Keukenhuis Heerlen ervaringen

Beoordeling: 3.09 Keukenhuis Heerlen is 11 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 3.09 uit 5 sterren.

Keukenhuis Heerlen ervaringen? Hier vind u alle Keukenhuis keukens reviews. Bent u van plan bij deze keukenwinkel in Heerlen langs te gaan? Lees dan deze reviews en recensies.

Ervaringen Keukenhuis Heerlen? Wat was uw ervaring met Keukenhuis in Heerlen?

Uw ervaring met Keukenhuis Heerlen plaatsen? Plaats hieronder zelf snel een recensie. Dat is gemakkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.

 

Keukenboeken thuis?

ervaringen van Keukenhuis keukens | Keukenbrochures aanvragenMeer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u keukenbrochures aanvragen. Doe genoeg inspiratie op met deze keukenbrochures.

 

De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top vier goedkoopste keukenzaken van dit moment.

Keukenhuis Heerlen ervaringen

Deze keukenwinkel heeft één vestiging gevestigd in Heerlen, in Nederland. Keukenhuis Heerlen is begonnen met het monteren van keukenapparatuur. Sinds vijf jaar zijn ze begonnen met het verkopen van de keukens.

Het bedrijf staat bekent om de goede prijs- kwaliteitsverhouding. Ze beschikken ook over een uitgebreide collectie M-System keukenmodules, Outdoor Kitchens en Borreti Fornhuizen. Ook voor kwaliteit buitenkeukens en de meest luxe badkamers kunt u hier terecht. Bent u benieuwd naar alle mogelijkheden? Bekijk dan de website keukenhuis Heerlen >>>  voor meer informatie, tips en de openingstijden.

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Foto van uw keuken (optioneel):

    *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.


    11 Keukenhuis Heerlen ervaringen

    Beoordeling: 3.09Keukenhuis Heerlen ervaringen is 11 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 3.09 uit 5 sterren.
    1. Wiel   schrijft over Keukenhuis Heerlen:
      Is een waardeloze zaak en monteurs moeten een cursus volgen hoe ze met materiaal van andere mensen moeten omgaan keuken en badkamer gekocht bad kapot meld je dat via mail maar noppes zal wel bij jullie gebeurd zijn zeggen ze dan de eigenaar doet geen moeite om eens komen te kijken vaatwasser staat op 2 panlatjes keuken scherm klopt niet wasbak is er gewoon in gegooid met wat kit en tot ramp van overmaat de verlengsnoer en zijn nog te slecht en te dun voor een kerstboom . Directeur van dat bedrijf heeft geen ballen komt nog niet eens kijken maar ik denk dat hij alleen maar achter zijn computer zit om te kijken of geld binnen komt ik waarschuw iedereen die er koopt betaal niet voor alles klaar is want hier moet je voor levering alles betalen is wettelijk niet verplicht. Ik geef ze nog niet eens een ster

      Wiel geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    2. Robin Janssen   schrijft over Keukenhuis Heerlen:
      Wat kost het ongeveer om de keuken te laten plaatsen?

      Robin Janssen geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    3. Sylvia   schrijft over Keukenhuis Heerlen:
      – Badkamer gekocht bij KEUKENHUIS woonboulevard Heerlen. Kosten paar duizend euro…montage doen we zelf.
      – Bij levering klopten de dozen en afbeelding op dozen van wat we gekocht hadden.
      – Door planning van de stucadoor, eerst deel rest van het woonhuis verder opgeknapt
      – Ongeveer jaar na levering was badkamer monteer klaar. Na uitpakken wastafel zagen we dat er een kraangat in zat, besteld en op bon zonder. Op doos stond geen kraangat.
      – keukenhuis benaderd, we konden een nieuwe kopen voor 40% van nieuwprijs( deze was al een paar honderd)
      – door Pelipal Nederland te benaderen (bemiddeling) en op advies op van DAS, akkoord gegaan met een te betalen bedrag (vergoed door de DAS)
      – Er zou nog een wastafel op voorraad zijn, maar hebben 12 weken gewacht totdat de wastafelblad bij ons arriveerde ????
      Deze is echter ons inziens geen nieuwe gezien zicht onderkant Afwerking mal gaten beduidend anders dan toegestuurde foto’s mal gaten nieuwe was tafel.
      – wederom overleg met DAS: een gerechtelijke procedure gaat helaas al gauw richting 2 jaar duren voordat het überhaupt behandeld wordt (gezien huidige Corona tijd).
      Het kan wel, maar dan nog langer zonder wastafel…. weinig keuze dus.

      Al met al niet tevreden : Manier van communiceren (telefonisch/mail) Service erg slecht, weinig begrip, niet willen mee denken, telefoontjes onbeantwoord laten.
      Eigenaar neemt telefoon aan en doet zich anders voor, is vaak niet aanwezig bij navraag (ook niet in Cadier en Keer).

      Dus voor ons nooit meer keukenhuis Heerlen/ Cadier en Keer!! (dezelfde eigenaar)

      Sylvia geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    4. E. Warnas   schrijft over Keukenhuis Heerlen:
      Al met al liep de aankoop goed, ook nadat ik een hindernis tegenkwam, waardoor de tekening aangepast moest worden. De plaatsing van de keuken liep perfect en keurig afgewerkt. Ben er superblij mee. Bravo!!

      E. Warnas geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    5. Bert   schrijft over Keukenhuis Heerlen:
      Een zaak die we voor iedereen kunnen aanbevelen, rustige uitleg en hulp bij het ontwerp van de keuken. Er werd echt naar ons geluisterd, en niet alleen maar geprobeerd om ons iets aan te smeren. Afgelopen week de keuken mogen ontvangen, boven verwachting goed, wij gaan hier veel plezier aan beleven!

