Keuken ervaringen anoniem

Beoordeling: 1.52 Keuken anoniem is 97 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 1.52 uit 5 sterren.

Keuken ervaringen anoniem? Alle opvallende keukenervaringen? Heeft u een keuken ervaring en wilt u die anoniem plaatsen? Dan kan dat! U kunt hier een opvallende gebeurtenis plaatsen zonder dat het imago van de keukenzaak achteruit gaat.

Dus twijfel niet en deel uw opvallende gebeurtenis in een keukenzaak. Heeft u klachten over keukens, irritaties, bijzondere verhalen over een keuken kopen of andere verhalen? Deel uw ervaring, review of recensie. Anoniem!

Wat was uw opvallende ervaring in een keukenzaak?
Uw opvallende ervaring in een keukenzaak plaatsen? Zelf snel een ervaring plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring!

Gratis keukenboeken thuis?

ervaringen van Rabelya keukens | Keukenbrochures aanvragenMeer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukenbrochures aanvragen. Doe genoeg inspiratie op met deze keukenbrochures.

 

De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top 4 goedkoopste >>> keukenzaken van dit moment.

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Tips keuken kopen ontvangen? (Binnen 24 uur)

    *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.

    97 Keuken ervaringen anoniem

    Beoordeling: 1.52Keuken ervaringen anoniem is 97 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 1.52 uit 5 sterren.
    1. Marg   schrijft over Keuken anoniem:
      Prima ervaring in de winkel goed en vriendelijk geholpen. Sindsdien is het echter een minder goede ervaring. keuken kon niet zoals afgesproken half september worden geleverd maar wordt half oktober. Ik heb een offerte prijsafspraak inclusief plaatsen en leidingwerk. Inmiddels al met 2 aannemers contact gehad waarbij zowel met de keukenzaak als de aannemer elke keer wordt getracht om de discussie zo te voeren dat zij zelf het leidingswerk moeten doen, Inmiddels meermaals aangegeven dat dit niet volgens afspraak is. Ik heb inmiddels ook bevestigingsmails van de keukenzaak dat het leidingwerk inderdaad in de offerte en factuur zit (die inmiddels betaald is). Vandaag voor de 4de maal een aannemer aan de telefoon met het verzoek om het meerwerk van t.a.v. de leidingen op te nemen. Weer aangegeven dat dit niet de afspraak is en dat ik mails heb van de keukenzaak waarin is bevestigd dat dit geen meerwerk is. Aangegeven dat ik deze mails aan de aannemer kan door zenden. Dit hoeft vervolgens niet omdat men dan ineens op de bon ziet dat de factuur naar de keukenzaak moet. Beetje jammer en stresvol dat men het maar blijft proberen om dit werk af te schuiven dan om 2 maal betaald te krijgen en dat niet 1x maar bij 2 verschillende aannemers. Mijn keuken is nog niet eens geplaatst en ik heb hier best veel ergernis van. In ieder geval is het enorm op letten dat men je niet onterecht met allerlei kosten op zadelt. Ook de correspondentie per mail waarin elke keer wordt aangeven dat je zelf verantwoordelijk bent voor de leidingen. Terwijl de keukenzaak volgens mij verantwoordelijk is voor het feit dat wie zij inhuren netjes het werk doet en netjes communiceert. Ik heb die aannemer immers niet ingehuurd maar wel de keukenzaak. Ik hoop dat discussie nummer 5 over dit onderwerp mij bespaart blijft en dat men eindelijk gewoon gaat doen wat is afgesproken. het gaat hier immers om een kostenpost van 8500 euro en niet om een zak appels.

      Marg geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    2. J en G   schrijft over Keuken anoniem:
      N woning bij bouwbedrijf. Daarbij kreeg ik n keukencheque van € 2.500,– daar zet ik al vraagtekens bij. Ik een afspraak gemaakt. Nee geen project gewoon n keuken in n bestaande woning zei ik. Dus op die afspraak komt de offerte € 10355,–. Ik dacht nu ga ik onderhandelen (daar ben ik goed in) na lang praten komen we op € 9.500,– uit. Ik zeg dat is goed maar toen had ik nog n troef. De cheque. Ja toen was het hek van de dam. Dat kon niet en dat moest vooraf gemeld worden!! Ik zeg tellen jullie hem er eerst bij en dan trekken jullie hem eraf want daar komt het dan op neer!! Leidinggevende erbij dat dit echt niet kon enzo. Na heel lang praten gaan ze hem toch voor die prijs leveren. Dus ga mn tip gebruiken. Zullen ze zo stoppen met die cheque. Hoop nu dat ze mn keuken netjes zetten, want heb ze wel op hun pik getrapt. Ik laat weten als ie staat!!!

      J en G geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    3. t & n   schrijft over Keuken anoniem:
      Hallo ,
      Wij hebben in 2013 een Siematic keuken in twente gekocht.
      Spijt, spijt en nog eens spijt .
      De gasveren van de deuren kapot ,de vaatwasser reinigt en droogt heel slecht, de afzuigkap na 3 jaar
      Motor kapot .

      t & n geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    4. Fel   schrijft over Keuken anoniem:
      Ze adverteren met zo’n goedkope prijs maar valt erg tegen.
      De eerste adviseur beloofde onder de prijs van de Ikea te blijven.
      Na hoop gedoe andere adviseur gekregen en die is nog duurder dan de duurste waar wij een offerte van hebben gekregen.
      Kortom zonde van de tijd maar misschien teveel verwacht.

      Fel geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    5. Klaas   schrijft over Keuken anoniem:
      Ze hebben gelijk. Je kan toch geen garantie op werkloon geven en al helemaal niet als je er bij de eerste montage niet voor hebt betaald door het zelf of het door een ander te laten doen

      Klaas geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    6. M. van   schrijft over Keuken anoniem:
      Wij wachten ook nog steeds op een deurtje achteraf gezien het is gewoon troep wat gekocht hebben het is gewoon opgeplakt materiaal we hadden het beter bij ikea kunnen kopen

      M. van geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    7. Yeterrr   schrijft over Keuken anoniem:
      Absoluut niet tevreden ik ben er helemaal klaar mee
      Ik raad niemand iets te doen met dit bedrijf.
      Hij laat je al vanaf de begin in steek, daarna
      Kan je hem ook niet meer bereiken.
      Zo slecht is het..

      Yeterrr geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    8. Gerrit   schrijft over Keuken anoniem:
      Stelletje oplichters.net.als.bij de andere keukenzaak.is.ook 1 organisatie. Willen 1.ding .je handtekening. Daarna.ben je stront voor.ze.

      Weet niet waar je geweest ben .maar het dragen om te.tekenen is bizonder irritant

      Voor de. Tweede keer keuken verkeerd.kleur .opstelling voor.mij een dikke middelvinger.

