Ervaringen Bruynzeel keukens
Ervaringen Bruynzeel keukens? Alle Bruynzeel keukens keukens ervaringen. Van plan bij Bruynzeel keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Bruynzeel keukens.
Bruynzeel vergelijken
Vergelijk Bruynzeel keukens met andere winkels. Vergelijk Bruynzeel keukens >
Bruynzeel keukens ervaringen – informatie
Bruynzeel keukens is een Nederlands fabricaat en dat is op zich al vrij uniek. Wat Bruynzeel ook uniek maakt is dat Bruynzeel zich erg inzet voor duurzaamheid en het milieu. Een paar voorbeelden; In de fabriek word enkel gebruik gemaakt van elektrisch transport.
De fabriek word verwarmd door verbranding van het afvalhout. Bruynzeel heeft maar liefst 6000 m2 aan zonnepanelen op het dak van de fabriek zitten.
Verder is er nog veel meer waarin rekening met het milieu gehouden word. Het is een hoog middensegment keukenmerk en valt bijna onder de topsegment keukenmerken. Het is een keukenmerk met zeer veel ervaring en is al een begrip in de keukenbranche sinds 1973.
Piet Zwart ontwerpt de keukens voor Bruynzeel en is destijds gekozen tot een van de beste ontwerpers van de 20e eeuw.
Kortom: Bruynzeel keukens is een bijzonder bedrijf. Welke huishoudens kopen bij Bruynzeel een keuken? Huishoudens die iets bovengemiddeld te besteden hebben voor hun nieuwe keuken. Een Bruynzeel keuken gaat nu zeker zeer lang mee, dat zijn de ervaringen Bruynzeel keukens.
Bij Bruynzeel betaald u voor een kwalitatief goede keuken met een uniek ontwerp. Dankzij de eigen Nederlandse fabriek kan Bruynzeel keukens nu uitmuntende kwaliteit keukens bieden voor een eerlijke prijs. Daardoor zijn de keukens zeker hun geld waard.
Naast complete keukens kunt u bij Bruynzeel ook terecht voor losse apparatuur, keukenbladen en keukenkasten. Of Bruynzeel keukens ook aan keukenrenovatie doet, is niet bekend. Bruynzeel keukens heeft alleen vestigingen in Nederland. De vestigingen in België zijn in 2016 allemaal gesloten.
Kom langs in één van de showrooms of bezoek
Bruynzeel keukens vestigingen
Bruynzeel heeft 35 vestigingen. Deze vestigingen van Bruynzeel keukens zijn te vinden in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam (2), Apeldoorn, Assen, Barendrecht, Bergen op Zoom (2, waaronder een outlet store), Breda, Cruquius, Delft, Den Haag (2) Hogewal, Den Haag Megastores, Dordrecht, Duiven, Gouda, Groningen, Haarlem…
..,Den Bosch, Leiderdorp, Middelburg, Roosendaal, Rotterdam (2) Rotterdam Alexandrium en Rotterdam bigshops, Son, Spijkenisse, Utrecht, Zaandam & Zwolle. Deel hieronder uw beoordelingen, klachten, reviews of ervaringen Bruynzeel keukens.
Hengelo, Drachten, Tilburg, Nijmegen, Sneek en Waalwijk zijn inmiddels gesloten.
mustafa geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Petra Kramp geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ook de tweede levering van nieuwe achterwanden bleek wederom slechte kwaliteit (Firma Dekker uit Zevenhuizen) en moest nogmaals besteld worden. Hierdoor tot 2x toe een montagebedrijf geweest die vervolgens onverricht te zake weer vertrokken.
Intussen al een 10-tal beschadigingen op ons WERKBLAD. Meerdere malen aangegeven dat dit blad beschadigd bij normaal keukengebruik. We hebben geen bovenkasten dus daar kan het niet van zijn dat er dingen uitgevallen zijn. Alle mailtjes/klachten werden weggewuifd met “eigen schuld”, dit is schade ontstaan door oneigenlijk gebruik van een WERKBLAD in een keuken.
Na 100 mailtjes, nog meer klachten, bezoeken van Bruynzeel zelf, Firma Dekker, 4-tal montagebedrijven en een reparatiebedrijf is er in juli 2023 een nieuw blad gemonteerd.
U raadt het al, wederom zitten we nu met een aantal beschadigingen door gewoon normaal keukengebruik.
Het oude blad hebben we bewaard en daar zelf testen op gedaan. Bij het vallen van een lepel op circa 30 cm komt er al een putje in het blad. Kwaliteit is dus echt ver te zoeken.
We hebben al 10-tallen vrienden/familie over de vloer gehad die allemaal zeggen, dit kan echt niet. Het is een werkblad waar op gewerkt wordt.
Nu nogmaals een klacht ingediend bij Bruynzeel, maar we krijgen het standaard mail nu al voor de zoveelste terug met:
“Wanneer er putten in het blad te zien zijn kan dit enkel te wijten zijn aan externe factoren.
dergelijke factoren vallen niet binnen de garantie bepalingen en kunnen hierom niet kosteloos worden hersteld”.
Vandaar dat wij nu deze weg bewandelen. We voelen ons totaal niet serieus genomen en ook de communicatie rondom dit probleem is ronduit slecht. Wij moeten overal zelf achteraan en worden nergens van op de hoogte gehouden.
Wij zitten nu al sinds november 2022 met een dure keuken in onze maag waar we elke dag aan herinnerd worden. We durven hem bijna niet meer te gebruiken omdat we bang zijn voor nog meer beschadigingen. Terwijl we tot op de dag van vandaag nog steeds geen idee hebben waardoor de beschadigingen ontstaan of wat we verkeerd doen.
Segers geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vanessa Nigten geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Een speciale open kastje met la voor het koffiezetapparaat bleek ook zodanig te zijn ontworpen dat het koffiezetapparaat er niet goed op paste. Door Bruynzeel uiteindelijk na blijven aandringen de lade omgebouwd maar nu is de bodemplaat van glas niet diep genoeg om de ladegeleleiders af te dekken. Bruynzeel blijft volhouden dat ze geen passende (matte) glasplaat kunnen bestellen bij Schuller Duitsland (fabrikant van Next 125). Wat een een amateurs.
De inwendige lades achter de draaideuren beschadigen snel de binnenkant van de deuren omdat de scharnieren niet goed doorontwikkeld zijn. Slecht doordacht, mag je verwachten van een bouwmarktkeuken maar dus ook van Next 125!
Kortom dit merk is zijn prijs niet waard en Bruynzeel Keukens laat je gewoon zitten met de problemen. Nu bestudeerd onze rechtsbijstand de kwestie in overleg met ons om eventueel de kwestie juridisch aan te vechten.
1 ster is eigenlijk al overgewaardeerd!
Joost geeft1 uit 1 tot 5 sterren
– Zes weken zonder kookplaat gezeten, terwijl mij verzekerd werd door mevr. V. dat ik op de dag van montage zou kunnen koken, dinsdag 10-05-2022. Ik verwacht een passende vergoeding voor het ongemak en de afhaalmaaltijden.
– Montage is zeer slecht uitgevoerd. Kijkbezoek is geweest; uitgevoerd op 28-06-2022 om 17:30 uur. Monteur was niet te spreken over het resultaat. Wanneer wordt de keuken in orde gemaakt?
– Ik verwacht 50% van de montagekosten terug, aangezien de keuken niet juist is gemonteerd. De monteurs zijn van 7.30 tot 15.00 uur geweest, de volgende dag zijn zij niet meer gekomen. Na oplevering had ik geen kookplaat, geen bruikbare vaatwasser, apparaten op de verkeerde groepen geplaatst, scheve greepjes en zo kan ik nog wel even doorgaan.
– Inmiddels verwacht ik ook passende vergoeding voor de stress die het mij al vier maanden oplevert, naast alle tijd en energie die ik hier heb ingestoken.
– Verder heb ik een klacht over de communicatie, vooral dat er geen communicatie is (geweest). Mails die niet beantwoord worden, telefoongesprekken die op niets uitlopen, vooraankondigingen die in het verleden gaan plaatsvinden, etc.
Venice Atmopawiro geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vijayalakshamy geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Offertebedrag werd tot 2 keer toe stilzwijgend verhoogd. Ondanks toezegging geen terugkoppeling op het waarom. Wel aandringen op betaling vóór levering, ondanks dat zij deze toezegging niet nakomen.
Onvolledige tekeningen, waardoor aansluitpunten in het werk nog moesten worden aangebracht, terwijl de keukenmonteur al bezig was.
De nodige opleverpunten, maar de eerst mogelijke datum voor vervolgafspraak: bijna 2 maanden later. In de tussentijd zelf actief moeten regelen dat de achtergebleven spullen uit mijn woonkamer werden gehaald, Bruynzeel zou het 2 maanden lang hebben laten liggen. Er is na ophalen van deze spullen ondubbelzinnig gecommuniceerd met de klantenservice dat er niets in de woning was achtergebleven. Desalniettemin waren niet alle spullen er bij de 2e vervolgafspraak, dus afmonteren kon niet plaats vinden.
Direct hierover gecommuniceerd met Bruynzeel, maar: klantmanager ging een dag erna met vakantie (3 weken), van overdracht werkzaamheden was geen sprake. Daarom na bijna een maand een vervolgafspraak, dit keer om te inventariseren wat er nodig was om de keuken af te maken. Na weer een maand bericht dat het nog eens 5 weken gaat duren voordat de monteur de boel af kan komen maken. Dat is dus in totaal 21 weken na eerste montage, voor dat de keuken (hopelijk) afgemonteerd is!!
