Keuken ervaringen anoniem
Keuken ervaringen anoniem? Alle opvallende keukenervaringen? Heeft u een keuken ervaring en wilt u die anoniem plaatsen? Dan kan dat! U kunt hier een opvallende gebeurtenis plaatsen zonder dat het imago van de keukenzaak achteruit gaat.
Dus twijfel niet en deel uw opvallende gebeurtenis in een keukenzaak. Heeft u klachten over keukens, irritaties, bijzondere verhalen over een keuken kopen of andere verhalen? Deel uw ervaring, review of recensie. Anoniem!
Wat was uw opvallende ervaring in een keukenzaak?
Uw opvallende ervaring in een keukenzaak plaatsen? Zelf snel een ervaring plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring!
Gratis keukenboeken thuis?
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukenbrochures aanvragen. Doe genoeg inspiratie op met deze keukenbrochures.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top 4 goedkoopste >>> keukenzaken van dit moment.
Marg geeft1 uit 1 tot 5 sterren
J en G geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebben in 2013 een Siematic keuken in twente gekocht.
Spijt, spijt en nog eens spijt .
De gasveren van de deuren kapot ,de vaatwasser reinigt en droogt heel slecht, de afzuigkap na 3 jaar
Motor kapot .
t & n geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De eerste adviseur beloofde onder de prijs van de Ikea te blijven.
Na hoop gedoe andere adviseur gekregen en die is nog duurder dan de duurste waar wij een offerte van hebben gekregen.
Kortom zonde van de tijd maar misschien teveel verwacht.
Fel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Klaas geeft3 uit 1 tot 5 sterren
M. van geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ik raad niemand iets te doen met dit bedrijf.
Hij laat je al vanaf de begin in steek, daarna
Kan je hem ook niet meer bereiken.
Zo slecht is het..
Yeterrr geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Weet niet waar je geweest ben .maar het dragen om te.tekenen is bizonder irritant
Voor de. Tweede keer keuken verkeerd.kleur .opstelling voor.mij een dikke middelvinger.
Ja het is zeer slechte service vanaftimmeren van keuken 7 maanden geduurd. Vertrouwen is weg
Gerrit geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Schut geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Raymond geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Gerrit geeft3 uit 1 tot 5 sterren
S geeft1 uit 1 tot 5 sterren
francesca geeft1 uit 1 tot 5 sterren
bij welk filiaal heeft u de keuken gekocht
ivm met afdingen
ook hoe is het nu met de keuken gesteld zijn er nog wat mankementen gekomen
met vriendelijk gr jan
Jan geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jacqueline geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bert geeft1 uit 1 tot 5 sterren
FS geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Leco geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Veel keukens lijken op elkaar
Weinig tot geen uitspringend design
De een heeft korting op dit de ander op dat
Ik kom er niet uit en kwam zodoende op deze site om me voorafgaand aan nieuwe zoektocht eerst eens goed voor te bereiden
Astrid geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Rita geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Anton geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Men heeft dus niet van uw ervaring (punt 2) geleerd, ondanks de berichten van webcare.
Johan geeft1 uit 1 tot 5 sterren
margriet geeft1 uit 1 tot 5 sterren
p b geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Kees
Kees geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Dit verhaal herken ik helemaal,wij hebben drie jaar geleden een heel dure keuken gekocht.
De verf valt van de kasten ,het dure aanrecht blad zakt weg ,men noemt dit gebruikers schade.
Na een jaar was het al mis en dan heb ik ik niet eens over de afwerking van losse draden enz. kortom een flut firma.dus nooit meer een tulp keuken.
liesbeth geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Johan kerkhof geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Heel raar. Verkopers maken misbruik van je onkunde over keukens. Daarom vragen ze of ‘het uw eerste keuken is’ die u koopt. Ze spelen daar op in. Nooit direct tekenen. Wij hebben onze les geleerd.