      Ja het is zeer slechte service vanaftimmeren van keuken 7 maanden geduurd. Vertrouwen is weg

      Gerrit geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    9. Schut   schrijft over Keuken anoniem:
      Is er eindelijk een zaak die net als Ikea gewoon met netto prijzen offreert, is het weer niet goed. Want de Nederlander is korting gewend. Weet u wat we gewend zijn? Om genept te worden met hoge prijzen waar je dan zogenaamd korting op kunt krijgen. Dit is een zaak die duidelijk vooraf laat weten niet met kortingen te werken. Beetje triest om dan toch om korting te zeuren en met zo’n recensie af te druipen. Benieuwd wat u nu elders heeft betaald…

      Schut geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    10. Raymond   schrijft over Keuken anoniem:
      Als je een keuken wilt die na 5 jaar verkleurd en je bent bereid hier de hoofdprijs voor te betalen: Neem zo’n keuken! Wij hadden een witte keuken, deze is intussen veranderd in 50 tinten geel. Volgens de fabrikant is dit normaal en hadden wij dat kunnen/moeten weten toen wij besloten een witte keuken te nemen. Ze zijn niet bereid om ons hierin te helpen, en wimpelen elk commentaar af. Voor Euro 7.000,– minder heb je een kwalitatief gelijke keuken, dus mocht je voor een beslissing staan: vermijd de keuken!!! De verkoper zal je dit euvel echt niet meedelen!!!

      Raymond geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    11. Gerrit   schrijft over Keuken anoniem:
      Ben bij drie zaken geweest ter oriëntatie. Wat mij opviel was inderdaad dat je onder druk wordt gezet om snel te tekenen om een aanbieding/korting veilig te stellen. Maar verder heb ik nog niet echt concrete ervaring, zowel positief als negatief.

      Gerrit geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    12. S   schrijft over Keuken anoniem:
      Helemaal met je eens ze reageren niet op de mail,2maal verstuurd, koelkast met deuken en een gat erin plastik flink beschadig,een deurtje gaat verkeerd open Enz geen duidelijke handleiding bij, op de door ons verstuurde foto,s word ook niet gereageerd, en als klap op de vuurpijl zeggen ze, u wilde de keuken toch zelf plaatsen , wat ook al vaker is gebeurd, vakman erbij gehaald en die zei ,dat heb ik nog nooit meegemaakt, DUS EEN ……. Bedrijf , zou het mijn ergte vijand niet aanraden

      S geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    13. francesca   schrijft over Keuken anoniem:
      belachelijk een keuken prijzen voor de hoofdprijs en dan 50% zakken…belazerd word je dan

      francesca geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    14. Jan   schrijft over Keuken anoniem:
      beste gefeliciteerd met u keuken
      bij welk filiaal heeft u de keuken gekocht
      ivm met afdingen
      ook hoe is het nu met de keuken gesteld zijn er nog wat mankementen gekomen
      met vriendelijk gr jan

      Jan geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    15. Jacqueline   schrijft over Keuken anoniem:
      Vestiging Utrecht is echt dramatisch. Ze zijn goed in binnenhalen en reageren vervolgens nergens meer op. Jammer dat een mooi produkt zo verkocht wordt

      Jacqueline geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    16. Bert   schrijft over Keuken anoniem:
      De grootste valkuil is dat ze belachelijke prijzen hanteren en dan opeens zomaar 30% korting kunnen geven…… de zwakkeren onderons trappen erin en denken een goede korting te krijgen, maar helaas is 50% korting nog te weinig als je gaat vergelijken met andere keukenboeren …oppassen dus voor die partijen!!

      Bert geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    17. FS   schrijft over Keuken anoniem:
      Wij gaan binnenkort naar een aantal keukenzaken en willen graag vooraf tips ontvangen.

      FS geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    18. Leco   schrijft over Keuken anoniem:
      Goed advies en kwaliteit zeer prettig geholpen en kwalitatief een goed product

      Leco geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    19. Astrid   schrijft over Keuken anoniem:
      Ik loop al 2 jaar met tussenpozen verschillende kerkenzakjes binnen met het resultaat tot heden geen aanschaf.
      Veel keukens lijken op elkaar
      Weinig tot geen uitspringend design
      De een heeft korting op dit de ander op dat
      Ik kom er niet uit en kwam zodoende op deze site om me voorafgaand aan nieuwe zoektocht eerst eens goed voor te bereiden

      Astrid geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    20. Rita   schrijft over Keuken anoniem:
      Ga vooral eerst eens de reviews lezen over dit bedrijf. Bespaar je de ellende die zovelen met mij hebben ondervonden van dit bedrijf. Ga je er toch mee in zee, zeg dan niet dat je niet gewaarschuwd bent. De binnenkomers zijn goed daar, maar dan….!!!

      Rita geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    21. Anton   schrijft over Keuken anoniem:
      SLECHTSTE ZAAK OOİT . 8.600 betaald voor de badkamer. Het is een nightmare!!!! Te veel gebeurd om op te noemen. Directie is een geld wolf en heeft geen service!!!!!!!

      Anton geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    22. Johan   schrijft over Keuken anoniem:
      Ook bij mij ‘de monteur gaat pas weg als alles werkt’, maar toch installatiekosten bovenop de offerte. Dat is niet all-in.
      Men heeft dus niet van uw ervaring (punt 2) geleerd, ondanks de berichten van webcare.

      Johan geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    23. margriet   schrijft over Keuken anoniem:
      Daarvoor kun je terecht bij de geschillen commissie. De keukenzaak had bij mij ook niet volgens tekening geleverd. Ik ben toen door de geschillencommissie in telijk gesteld en een schadevergoeding gekregen. Maar je kunt ook eisen dat het veranderd dient te worden.

      margriet geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    24. p b   schrijft over Keuken anoniem:
      Ook wij hebben dezelfde ervaring, het eerste deurtje viel net buiten de garantie periode. Het deurtje hebben we zelf betaald maar de keukenzaak heeft hem gratis geplaatst. Het 2de deurtje moest gemaakt worden bij de fabriek omdat de keuken uit de produktie was. De kosten bij 3x het 1ste deurtje. Nu alle deuren. Balen enorm…

      p b geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    25. Kees   schrijft over Keuken anoniem:
      jij werkt duidelijk bij deze keukenzaak, wat kun jij een flauwekul schrijven, kun jij jezelf nog wel aankijken zo ‘ s morgens in de spiegel? Ze staan algemeen bekend als een niet zo’ n beste keukenzaak, dus hou alsjeblieft op met het schrijven van zoveel onzin.

      Kees

      Kees geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    26. liesbeth   schrijft over Keuken anoniem:
      Beste ,
      Dit verhaal herken ik helemaal,wij hebben drie jaar geleden een heel dure keuken gekocht.
      De verf valt van de kasten ,het dure aanrecht blad zakt weg ,men noemt dit gebruikers schade.
      Na een jaar was het al mis en dan heb ik ik niet eens over de afwerking van losse draden enz. kortom een flut firma.dus nooit meer een tulp keuken.

      liesbeth geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    27. Johan kerkhof   schrijft over Keuken anoniem:
      Goedemorgen meneer. Ik hen een vraagbaak zit deze zaak in Rotterdam ? En kan je daar ook zo maar naar binnen lopen zou u mijn het aders kun geef ik ben ook op zoek naar een keuken.