In de tussentijd (inmiddels alweer twee maanden geleden) een uitgebreide klachtmail gestuurd naar Bruynzeel zelf, en meermaals contact geprobeerd te zoeken met de klantmanager. Zelfs na meerdere herinneringen van onze kant geen reactie op deze klacht.
Om te huilen dergelijke service.
Marco geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Wij zijn een ouder echtpaar en doen echt geen rare dingen. Nee, het is duidelijk TROEP wat ze daar verkopen !!!!
Carla van Bree-Dissel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Keuken werd initieel opgeleverd met tekort aanrechtblad en meerdere ontbrekende deurtjes en beschadigde apparatuur. 6 weken lang moeten zeuren en zelf overal achteraan bellen, en gelukkig aanrecht en apparatuur kunnen regelen. De frontjes zijn er nog steeds niet en Bruynzeel is te arrogant om te reageren op mails.
De team leider – J – doet niks, kan niks of wil niks – alleen maar nutteloze mails sturen met afspraken die niet worden nagekomen.
NOOIT, maar dan ook NOOIT, meer een Bruynzeel keuken.
Ellen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Er wordt gesjoemeld met de prijzen en maken misbruik van de Corona situatie en dat je geen winkels kunt bezoeken.
Keuken gekocht en door gesjoemel met de prijzen weer afbesteld. Gezien een aanbod van een beetje korting is het gesjoemel bevestigd.
Klacht ingediend, maar het kan Bruynzeel blijkbaar niets schelen, ze reageren nergens op!
Kijk eerst naar reviews voordat je in zee gaat met dit trieste bedrijf, Bruynzeel is Bruynzeel niet meer, maar gladde jongens!
Zou bij een beter bedrijf kopen, zoals wij nu ook gedaan hebben.
MEM Broek geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De verkoper A. in de showroom in Utrecht belooft van alles (TOT het tekenen van de offerte!), de montage afdeling stuurt zzp-ers die hun werk zo snel mogelijk afraffelen en de klantenservice verwijst bij klachten terug naar de winkel, die vervolgens alles ontkent. Heb in september een oud systeem geleverd gekregen, de accessoires zijn daardoor alleen nog maar leverbaar met dure aanpassingen. De medewerkster van de klantenservice heeft haar excuses aangeboden, ook voor de onbeschofte mail die ik van de verkoper A. heb gekregen, en heeft haar best gedaan maar kon/mocht zelf geen oplossing bieden. 29 september laatste telefonisch contact gehad; het zou naar de leidinggevende doorgezet worden en er zou een oplossing gezocht worden. Op 11 november nog maar eens een mail gestuurd. Tot op heden niets meer gehoord van Bruijnzeel.
B. van den Broek geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bruynzeel is verworden tot een ordinaire “keukenboer” en absoluut geen A-merk meer!
Het begon al na het tekenen van de offerte. De gekozen combi, hoge onderkasten in de gewenste kleur bleek niet mogelijk. Waarom hoor je dat pas na tekenen??
Kom je vervolgens in een gez**k terecht om een andere kleur te kiezen. En dan blijkt er heel veel niet mogelijk. Tenslotte toch een andere kleur uitgekozen, en een x tijd later kwam te keuken.
En begon de volgende ellende…. Een deel van de keuken was gebaseerd op iets tussen de eerste en laatste (definitieve) tekening in. Gevolg planken tekort, aanrechtblad te groot, 3 panelen voor een barretje in 2 verschillende maten, kastje kapot doordat hij tijdens het uitladen uit de vrachtauto is gevallen, kastdeur lelijk afgezaagd en gewoon in kleur gespoten en afgeleverd, aanrechtblad wat niet recht is afgezaagd en waarbij de dikte van de 2 bladen verschilde.
En ja…. dan begint de bouwvak en moet je dus maanden wachten voordat alles en iedereen zijn SHIT heeft hersteld!
Na 3 maanden kan ik dan eindelijk van mijn LAATSTE Bruynzeel keuken gaan genieten.
O ja, en verwacht niet te veel van de nazorg. Anne 2020 zijn zij dramatisch bereikbaar door Corona… Wat een onzin, in ieder zichzelf respecterend bedrijf zijn alle medewerkers gewoon telefonisch bereikbaar.
Pieter geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Nette prijs, zonder vage kortingen of afdingen. Zeker positief ten opzichte van andere keukenzaken waar we meerdere keren onder druk gezet werden, en er met geld gesmeten werd om een handtekening te zetten.
Uiteindelijk een prachtige keuken, waar we ontzettend blij mee zijn! Bij het plaatsen bleek er op een lade een beschadiging in de laklaag te zitten. Dit is keurig door de monteur gemeld, en is opgelost. We werden door iedereen vriendelijk behandeld, en erg toegankelijk via de mail.
Wij raden iedereen Bruynzeel Keukens aan!
Tim geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bestelt 2x een kastje .
Week 35 zou dat geplaatst worden. Monteur heeft zich keurig gemeld helaas was het kastje niet compleet dus ging niet door.
Nieuwe afspraak gemaakt week 37. helaas weer niet compleet, Week 40 afspraak ging niet door, Week 41 komt opnieuw de monteur zonder bovenstuk, weer gaat het niet door. Bij navraag krijg ik te horen dat het bovenstuk opnieuw besteld moet worden. Verder niets meer vernomen.
Aangegeven 3x vrij moeten nemen maar wordt raar op gereageerd. Bij mijn dochter een stukje uitbreiding op de keuken geweest zijn 6 x terug geweest en nog niet in orde, Als ik een kasje besteld had bij IKEA was het al klaar geweest. Tevens een medewerker aan de lijn gehad die erg irritant aanwezig was. tijdens mijn uitleg praatte deze er dwars door heen zodat ik niet mijn verhaal goed kwijt kon. Breng zeker een schade vergoeding naar voren anders via een andere weg als ze niet instemmen.
NOOIT MEER EEN KEUKEN bij Bruynzeel
bierens geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Paul geeft1 uit 1 tot 5 sterren
er werd mij verteld dat de afspraak 4 uur zou duren ,uitzoeken apparatuur ,werkblad,kasten ,ik zou dan een 3 d tekening meekrijgen.op de afspraak dag beide heren waarmee ik zou praten bezet , dus kreeg ik een andere medewerker .waarmee kan ik u helpen ,nou ik weet precies welke keuken en de opstelling had ik ook al op papier gezet ,moet ik meelopen ,weet u wel wat deze keuken kost ? JA meneer er hangt een grote prijskaart bij ,commentaar ,ja er gaat bij ons niets van de prijs af ,dus …….
aanrechtbladen gekeken weer ,weet u wel wat de keuken kost en meer van dat soort ongein ,eindelijk werd er aan de tekening begonnen maar zonder enig enthousiasme ,er werd niets gevraagd over wat voor kasten ik zou willen hebben ,de kookplaat kreeg een mal plekje ,op mijn vraag of dat niet anders kon keek hij mij zeer meewarrig aan van oh oh ,dus mijn voorstel toch gegeven ,ja dat kan ook ,helaas toen was mijn tijd om ,nog geen 2 uur waarin mij wel 6 keer werd gevraagd of ik wel wist hoe duur de keuken was ,geen mooie 3 d tekening maar wel een afspraak voor de week erop want er stond een andere afspraak op de planning .al met al een zeer teleurstellende ervaring ,thuisgekomen erover nagedacht en voelde mij toch wel beneden alle pijl behandeld dus de afspraak per mail afgezegd .je verwacht hier dan toch respons op terug ,jawel een hele week later ,maar dit is niet meer goed te praten en als ik alle reviews lees dan moet ik er geloof ik blij om zijn dat ik zo’n verkoper trof waardoor ik misschien voor veel leed bespaard ben gebleven jee moet een ster geven maar zelfs deze ene was al te veel
m van waterschoot geeft1 uit 1 tot 5 sterren
No respect for customers. Doesn’t have proper systems to deal with problems.
Go to Bruynzeel if you do not care about your money.
Kitchen got delivered on time, and found a damage during transportation. So the completely fixation was not done since the work top had to be replaced ( as per the installation company). Got a call initially from Bryunzeel that the work top will be replaced and 2 days later another customer care executive whom our case was assigned called and said the work top will be repaired and not replaced. So we asked why does this confronting opinion in 2 days – when this question was asked the executive became angry and said they have all the right to do it like that. After that so many phone call and email. No response from complaint department. Finally we had to agree on the repair on the condition that it shall look like new and the other fixation had to be completed. Bruynzeel sends a company just to repair the work top strip and was silent for few days. When we asked about the completion of the installation – the response was – “WE DIDNT KNOW THAT WE HAD TO FIX TEH REST. NOW ITS HOLIDAY TIME SO YOU WILL BE CONTACTED AFTER WARDS”.
Vishal geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Daarna begon de nachtmerrie. Er zijn meer dan 10 bezoeken nodig geweest om de keuken daadwerkelijk te installeren. Dat heeft maanden gekost bovenop de wachttijd die sowieso al fors was. Panelen niet geleverd, onderdelen beschadigd geleverd, opdrachten verkeerd uitgezet waardoor monteurs niet wisten wat ze kwamen doen etc.
Hier bovenop komt nog dat de door bruynzeel ingehuurde monteurs bij de eerste poging bijzonder onbeschoft waren, totaal niet meedachten om toch tot een werkbare keuken te komen en, zo begreep ik van latere monteurs, ook nog allerlei fouten hebben gemaakt die de latere montage bemoeilijkten.