Floris geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Hebben ook geen prijs gekregen..
Het lijkt wel of de bedrijfsvoering is.
TWo geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Toen heeft hij ons enorm besodemieterd. We dachten dus hop naar deze winkel die bekend staat als een wat duurdere keukenzaak.
Maar ik durf het toch niet weer aan met die verkoper.
Stef geeft1 uit 1 tot 5 sterren
En hoezo “apparatuur goedkoper dan via internet “, de door hun aangeboden apparaten zijn allemaal 10 tot 20 % goedkoper via internet te krijgen en daarbij wordt daar ook nog langer garantie gegeven .
hou jezelf voor de gek .
Jan geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Kat in de zak geeft1 uit 1 tot 5 sterren
40% korting is zo al niets het gaat over BRUTO prijzen
De verkoper schreef zo maar een bedrag neer waar ik het niet mee eens was 5000euro, ik zeg nog dit is veel te veel Hij antwoorden
dit is een formaliteit voor het hoofd kantoor. Als klant ben je kansloos je hebt dom genoeg getekend.
Moet nu 1000euro betalen voor niet geleverde diensten ‘
Ben nog naar de winkel geweest maar deze verkoper blijft er bij en zegt je bent toch een volwassen vrouw, had je niet moet tekenen en de kleine letters moeten lezen
Er wordt totaal geen uitleg gegeven over e.v.t betaling over CBW wat in de kleine lettertje staat, die niemand dom genoeg leest.
Ga nooit met dit bedrijf in zee of neem dagen bedenk tijd en lees de kleine letters voor dat je teken
Kan me nog niet voorstellen dat ik hier ben ingetrapt zie het op t.v. en denk dit zal me nooit overkomen en toch overkomt het
Mensen wees wijs en lees alles goed door en neem dagen bedenk tijd voor dat je een handtekening zet, ook al zet de verkoper je onder druk.
Zelf weer een stuk wijzer geworden en hoop dat dit bedrijf gelukkig is met 1000euro van een ouder iemand bedankt
Mevr. S. geeft1 uit 1 tot 5 sterren
We zijn bezig met een rechtzaak
R. B geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Rilana geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Frank geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Die zijn echt niet onafhankelijk en laten hun oren hangen naar de ondernemers .
Ronduit BAHHH .
Ilona geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Coen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
brigitte geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Christian geeft4 uit 1 tot 5 sterren
John geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bij een keukenbedrijf dat dit soort informatie geeft, ga ik dus zeker geen keuken kopen.
Mamai geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bontenbal geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Jullie verhaal lijkt op de onze, ook wij hebben een verkeerd keukenblad geleverd gekregen, ik blijf inderdaad maar mailen en bellen, maar een oplossing is er tot nu toe niet van gekomen, vandaag heb ik de directie aangeschreven, ik ben heel benieuwd
Danielle geeft1 uit 1 tot 5 sterren
M dj geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Roel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ik ben nog met het bedrijf hierover in contact. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Conclusie alle kastdeuren moeten er weer uitgehaald worden om dit probleem op te lossen. Mijn probleem is als er dan iets mis gaat. Ik ben zwaar teleurgesteld. Het was een rib uit mijn lijf.
Sjanie geeft1 uit 1 tot 5 sterren
L.A. geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Demi geeft1 uit 1 tot 5 sterren
henriette geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Rob geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Pat geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De tegelzetter heeft de ruimte provisorisch moeten opvullen met een spaanplaat en daarop betegelen. Dit werkte uiteindelijk niet, er kwamen scheuren in de tegels. Tot op heden kijk ik hier iedere dag tegen aan.
Gemma geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Slechte reclame voor deze keukenzaak
Jan W. geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Folie op de kastjes laat los, je zag het niet. Nu ook scheur in de folie. Vandaar ff Google….Ik zie alleen maar klachten en problemen over folie dat loslaat.
