Ervaringen Garnier keukencentrum

Beoordeling: 2.33 Garnier keukencentrum is 3 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 2.33 uit 5 sterren.

Ervaringen Garnier keukencentrum? Hier vind u alle Garnier keukencentrum ervaringen. Bent u van plan bij deze keukenwinkel in Amsterdam langs te gaan? Lees dan eerst deze reviews en recensies.

 

Keukenboeken thuis?

ervaringen van Garnier keukencentrum | Keukenbrochures aanvragen

Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen!

Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Doe genoeg inspiratie op met deze keukenbrochures.

 

De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht Top 4 Beste & Goedkoopste keukenzaken  >>> keukenzaken van dit moment.

Garnier keukencentrum algemene informatie

Garnier keukencentrum heeft één vestiging gevestigd in Amsterdam, in Nederland. Deze keukenwinkel is een keukenspeciaalzaak die zelfstandig opereert.

De keukenzaak weet al meer dan 30 jaar zijn klanten tevreden te houden. Garnier keukencentrum levert verschillende soorten keukenmaterialen: Lak, hout, klassiek.

Het keukendesign komt van de merken Rotpunkt en Schmidt. Garnier keukencentrum levert daarbij alleen de beste apparatuur kwaliteitsmerken, zoals: Bosch, Boretti, Siemens, Neff, Atag, Etna, Pelgrim, AEG en Zanussi. Kom langs in de showroom in Amsterdam. Deze is makkelijk te bereiken met parkeerplaatsen recht voor de deur.

Bent u benieuwd naar meer informatie, tips en de openingstijden?

Bezoek dan de website Garnier keukencentrum >>>

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Foto van uw keuken (optioneel):

    *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.


    3 reviews & recensies Garnier keukencentrum

    Beoordeling: 2.33Garnier keukencentrum is 3 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 2.33 uit 5 sterren.
    1. Larissa Korotkikh   schrijft over Garnier keukencentrum:
      In april 2022 heb ik inbouwoven en gaskookplaat gekocht. Eerst kreeg ik informatie dat nu na de coronatijd een schaarste is aan keukenapparatuur; de wachttijd zijn enorm, want producenten geen chips kunnen maken. Daarna heeft R. een paar modellen toch gevonden. Ik vroeg om een korting met de melding dat bij een bekende webshop deze apparatuur goedkoper word aangeboden. R. antwoordde dat het daar wel goedkoper maar tegelijkertijd niet leverbaar. Maar bij hem wel. Ik betaalde 240 euro meer dan bij die bekende webshop. Thuis gekomen en gecontroleerd, bleek dat de apparaten wel leverbaar zijn bij webshop, binnen 2 dagen en 240 euro goedkoper.

      Larissa Korotkikh geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    2. Linda en Jasper   schrijft over Garnier keukencentrum:
      Perfecte service! Er wordt met je meegedacht, een eerlijke prijs, compleet en binnen de afgesproken tijd geleverd. Wat ik op prijs stel is dat Rene (eigenaar) eerlijk en reeel is geweest gedurende onze gesprekken.

      Rene heeft mij enorm geholpen bij de apparaatkeuze. Ik kwam voor Bosch apparatuur. Dit paste echter niet binnen mijn budget. Daarom werd mij Atag aanbevolen. Kwalitatief vergelijkbaar, maar qua prijs paste dit wel binnen mijn budget. Rene vertelde dat het zonde is om €200 tot €300 per apparaat (Bosch) meer te betalen, Terwijl Bosch (t.o.v. Atag) iets meer functionaliteit had.

      Ik ben gisteren gebeld (2 maanden na levering keuken) door Rene met de vraag of alles naar wens was. Ik had alleen een vraag over een functie op de oven.

      Al met al, zeer tevreden over de keuken!

      Linda en Jasper geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    3. Eva   schrijft over Garnier keukencentrum:
      Beste Garnier keukens,

      Wij hebben bij jullie in 2013 een keuken gekocht.
      Wij hadden snel een keuken nodig dus kochten we bij jullie een showroom model. Vriendelijk geholpen, goede levering.
      Maar nu nog geen 3 jaar later hebben we al veel aan deze keuken moeten laten doen helaas. Bij levering kregen we geen glasplaat voor achter het fornuis meegeleverd. Ontbrak er boven het fornuis een lampje en deed 1 knop van de afzuiger het niet. We hebben de glasplaat een tijd later alsnog geleverd gekregen (bij aflevering was de glasplaat gebroken) en een lampje konden we toen komen ophalen.
      We dachten het is wel goed zo. Verder was de keuken prima.
      Maar als ik het aanrecht vast pakte kreeg ik steeds een vervelende schok. We hebben er iemand bij gehaald en hij kwam erachter dat er iets mis wat met de afwasmachine. Deze was niet geaard.
      Dat ik jullie aan de telefoon had over de glasplaat zeiden jullie; de glasplaat is voor de sier, handig voor het schoonmaken maar jullie kunnen deze ook weglaten. Dus dat hebben wij gedaan aangezien we zonder toch mooier vonden. Na een aantal weken bleek door de hitte van de pan de bobbels in de achterwand te komen. Geen gezicht en gevaarlijk. Dus de achterkant maar laten betegelen en het was weer netjes. Maar nu blijkt ook de deur van de koelkast te zwaar te zijn voor het scharnier waardoor verzakt is en deze nu flink piept/we er op moeten letten dat de koelkast goed gesloten is/ de la eronder niet goed loopt.
      Ook valt met regelmaat het draai knopje naar beneden van de spotjes. Nu dacht ik in eerste instantie het zo te laten maar al met al een hoop extra kosten en ergenis dat ik jullie nu toch maar even mail.

      Met vriendelijke groet,

      Eva geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
    Spring naar toolbar