De sevice via de telefoon is ondertussen 0, je moet steeds zelf contact opnemen en ze doen niets.
Ik kom hier nooit meer terug
Bart te Braake geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Elke keer krijg je een heel boekwerk mee met foto’s, maten en veel bla bla.
Ik zou deze ellende echter niemand aanraden!
Marian Lamina geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Stan geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Frank geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Iris geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Aangezien dit een optie was ben ik in dec 2017 voor de 2e keer gegaan omdat er extra kosten werden doorberekend voor aanpassingen. Ik heb toen gezegd dat het teveel is voor mijn budget. Max 5000 euro inclusief aanpassingen.
Toen heb ik gevraagd om wat apparaten weg te laten. Dit zou worden aangepast. Maar ik moest wel een handtekening zetten vanwege de sluiting van de deadline van de aannemer, ondanks dat het meerwerk nog aangepast zou kunnen worden. Deze 2e offerte kreeg ik dit keer via volgjewoning maar dit keer zonder de prijzen, alleen een eindbedrag.
Daarna ben ik samen met mijn dochter een paar keer gegaan om veranderingen door te nemen. Ik vroeg wanneer ik de specificaties zou krijgen, mij werd ieder keer iets anders verteld: computersysteemproblemen, stukken kon ze niet meer inzien omdat deze naar hoofdkantoor zijn gestuurd.
– Intussen had de aannemer voor 700 euro aan wijzigingen doorgevoerd. Die ik van tevoren moest betalen.-
Later kreeg ik via de planner Mw T. te horen dat ik 10 dagen voor de levering zou krijgen maar alleen een eindbedrag. Voor specificaties moest ik echt bij de verkoopster zijn.
Nadat ik een klacht bij de aannemer over deze kwestie had ingediend, werd ik benaderd door mw K. D.
Zij schreef mij de volgende ( zie email correspondenties)
Ik ben toen naar een ander Bruynzeel filiaal gegaan en ik kon inzage krijgen in mijn dossier na 12 maanden. ( o.a 1700 euro marketingkosten waren opgevoerd.
Ik heb toen om een offerte van dezelfde producten bij deze Bruynzeel filiaal gevraagd en wat schetste mijn vermoedens: nettobedrag van het meerwerk was 3848 en niet 4848 euro zoals eerder met mij gecommuniceerd. Een verschil van 1000 euro. Mw D. wilde dit niet geloven en heb haar deze offerte opgestuurd met het verzoek of ik dan bij dit fililaal het meerwerk mocht afnemen, ik zou namelijk dan nog aan mijn overeenkomst voldoen. Waarop ze niet akkoord ging. En mij dreigde met rechtzaak etc. Ik moest of 50% van de annulering betalen of het blad voor 895 afnemen.
Ik zit nu met gemaakte kosten van 700 euro aanpassingen o.a electra en omleiding vloerverwarming en een blad van 895 euro waar ik niks mee kan. En bovendien mocht ik het meerwerk niet bij een ander Bruynzeel filiaal afnemen wat mij 1000 euro zou schelen.
Wat ik nu wil is een oplossing voor de geleden schade:
1. Ik kan alle stukken openbaar maken;
2. bij CWB jullie werkwijze melden;
3. of via consument geschillen cie een uitspraak laten doen;
4. maar we kunnen alsnog aan een oplossing voor de geleden schade werken.
Ik hoor graag uw reactie.
Sam geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ruud geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Ronald geeft5 uit 1 tot 5 sterren
SG geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Amsterdamse geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Henk en Jeanine geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Chris geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Bart geeft4 uit 1 tot 5 sterren
W.B. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Moergestel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De apparatuur is kapot, maar Bruynzeel weigert nu deze kosten te vergoeden. Wij zijn al twee maanden bezig om dit alsnog vergoed te krijgen.
Wij raden Bruynzeel sterk af en hebben spijt dat wij voor deze partij gekozen hebben.
Jagers geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Jan geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Slechte ongeïnteresseerde monteur. Geen eigen personeel. Wist geen zak, moest hem constant op zaken wijzen. Kan op veel vragen geen antwoord geven. Was liever lui dan moe.
Boort verkeerde gaatjes op verkeerde plaatsen, gaat niet achter missende onderdelen aan. Kan niet inmeten (hij was ook inmeter).
Nu zal na 5 maanden een vervolg worden ingezet om alles af te ronden!!!
Mensen, alsjeblieft, koop ergens anders. Echt!
A333 geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Floor geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Verkoper dacht helemaal top mee en was totaal niet opdringerig wij kregen prijs mee en verkoper zou de offerte 2 weken bewaren.
Binnen een week waren wij er al uit en belde we dhr K.H op en maakte een nieuwe afspraak en hebben de deal rond gemaakt.Opmeten ging voorspoeding en behoorlijk snel. monteur was vakman en ook zeer snel klaar.
Al met al zeer positief over bruynzeel keukens
Michel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Anoniem geeft1 uit 1 tot 5 sterren
NS geeft4 uit 1 tot 5 sterren
EB Heesterman geeft4 uit 1 tot 5 sterren
henk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Al met al geen goede ervaring.
B. geeft1 uit 1 tot 5 sterren
We hebben duidelijk tegen onszelf gezegd de keuken mag niet meer dan 10.000 euro kosten! Dat zou lastig worden. In het gesprek kwamen wij een stuk hoger uit met 14.000 eruo. Wij moesten een deel van onze wensen inleveren, anders zou het eindbedrag niet haalbnaar zijn. Een aanpasisng doen in ons geval schrappen in de merkapparatuur en een ander materiaal voor het werkblad en we kwamen toch lager uit. Wij wilden graag, de verkoper wilde ook graag, dus voor 10.000 hebben wij de keuken uiteindelijk gekocht.
Het geheel hebben wij ervaren als zeer positief. Alle wensen zijn in het ontwerp meerdere keren besproken en doorgerekend. De levering was ook keurig en de montage moest men extra voor terugkomen.
Ruben geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Als bedrijf wil je dit persooneel niet, wegdoen zou ik zeggen, en beter personeel zoeken die er voor het bedrijf en de KLANT is.
Bovengenoemde gaat eigenlijk helemaal over Niets en wel het leveren volgens afspraak en bestelling van glasplaten met bevestigingsmateriaal voor de zijkanten van keukenladen, en dit loopt al vanaf OKTOBER 2016 en is nog niet geregeld en het is nu 4 maart 2017!!!
Bruynzeel krijgt het geregeld om het te verzorgen.
DIT GEEFT TE DENKEN OM HIER EEN KEUKEN TE KOPEN, NIET DUS.
Boon geeft1 uit 1 tot 5 sterren
heb helaas een v d glazen bakjes v d piet zwart keuken gebroken
hoe kom ik aan een nieuwe
arie van toor geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vrijblijvend een schets en prijsopgave mee gekregen. Hij zette ook geen druk om te kopen. Prettige ervaring!
A geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Marjolein geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Advies en vakkundigheid bij het tekenen van onze designkeuken: enorm goed.
Terugkijkend op de plaatsing en de levering : ook dit verliep perfect.
Het is denk ik onmogelijk om 100% goed advies te krijgen. Wij kwamen er achteraf achter dat de achterwand niet goed besproken was. Toch zijn wij enorm blij met onze Bruinzeel keuken!
Uitmuntend! geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mp geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Ik had het gevoel dat men niet heel actief probeerde iets te verkopen. Enerzijds is dat prettig want dan voel je je ook niet geintimideerd, maar ik vond dat het best wat fanatieker had gemogen ik wil lekker gemaakt worden. Gaandeweg het gesprek kwam de vaart er wel meer in. De kinderen die mee waren werden ook fijn verzorgd en wij eveneens van alle gemakken voorzien.
Niet alles wat ik in mijn hoofd had kon gerealiseerd worden daar had mijn man (werkt voor aannemer) me al voor gewaarschuwd. Toch werden we op die plaatsen oprecht geadviseerd zo had ik het gevoel. Wij zijn tevreden met de offerte maar de plaatsing en montage kunnen we niets over zeggen deze is pas gepland voor augustus.
Alette geeft4 uit 1 tot 5 sterren
wij zijn vriendelijk geholpen.
en inderdaad hebben ze het liefst dat je meteen beslist.
daar zijn het verkopers voor.
we hebben naar onze mening een leuke keuken voor een goede prijs.
nu hoop ik ook dat ik 5 sterren kan geven na het plaatsen want ik lees dat het ook nog wel eens mis gaat.
maar dat laat ik zeker nog horen
rob geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Renske CC geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Taat geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Berends geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Rachel Ton geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Tinus geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Anita geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Dus voor mij Nooiiit meer deze troep van Bruynzeel.
Tahir geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Richters geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Lars Wagemans geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Jonne geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Micky geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Verkoper buitengewoon aardig en nog belangrijker: erg kundig. Installatie uitstekend verlopen.
M. Ros geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Minpunten: Controle op afwerking.
Vriendelijk ontvangst in de zaak. Er werd voldoende tijd uitgetrokken voor een rondleiding. Iets meer advies over keuzemogelijkheden in plaats van louter verkopen had gemogen. Door ruime korting waren we er desondanks snel uit. Tot dan toe goed zou je zeggen. Dan de levering:
– beschadigd materiaal bij aflevering
– ontbrekende onderdelen
– afzuigkap blijft lawaai maken
Monteurs 2x terug moeten komen. Steeds zelf moeten regelen. Niet echt een schoolvoorbeeld van ‘ontzorgen’. Desondanks zijn we toch blij met de keuken en de kwaliteit.