Vond ook een verhaal over de lijm die rond die tijd gebruikt is de oorzaak van het probleem zou zijn.
Danielle geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Frank geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Becky geeft3 uit 1 tot 5 sterren
presentje is er alleen nog niet
Johan geeft3 uit 1 tot 5 sterren
N geeft1 uit 1 tot 5 sterren
tennisgek geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Weet je meteen waar die z.g. korting vandaan komt. Hun z.g. “eigen keuken” is gewoon van bestaande fabrikanten in Duitsland. Beetje pluiswerk en je komt er achter dat alles nog veel goedkoper kan dan bij __. De service na 2 jaar is meestentijds bedroevend.
__ geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Rozemarijn geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Maar wel vreemd dat bij keukens uit de jaren 2004/2005 een verkeerde lijmsoort was gebruikt…..
En ik had in het telefonisch contact met de service afdeling al een keuze gemaakt…..maar ook daar laat de service weer afweten, want ik wacht nu 2 weken later nog steeds op informatie.
vreemde bedoeling geeft1 uit 1 tot 5 sterren
jansen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
ook komt er vochtblaasjes op!!
zeer slechte keuken ,nooit weer.
alexander geeft1 uit 1 tot 5 sterren
J geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Marco geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Tim geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Kloosterman geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Tot op heden niks gehoord van de betreffende verkoper die contact met mij zou opnemen volgens de persoon die deze site beantwoord..Heel vervelend dat dit gebeurt.
Mijn advies, laat je goed informeren over de werkwijze van de keukenboeren, onderteken niks voor je alles goed op papier hebt staan. Vraag in je directe omgeving of iemand een keuken gekocht heeft, bij wie en wat de ervaringen zijn. En lees de kleine lettertjes. Dat had ons 3000 euro en een illusie gescheeld. Nog een advies: lees de kleine lettertjes en timmer alles maar dan ook echt alles dicht alvorens te kopen.
jolanda geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Je wilt toch weten wat een keuken en niet anders om? Na 3 keer daar te zijn geweest hebben we bij het laatste gesprek uiteindelijk een prijsopgave gekregen, toen we daar niet mee akkoord gingen kwam er nog een goedkope oplossing met andere apparatuur, die hij van te voren als minder specificeerde.
We hebben hem vriendelijk bedankt en hebben ergens anders een gekocht
rmp jacobs geeft2 uit 1 tot 5 sterren
... geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Laat je een handtekening zetten op een papier waarvan hij jou laat denken dat het om een afspraak gaat.
Achteraf is dus gebleken dat dit de koopovereenkomst was.
HEEL SLINKS/SNEAKY DUS!
Bij het kopen van keukens wordt je vaak genoeg gewaarschuwd voor zulke gladjakkers, pas op ze bestaan nog steeds
Ampo geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Na twee vervolgbezoeken en gesprekken met andere verkopers bleek dat de eerste verkoper ons foutief heeft geïnformeerd over de actie en de overeenkomsten. Daarom zijn wij onder oneerlijke en misleidende omstandigheden overeenkomsten aangegaan. Wij zijn op het verkeerde spoor gezet en daardoor onder dwaling overeenkomsten aangegaan. Verkoper heeft afspraken met ons gemaakt en toezeggingen gedaan die de keukenzaak niet kan waarmaken.
Door deze misleidende en oneerlijke praktijken hebben wij de overeenkomsten vernietigd. Wij kregen te maken met een juridische afdeling die beweert dat wij koopovereenkomsten zijn aangegaan en dat wij annuleringskosten van 30% per overeenkomst (2x€3000) verschuldigd zijn terwijl wij nooit iets hebben besteld.
Met ondersteuning van een advocaat hebben wij de situatie in alle details aan de keukenzaak toegelicht. De juridische afdeling gaat niet in op onze argumenten, houdt vol dat we koopovereenkomsten zijn aangegaan en beweert dat we annuleringskosten verschuldigd zijn. Op ons laatste bericht hebben we geen reactie ontvangen. Betalingsherinneringen blijven we echter wel ontvangen.