      Johan kerkhof geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    28. Floris   schrijft over Keuken anoniem:
      Wij zitten ook een een contract vast die zeker 3000 euro hoger is dan hoort. Onze eerste keus kwam uit op 9000 eur. In een ander filiaal kwamen ze tot 5500 eur.
      Heel raar. Verkopers maken misbruik van je onkunde over keukens. Daarom vragen ze of ‘het uw eerste keuken is’ die u koopt. Ze spelen daar op in. Nooit direct tekenen. Wij hebben onze les geleerd.

      Floris geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    29. TWo   schrijft over Keuken anoniem:
      Klinkt ons zeer bekend in de oren ook wij slapen er graag een nachtje over.
      Hebben ook geen prijs gekregen..
      Het lijkt wel of de bedrijfsvoering is.

      TWo geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    30. Stef   schrijft over Keuken anoniem:
      Tot mijn grote schrik kwam ik een verkoper tegen bij deze winkel die eerder werkte bij de buurman waar we 5 jaar geleden een keuken hebben gekocht.
      Toen heeft hij ons enorm besodemieterd. We dachten dus hop naar deze winkel die bekend staat als een wat duurdere keukenzaak.
      Maar ik durf het toch niet weer aan met die verkoper.

      Stef geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    31. Jan   schrijft over Keuken anoniem:
      Nettoprijs? waarom kan er dan nog twee keer extra korting gegeven worden als wij niet meteen akkoord gaan .
      En hoezo “apparatuur goedkoper dan via internet “, de door hun aangeboden apparaten zijn allemaal 10 tot 20 % goedkoper via internet te krijgen en daarbij wordt daar ook nog langer garantie gegeven .
      hou jezelf voor de gek .

      Jan geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    32. Kat in de zak   schrijft over Keuken anoniem:
      zelfs de vestigings manager is niet te vertrouwen. Spreekt dingen met je af, doet net of hij je veel korting geeft maar verrekend dit gewoon door te besparen op andere zaken waardoor je absoluut niet de keuken krijgt die je verwacht. Ga naar een iets betere/duurdere keukenwinkel en je bent net zo duur uit met betere spullen en belangrijkste betere service.

      Kat in de zak geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    33. Mevr. S.   schrijft over Keuken anoniem:
      Ja ook ik ben er ingetrapt 40% korting en nog eens duidelijk uitgelegd dat het niet over een keuken ging maar om nieuwe deurtjes of e.v.t. kastjes. Was helemaal geen bezwaar
      40% korting is zo al niets het gaat over BRUTO prijzen
      De verkoper schreef zo maar een bedrag neer waar ik het niet mee eens was 5000euro, ik zeg nog dit is veel te veel Hij antwoorden
      dit is een formaliteit voor het hoofd kantoor. Als klant ben je kansloos je hebt dom genoeg getekend.
      Moet nu 1000euro betalen voor niet geleverde diensten ‘
      Ben nog naar de winkel geweest maar deze verkoper blijft er bij en zegt je bent toch een volwassen vrouw, had je niet moet tekenen en de kleine letters moeten lezen
      Er wordt totaal geen uitleg gegeven over e.v.t betaling over CBW wat in de kleine lettertje staat, die niemand dom genoeg leest.
      Ga nooit met dit bedrijf in zee of neem dagen bedenk tijd en lees de kleine letters voor dat je teken
      Kan me nog niet voorstellen dat ik hier ben ingetrapt zie het op t.v. en denk dit zal me nooit overkomen en toch overkomt het
      Mensen wees wijs en lees alles goed door en neem dagen bedenk tijd voor dat je een handtekening zet, ook al zet de verkoper je onder druk.
      Zelf weer een stuk wijzer geworden en hoop dat dit bedrijf gelukkig is met 1000euro van een ouder iemand bedankt

      Mevr. S. geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    34. R. B   schrijft over Keuken anoniem:
      SUPER SLECHTE KWALITEIT. Afschuiven naar fabricant en die laat niks van zich horen
      We zijn bezig met een rechtzaak

      R. B geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    35. Rilana   schrijft over Keuken anoniem:
      schapelijke prijs? Ik heb een prijsopgave van 18.000 gekregen en na korting 9.000. Nog veelste duur. Andere keuken zaken geweest was veel goedkoper voor dezelfde keuken. We hadden ook goedkopere apparatuur uitgezocht. ignis. Neem advocaat in de arm.

      Rilana geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    36. Frank   schrijft over Keuken anoniem:
      Ben pas net begonnen met kijken, de reacties online doen vermoeden dat het verstandig is om goed voorbereid op pad te gaan!

      Frank geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    37. Ilona   schrijft over Keuken anoniem:
      Wij hebben onlangs in een soortgelijk geval een zeer slechte ervaring op gedaan met de geschillencommissie .
      Die zijn echt niet onafhankelijk en laten hun oren hangen naar de ondernemers .
      Ronduit BAHHH .

      Ilona geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    38. Coen   schrijft over Keuken anoniem:
      Helemaal mee eens . Hier het zelfde probleem. Veel onderdelen die missen. En een klanten service die heel laks is. Nooit maar dan ook nooit meer een keuken daar bestellen

      Coen geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    39. brigitte   schrijft over Keuken anoniem:
      Vriendelijk en deskundig advies gekregen van de adviseur in Zoeterwoude. Hij dacht mee met onze wensen en trachtte echt op een prijs binnen ons budget uit te komen; zonder op de kwaliteit in te leveren. Edoch; net op het moment dat ik mij al bedacht een paar dagen later terug te komen om mijn handtekening te zetten; werd de druk bij de prijsberekening opgevoerd. Deze prijs (allesbehalve budget, wel inclusief 25% korting) kon alleen ‘nu’ en bij desbetreffende meneer. Ondanks dat Pasen nog niet voorbij was, was het niet slim om overmorgen terug te komen voor de offerte,want dan MOEST hij weer met ons zitten. Deze verkooptechniek maakt mij enigszins sceptisch. Morgen hak ik de knoop door. Wel voor 10 uur natuurlijk; anders vervalt het aanbod 😉

      brigitte geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    40. Christian   schrijft over Keuken anoniem:
      Weinig nog gezien van de site, maar de pagina’s die ik bezocht waren uitnodigend en zetten mij wederom opnieuw aan het denken!