Melanie - Jari geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Weeda geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Sorry echt dat vind ik niet geloofwaardig meer. Dat zei ik hem ook en dan zegt hij recht in mijn gezicht dat ik hem dat eigenlijk wel verschuldigd ben omdat ik anders zijn tijd heb verdaan.
We zijn daarna nog bij Brugman geweest maar daar slaagden we ook niet. Niet vanwege iets speciaals maar ook daar kregen ze dat gevoel over kortingen niet weggepoetst.
Week later nog eens geprobeerd toen bij Bruynzeel. Het ging me l bijna tegenstaan na onze ervringen dat we niet veel korting kregen! Anderzijds kun je stellen dat zij de keuken gewoon verkopen voor wat die waard is??
Ivo geeft4 uit 1 tot 5 sterren
We willen een oven inbouwen maar de inbouw kast ontbreekt.
Wat en hoe te doen.
Vriendelijke groet,
Dick
Bonito geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Luisterde goed naar onze wensen en gaf achteraf warde volle tips.
Ikke geeft5 uit 1 tot 5 sterren
T.W.F. Muiderberg geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Superslecht!!
Vestiging bestaat niet meer en staat nog wel op de site. Wij net er heen, maar voor niets dus. Slordig!
Mw. M. Scheffer geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw Scheffer,
Wat vervelend dat u voor niets gereden bent. Mag ik vragen op welke website deze informatie staat? Op onze eigen website http://www.bruynzeelkeukens.nl staat dit namelijk niet vermeld. We horen het graag om het eventueel ik de toekomst te voorkomen.
Met vriendelijke groet,
Webcare Team Bruynzeel Keukens
webcare@bruynzeelkeukens.nl
Mijn Falcon kan zg niet aangesloten worden op een 2 fasen-stopcontact , terwijl dit gewoon geoorloofd is . Het verpakkingsmateriaal werd ook al niet meegenomen. Bijzonder treurig allemaal .
Zielig !
St.Germain geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Van de Ven geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste fam. van de Ven,
Vervelend om te lezen dat de keuken nog niet compleet is opgeleverd. Zou je je contactgegevens samen met het ordernummer willen doorsturen naar webcare@bruynzeelkeukens.nl? Dan nemen we graag contact op.
Groeten,
Webcare Team Bruynzeel Keukens
Helda Simon geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Op dat moment was er sprake van dat het rechtse kastje in de hoek waarschijnlijk niet zou lukken. Daar zouden we geen geld voor terugkrijgen maar we zouden wel een leuk item voor in een gootsteenkastje krijgen. Dat zou echter pas duidelijk zijn als de inmeter zou komen. Als het kastje inderdaad niet zou passen, zou dit netjes afgewerkt worden en zouden we dus nog 2 bruikbare kasten overhouden.
We waren tot deze concessie bereid omdat daar meer kastruimte tegenover stond. Dit was op 3-7-2016 bij Bruynzeel keukens in Breda.
De dag daarvoor vond onze eerste ontmoeting plaats bij Bruynzeel keukens in Bergen op Zoom. We kwamen oriënteren omdat we een oplossing zochten voor de 3 kasten waarvan de buitenkant begon te splijten (van een hele nieuwe keuken was nog totaal geen sprake). In de eerste instantie heeft ze daarvoor een offerte gemaakt en aan ons voorgelegd. Toen we daar enthousiast over bleken, bleek ze de montagekosten vergeten te zijn. Ze spreken pas van een keuken als er een gootsteen en nog iets verkocht zou worden en dat bleek bij ons niet het geval. Ineens bleek alles honderden euro’s hoger uit te vallen. Toen wij haar vroegen hoe duur we uit zouden zijn als de noodzakelijke elementen toe te voegen om het “een keuken” te maken (dus zonder montagekosten), vroeg ze ons om de dag daarna terug te komen in Breda waar ze dan aan het werk zou zijn (zo’n 80 km retour). Ze vroeg naar ons budget als we voor een volledige nieuwe keuken zou kijken en we hebben gezegd dat als we echt zouden willen, we misschien tot € 15000,- konden gaan. Ze reageerde enthousiast en zei dat ze wel héél erg haar best moet doen om zelfs in die richting te kunnen komen.
Het bezoek in Breda verliep verwarrend. Terwijl zij aan het tekenen was, zijn wij herhaaldelijk naar boven verwezen om materialen uit te kiezen. Voor ons was héél lastig te herkennen welke stalen op ons van toepassing waren en uiteindelijk bleek de gekozen kleur niet meer standaard leverbaar te zijn. H. zou de daarop volgende dinsdag uitzoeken of ze die toch nog kon leveren. Mijn voorkeur voor een dik aanrechtblad werd afgeraden omdat het aanrecht dan te hoog uit zou komen. We wilden graag stopcontacten bovenaan tegen de bovenkastje welke zij niet meer konden leveren. Als wij die elders zouden aanschaffen, zouden zij deze plaatsen. Uiteindelijk hadden we alles uitgezocht en ging ze alles berekenen. Ze kwam op een totaal uit van meer dan € 16000,- terwijl we naar onze mening helemaal niet zulke uitbundige keuzes hebben gemaakt. Hier schrokken we van gezien haar uitspraak van de dag daarvoor. Prompt kon er ineens € 3000,- af maar dan wel met een ander (goedkoper) aanrechtblad. Pas onderweg naar huis realiseerden we dat we getekend hebben voor dat aanrechtblad wat ze ons eerder afgeraden had omdat dat te hoog zou zijn…
H. wilde ons een overeenkomst laten tekenen. Wij wilden niet tekenen omdat we hadden vernomen dat er mogelijk meerwerk bij zou komen en dat zou pas duidelijk zijn als de inmeter geweest was. De inmeter kwam echter pas als we de koopovereenkomst getekend hadden wat dus in zou houden dat we in theorie voor een enorm bedrag aan meerkosten zouden komen te staan en dat wilden we niet. We besloten te vertrekken. Even later werden we gebeld, of we terug wilden komen want ze hadden een voorstel (leidinggevende was erbij die bekend is met onze wijk). Meerkosten zijn niet geheel in te schatten maar Bruynzeel was bereid nog meer korting toe te passen zodat het wel héél onwaarschijnlijk zou zijn dat de meerkosten daar bovenuit zouden komen. Het totaalbedrag voor de gehele keuken incl. plaatsing bedroeg € 10500,-.
Aangezien we tot de dag daarvoor totaal niet in de veronderstelling waren dat we een nieuwe keuken zouden kopen, hebben we dat geld niet op de plank liggen. Dit hebben we besproken waarop H. vertelde dat Bruynzeel een betalingsregeling via Santander biedt. Ook hier zou ze dinsdag achteraan gaan.
We hebben de overeenkomst getekend in afwachting van de komst van de inmeter.
De inmeter (Hiep genaamd) kwam op 9-7-2016 en liet er geen twijfel over bestaan dat wat H. had getekend, helemaal niet mogelijk is in onze keuken!
Inhoudelijk ging hij daar verder niet op in want het was aan de verkoper om het ontwerp daarop aan te passen, duidelijk was wel dat het over meer ging dan alleen dat derde kastje in de hoek was inderdaad niet mogelijk bleek. De middelste kast (de koelkast) kon ook niet!
Na een aantal dagen niets vernomen te hebben belde ik om te vragen hoe het nu zat. Ik kreeg ene Jeroen aan de telefoon die even de tekening erbij pakte en zei dat het wèl kan. Ik heb hem verteld dat als er dingen niet kunnen, ik graag inspraak wil in wat er dan gaat gebeuren.
Weer een aantal dagen later belde de inmeter, hij was een aantal dingen vergeten te meten en kwam deze alsnog opmeten.
Na weer een tijd niets te hebben gehoord, zijn we naar Bruynzeel (Bergen op Zoom) toegegaan (23-7-2016). Die dinsdag waarop H. Santander en het gekozen materiaal uit zou zoeken (of dat toch nog geleverd kon worden), was dus al enige tijd geleden en daar hebben we niets over vernomen.
Het zat ons absoluut niet lekker. We waren bang dat er al dingen besteld zouden zijn zonder overleg met ons over hoe het dan zou worden. De brief met de leverdatum was immers al binnen…
H. was in gesprek en we werden te woord gestaan door een getinte man wiens naam ik niet weet. Hij begreep onze bezorgdheid en verzekerde me dat er nog niets besteld was. Hij stelde voor een mailafspraak met H. in te plannen.
Ze zou ons die komende dinsdag mailen maar die mail bleef uit. Enkele dagen daarop belde ze en vertelde ze dat het hoofdkantoor er nog naar moet kijken, daar wordt alles gecontroleerd.
Op 27-7-2016 belde H. Ze snapte er helemaal niets van. Of ik zelf nog eens wat maten op wil meten. Desnoods zou ze zelf wel langskomen met haar leidinggevende en nog iemand (3 personen in totaal). Ze zou ze dag daarop bellen om af te spreken en dit is nooit gebeurd.
Op 6-8-2016 hebben we zelf contact opgenomen omdat we maar niets hoorden. H. was verbaasd dat wij niet wisten dat ze niet meer langs zouden komen, ze dacht dat ze aan ons had laten weten dat dat niet meer nodig was. Er was namelijk een oplossing! Vervolgens is er afgesproken op 13-8-2016 bij Bruynzeel in Bergen op Zoom op de oplossing te bespreken.