Deze situatie lijkt de normale gang van zaken voor de keukenzaak. Wij zijn verbijsterd en diep teleurgesteld dat de keukenzaak dergelijke signalen oppikt maar niets verbeterd. Ons vertrouwen in de keukenzaak is volledig verdwenen. Wij raden iedereen af om bij de keukenzaak een keuken te kopen.
Voor de vierde maal vragen wij de keukenzaak de overeenkomsten te vernietigen en onze aanbetalingen terug te geven.
Sl geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Anoniem geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Mij ook overkomen.
Beloofd van alles maar het filiaal waar je uiteindelijk mee werkt weet van niets.
Wil niet zeggen dat de telefoniste slecht is maar aan het bedrog van hun praatjes wil ik wel wat woorden aan vies maken!
jeffrey geeft2 uit 1 tot 5 sterren
marianne geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Koop hier a.u.b. geen keuken
Wij hebben onze keuken in mei 2011 gekocht.
Voor dat de keuken zou worden gemonteerd zou er iemand langskomen om in te meten. De afspraak was dat dit in mei 2011 zou gebeuren tussen 10:00 en 12:00
Wij zouden van te voren een telefoontje krijgen dat hij op weg was naar ons huis met een reactietijd van 30 min.
Rond 11:45 heb ik gebeld om te vragen waar de inmeter bleef.
Ik kreeg als antwoord om nog even een half uur te wachten. Rond 12:30 heb ik weer opgebeld om te vragen als hij al iets meer wist. Hij had inmiddels achterhaald wie de inmeter was en vertelde mij dat de inmeter al was geweest.
Waar ik op antwoordde dat dat niet kon want hij zou ons bellen en dan hadden wij een half uur de tijd om bij onze nieuwbouwwoning te zijn en dan de uitvoerder aan te spreken dat er iemand onze keuken moest inmeten want we hadden immers de sleutel nog niet gekregen.
De man van de keukenconcurrent zei;”De inmeter kende de uitvoerder van het nieuwbouwproject” De inmeter is dus zonder ons in ons huis geweest en wij waren dus niet bij de inmeting. Wij hadden hier speciaal voor vrij genomen om hier bij te kunnen zijn.
Op het leidingsschema stond dan ook doodleuk “klant niet aanwezig” Hier zijn wij dus totaal niet van gecharmeerd.
Wij hebben toen verder in het filiaal het leidingsschema doorgenomen en n gevraagd als alles op de juiste plek zou komen zo ook de motorloze afzuigkap.
Wij dachten, alsnog prima geregeld. Maar niets was minder waar.
Augustus 2011 is onze keuken afgeleverd met een deuk in het blad naast de spoelbak.
Dat kan gebeuren en zouden we een nieuwe voor krijgen.
Augustus 2011 is de keuken geplaatst Hier was ik zelf helaas niet bij aanwezig.
Tot mijn grote verbazing toen ik de keuken kwam bewonderen, was de slang van de afzuigkap helemaal in het zicht, niet mooi weggewerkt zoals het hoort.
Ook was er wat kleurverschil van het afwerkmateriaal.
Hier heb ik gelijk over gebeld, omdat er toch een nieuw werkblad zou komen zeiden ze voor de telefoon zouden ze gelijk even kijken hoe het kon dat de slang van de afzuigkap in het zicht was. En het kleurverschil.
Na een paar weken zijn er 3 mannen langsgekomen om te kijken wat de situatie was. Ze zeiden als de keuken 10 cm langer zou worden.(nieuw werkblad, wijnkastje in de hoek) dan is het probleem opgelost. Wij dachten dat klinkt goed een goede oplossing.