      Christian geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    41. John   schrijft over Keuken anoniem:
      Bij het zelf plaatsen van de keuken blijkt dat de gasaansluiting verkeerd zit. Het leiding schema geeft aan rechts van de kookplaat , de aansluiting zat dus links. Had het verplaatsen van de aansluiting korter gekund. Na contact met de zaak geeft men aan dat het leidingwerk een advies is , en het dus ons probleem is. Een beetje loodgieter , vertelde hij , had dat kunnen zien. Maar dat valt niet mee als de keuken nog niet binnen is. Al met al slecht antwoord en slechte service van iemand die al 30 jaar in het vak zit. Als ik dat van te voren had geweten

      John geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    42. Mamai   schrijft over Keuken anoniem:
      Het zag er niet slecht uit – de keukens en allemaal in eigen fabriek gemaakt. Pardon? Online vervolgens gelezen dat die fabriek helemaal niet bestaat. Het is een label kennelijk. Vraag me dan wel af waar je terecht komt, als je die fabriek gaat bekijken…
      Bij een keukenbedrijf dat dit soort informatie geeft, ga ik dus zeker geen keuken kopen.

      Mamai geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    43. Bontenbal   schrijft over Keuken anoniem:
      Bij mij vertonen de zijkanten van 2 kastjes bobbeltjes(begin van loslaten) monteur zegt dat het vochtschade is door het koken ??????wat doe je anders in een keuken. Keuken staat er nog maar 3 jaar maar vochtschade valt niet onder de garantie. Voorstel was om 2 aluminiumprofielen er op te plaatsen. (geen gezicht en zelf betalen) Vorige keuken heeft er 25 jaar ingestaan zonder problemen. volgens de monteur moet ik al voordat ik begin met koken de afzuigkap aanzetten. Kortom slechte keuken en nog slechtere service.

      Bontenbal geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    44. Danielle   schrijft over Keuken anoniem:
      Had deze jongeman toevallig zwarte krullen?
      Jullie verhaal lijkt op de onze, ook wij hebben een verkeerd keukenblad geleverd gekregen, ik blijf inderdaad maar mailen en bellen, maar een oplossing is er tot nu toe niet van gekomen, vandaag heb ik de directie aangeschreven, ik ben heel benieuwd

      Danielle geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    45. M dj   schrijft over Keuken anoniem:
      Het begon eigenlijk al bij het verkoop praatje van de verkoper. Achteraf merk je dat er een hele agressieve verkoop techniek is gebruikt. We hebben onze keuken laten renoveren bij dit bedrijf! We hebben een vreselijke ervaring met dat bedrijf. Afspraken maken is niet mogelijk, je wordt constant voorgelogen. Google nog even verder op dit bedrijf, er zijn bijna geen tevreden klanten. Dit neigt naar maffia praktijken tot intimidatie aan toe! We hebben geprobeerd onze klachten te deponeren maar dan schuiven ze een wolf naar voren. Kasten hangen scheef, de ophanging werd ongevraagd de oude voor gebruikt. Materiaal en kleur kloppen niet. We hebben een waslijst! Ga niet met dit bedrijf in zee, ze zijn te duur, slechte kwaliteit en een vreselijke service. Van de verkoop tot de monteur, tot de opvolging van de klachten, in een woord vreselijk. Echt vermijden dit bedrijf.

      M dj geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    46. Roel   schrijft over Keuken anoniem:
      Misschien mooie keukens,maar Mijnheer heeft een beetje moeite met betalen van zijn rekeningen waardoor ik al 3 jaar last heb van deurwaarders en incasso bureau’s . Het zou netjes zijn als hij een zijn verantwoordingen oppakt en andere mensen rustig kunnen laten leven. Gebruik niet je oude adres als werkadres LOSER !!!

      Roel geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    47. Sjanie   schrijft over Keuken anoniem:
      Ik heb op 25 februari jl. mijn keuken laten renoveren. In principe ziet het er goed uit. Helaas zie je de corpuskanten van de oude keuken. Dit is heel lelijk. Het bedrijf gebeld en die zeggen dat moet je zelf verven. De verkoper zei helaas vergeten te vertellen. Ik vind dit schandalig als ik dit geweten had dan had ik de keuken niet laten renoveren.
      Ik ben nog met het bedrijf hierover in contact. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
      Conclusie alle kastdeuren moeten er weer uitgehaald worden om dit probleem op te lossen. Mijn probleem is als er dan iets mis gaat. Ik ben zwaar teleurgesteld. Het was een rib uit mijn lijf.

      Sjanie geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    48. L.A.   schrijft over Keuken anoniem:
      Ja ik ging op een zondag naar keukenzaak om een keuken te kopen voor ons nieuwe huis waar we druk in aan het werk waren dus waren we ik en mijn vrouw in de werk kleren na lang wachten kwam de verkoper naar ons toe en hebben we hem vertelt en aangewezen in de zaak welke keuken we wouden hebben prachtige hoek keuken met alles er op en er aan maar tot onze verbazing kregen wij te horen weet U wel wat die keuken gaat kosten denk dat ,dat iets teduur voor U is en de verkoper liet ons staan zijn toen naar Rosendaal gereden naar een andere zaak en hebben daar de keuken gekocht van toen 26.000 gulden dus ga alleen in een strak pak naar deze zaak anders wordt je niet geholpen

      L.A. geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    49. Demi   schrijft over Keuken anoniem:
      Heel herkenbaar, die hakken in het zand van. Wat een arrogante kwal. Hebben ook zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Wij moesten de keuken na plaatsing nog helemaal door een loodgieter aan laten sluiten. (keuken van ruim 20.000 euro ) Dit was niet gecommuniceerd met ons!

      Demi geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    50. henriette   schrijft over Keuken anoniem:
      nog in orientatiefase. contact met Van Wanrooy en keukenconcurrent .

      henriette geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    51. Rob   schrijft over Keuken anoniem:
      Onze keukenleverancier is failliet. Ze waren niet bereid ons te helpen bij een nieuw deurtje omdat zij het typenummer van de aannemer niet hadden. Meedenken was er niet bij en foto’s vond men onvoldoende. Met een beetje goede wil had men ons zeker kunnen helpen.

      Rob geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    52. Pat   schrijft over Keuken anoniem:
      Tja, In de winkel kon alles. Alles wat wij bestelden was mogelijk. In de uitvoering……. Paste niets, moesten achter alles aan zitten, kregen geen gehoor, moesten bellen, moesten boos worden etc. Alles is achter de rug, althans dat dachten wij, want na installatie, storing. Geen warm water in de douche, (de kranen leverancier) kwam en vertelde ons dat het slecht installatie werk was, zouden ze doorgeven aan de keukenzaak. Wij zouden dezelfde dag, uiterlijk de volgende dag gebeld worden. U raad het al….. Niet gebeld, dus zelf maar bellen. Klantenservice begreep ons probleem niet, collega was vrij vandaag. Dus begreep niet waarom ik boos werd en kon niets betekenen. Wat is dit zeg… Los gewoon het probleem op en kom je afsrpaken na en geen “bullshit” verkopen.

