Velthuizen keukens Woudenberg ervaringen

Beoordeling: 1 Velthuizen keukens Woudenberg is 1 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 1 uit 5 sterren.

Velthuizen keukens Woudenberg ervaringen? Alle Velthuizen keukens reviews. Van plan bij deze keukenwinkel in Woudenberg langs te gaan? Lees deze reviews en recensies.

Wat was uw ervaring met Velthuizen keukens in Woudenberg?

Uw ervaring plaatsen? Zelf snel een recensie plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.

keukenboeken thuis?

ervaringen Velthuizen keukens | Keukenbrochures aanvragenMeer dan 500 pagina gratis thuis ontvangen?
Vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen? Bestel het complete pakket. Hier kunt u gratis keukenbrochures aanvragen.

De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top vier goedkoopste keukenzaken van dit moment.

 

Velthuizen keukens Woudenberg ervaringen

Deze keukenwinkel heeft één vestiging in Woudenberg, in Nederland. Bij Velthuizen helpen ze u graag mee met het vinden van uw keuken. Ze kunnen voor u ook een 3D-ontwerp maken om u zo goed mogelijk te laten zien hoe uw keuken er uiteindelijk uit komt te zien.

Bent u benieuwd? Kijk voor de informatie en de openingstijden op de website Velthuizen keukens >>>.

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Foto van uw keuken (optioneel):

    *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.


    1 “Velthuizen keukens Woudenberg ervaringen

    Beoordeling: 1Velthuizen keukens Woudenberg ervaringen is 1 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 1 uit 5 sterren.
    1. Amy   schrijft over Velthuizen keukens Woudenberg:
      De keuken is prima, de communicatie in onbehoorlijk als er al gereageerd wordt op mails. Afwerking hoort niet bij het totaalpakket en moesten we zelf apart maar regelen. Na veel trekken is er een vorm van afwerking geweest, maar deze is ver onder de maat. Los van het feit dat de werkzaamheden niet naar behoren zijn, is er ook schade toegebracht die niet naar onze zin hersteld is (lees: we kregen verf om zelf alle schade maar te herstellen). Onderaannemers geven aan dat er met hun geen communicatie is geweest en dat er geen tekeningen waren voor elektra bijvoorbeeld en het matige werk dat geleverd is, valt gewoon binnen het budget dat het keukenbedrijf beschikbaar heeft gesteld. De verbouwing zou 4 weken duren, duurt nu al 6 maanden! De voordeursleutel van ons huis is kwijtgeraakt, maar telefonisch aan ons gemeld dat ze niet gek zijn en zeker weten dat deze aan ons terug gegeven was. Na 7 weken toch toegegeven dat dit niet zo was, maar nu is onze huissleutel weg en moesten wij ons slot vervangen. Eigendommen die buiten in de regen waren gezet aan het einde van een werkdag (ah ja niets aan de hand, gelukkig doet het koffiezetapparaat het nog), ramen en deuren die volledig openstonden na een werkdag (wij woonden niet in huis tijdens de totaalverbouwing en de reactie was; gelukkig niets gebeurd, dit was om te luchten), tuinspuit verdwenen, onze thermostaat verdwenen, muren die niet bij de verbouwing hoorden zaten onder de egaline van de vloer (tot kniehoogte), plafonds die beschadigd waren (dat hersteld jullie schilder wel….uhh wij zijn zelf de schilder en het plafond hoefde niets aan te gebeuren), deuren en kozijnen beschadigd (hier heb je verf, daarmee is de schade vergoed), deurdrempel beschadigd (ach hier kunnen we niets aan doen en ja hij is ook al wat ouder), tuintegels beschadigd ondanks onze waarschuwing hiervoor (ach tuintegels niet meer bij te bestellen, dan houdt het op want wij gaan voor herstel en niet voor financiele compensatie), kitafwerking die loslaat omdat de muren veel te nat zijn nog, keuken 7 dagen nadat er 3 cm stuc op de muren is gegaan toch plaatsen (nee een droger neerzetten doen wij nooit, jullie krijgen geen last van vochtproblemen), vochtproblemen (sterke geur en schimmel), een keukenplank van 3 meter lang die scheef hangt en los van de muur komt oh en we mochten er niets opzetten of niet meer dan “een kunstof plantje van de IKEA” (dit is na 2 maanden aangepast), plafond en muur die op elkaar aansluiten gestucd maar er zit een ruimte van een centimeter tussen (wij hebben nu een gat over de hele lengte van de muur richting plafond, dit schijnt heel gebruikelijk te zijn en normale afwerking, jullie schilder gaat dit afwerken….nogmaals wij zijn zelf de schilder en ik vind dit niet standaard), bij vragen over werkzaamheden moesten wij zelf contact zoeken met onderaannemers. Deze onderaannemers stonden dan boos in ons huis te gillen dat dit allemaal niet met hen gedeeld was en dat het keukenbedrijf dit zelf maar op moest lossen of met goede tekeningen moest komen. We hebben al maanden echt stress van deze ervaringen en al meerdere keren gevraagd of wij met directie mogen praten hierover. Dit wordt afgehouden en er is zelfs gezegd tegen ons dat directie niet met ons wil praten. Uitkomst is dat zij er klaar mee zijn, het dossier sluiten en de laatste factuur verzenden die wij gewoon moeten betalen.

      Amy geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
    Spring naar toolbar