Maar jullie moeten wel even 500 euro betalen. Wij waren echt met stomheid geslagen. Wij zeiden dat het een fout van de inmeter wij waren hier niet eens bij aanwezig. Toen we bij het filiaal waren hebben we dit zelfs nog gevraagd als alles goed was en de verkoper heeft dit mondeling bevestigd. Hoezo moeten wij betalen voor jullie fout?
(immers 1 van jullie voorwaarden zijn: “inmeten bij u thuis” Onze inmeter meet de ruimte in waar de keuken moet komen, zodat u zeker weet dat uw keuken past)
Het werd een welles nietes verhaal en wij trokken aan het kortste eind.
Als wij een goede keuken wilden moesten we 500 euro betalen.
Na lang te hebben gediscussieerd hebben we besloten om het toch maar te doen. Uiteraard waren we het er nog steeds niet mee eens.
Hieronder de argumenten om voor deze keukenzaak te kiezen. Klopt geen ene moer van!!!
m geeft2 uit 1 tot 5 sterren
sandra geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Op internet staat nu een reactie dat we netjes een bloemetje hebben ontvangen en een compensatie etc van de kosten die we hebben gemaakt en wij zelf nog meer aan annulering van een elektromonteur, uitstellen leggen vloer etc….
Mijn man is verleden week zaterdag de keuken op gaan halen. Wederom ontbreekt er een 40 cm kastje. De monteurs waren al besteld. Dus de installatie moest door gaan. Nu zitten we met een keuken met twee houten spalken van 40 cm in de hoop dat hier dit kastje aansluitend in past. Daarna zou dit kastje geleverd worden. Eerst een verkeerd afleveradres. Toen het juiste. Een hele dag zitten wachten en geen kastje. Die ochtend voor de zekerheid gebeld want tijdens een verbouwing/verhuizing heb je wel meer te doen. Bij contact met het hoofdkantoor kregen we de bewering dat er netjes is geannuleerd en dit ook is doorgegeven aan mijn man. Kortom ineens is mijn man een leugenaar. Het moet niet gekker worden. Het mailbericht over een verzending had niet verstuurd mogen worden?..Daarna zouden ze er alles aan doen het kastje bij ons te krijgen en we hebben nu niets meer vernomen…en zitten met een keuken met een gat die hopelijk straks nauwsluitend opgevuld wordt..
We vragen ons dan ook sterk af of uw organisatie niet op een cursus moet m.b.t. klantentevredenheid / communicatie.
Mvg
Nog steeds ontevreden klanten…
W. geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Xander geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Het begon allemaal erg leuk, gezellig even rondkijken in de keuken zaak, maar eenmaal in het oog gesprongen door de verkoper. Die pas vanaf maart 2015 in dienst is.
Alles wordt zo mooi en zo snel mogelijk voorgehouden en de prijs ligt er wel heel snel en ondoorzichtig!…..En dan gaan we de mist in…Als eerst het uitzoeken van de keuken… Dit ging allemaal prima en we werden zeer vriendelijk geholpen. Tot het moment dat mijn vrouw zei laten we ander keertje terug komen omdat mijn zoontje van 1 jaar veelste ongeduldig werd in de winkel. We hadden besloten om ander dag terug te komen zonder kinderen. Dat was geen optie want alle kortingen zouden dan komen te vervallen. Ik was die dag met mijn gezin. Mijn jongste zoontje van 1 jaar moest echt zijn middag dutje doen wij wilden naar huis gaan… toen kwam er de vraag van mevrouw ik kan ook naar uw komen…. Thuis alles doorgenomen met een onderbuik gevoel. We voelden ons onderdruk gezet om toch te tekenen.
Je denkt een offerte te hebben getekend dat dachten wij! Maar neer hoor blijkt het de koopovereenkomst te zijn, en dan voel je je ontzettend klein, dom en belazerd.