Hun oplossing bleek dus het gehele blok met de 3 kasten 10 cm naar voren te halen. Dan zouden de koelkast en oven/magnetroncombi passen. Waar echter geen rekening mee gehouden is, is dat direct daarachter de deur van de kelderkast zit. Áls die al open zou kunnen, zou het absoluut geen gezicht zijn. Hier gingen we dus niet mee akkoord. We hebben onze twijfel uitgesproken en onze wens om van de keuken af te zien. We hebben dit gesprek opgenomen met een mobiele telefoon en het geluidsfragment bijgevoegd. Hierin is te horen dat H. het zou bespreken met haar leidinggevende en geen problemen voorzag om de opdracht te annuleren.
Wij waren opgelucht. De keuken was niet meer dan een blok aan ons been geworden en nu konden we verder met ons leven.
Nu de keuken niet doorging, hebben we alle opties op een rij gezet. De kast is echter nog steeds gespleten…
We hebben ons voor laten lichten door de Hypotheker en een makelaar en willen dit huis gaan verkopen.
Er is alleen nooit een echte bevestiging van Bruynzeel gekomen dan die leidinggevende akkoord was. We wilden nog wel zeker weten dat de keuken niet door zou gaan voordat het huis in de verkoop gaat omdat de financiële gevolgen anders niet te overzien zijn.
Op 25-8 belde ik Bruynzeel en kreeg ik te horen dat H. in gesprek was, of ik de volgende dag rond 10 uur terug kon bellen. Dat heb ik gedaan en wéér bleek ze in gesprek. Ze zou mij terugbellen maar dat liet mijn werk niet toe. Ik liet mijn partner terugbellen waarop hij te horen kreeg dat er over 20 minuten overlegd zou worden met een collega en dat ze daarna erop terug zou komen. Het overleg met haar leidinggevende over het annuleren van onze keuken moest duidelijk nog plaatsvinden.
Na anderhalf uur heeft hij zelf gebeld omdat we niets hoorden en bleek H. weer in gesprek te zijn. Na een half uur kreeg hij haar te pakken en zei ze dat collega’s oplossingen aan het bedenken waren. Daarop zei hij dat wij de keuken helemaal niet meer willen waarop zij hem in de wacht gezet heeft voor zo’n 5 minuten. Bij terugkomst zei ze dat ze de oplossingen aan ons wilde laten zien of dat we de keuken mee kunnen nemen naar het volgende huis. Toen mijn partner aangaf dat hij de keuken geannuleerd wil hebben, kreeg hij te horen dat dat niet kan. Uiteindelijk heb ik H. ook nog gesproken en heeft ze bevestigd dat ze de keuken zoals geschetst op de tekening, niet kunnen leveren. Ze weigeren de opdracht te annuleren zonder kosten.
Samenvattend kan Bruynzeel dus niet de keuken leveren waar wij mee akkoord gegaan zijn. We willen geen keuken van Bruynzeel meer en waren in de veronderstelling dat na het gesprek met haar leidinggevende de opdracht kosteloos geannuleerd zou worden.
Van het begin af aan hadden wij bouwtekeningen van het huis mee en gaf H. meerdere keren aan dat het wel goed zou komen terwijl wij haar op die hoek wezen.
Tussentijds bleek Bruynzeel ook geen betaling in termijnen via Santander meer aan te bieden (er is geen alternatief geboden).
Trudy Suijkerbuijk geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ronald geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Verdere wens was een stenen blad. In verband met de prijs en het gemak in onderhoud is de keuze gevallen op een kunststof aanrechtblad. (Dit scheelde overigens aanzienlijk).
De eindprijs (ook belangrijk) is na niet al te lange onderhandelingen akkoord door ons bevonden.
Marcel Koster geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bij plaatsing van de keuken bleek echter dat stopcontacten en leidingen niet correct waren aangebracht. Bruynzeel heeft dus geen enkele controle uitgevoerd!
Ik ben bij de verkoper langs geweest om mijn ongenoegen hierover te uiten. Hij zou eea uitzoeken en mij zsm laten weten wat er is gebeurd. Hij moet nog bellen!! Dat gesprek is inmiddels een maand geleden geweest!
De keuken zou in twee dagen worden geplaatst. Er wordt echter slechts één monteur gestuurd, die dit natuurlijk niet red in twee dagen. Ik snap niet dat een keukenbedrijf met zoveel jaar ervaring dit niet beter kan inschatten. Wat mij nog meer irriteert is de communicatie hierover, 0,0 nl!
De spoelbak bleek beschadigd, ook hierover niet of nauwelijks communicatie over wanneer deze vervangen gaat worden. Is tot op heden ook nog niet gebeurd, voorstel is nu 6 september!?
Inmeten achterwand. Bruynzeel heeft de verkeerde adresgegevens doorgegeven aan het desbetreffende bedrijf, waardoor ook de achterwand voorlopig nog op zich laat wachten, verwachting half september!!
Kortom, wij hebben voor veel geld een prachtige keuken gekocht, maar op gebied van nakomen beloftes, controle, communicatie en aftersales heeft Bruynzeel nog heel veel te ontwikkelen.
Mary geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Mary,
Wat vervelend om te lezen. We helpen graag, zou je je contactgegevens willen sturen naar webcare@bruynzeelkeukens.nl? Dan nemen we contact op.
Groeten,
Webcare Team Bruynzeel Keukens
Marit geeft4 uit 1 tot 5 sterren
maar toch niet onbetaalbaar. Mogelijkheid om meer dingen te laten doen was zeer prettig. We weten dat deze keuken jaren mee gaat. Totaal heeft ons project 16.000 euro gekost.
Herma geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vervolgens bleken die bodemprijzen aldaar de prijzen te zijn van de kasten en het aanrecht exclusief apparatuur enzo. Ook de maten weken nog eens af en onze algehele indruk werd gewoon minder. Mijn vrouw drong er op aan terug te gaan naar Bruynzeel en bij onze eerste keus te blijven omdat we daar in ieder geval goed benaderd waren en het er op leek dat we toch om en nabij hetzelfde bedrag uit gingen komen van rond €9000,-. Dat hebben we toen ook maar gedaan en dat is naar volle tevredenheid afgerond.
RF geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Leo geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Leo,
Wat vervelend om te lezen. Zou je je contactgegevens willen sturen naar webcare@bruynzeelkeukens.nl? Dan nemen we graag contact op.
Groeten,
Webcare Team Bruynzeel Keukens
Augustine geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Rob geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Omdat ik tijd had is de keuken direct voor mij in 3D uitgewerkt. Wat een mooi beeld krijg je dan van je droomkeuken! Een zeer heldere offerte ontvangen, waarbij uitleg eindelijk overbodig is (maar toch gekregen). Net als de 3D tekening, afgedrukt op A3 formaat.
Al met een super ervaring.
Ik sta aan het begin van mijn aankoopproces. Wil nog bij andere winkel kijken, maar vraag me af of deze ervaring nog geevenaard gaat worden elders.
Keukenkoop geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Nu nog steeds blij met onze keuze. Installatie netjes met nog een stukje extra service. Daarna zijn er een aantal kleine puntjes geweest; verkeerd geleverd plaatje, een deur die kraakte en vreemde schade aan inbouwapparatuur. Bij dit alles direct en netjes geholpen zonder berekening van kosten (welke het merk van de apparatuur ons eerst wel wilde toerekenen).
We zullen deze winkel zeker aanbevelen.
Jose geeft4 uit 1 tot 5 sterren
J.M. geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Martin geeft3 uit 1 tot 5 sterren
ten Heggeler geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mijn complimenten.
Lamberts geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Met een goed gevoel naar buiten gelopen.
Keukentje geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Den Hartog geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vind wel dat de prijs in eerste aanleg echt veel afwijken van de eindprijs. Is overal wel zo standaard keukens moeten natuurlijk aan je huis worden aangepast maar toch als je het onderhandelspel niet beheerst betaal je wel veel.
De hele keukenbranche zou daar wel duidelijker over mogen zijn bij Albert Heijn of Mediamarkt weet je ook meteen wat het kost maar dat zal er wel gewoon bij horen. In elk geval zijn wij goed uitgekomen dus daarvoor heel erg bedankt!
Natascha/Ruud geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Keuken geinstalleerd dat liep hier en daar even wat minder. Drie keer teruggekomen. Klantenservice
en winkel personeel heeft ons wel elke keer geduldig geholpen. Pluim daarvoor. Maarja voor bijna 12.000 mag dat eigenlijk ook
wel de standaard zijn.
SK geeft4 uit 1 tot 5 sterren
van Dijk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mariët geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Fijn dat je de keuken nog kunt aanpassen na je gekozen hebt voor de leverancier. Wij laten ondanks de eventuele prijsstijgingen waar op gewezen is, het keukenplan nog eventjes rusten.
Familie van Leeuwen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Joost geeft3 uit 1 tot 5 sterren
M Verhoef geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebben in jaar 2013 een keuken gekocht in Duiven.
Klantnr: 1000066396
Nu blijkt dat de front lade/deur aan de onderkant waar het gelijmd is, zwelt nu op.
De verkoper van Bruyzeel zei toen dat dit niet mocht gebeuren.