      Pat geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    53. Gemma   schrijft over Keuken anoniem:
      Wij hebben een slechte ervaring met het inmeten van onze keuken (al is dat inmiddels weer enkele jaren geleden). De communicatie vooraf was oké, maar bij plaatsing bleek er 10 cm ruimte tussen de muur en het spoelgedeelte te zitten. We wonen in een stadspand waar de muren hier en daar scheef lopen, dat is al zichtbaar bij binnenkomst. Je gaat er van uit dat professionele mensen je keuken komen inmeten, maar in dit geval bleken het amateurs…
      De tegelzetter heeft de ruimte provisorisch moeten opvullen met een spaanplaat en daarop betegelen. Dit werkte uiteindelijk niet, er kwamen scheuren in de tegels. Tot op heden kijk ik hier iedere dag tegen aan.

      Gemma geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    54. Jan W.   schrijft over Keuken anoniem:
      Bij onze keuken is het folie van meerdere deurtjes los gaan zitten; geen gezicht!! Wat nu ? Kan dat geplakt worden, of….
      Slechte reclame voor deze keukenzaak

      Jan W. geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    55. Danielle   schrijft over Keuken anoniem:
      Bij ons zelfde verhaal. Ook een keuken uit 2005
      Folie op de kastjes laat los, je zag het niet. Nu ook scheur in de folie. Vandaar ff Google….Ik zie alleen maar klachten en problemen over folie dat loslaat.

      Vond ook een verhaal over de lijm die rond die tijd gebruikt is de oorzaak van het probleem zou zijn.

      Danielle geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    56. Frank   schrijft over Keuken anoniem:
      Meest asociale, dreigende, en absoluut niet aan de aanspraak houdende keukenzaak. Waardeloze service, en afspraken welke gemaakt worden weet men ineens niks van af. NOOIT DAT IK HIER OOIT EEN VOET BINNEN ZET!

      Frank geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    57. Becky   schrijft over Keuken anoniem:
      Door de informatie juist het idee gekregen om verder te kijken naar de mogelijkheden.

      Becky geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    58. Johan   schrijft over Keuken anoniem:
      Op tijd bezorgd. geen beschadiging
      presentje is er alleen nog niet

      Johan geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    59. N   schrijft over Keuken anoniem:
      Een dergelijke ervaring hebben wij ook. Onze apparaten zijn inmiddels al twee keer stuk geweest en dan weten zij niks beters te doen als de koop te annuleren . Daarna begint de ellende pas. Verkopen daar zijn ze goed in, maar service verlenen komt niet in hun woordenboek voor.

      N geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    60. tennisgek   schrijft over Keuken anoniem:
      jammer dat je nu pas een forum weet te vinden. ik waarschuw iedereen. kijk eerst op verschillende fora. zoveel waarschuwingen. eerst onderzoek doen naar een bedrijf en dan pas beslissen. kijk maar eens op dit forum.

      tennisgek geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    61. __   schrijft over Keuken anoniem:
      Neem dit aan van een “oude” keukenrot uit het vak. Nooit een keuken kopen bij __. Als je denkt een mooi prijs te hebben bedongen vraag dan eens naar de Duitse z.g. prijslijst van hun keukens.
      Weet je meteen waar die z.g. korting vandaan komt. Hun z.g. “eigen keuken” is gewoon van bestaande fabrikanten in Duitsland. Beetje pluiswerk en je komt er achter dat alles nog veel goedkoper kan dan bij __. De service na 2 jaar is meestentijds bedroevend.

      __ geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    62. Rozemarijn   schrijft over Keuken anoniem:
      Bij ons laten de folielagen eveneens los. Zojuist geprobeerd er een te repareren. Echter bij het openhouden om lijm te kunnen aanbrengen brak de folie; met een barst tot over de voorzijde van het deurtje tot gevolg. Wees gewaarschuwd..

      Rozemarijn geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    63. vreemde bedoeling   schrijft over Keuken anoniem:
      Lekker makkelijk om daar achter te verschuilen “valt buiten de garantie”.
      Maar wel vreemd dat bij keukens uit de jaren 2004/2005 een verkeerde lijmsoort was gebruikt…..
      En ik had in het telefonisch contact met de service afdeling al een keuze gemaakt…..maar ook daar laat de service weer afweten, want ik wacht nu 2 weken later nog steeds op informatie.

      vreemde bedoeling geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    64. jansen   schrijft over Keuken anoniem:
      Bij ons klopt er niet veel van en vinden we de firma die de keuken kwam plaatsen eigenlijk slordig te werk gaan. Niets afdekken bv waardoor je blad mogelijk beschadigd kan raken of de deurtjes. Ook was bij ons koker van afzuigkap flink beschadigd doordat ze ruw werken met krassen tot gevolg.

      jansen geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    65. alexander   schrijft over Keuken anoniem:
      het exacte probleem hebben wij ook, de toplaag laat overal los.
      ook komt er vochtblaasjes op!!

      zeer slechte keuken ,nooit weer.

      alexander geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    66. J   schrijft over Keuken anoniem:
      Hallo, ik lees hier een ervaring met losgelaten folie ,bij mij hetzelfde euvel, contact gehad met de keukenzaak maar ze laten je vallen als een baksteen en zelf maar uitzoeken hoe je dit oplost, kan een nieuw deurtje krijgen die ik zelf moet bekostigen terwijl ze toegeven dat het een lijmfout is .

      J geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    67. Marco   schrijft over Keuken anoniem:
      Nou….weet wat je doet. Voor dat je weet laat de folie los en geven ze niet thuis. Als ik jullie was zou ik nog eem langs een andere keukenzaak gaan

      Marco geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    68. Tim   schrijft over Keuken anoniem:
      Betreft keukenzaak. De heer is een oplichter van het ergste soort. Wij hebben een oplossing gekocht met twee magnetrons. De heer heeft alleen de twee apparaten geleverd, wij zitten nu met een niet afgewerkt geheel. Ondanks herhaalde verzoeken de keuken af te werken, wordt er niet gereageerd. We hebben wel betaald maar geen rekeningen ontvangen. Ik raad raad af met keuken, en met name met de heer in zee te gaan.

      Tim geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    69. Kloosterman   schrijft over Keuken anoniem:
      Het valt mij op dat in de meeste keukenshowrooms de indruk gewekt wordt dat elk aangeboden product het beste is. Ik begrijp dit wel uit verkoop strategie. De consument echter moet ook de indruk krijgen (vertrouwen) dat kwaliteit hand in hand gaat met de prijs. Het is de keus van de consument om de afweging te maken. Niet de verkoper.