      Bert geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    6. Bert   schrijft over Keukenhuis Heerlen:
      Keuken mogen ontvangen, inclusief de plaatsing, perfect uitgevoerd en ZEER tevreden mee, ik kan het iedereen aanraden!

      Bert geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    7. Ine   schrijft over Keukenhuis Heerlen:
      Mijn ervaring is dat je er zeer goed geholpen wordt . Vriendelijk personeel en mooie keukens.
      Ik had hier mijn keuken willen kopen, was al getekend en berekend maar door omstandigheden liep het anders en ben ik bij een plaatselijke keukenwinkel terecht gekomen.
      Heb dit doorgegeven en kreeg een lieve mail terug.
      Dus vind dat deze mensen een pluim verdienen.

      Ine geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    8. Ramachers   schrijft over Keukenhuis Heerlen:
      prima advies en levering geen problemen met plaatsen alles paste perfect

      Ramachers geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    9. Kris   schrijft over Keukenhuis Heerlen:
      Beste Keukenhuis, Vandaag 24 maart 2017 gebeld met firma Boretti aangezien we een storing hebben in de vaatwasser. Uitgelegd dat we bij het Keukenhuis in Heerlen de keuken met apparatuur hebben gekocht, en dat we zelfs alle apparatuur van hetzelfde merk aangeschaft hebben, namelijk M – System. Door alle apparatuur van hetzelfde merk aan te schaffen kan de garantie verlengd worden met 3 jaar, maar dan moet je een garantie aanmeldingsformulier van Boretti met de M- System apparatuur invullen en opsturen binnen 2 maanden. Uitgelegd aan Boretti en aan firma Keukenhuis dat door de verbouwing dit garantie aanmeldingsformulier niet is ingevuld en opgestuurd. Helaas dus geen garantie meer!

      Nogmaals benoemd aan medewerker van Keukenhuis Heerlen dat door de verbouwing hier niet meer aan gedacht is, en dat als je hier dus binnen 2 maanden dus niet meer aan denkt, de klant gewoon pech heeft!

      Nogmaals baal ik ervan dat ik dus juist alle apparaten van het merk M-System heb aangeschaft om extra garantie te krijgen. Helaas en spijtig genoeg geeft firma Keukenhuis aan niks voor mij te kunnen doen.
      Ik heb het Keukenhuis in Heerlen het advies gegeven dat ze een reminder kunnen sturen naar de klant om binnen 2 maanden het garantie aanmeldingsformulier met daarin de genoemde apparatuur op te sturen naar Boretti, om er voor te zorgen dat de 3 jaar extra garantie niet vervalt!

      Jammer dat mijn recensie op jullie facebook pagina is verwijderd, en dat ik ik ben geblokkeerd. Had graag een reactie terug verwacht. Dat heeft ook met Service te maken!

      Kris geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    10. Santana   schrijft over Keukenhuis Heerlen:
      Wachten al vanaf november op een douche rails en handvaten. Voor ruim €5000 aan spullen gekocht. Bij de eerste levering zaten er niet de juiste maat handvaten aan en was de rails van de douchewand flink beschadigd. Spullen moeten nu nog geleverd worden. Van het kastje naar de muur gestuurd. Krijgt niemand van het management aan de lijn. Beloven terug te bellen maar wordt niet nagemaakt. Vorige week werd er gezegd dat de spullen binnen zijn en de planning contact met ons zou op nemen. En dat we de handvaten al hebben ontvangen. Niet dus! Vandaag maar weer gebeld en gevraagd of de spullen überhaupt wel binnen zijn? De beste heer kom me dat niet vertellen.. zeeeeereeeeer slechte service. Voor klachten moesten we maar mailen!

      Santana geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    11. peggy leerssen   schrijft over Keukenhuis Heerlen:
      zeer slechte ervaring
      ben zojuist afgebeld door het keukenhuis dat ze mijn keuken niet konden lever. heb er dagen gezeten voor een samenstelling te maken van mijn keuken. iedere keer moest ik hiervoor een nieuwe afspraak maken zodat ze er een schets van konden maken die ik trouwens niet mee naar huis mocht nemen anders ging ik miss mee naar een concurrent. iedere keer werd er gevraagd of ik wel kon aan betalen etc wat geen probleem was. eerst konden ze de keuken plaatsen voor veel geld toen weer niet, daarna moest iemand de keuken komen inmeten die ik dan ook nog zelf moest betalen. mijn keuken is miss 2 x zo groot ls een andere keuken dus dat vergt wat inzicht en dat had deze verkopen niet en moet continu met collages overleggen om het goed op papier te krijgen. daarna vroeg ik om bij die college terecht te kunnen die het wel snapte maar na nieuwe afspraken te hebben gemaakt lukte dat ook niet dan werd er iedere keer verzet zodat ik bij dezelfde verkopen moest blijven.
      heb in iedergeval verschillende dagen op verschillende uren daar gezeten ondanks dat ik daar weinig tijd voor had en ja iid ook al eens een afspraak gemist en nu vandaag het telefoontje kreeg sorry we kunnen jouw keuken niet leveren en trouwens je bent ook een keer niet op een afspraak gekomen dat is de dank dat ik idd niet naar
      de concurrent ben gegaan daar had ik waarschijnlijk de keuken al inmiddels van gehad en die hadden me wel de keuken opgezet en voor het inmeten niks hoeven te betalen etc ik snap het ff niet meer maar een ding kan ik je wel vertellen in heerlen zit een verkoper die als je voor een iets grote keuken gaat met wat meer mogelijkheden etc etc het niet meer geregend krijgt en daar moet je echt niet zijn

      peggy leerssen geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
    Spring naar toolbar