Wij hebben nog garantie. Wij willen graag de front lade/ deur veranderen.
hooyman geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste fam. Hooyman,
Bedankt voor uw bericht. Mijn collega’s van de Klantenservice zullen contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Webcare Team Bruynzeel Keukens
Hans geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Hans,
Wat vervelend dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. We zullen dit zeker intern doorgeven. Kunnen wij u alsnog helpen met passend advies voor de keuken? Stuur dan uw gegevens naar webcare@bruynzeelkeukens.nl dan nemen wij graag contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Webcare Team Bruynzeel Keukens
Martin geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebben zeer veel gehad aan het goede advies voor de nieuwe keuken. Tips als:
– geen 1 1/4e spoelbak ivm kosten en gebruik tweede bakje
– niet te hoge hangkasten ivm logheid keuken.
Top! Je moet iets meer betalen maar dan heb je ook een mega sterke keuken!
Top geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Grote pluspunt is dat inmeten, leveren en montage bij het totaal zijn meegenomen. Het wachten is op de rest van het traject. Hopen dat dat net zo soepel verloopt en dat de communicatie beter verloopt dan bij onze vorige keuken.
Steyn / Lisanne geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Hoe kan een Bruynzeel op deze manier met klanten willen omgaan??? Het is voor ons onbegrijpelijk!!! De medewerkers in de winkel waar we de keuken hebben gekocht verlenen helemaal geen enkel begrip en of service om ons probleem op te helpen lossen. Daar hebben zij een aparte afdeling voor…… Verwacht dus geen service van Bruynzeel winkel medewerkers zodra u uw keuken heeft betaald…..
Van Arkel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Verhelst. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Huisken geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Antoon
A.Gort geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebben ontzettend veel geluk gehad. Ik heb een moderne keuken in de showroom gezien bijna die de look heeft die ik zocht. Deze werd voor een zeer scherpe prijs verkocht omdat het een showroommodel is. Wat ik geleerd heb voor mensen die een showroomkeuken willen aanschaffen: goed meten! Ik heb door een extern bedrijf laten nameten of de keuken daadwerkelijk in de ruimte zou passen. Op een paar krasjes na is de keuken als nieuw en het scheelde echt heel erg veel geld:)
Zara86 geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Een klassieke keuken hebben wij gekozen. Hierin een gepolijst
granieten keukenblad en een mooie afwerking op de kastdeuren.
We hebben goede begeleiding en professioneel advies gekregen.
Duidelijke afspraken zijn er gemaakt die goed zijn nagekomen.
bateau geeft4 uit 1 tot 5 sterren
tanja, wagenberg geeft3 uit 1 tot 5 sterren
De type keukens spreekt mij ten zeerste aan.
De houding van de adviseur in de shop was formeel maar prettig. Hij kwam meteen met allerlei ideeen.
Smeets geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Van de Pol geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Maurice geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Sab geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Bedankt geeft5 uit 1 tot 5 sterren
v L geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Peter S. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ruth V geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Marijn O. geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vincent geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Toen de afwerking op twee plekken los begon te zitten heb ik contact opgenomen met het hoofdkantoor.
Zij verwezen mij naar de website waar ik het probleem in een formulier kon invullen. Het zou dan binnen een paar dagen contact met mij opgenomen worden.
Dit vond ik een beetje omslachtig dus ik was zo eigenwijs om rechtstreeks de vestiging te bellen waar ik de keuken destijds heb gekocht.
Een paar dagen later kwam er een monteur aan huis om de plinten opnieuw te bevestigen.
'85 geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Gezien de staat van de huidige keuken, waar wij inmiddels achttien jaar gebruik van maken, werd het hoogtijd deze te vervangen.
Mijn vrouw en ik zochten expliciet een keuken met een massief houten werkblad. Met onze zoon zijn wij op het Internet gaan zoeken. Bruynzeel stak er met kop en schouders bovenuit. Om die reden hebben wij hier telefonisch een afspraak gemaakt.
De afspraak verliep prettig. Wij werden voorzien van koffie tijdens het uittekenen van de nieuwe keuken. De afmetingen hadden wij meegenomen naar het gesprek. Voor de keuken besteld werd, is de keuken geheel ingemeten.
Over enkele weken zal de oude keuken plaats moeten maken voor het nieuwe ontwerp. Het verloopt tot dusver uitstekend.
Henk
Henk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Het vreemde was, dat er begonnen werd met een selectie van apparaten uit catalogi van leveranciers. Er werd ook niet goed ingegaan op onze wensen/ideeën. Uiteindelijk was er een globaal ontwerp met een vage prijsindicatie.
Of we maar meteen konden tekenen.
McFreddo geeft2 uit 1 tot 5 sterren
De mentaliteit bevalt mij hier het meeste.
De keukens zijn aan de prijs maar dat was bij Mandemakers ook. Is dit dezelfde kwaliteit?
m geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vorig weekeinde ging ik met mijn dochter mee naar Bruynzeel. Heel knap dat zij de kwaliteit hoog weten te houden.
Mijn dochter heeft een keuken gezien waar ze interesse in heeft. Ondanks dat deze net boven haar budget komt, overweegt ze toch voor deze keuken te gaan. Ze kan momenteel nog gebruik maken van de actie.
Spannende beslissing, maar ik denk dat zij er goed aan doet voor Bruynzeel te gaan.
Smits P geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Herman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
E. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Arla geeft3 uit 1 tot 5 sterren
onbekend geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij wilden o.a. een andere afzuigkap, kasten, draaideuren, inductie kookplaat ipv keramisch, voor ons allemaal niet mogelijk.
Ik zie bij mijn buren een inductie kookplaat, anders uitgevoerde kasten en noem maar op.
Al met al raad ik het iedereen af om een Bruynzeel keuken te nemen.
Het communiceren met die lui slaat nergens op. Voor de betaling staan er een horde met soldaten klaar om je te bellen, je emails te sturen- of middels brieven aan te manen.
Ik stuurde de geachte heer van Bruynzeel een zeer nette email waarin ik verzocht de monteurs terug te laten komen voor het corrigeren van een aantal punten. Onze pas beschilderde muur (spachtelputz) is door tevens door een van monteurs beschadigd. Nu is het geen ramp, maar kom op, als ik iemand zijn auto bekras worden er toch ook schadeformulieren ingevuld?!
Op 4 januari 2016 bevestigd de geachte heer dat er ‘zo snel mogelijk’ iemand contact met mij op zou nemen. Dit is op 11 januari 2016 nog steeds niet gedaan, en ik vind het hele proces van A tot Z van Bruynzeel één grote grap. Zodra ik er financieel ruimte voor heb gaat deze keuken er UIT.
C.M. Soy geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Keukenzoeker geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Heijne geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Rob geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Wouter geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Daphne geeft4 uit 1 tot 5 sterren
JG geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Goed gesprek gehad waarbij de verkoper ruim de tijd voor ons nam ( wel van te voren een afspraak gemaakt) en een mooie computerpresentatie gaf over hoe het zou worden.
De keuken is geleverd en geplaatst begin december.
Het geheel overziend zijn wij zeer tevreden hoe het proces verlopen is.
Alles klopte, alle afspraken zijn nagekomen. De keuken werd punctueel op tijd en volledig afgeleverd zonder beschadigingen.
Heel belangrijk is wanneer je een keuken koopt om in zee te gaan met een betrouwbare, liefst door Bruynzeel aangewezen aannemer, die het klappen van de zweep kent, in feite niets anders doet dan keukens plaatsen en ook in de organisatie van Bruynzeel zijn contacten heeft mocht er toch iets misgaan.
In onze situatie was er sprake van behoorlijk wat meerwerk, wij wonen in een al wat ouder huis met niet al te rechte muren, het plafond moest worden aangepast en er moest een muur worden verlengd om de oven en ijskast een plaats te geven.
Prima vakwerk, stucwerk in orde, het geheel ziet er uit als een plaatje, wij zijn zeer tevreden.
Na het proces belde Bruynzeel vanuit de hoofdvestiging (de aangewezen contactpersoon) om te vragen of alles naar wens was verlopen.
Dit hebben wij als prettig ervaren.
Han en Margje
Johan Schepers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De medewerker begon gehaast het gesprek en gaf al snel aan dat hij geen tijd in iemand wilde steken die niet wilde kopen, hij kwam erg opdringerig over, en was puur opzoek naar een ‘verkoop’. We kregen een snelle schets op papier en wat losse informatie over het keukenblad en daarna direct een prijsopgaaf.
Hij gaf aan dat er nog wel wat af kon, in overleg met de baas, maar op het moment dat wij hier op in gingen wuifde hij het weg en zei hij dat wij alleen op korting uit waren. Na een korte discussie over de 50% ‘korting’ op de apparatuur, stopte hij het gesprek en liep weg van tafel, dit na een klein uurtje, en werden wij door een andere medewerker letterlijk de winkel uit gedrukt, inclusief handtastelijkheden, de opmerking: “klant is koning, echt niet” en dreigementen als: “Oprotten of ik sla je op je kanis.”
Zeer negatieve ervaring van een werkelijk erg onbeschofte medewerker en zijn collega.
M Jongbloed geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer Jongbloed,
Erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad bij onze winkel in Utrecht. We hebben elkaar inmiddels gesproken. In ieder geval hartelijk dank voor de persoonlijke toelichting. We gaan dit met onze collega’s opnemen.
