dit wegens kostenbesparing, het zou niet uitmaken met installatie dus dat zat ook prima dachten we. Als laatst werd beloofd door de keukenverkoper dat een dag na de afgesproken levering van de keuken het gemonteerd zou worden.

      Op 28 september hebben we akkoord gegeven voor de keuken, week van november werden alle spullen geleverd van de keuken, wij namen contact op en wat bleek nou er was geen monteur voor de dag erna, blijkbaar had N. dit nooit mogen zeggen tegen ons omdat het niet waar was. Prima dan maar een paar dagen later dachten we, helaas werd de keuken pas 2 weken na levering gemonteerd (we konden onze kont niet meer keren in huis door alle spullen, en de beloofde kerst in huis ging hem ook niet meer worden). We waren al redelijk geïrriteerd maar soms loopt niet alles zoals het gaat, we konden er wel mee leven. Tot de monteur begon met installeren. R. had de keuken totaal niet opgemeten omdat de vloer dus te kort was voor de keuken. De keuken moest dus worden opgeschoven zon 25 cm omdat er ook niet was gekeken na onze verwarmingskap, als de keuken niet 25 cm werd opgeschoven kon de koelkast dus niet open, als antwoord kregen we van R. dat toen hij het op had gemeten er geen kap was,( de keuken is opgemeten met de toen oude bewoner dit vanwege onze planning met de koop van het huis/ sloop oude keuken/ bouw nieuwe). We hebben daarna contact gezocht met de oude bewoner en die zei dat dit niet waar was, de verwarmingskap staat er al 10 jaar)

      De keuken word dus 25 cm opgeschoven met gevolg dat de vloer ook zou moeten worden gerepareerd en wij deze vloer dus ook zouden moeten behandelen. Ook moest de 25cm worden opgevuld, dit zou worden gedaan door middel van een extra kastje naast de koelkast van 25 cm. Prima we willen niet zoveel gezeik maar gewoon dat de keuken af is.

      Na eindeloos bellen met de belofte dat ik zou worden terug gebeld kwam er eens een monteur, onze keuken leek af. Met trots voor de eerste keer koken op de inductieplaat, dit duurde zon 25 seconde toen lag al het stroom eruit klapte. We hebben al het stroom door een erkende elektricien laten plaatsen en alles zat op de goede manier aangesloten, alles opnieuw gecheckt en het lag echt aan de kookplaat, zou die dan kapot zijn?
      We namen contact op met de keukenstunter, hij zou de monteur bellen en ons de dag erna iets laten weten. Na 4 dagen waren we nog niet gebeld dus ondernamen zelf actie, we belde Bosch Service ( van Bosch was de kookplaat) en die stuurde een monteur keek alles na en kwam tot de conclusie dat het verkeerd gemonteerd was, gelukkig was de plaat niet kapot, de monteur van Bosch repareerde de plaat en ging weer.
      Daarna namen we contact op met de keukenstumper en vertelde we het verhaal, hij zei stuur de factuur maar door dan betalen we het en is het opgelost.
      24 Januari 2019 is de factuur naar Keukenstunter gestuurd, en na 6 e-mail, 3 sommaties, 2 deurwaardens aan onze deur verder werd de factuur uiteindelijk op 25 maart 2019 betaald, ik denk dat onze frustratie redelijk op plaatst was.

      De vloer liet ook erg lang op zich wachten, maar daar wil ik veder niet zon punt van maken want dat ziet er allemaal goed uit. Het kastje naast de koelkast is een kleine 2 maanden gelden ook gemaakt na 2 keer het verkeerde besteld te hebben en de monteur zon 3 keer is lang geweest, het leek ons wel dat het allemaal expres gebeurde. Er werd ons intussen van alles beloofd om ons tevreden te houden; dinercheque’s flessen wijn maar nooit een ding van gezien. We werden vierkant uitgelachen als we weer voor de 100e keer belde om al deze door hun veroorzaakte ellende.

      Nou kom ik op het meest recente probleem en het probleem dat niet word opgelost, ik heb hier ook een aangetekende ingebrekestelling brief voor geschreven naar de Keukenstunter Son deze is 4 november 2019 ontvangen, tot op heden is er niet op gereageerd. Verassend…..

      De boiler van onze kokend water kraan lekt, het was aangesloten en zat met tie-wraps en duct tape vast, dit ziet er zeer onprofessioneel uit, maar omdat de kast waar het in staat vol zit gebouwd kwamen we hier ook pas later achter.

      20-10-2019 hebben we gebeld dat het lekt en het zou worden opgelost,
      23-10-2019 na zelf weer 4 keer te hebben gebeld met werd het gerepareerd met een paar klemmetjes.
      24-10-2019 in de ochtend is de vloer weer nat omdat het weer lekt, de slang ligt gewoon naast de boiler en is totaal niet meer aangesloten, dit gelijk doorgegeven en we zouden worden terug gebeld. We hebben een bekertje onder het lekkend gedeelte gedaan en we wachten, omdat we gewoon klaar waren met de smoesjes het zelf achterna bellen en druk maken om de keuken.
      28-10-2019 werd ik gebeld door de monteur , die ging snel een oplossing vinden en we hoorde vandaag nog iets van hem.

      Dat brengt ons op de dag van vandaag, de boiler lekt nog steeds en we hebben niets meer vernomen van de monteur. Ik wil dit gewoon opgelost hebben en een compensatie voor alle ellende, onkosten en telefoonkosten die we hebben moeten maken.
      Een kleine sorry voor het ongemak zou al fijn zijn geweest, maar het enigste wat ik heb gehoord van R. is dat hij ook onkosten heeft moeten maken.

      Tussendoor bleek ook nog dat de monteur die ons de keuken heeft verkocht op staande voet ontslagen is omdat hij teveel fouten maakte, dit werd ons verteld maar netjes afhandelen??

      Daarom ben ik nu helemaal klaar met dit waardeloze bedrijf en wil ik iedereen behoeden ooit zaken te doen met deze draak. Heb er geen goed woord voor over, en ik zit nog steeds met een lekkage dit niet word gemaakt. En veroorzaakt is door slechte montage waarvoor we betaald hebben.

      Anouk van Ommeren geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
    Spring naar toolbar