Elders anders geweest voor een keuken dit omdat deze keukenzaak het eerste winkel was waar ik geweest was. Ik had geen goed gevoel. Het was niet mijn droom keuken waar ik ruim 15 jaar mee zou doen. Volgens de verkoper van de keukenzaak stelde het offerte ( koopovereenkomst niets voor) dit was om meer gebruik te maken van de actie die ze namelijk hebben 40% korting. Met een bedenk tijd van twee jaar!!! Dit werd ons verteld. Zelfs nog aan de verkoper aangeven van wat als ik elders anders een keuken zie… want ik ga wel verder kijken. Met diep in mijn ogen te kijken vertelde hij MEVOUW EN MENNEER BUITEN IKEA KAN JE NAAR ALLE KEUKENS KIJKEN!
En wij zullen deze keuken dan vergelijken en laatste prijs garantie zouden komen!!! Duidelijk hiervan hadden wij een goed gevoel erbij. Wij zijn op 27 juni 2015 nu bij een ander concurrent geweest om te vergelijken en te oriënteren.
Bij deze concurrent hebben we onze droom keuken gevonden en echter veel goedkoper en mooier. Zelfs uitgekozen zelfs al gekocht die op 28 augustus 2015 wordt geplaatst.
Gelijk de volgende dag naar het filiaal gebeld ……. Op zondag 28 juni waren ze telefonisch niet bereikbaar terwijl je op internet kan zien dat ze geopend zijn… niet dus! Maandag 29 juni gebeld en afspraak gemaakt om onze annulering of een oplossing te vinden.We konden terecht op donderdag 2 juli 2015 om 15:00 bij het filiaal.
Echter toen wij al binnen kwamen zijn wij slecht ontvangen door vestigingsmanagers van het filiaal. Je zal denken klant is toch de koning maar nee hoor. Absoluut niet!!! Met moeite aan tafel gezeten dit op mijn verzoek want ik wilde geholpen worden en was echter ook op zoek naar een oplossing. Ik had alles bij me Factuuur 3 d tekening heb ik ze laten zien dat ik graag zo een keuken wil hebben. En dhr. vertelde gauw al dat hij niks zal annuleren. Voor dat bedrag had de keukenzaak geen vergelijkbare keukens!. Prima. Er is nog niks gemeten en niks besteld. Je vraagt je toch af waarom het zo moeilijk is… Wij voelen ons nu echt in de maling genomen. Zowel keukenzaak zelf ook zegt…. je moet er een goed gevoel bij hebben. En dit heb ik jammer genoeg niet!
Dhr. vertelde dat ik schriftelijk een brief moest schrijven. Bij deze doe ik dit dan maar…. Wat doe ik verder??? Wat moet ik met twee keukens …. Waarom moet ik 30 procent betalen voor een keuken die ik niet wil. Nogmaals Zowel keukenzaak zelf ook zegt…. je moet er een goed gevoel bij hebben. En dit heb ik jammer genoeg niet!
Ik hoop dat jullie deze koop overeenkomst willen annuleren.
P geeft1 uit 1 tot 5 sterren
J. geeft1 uit 1 tot 5 sterren
telefonish hebben jullie gezegd dat onze gerantie voor bij was en ik zei dat ik toch niet blij mee was, en vond het wel erg snel na 5jaar’waar we een hoop geld aan hebben betaald,onze vorige keuken van een ander merk hangt 18 jaar in onze schuur daar zit de laag er nog super strak op, maar goed, toen bij jullie een complete keuken gekocht, en zitten na 5jaar al tegen een lelijke keuken aan te kijken,
de dame die ik via de telefoon had gesproken zei dat ze een nieuwe offerte zou willen maken maar er zou toch ( wat) kosten aan verbonden zijn, ivm onze klacht zouden ze er rekening mee houden, en niet al te duur maken, hebben de offerte ontvangen met de kosten van 2.172,00, dit zijn toch geen bedragen voor een klacht om een klant tevreden te houden, wij zijn zeer boos en heel erg teleurgesteld , als jullie met geen betere offerte komen, dan kopen wij niks meer bij jullie ook geen inbouw apparatuur die we eerdes wel weer nodig zullen hebben, dan gaan we toch maar weer naar bruynzeel !