Met vriendelijke groeten,
Bruynzeel Keukens ^sj
Akonijn geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Van Beek geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Joeri geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Joedy geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Desondanks kon de verkoper mij een aantal goede adviezen geven over de aanschaf voor een keuken. Hij adviseerde mij allereerst om me te oriënteren op wat voor soort keukens er allemaal zijn, wat voor keuken bij mijn huis past en hoe hij het beste in mijn keukenruimte past.
Met hem een paar keukens bekeken in de showroom en hij heeft bij elke keuken enkele voor en nadelen verteld. Prettig dat hij niet overal een mooi verkooppraatje bij vertelde maar ook oprecht de nadelen van sommige samenstellingen vertelde. Met al deze informatie in mijn hoofd ben ik terug gekeerd naar huis en ben ik gaan meten hoe groot de ruimte is. Uiteindelijk gekozen om een strakke moderne keuken te nemen.
S. Everse geeft4 uit 1 tot 5 sterren
De levering van de keuken is in november. Ik heb hoge verwachtingen van Bruynzeel, en hoop dat ze met de plaatsing net zo’n goede indruk achterlaten als bij de aanschaf.
Eric geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De keuken is geleverd en geplaatst. Bruynzeel h eft waargemaakt waar ik op gehoopt had. Alles in één keer goed geleverd. Ook over de plaatsing alleen maar lof. Puntje van verwondering was wel dat dit niet door Bruynzeel zelf gedaan werd, maar door een aannemer. In de winkel hadden ze juist verteld dat ze eigen monteurs hadden. Maar het installatiebedrijf (de firma Zwagemaker uit Zwijndrecht) leverde topkwaliteit. Zeer vakkundig, netjes en snel. Binnen één dag alles klaar.
Al met al ben ik bijzonder tevreden met het resultaat.
Groot compliment voor bruynzeel is dat de strakke keuken is ook bij vrienden en familie in de smaak is gevallen.
BVD geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Gerdien geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vervolgens bleken de kast voor de oven en de handgrepen niet geleverd en bij het inbouwen bleek de nieuwe kookplaat kapot te zijn. Pas na 1,5 week kon deze worden gerepareerd en in de tussentijd is ons geen leentoestel o.i.d. aangeboden.
In de tussentijd werd de kast voor de oven zomaar ineens geleverd, waarbij een telefoontje van de Bruynzeel schijnbaar niet nodig was. De klantenservice zei dat zij hier niet van op de hoogte was in ieder geval, dus die kast is zomaar op magische wijze aan komen waaien schijnbaar en of wij thuis zouden zijn dat deed er kennelijk niet toe.
Hoe dan ook, de kast staat ongelooflijk in de weg, waardoor wij niet aan de tafel kunnen eten maar gedwongen zijn op de bank ons diner te nuttigen. Bruynzeel gaf daarna door dat de kast pas op 6 oktober ingebouwd kon worden. Dat vonden wij niet acceptabel en dus hebben wij hierover, en over de eerder genoemde zaken geklaagd. Hierop kregen wij een reactie waarin precies onze klacht werd herhaald en waarin een half slap excuus werd opgehangen. Uit de aantallen fouten in deze brief konden wij opmaken dat deze in niet minder dan een minuut gemaakt zou zijn.
Toen wij met al onze klachten (en ja, het zijn er meer dan ik hier nu zal noemen in dit veld) uiteindelijk maar naar het filiaal toe stapten, omdat wij ons niet serieus genomen voelden door de klantenservice gebeurde er iets waarvan onze broek afzakte. De verkoper vertelde ons letterlijk! dat het hem geen bal kon schelen. Hij beschuldigde ons ervan dat wij een slaatje uit het hele gebeuren wilden slaan en hij lachte ons daarbij nog uit ook. Gewoon midden in ons gezicht.
Ik heb er gewoon geen woorden voor om te beschrijven hoe onbeschoft wij zijn behandeld. Een welgemeend excuus zullen we wel nooit meer krijgen van Bruynzeel in het algemeen en het filiaal in Utrecht in het bijzonder. Nee, voor ons Nooit meer een Bruynzeel…
Astrid geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Astrid, vervelend om te lezen dat niet alles naar wens is gelopen. Als je wilt kunnen we nog contact met je opnemen? Stuur dan je gegevens naar contact@bruynzeelkeukens.nl, dan staan we je graag te woord. Mvg, Webcare Team Bruynzeel Keukens ^ca
Een Bruynzeelkeuken. Nee. Nooit. Meer
Gino geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Gino, vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Als je wilt kunnen we nog contact met je opnemen? Stuur dan je gegevens naar contact@bruynzeelkeukens.nl, dan staan we je graag te woord. Mvg, Webcare Team Bruynzeel Keukens ^ca
De keuken is vorige week bij ons geleverd en werd snel door de monteurs gemonteerd. Binnen een dag zat de hele keuken erin en deed alles het. Nu we de keuken in de praktijk hebben gebruikt zijn we er blij mee. Het is inderdaad een slimme keuken met de vele verschillende opbergvakken en de dubbele laden waar erg veel in kan maar wat toch vrijwel geen ruimte in beslag neemt. De adviezen van de verkoper zijn dus zeker goed uitgepakt en bevallen ons goed. Wel valt de kleur van de kastjes ons in werkelijkheid een beetje tegen en leek deze kleur op het kleurenpalet mooier. Dit kan uiteraard ook liggen aan de lichtinval in onze keuken, maar hier hebben we van geleerd dat we de volgende keer de kleuren meer in de daadwerkelijke ruimte moeten bekijken.
M. & J. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Eef geeft3 uit 1 tot 5 sterren
van Erp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Uiteindelijk mooie keuken gevonden en laten tekenen. Super gaaf geworden. Alleen jammer dat we eerst de keuken van onze dromen mochten invullen, om vervolgens de vraag te krijgen wat ons budget is. Deze bleek op de helft te liggen van de ingetekende keuken. Erg jammer.
morgen nogmaals onderhandelen……. we zullen zien!
Gievon geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Brenda geeft5 uit 1 tot 5 sterren
11 uur zou komen. Ik werd min of meer voor leugenaar uitgemaakt en wees meneer er op dat ik wel een excuus verwachte. Nou als ik dat zou willen dan zou hij best sorry willen zeggen. Ik mailen naar leiderdorp dat ik boos was en dat mijn vertrouwen weg was en in de min stond. De verkoper vertelde eerst dat de opdracht bij een collega liep terwijl ik bij hem geweest was. Hij zou mijn tevredenheid terug geven nadat de fronten geplaatst waren. De meter belde en de meter kwam en……………………. na 20 minuten…………. wij hebben geen fronten voor uw keuken. Ik weer mijn frustratie mailen met leiderdorp. Niets meer horen. Ik bellen met bergen op zoom . De dame aan de telefoon schrok.Ik vroeg haar waar ik met mijn klachten terecht kon. Ja hoor. Geen afdeling in bergen op zoom maar ja…………………………..Leiderdorp. Deze beloofde mij het allemaal op te lossen maar dat hem dat 1 a 2 dagen zou kosten. Desnoods andere kastjes dan zouden de fronten passen die ik zou willen en besteld had,. En nu 8 dagen verder………………………. u raad het misschien al ……………………….stilte …………………..niets meer. Hoe zit dat dan? Bruynzeel????????????????????? ik weet het niet meer
petertjep geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Moniek geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De kosten waren dan ook flink hoger dan de hoekkeuken, volgens de adviseur kwam dat door de extra hoek. De keuken koste ons 17.000 , maar kwaliteit is het zeker! Nu genieten wij van onze bruynzeel keuken. Wel is de tussenruimte in praktijk vrij klein. (150 cm) waardoor we toch beter naar de adviseur hadden kunnen luisteren.
V Bessels geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Helaas wel de mooie standaard praatjes:
– Geen hoge kortingen, gewoon meteen een goede prijs (en vervolgens toch met een prijs komen waar nog bijna 30% van af kan).
– Kwaliteit van de concurrent is slecht
– Verkopers van de concurrent lichten je op
– Spullen die Bruynzeel niet kan leveren zijn slecht, daarom zitten ze niet in hun assortiment.
– etc…..
Ik kreeg geen offerte mee en toen ik liet weten dat ik sowieso niet dezelfde dag zou beslissen werd de verkoper ronduit agressief. In zijn toneelspel scheurde hij de offerte kapot en noemde me een leugenaar toen ik bleef volhouden dat ik de offerte op papier wilde hebben en mee wilde nemen omdat ik niet dezelfde dag wilde beslissen.
Al moet ik het dubbele betalen ergens anders, voor mij geen Bruynzeel!
Roel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Roel, erg vervelend om te horen dat u zo onprettig bent geholpen in een van onze filialen. Dank voor het doorgeven en namens Bruynzeel Keukens onze excuses voor de vervelende situatie. Uiteraard leren we graag, zou u mogelijk uw contactgegevens willen mailen naar contact@bruynzeelkeukens.nl zodat we contact met u kunnen opnemen?
Met vriendelijke groet,
Bruynzeel Keukens
Peters geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Met het idee op stap gegaan om een keuken te kopen met een granieten blad. Gezien het budget en de ruime keuze in kunststof werkbladen hebben we ons laten overhalen. Het blad en de achterwanden hebben een mooie houtstructuur. Ook hebben ze ons laten inzien dat een greep efficiënter is met betrekking tot de bschikbare ruimte. Uiteindelijk is er bij Bruynzeel een mooie keuken uit de molen gekomen, die financieel net haalbaar bleek te zijn.