      Kloosterman geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    70. jolanda   schrijft over Keuken anoniem:
      Hierbij deel ik opnieuw mijn opgedane ervaringen tot op heden:
      Tot op heden niks gehoord van de betreffende verkoper die contact met mij zou opnemen volgens de persoon die deze site beantwoord..Heel vervelend dat dit gebeurt.
      Mijn advies, laat je goed informeren over de werkwijze van de keukenboeren, onderteken niks voor je alles goed op papier hebt staan. Vraag in je directe omgeving of iemand een keuken gekocht heeft, bij wie en wat de ervaringen zijn. En lees de kleine lettertjes. Dat had ons 3000 euro en een illusie gescheeld. Nog een advies: lees de kleine lettertjes en timmer alles maar dan ook echt alles dicht alvorens te kopen.

      jolanda geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    71. rmp jacobs   schrijft over Keuken anoniem:
      je komt daar en dan wordt gevraagd hoeveel je te besteden hebt , dan werken we daar naartoe… zegt de verkoper…..
      Je wilt toch weten wat een keuken en niet anders om? Na 3 keer daar te zijn geweest hebben we bij het laatste gesprek uiteindelijk een prijsopgave gekregen, toen we daar niet mee akkoord gingen kwam er nog een goedkope oplossing met andere apparatuur, die hij van te voren als minder specificeerde.
      We hebben hem vriendelijk bedankt en hebben ergens anders een gekocht

      rmp jacobs geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    72. ...   schrijft over Keuken anoniem:
      Het is beslist niet vervelend als na 18 jaar de combimagnetron stuk gaat. Wat wel vervelend is dat je een belachelijke prijs vraagt voor het vervangen van twee kleine frontjes die 395,00 Euro moeten kosten, terwijl de kleur en model nog verkocht worden. Verschuif het probleem niet naar de magnetron maar naar jullie bedrijf. Komt het soms dat ik de nieuwe magnetron niet bij deze winkel heb gekocht heb dat je daarna getild wordt. Zelfde probleem had ik ook al toen van de carrousel een klein plastic wieltje stuk ging en de deurtjes van de carrousel niet meer goed dicht gingen. Wieltje was niet meer te leveren maar wel een nieuwe carrousel van 500 Euro. Wat ook belachelijk is dat als je een keuken koopt b.v. in een plaats en de handtekening is gezet je niet meer bij de verkopers van Veenendaal terecht kunt maar alles moet regelen met hoofdkantoor.

      ... geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    73. Ampo   schrijft over Keuken anoniem:
      pas op wanneer de verkoper daar zegt; momentje ik pak even iets om het op te schrijven. Jij verwacht een kladblaadje maar ondertussen pakt de verkoper een koopovereenkomst waarvan hij deze titel heel slim bedekt op het papier.
      Laat je een handtekening zetten op een papier waarvan hij jou laat denken dat het om een afspraak gaat.
      Achteraf is dus gebleken dat dit de koopovereenkomst was.
      HEEL SLINKS/SNEAKY DUS!
      Bij het kopen van keukens wordt je vaak genoeg gewaarschuwd voor zulke gladjakkers, pas op ze bestaan nog steeds

      Ampo geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    74. Sl   schrijft over Keuken anoniem:
      Op 7 juni jl. hebben mijn zus en ik x vestiging y bezocht. Verkoper vertelde ons dat het de laatste dag was van een actie. Omdat wij nog moeste oriënteren en niet dezelfde dag een keuken wilden kopen, stelde de verkoper overeenkomsten voor waarmee wij na 7 juni voor een periode gebruik konden maken van de actie. Verkoper heeft twee identieke overeenkomsten opgesteld met totaalbedragen van €10000 en enkele keukenartikelen. Volgens hem waren de bedragen en artikelen fictief en een standaardprocedure. We moesten €250 per overeenkomst aanbetalen.

      Na twee vervolgbezoeken en gesprekken met andere verkopers bleek dat de eerste verkoper ons foutief heeft geïnformeerd over de actie en de overeenkomsten. Daarom zijn wij onder oneerlijke en misleidende omstandigheden overeenkomsten aangegaan. Wij zijn op het verkeerde spoor gezet en daardoor onder dwaling overeenkomsten aangegaan. Verkoper heeft afspraken met ons gemaakt en toezeggingen gedaan die de keukenzaak niet kan waarmaken.

      Door deze misleidende en oneerlijke praktijken hebben wij de overeenkomsten vernietigd. Wij kregen te maken met een juridische afdeling die beweert dat wij koopovereenkomsten zijn aangegaan en dat wij annuleringskosten van 30% per overeenkomst (2x€3000) verschuldigd zijn terwijl wij nooit iets hebben besteld.

      Met ondersteuning van een advocaat hebben wij de situatie in alle details aan de keukenzaak toegelicht. De juridische afdeling gaat niet in op onze argumenten, houdt vol dat we koopovereenkomsten zijn aangegaan en beweert dat we annuleringskosten verschuldigd zijn. Op ons laatste bericht hebben we geen reactie ontvangen. Betalingsherinneringen blijven we echter wel ontvangen.

      Deze situatie lijkt de normale gang van zaken voor de keukenzaak. Wij zijn verbijsterd en diep teleurgesteld dat de keukenzaak dergelijke signalen oppikt maar niets verbeterd. Ons vertrouwen in de keukenzaak is volledig verdwenen. Wij raden iedereen af om bij de keukenzaak een keuken te kopen.

      Voor de vierde maal vragen wij de keukenzaak de overeenkomsten te vernietigen en onze aanbetalingen terug te geven.

      Sl geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    75. Anoniem   schrijft over Keuken anoniem:
      Het is beslist niet vervelend als na 18 jaar de combimagnetron stuk gaat. Wat wel vervelend is dat de winkel een belachelijke prijs vraagt voor het vervangen van twee kleine frontjes die 395,00 Euro moeten kosten, terwijl de kleur en model nog verkocht worden. Verschuif het probleem niet naar de magnetron maar naar jullie bedrijf. Komt het soms dat ik de nieuwe magnetron niet bij de winkel gekocht heb dat je daarna getild wordt. Zelfde probleem had ik ook al toen van de carrousel een klein plastic wieltje stuk ging en de deurtjes van de carrousel niet meer goed dicht gingen. Wieltje was niet meer te leveren maar wel een nieuwe carrousel van 500 Euro. Mensen u bent gewaarschuwd voor aankopen. Wat ook belachelijk is dat als je een keuken koopt b.v. in de ene stad en de handtekening is gezet je niet meer bij de verkopers van die vestiging terecht kunt maar alles moet regelen met het hoofdkantoor.