Nu hopen we ivm onze 2e klacht dat jullie met een betere optie komen?
Dijk geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Rianne geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Deze zouden worden nageleverd.
Verkeerde plank bezorgd.
Na telefoontje van ons zoude we terug worden gebeld.
De verkoper heeft tegenwoordig wel heel ver vrije dagen.
Keuken geplaatst op 21 februari… Nog steeds geen vensterbank of magnetron
Yvonne geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Jacqueline geeft1 uit 1 tot 5 sterren
3 weken zonder keuken ze word aan haar contract gehouden anders volgt een boete.
Staat in het contract ook nog.
Dus denk goed na voordat je daar ooit een een keuken koopt Diegene die de boel kwam bekijken was zwaar beledigd dat hij het stuc werk niet mocht doen,
Mike geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Maar dan ,er is een stip fout,tussen twee kasten.
Gemeld op 2 februari .
Nu is het 24 maart en twee verkeerde strippen verder is de keuken nog niet af,staat de koelkast nog in de garage.
Dus de service is niet goed,nee eigenlijk slecht.
Van Driel geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Schipper geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ter Welle geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Laagste prijs en beloofde 1000 euro valt niet te claimen omdat ze blijkbaar in een ander bvtje een merknaam heeft gekocht dat zogenaamd niemand anders kan leveren. Ik voel me belazerd en uitgelachen. ….
Joost geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De regt geeft3 uit 1 tot 5 sterren
De Heij geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Er wordt geen gedetailleerde tekening van je keuken verstrekt, als je niet het gehele bedrag vooraf betaalt komen ze niet, opgenomen maten verkeerd naar het ontwerp van de keuken overgenomen waardoor je niet krijgt wat je wilt. Afspraken service en installatie niet op tijd en als je er wat van zegt wordt men boos.
Al met al heeft het ons enorm veel ergernis en geld gekost om het toch enigszins naar wens te krijgen.
Van Laar geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Marco geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Het grootste probleem bij de keukenaanschaf is de garantie en vooral de service, die stelt eigenlijk niet zoveel meer voor als de keuken ouder is dan 2 jaar.
Je wilt een keuken zonder problemen en niet zoals bij onze laatste keuken geleverd en geplaatste door hun onderaannemer.
Het heeft ons ca. 1,5 jaar gekost om alle tijdens de montage ontstane schades hersteld te krijgen.
Een lijst met 39 klachten variërend van ingedeukte spoelbak t/m een stuk uit de lade gezaagd, storingen aan het kooktoestel en beschadigingen aan diverse onderdelen.
Het moeilijkste is te achterhalen welk bedrijf voor een redelijke prijs een goed product levert en aanbrengt met de nodige nazorg.
De meeste recensies zijn van vlak na de levering van de keuken, terwijl veel problemen pas na enige tijd ontstaan.
Bij de hiervoor genoemde keuken geplaatst in 2004, in 2010 krult het laminaat van de deurtje van de bovenkasten en nu in 2015 hetzelfde probleem bij de onderkastdeuren.
In december 2014 (dag voor Kerst) eindelijk door een monteur achterhaalt wat het probleem met het kooktoestel was, n.l. de klokschakelaar van de oven veroorzaakte om niet nader bekende reden kortsluiting bij het inschakelen.
Het probleem dat het kooktoestel op gezette tijden kortsluiting veroorzaakte speelde al vanaf het plaatsen in 2004 en is nooit opgelost. (Er komt een monteur die rommelt wat aan de oven en hoera het werkt weer, totdat je hem echt nodig hebt dan valt hij weer uit.)
Dat soort problemen proberen we nu te voorkomen en zoveel mogelijk af te dekken.
Prijs is belangrijk, maar de service die verleent wordt is veel belangrijker.
Uw tips zullen ons daarbij zeker helpen.
Jantien geeft2 uit 1 tot 5 sterren