Verweij geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Simone geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Marianne geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Hoog glans wit is het geworden met veel lades, echt een super strak ontwerp.
De keuken staat inmiddels in de woonkamer en is een echte eyechater; niemand kan er omheen.
De Miele apparatuur is een verademing om mee te werken, we hadden niet gedacht dat dat verschil zo groot zou zijn met de AEG apparaten die we in onze vorige keuken hadden.
Polder geeft5 uit 1 tot 5 sterren
B.L. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Emma geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Onze eerste afspraak was niet direct perfect, maar op zich geen dealbreker. Het viel tegen dat we de eerste uur moeten luisteren naar commerciële betoog over hoe zij ons willen binden aan hun winkel.
We dachten: jammer dat de verkoper niet in de eerste instantie geïnteresseerd is in onze wensen en behoeften, maar wilt vooral uitleggen dat we hier en daar zullen moeten tekenen om concrete resultaten te zien. Het is koud ontvangst. Maar we dachten: ok, het gaat om de kwaliteit van onze keuken.
Wij hadden al een specifiek beeld van wat wij wilden hebben en daarom waren we geïnteresseerd in kleine details . Bijvoorbeeld specifieke pilasters (afwerklijsten in landelijke stijl). We weten dat niet elk winkel heeft wat wij zoeken. Dit soort dingen gingen de verkoper echter te ver. Hij heeft globaal aangegeven dat ze pilasters hebben en op basis daarvan zou hij ze meenemen in de offerte.
Het zou een week in beslag nemen om de offerte te maken en een tekening uit te werken. Daar hebben we dan ook met spanning op gewacht. Tot onze grote teleurstelling hebben we nooit meer van Bruynzeel gehoord. Het zou wel een marketingtrucje zijn, zodat wij ze gaan bellen. Maar wij we besloten dat we geen zaken gaan doen met een partij die al meteen de eerste afspraak niet nakomt! En nooit meer van zich laat horen. Zeer teleurstellend.
Kate geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Kate, Wat vervelend om te lezen dat de gemaakte afspraak niet is nagekomen. Kan ik mogelijk iets voor u hierin betekenen? Indien gewenst kunt u uw gegevens sturen naar contact@bruynzeelkeukens.nl en dan help ik u graag verder. Met vriendelijke groet, Bruynzeel Keukens.
korstanje geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Karin geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De planning ging goed en de plaatsing vond na ongeveer 12 weken plaats.
Keukenmonteur was een rustige man die echt de tijd nam en duidelijk na dacht over wat hij aan het doen was.
Mark
Mark geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jens geeft4 uit 1 tot 5 sterren
P G geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Van Walraven geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bianca geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Brian geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Karel geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Inge geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Verdonk geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Coma geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Familie Hoven geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ronald geeft2 uit 1 tot 5 sterren
De verkoper kapte iedere wens van wens bij voorbaat af.
Alles wat wij mooi vonden of in ons hoofd hadden was onmogelijk en onverstandig. Uiteindelijk kregen we ook nog te horen dat we totaal geen ruimtelijk inzicht hadden.
Snel weer vertrokken en de keuken ergens anders gekocht.
Peter Bos geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Erik Vos geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Het plaatsen van de keuken is ook zeer netjes gedaan.
Direct daarna werd er contact opgenomen door de serviceafdeling om de resterende Onvolkomenheden (een plint was te kort, er ontbrak een rooster en nog wat kleine dingetjes ) door te nemen. Een paar weken laten zijn die zaken verholpen. De keuken voldoet helemaal aan onze wensen.
Wij zijn zeer tevreden over Bruynzeel
Jos.Lensen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De monteur kwam om in te meten.
Tot onze grote verbazing zei hij dat het aanrechtblad en achterwand pas later in de tijd geplaatst zou gaan worden. Ze plaatsen de keuken, meten dan weer alles op wat betreft bovengenoemde. Dit kan circa 3 weken duren. Je krijgt dan een noodblad. Dit accepteren wij dus NIET. Er is hier niets over gezegd tijdens het verkoopgesprek.Dan hadden wij ons wel bedacht. Je kan de keikrnkastjes niet inruimrn. Mogelijkheid dat door plaatsing van de achterwand de bovenkast beschadigd kan worden. Nee, wij zijn niet tevreden.
Anoniem geeft2 uit 1 tot 5 sterren
5045Tilburg geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Gerard geeft4 uit 1 tot 5 sterren
JR geeft4 uit 1 tot 5 sterren
nadeel wasvooral dat we nu granieten keukenblad hebben, twijfelen om die te vervangen met kunsttof blad voor nieuwe look, en ze ptaatte ons helemaal na. ipv dat ze terecht zei zoals een andere verkoper. Zou je graniet wel vervangen voor kunststof?
crista geeft2 uit 1 tot 5 sterren
romy en martin geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Janknegt geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Hier hebben wij dan ook duidelijk onze wensen besproken met de verkoopster. (het enige waar het deze mevrouw om ging was om te bepalen wat ons budget was, waar wij dan ook niet in mee zijn gegaan).
Nadat de keuken geleverd was bleek de verkeerde vaatwasser en combi magnetron geplaatst te zijn.
Na overleg en een bijbetaling zou het geregeld zijn.
Helaas zijn wij inmiddels 5 maanden verder en is het nog steeds niet geregeld. Wel kunnen wij nieuwe apparatuur kopen bij bruynzeel (met 40% karting) wat nog steeds neer komt op de normale marktprijs. Vragend naar wat te doen met de oude apparatuur is dat we het wel op marktplaats kunnen zetten….
piet geeft1 uit 1 tot 5 sterren
C. van Walbeek geeft4 uit 1 tot 5 sterren
A&B geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Na maanden van voorbereiding en vergelijken met andere merken kozen wij eind augustus 2013 voor een Bruynzeelkeuken, de Optima Saffier Greeploos, hoogglans in Nijmegen.
We zijn onder de indruk van de hoge mate van klantgerichtheid van mevrouw S. Mulder en de
heren M. Kuilder, P. Brouwer en D. van de Velden. Zij waren in staat om ons door een doolhof van (on)mogelijkheden te loodsen en wezen ons op praktische details in de samenstelling van de keuken. Ook nadat de keuken definitief was vastgesteld stelde één van hen voor om nóg een verfijning aan te brengen. Lof voor hun inbreng! Bovendien stelden zij zich soepel op ten aanzien van de prijs die zij vroegen en de kortingen die wij redelijk achtten.
We hadden een tijdsplanning gemaakt in overleg met installateur Willemsen in Voorthuizen en stucadoor Westerink in Ederveen voor werkzaamheden die snel en voortreffelijk werk hebben verricht waardoor de keuken eind november geplaatst kon worden. Ook zijn we tevreden over het montagebedrijf ATM die na enige ‘aanmoediging’ bereid was om ná de plaatsing het hang- en sluitwerk nog wat bij te stellen. Niet te vergeten het aanrechtblad, geleverd via Bruynzeel door KEMI, dat op ons verzoek, ruim vóór de daarvoor geldende tijd geplaatst werd. Ook zij leverden perfectie.
Al met al zijn we tot op heden (oktober 2014) zeer tevreden over onze Bruynzeel Optima-keuken en allen die daaraan meegewerkt hebben!
Advies aan potentiële kopers: als het gaat zoals wij tot nu toe hebben ervaren zij wij van mening dat men zich tekort doet om geen Bruynzeelkeuken te kiezen!
J.E. Bossema geeft5 uit 1 tot 5 sterren
jh cobben geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Laura geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Knobel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bo geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Nieuwerkerk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Juist om de degelijkheid en het vakkundig advies kwamen we bij Bruynzeel keukens uit. Mijn ouders hebben ook een bruynzeel keuken en die staat al heel lang en is ook bijna aan vervanging toe. Ons eerste huis, onze eerste gekochte keuken. Het ziet er goed uit. Als laatste, onze complimenten voor jullie prachtige keukenbrochure! Voor een leek staat er zoveel waardevolle informatie in.
daisy geeft5 uit 1 tot 5 sterren
bruintje beer geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Arno geeft4 uit 1 tot 5 sterren
kneaupje geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Johanna geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Trudy geeft3 uit 1 tot 5 sterren
2cv geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Coen geeft3 uit 1 tot 5 sterren
vdbergh geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Van der Pol geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Lingo geeft1 uit 1 tot 5 sterren
hendrika geeft4 uit 1 tot 5 sterren
michel geeft3 uit 1 tot 5 sterren
v d / apeldoorn geeft4 uit 1 tot 5 sterren
ada geeft4 uit 1 tot 5 sterren
hvl geeft4 uit 1 tot 5 sterren
h&a geeft5 uit 1 tot 5 sterren
richard geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Jeanine geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Buitengewoon onbeleefd en opeens niet meer geinteresseerd toen we meer wilden weten over de wijze van vooruit betalen en het daar niet mee eens waren. Doordat veel mensen problemen hebben gehad met deze firma die wel levert, maar het bij het oplossen van problemen nogal eens laat afweten, wilden wij weten hoe dat zat. We zijn weggegaan, mede omdat er prijzen werden gerekend die absurd waren,gootsteen voor 1200 euro, die elders 330 euro is, Ja dan kun je wel kortingen geven. Wij komen hier niet meer.
Marry geeft2 uit 1 tot 5 sterren
rob geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Anthony geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rishi geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Richard geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Meijer geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Merel geeft4 uit 1 tot 5 sterren