      Anoniem geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    76. jeffrey   schrijft over Keuken anoniem:
      Dit verhaal komt mij heel erg bekend voor.
      Mij ook overkomen.
      Beloofd van alles maar het filiaal waar je uiteindelijk mee werkt weet van niets.
      Wil niet zeggen dat de telefoniste slecht is maar aan het bedrog van hun praatjes wil ik wel wat woorden aan vies maken!

      jeffrey geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    77. marianne   schrijft over Keuken anoniem:
      Ondanks de toezegging die wij hebben ontvangen van de winkel nog steeds geen enkele reactie ontvangen van de zaak. Geen reacties op e-mails, geen reacties op telefoontjes, helemaal niets. Het wordt nu dus tijd denk ik om andere stappen te gaan ondernemen en ook de aanbetaling terug te gaan vorderen desnoods dan maar via de rechter. Het is wel heel makkelijk geld verdienen om iedereen een aanbetaling te laten doen en als er daarna problemen ontstaan geef je gewoon niet thuis.

      marianne geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    78. m   schrijft over Keuken anoniem:
      Het is nu 28-07-2015 en zoals u ziet ik zit hier nog steeds mee, en ik heb nog steeds geld niet terug.
      Koop hier a.u.b. geen keuken

      Wij hebben onze keuken in mei 2011 gekocht.

      Voor dat de keuken zou worden gemonteerd zou er iemand langskomen om in te meten. De afspraak was dat dit in mei 2011 zou gebeuren tussen 10:00 en 12:00
      Wij zouden van te voren een telefoontje krijgen dat hij op weg was naar ons huis met een reactietijd van 30 min.
      Rond 11:45 heb ik gebeld om te vragen waar de inmeter bleef.

      Ik kreeg als antwoord om nog even een half uur te wachten. Rond 12:30 heb ik weer opgebeld om te vragen als hij al iets meer wist. Hij had inmiddels achterhaald wie de inmeter was en vertelde mij dat de inmeter al was geweest.

      Waar ik op antwoordde dat dat niet kon want hij zou ons bellen en dan hadden wij een half uur de tijd om bij onze nieuwbouwwoning te zijn en dan de uitvoerder aan te spreken dat er iemand onze keuken moest inmeten want we hadden immers de sleutel nog niet gekregen.

      De man van de keukenconcurrent zei;”De inmeter kende de uitvoerder van het nieuwbouwproject” De inmeter is dus zonder ons in ons huis geweest en wij waren dus niet bij de inmeting. Wij hadden hier speciaal voor vrij genomen om hier bij te kunnen zijn.

      Op het leidingsschema stond dan ook doodleuk “klant niet aanwezig” Hier zijn wij dus totaal niet van gecharmeerd.

      Wij hebben toen verder in het filiaal het leidingsschema doorgenomen en n gevraagd als alles op de juiste plek zou komen zo ook de motorloze afzuigkap.
      Wij dachten, alsnog prima geregeld. Maar niets was minder waar.
      Augustus 2011 is onze keuken afgeleverd met een deuk in het blad naast de spoelbak.

      Dat kan gebeuren en zouden we een nieuwe voor krijgen.
      Augustus 2011 is de keuken geplaatst Hier was ik zelf helaas niet bij aanwezig.
      Tot mijn grote verbazing toen ik de keuken kwam bewonderen, was de slang van de afzuigkap helemaal in het zicht, niet mooi weggewerkt zoals het hoort.

      Ook was er wat kleurverschil van het afwerkmateriaal.
      Hier heb ik gelijk over gebeld, omdat er toch een nieuw werkblad zou komen zeiden ze voor de telefoon zouden ze gelijk even kijken hoe het kon dat de slang van de afzuigkap in het zicht was. En het kleurverschil.

      Na een paar weken zijn er 3 mannen langsgekomen om te kijken wat de situatie was. Ze zeiden als de keuken 10 cm langer zou worden.(nieuw werkblad, wijnkastje in de hoek) dan is het probleem opgelost. Wij dachten dat klinkt goed een goede oplossing.
      Maar jullie moeten wel even 500 euro betalen. Wij waren echt met stomheid geslagen. Wij zeiden dat het een fout van de inmeter wij waren hier niet eens bij aanwezig. Toen we bij het filiaal waren hebben we dit zelfs nog gevraagd als alles goed was en de verkoper heeft dit mondeling bevestigd. Hoezo moeten wij betalen voor jullie fout?

      (immers 1 van jullie voorwaarden zijn: “inmeten bij u thuis” Onze inmeter meet de ruimte in waar de keuken moet komen, zodat u zeker weet dat uw keuken past)

      Het werd een welles nietes verhaal en wij trokken aan het kortste eind.
      Als wij een goede keuken wilden moesten we 500 euro betalen.
      Na lang te hebben gediscussieerd hebben we besloten om het toch maar te doen. Uiteraard waren we het er nog steeds niet mee eens.

      Hieronder de argumenten om voor deze keukenzaak te kiezen. Klopt geen ene moer van!!!

      m geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    79. sandra   schrijft over Keuken anoniem:
      alle keukenzaken zijn oplichters lijkt het wel, ik krijg nergens een goed gevoel qua eerlijke prijs

      sandra geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    80. W.   schrijft over Keuken anoniem:
      Beste ,

      Op internet staat nu een reactie dat we netjes een bloemetje hebben ontvangen en een compensatie etc van de kosten die we hebben gemaakt en wij zelf nog meer aan annulering van een elektromonteur, uitstellen leggen vloer etc….
      Mijn man is verleden week zaterdag de keuken op gaan halen. Wederom ontbreekt er een 40 cm kastje. De monteurs waren al besteld. Dus de installatie moest door gaan. Nu zitten we met een keuken met twee houten spalken van 40 cm in de hoop dat hier dit kastje aansluitend in past. Daarna zou dit kastje geleverd worden. Eerst een verkeerd afleveradres. Toen het juiste. Een hele dag zitten wachten en geen kastje. Die ochtend voor de zekerheid gebeld want tijdens een verbouwing/verhuizing heb je wel meer te doen. Bij contact met het hoofdkantoor kregen we de bewering dat er netjes is geannuleerd en dit ook is doorgegeven aan mijn man. Kortom ineens is mijn man een leugenaar. Het moet niet gekker worden. Het mailbericht over een verzending had niet verstuurd mogen worden?..Daarna zouden ze er alles aan doen het kastje bij ons te krijgen en we hebben nu niets meer vernomen…en zitten met een keuken met een gat die hopelijk straks nauwsluitend opgevuld wordt..
      We vragen ons dan ook sterk af of uw organisatie niet op een cursus moet m.b.t. klantentevredenheid / communicatie.

      Mvg
      Nog steeds ontevreden klanten…

      W. geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    81. Xander   schrijft over Keuken anoniem:
      Is alles nu in orde gemaakt door de keukenzaak? Wij hebben er naar een keuken gekeken en willen wellicht zaterdag een en ander afkaarten met hun. Echter houden wij absoluut niet van slechte aftersales. In mijn geval zou ik die keuken op hun stoep, voor de ingang, neerzetten en in de fik steken. Daarom vraag ik je of nu alles wel goed gemaakt is door hun met jullie?

      Xander geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    82. P   schrijft over Keuken anoniem:
      Samen met mijn gezin zijn wij naar een keukenzaak geweest.
      Het begon allemaal erg leuk, gezellig even rondkijken in de keuken zaak, maar eenmaal in het oog gesprongen door de verkoper. Die pas vanaf maart 2015 in dienst is.

      Alles wordt zo mooi en zo snel mogelijk voorgehouden en de prijs ligt er wel heel snel en ondoorzichtig!…..En dan gaan we de mist in…Als eerst het uitzoeken van de keuken… Dit ging allemaal prima en we werden zeer vriendelijk geholpen. Tot het moment dat mijn vrouw zei laten we ander keertje terug komen omdat mijn zoontje van 1 jaar veelste ongeduldig werd in de winkel. We hadden besloten om ander dag terug te komen zonder kinderen. Dat was geen optie want alle kortingen zouden dan komen te vervallen. Ik was die dag met mijn gezin. Mijn jongste zoontje van 1 jaar moest echt zijn middag dutje doen wij wilden naar huis gaan… toen kwam er de vraag van mevrouw ik kan ook naar uw komen…. Thuis alles doorgenomen met een onderbuik gevoel. We voelden ons onderdruk gezet om toch te tekenen.

      Je denkt een offerte te hebben getekend dat dachten wij! Maar neer hoor blijkt het de koopovereenkomst te zijn, en dan voel je je ontzettend klein, dom en belazerd.

      Elders anders geweest voor een keuken dit omdat deze keukenzaak het eerste winkel was waar ik geweest was. Ik had geen goed gevoel. Het was niet mijn droom keuken waar ik ruim 15 jaar mee zou doen. Volgens de verkoper van de keukenzaak stelde het offerte ( koopovereenkomst niets voor) dit was om meer gebruik te maken van de actie die ze namelijk hebben 40% korting. Met een bedenk tijd van twee jaar!!! Dit werd ons verteld. Zelfs nog aan de verkoper aangeven van wat als ik elders anders een keuken zie… want ik ga wel verder kijken. Met diep in mijn ogen te kijken vertelde hij MEVOUW EN MENNEER BUITEN IKEA KAN JE NAAR ALLE KEUKENS KIJKEN!

      En wij zullen deze keuken dan vergelijken en laatste prijs garantie zouden komen!!! Duidelijk hiervan hadden wij een goed gevoel erbij. Wij zijn op 27 juni 2015 nu bij een ander concurrent geweest om te vergelijken en te oriënteren.

      Bij deze concurrent hebben we onze droom keuken gevonden en echter veel goedkoper en mooier. Zelfs uitgekozen zelfs al gekocht die op 28 augustus 2015 wordt geplaatst.

      Gelijk de volgende dag naar het filiaal gebeld ……. Op zondag 28 juni waren ze telefonisch niet bereikbaar terwijl je op internet kan zien dat ze geopend zijn… niet dus! Maandag 29 juni gebeld en afspraak gemaakt om onze annulering of een oplossing te vinden.We konden terecht op donderdag 2 juli 2015 om 15:00 bij het filiaal.

      Echter toen wij al binnen kwamen zijn wij slecht ontvangen door vestigingsmanagers van het filiaal. Je zal denken klant is toch de koning maar nee hoor. Absoluut niet!!! Met moeite aan tafel gezeten dit op mijn verzoek want ik wilde geholpen worden en was echter ook op zoek naar een oplossing. Ik had alles bij me Factuuur 3 d tekening heb ik ze laten zien dat ik graag zo een keuken wil hebben. En dhr. vertelde gauw al dat hij niks zal annuleren. Voor dat bedrag had de keukenzaak geen vergelijkbare keukens!. Prima. Er is nog niks gemeten en niks besteld. Je vraagt je toch af waarom het zo moeilijk is… Wij voelen ons nu echt in de maling genomen. Zowel keukenzaak zelf ook zegt…. je moet er een goed gevoel bij hebben. En dit heb ik jammer genoeg niet!

      Dhr. vertelde dat ik schriftelijk een brief moest schrijven. Bij deze doe ik dit dan maar…. Wat doe ik verder??? Wat moet ik met twee keukens …. Waarom moet ik 30 procent betalen voor een keuken die ik niet wil. Nogmaals Zowel keukenzaak zelf ook zegt…. je moet er een goed gevoel bij hebben. En dit heb ik jammer genoeg niet!

      Ik hoop dat jullie deze koop overeenkomst willen annuleren.

      P geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    83. J.   schrijft over Keuken anoniem:
      Beste, bezint eer ge begint. Lees eerst wat recensies. Ze beloven veel maar als je je handtekening hebt gezet is het uit met de service. Ze laten je tekenen zodat je ongemerkt afziet van de aanbieding. Ook maken ze veel fouten en uiteindelijk heb je kans dat je droomkeuken toch je droomkeuken niet wordt. Al met al kost het een hoop geld voor een desillusie en een hoop ergernissen.

      J. geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    84. Dijk   schrijft over Keuken anoniem:
      wij kwamen met een klacht naar jullie, dar er na 5 jaar onze top fineer laag al loslaat,
      telefonish hebben jullie gezegd dat onze gerantie voor bij was en ik zei dat ik toch niet blij mee was, en vond het wel erg snel na 5jaar’waar we een hoop geld aan hebben betaald,onze vorige keuken van een ander merk hangt 18 jaar in onze schuur daar zit de laag er nog super strak op, maar goed, toen bij jullie een complete keuken gekocht, en zitten na 5jaar al tegen een lelijke keuken aan te kijken,
      de dame die ik via de telefoon had gesproken zei dat ze een nieuwe offerte zou willen maken maar er zou toch ( wat) kosten aan verbonden zijn, ivm onze klacht zouden ze er rekening mee houden, en niet al te duur maken, hebben de offerte ontvangen met de kosten van 2.172,00, dit zijn toch geen bedragen voor een klacht om een klant tevreden te houden, wij zijn zeer boos en heel erg teleurgesteld , als jullie met geen betere offerte komen, dan kopen wij niks meer bij jullie ook geen inbouw apparatuur die we eerdes wel weer nodig zullen hebben, dan gaan we toch maar weer naar bruynzeel !
      Nu hopen we ivm onze 2e klacht dat jullie met een betere optie komen?

      Dijk geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    85. Rianne   schrijft over Keuken anoniem:
      Op 13/05 jl. een klacht ingediend over de slechte gang van zaken bij aankoop van een keuken. Binnen 3 werkdagen zou een reactie volgen. Het is nu 29/05, tot op heden heeft de winkel nog niets van zich laten horen. Het is een schande! Onze klacht: Na jarenlang keihard gestudeerd en gewerkt te hebben, eindelijk een vaste aanstelling gekregen te hebben, kunnen wij werken aan onze toekomst en hebben wij de kans om een echte woning te kopen en voor het eerst in onze leven een nieuwe keuken. Vol goede moed brachten wij een bezoek aan de woonboulevard ter orientatie op de aankoop van een keuken. N.a.v. onze wensen (L-keuken incl. vaatwasser, koel-diepvries, oven, magnetron, montage en aansluiting) hadden we onderzocht dat een keuken met een budget van 6000 euro haalbaar en realistisch was. Dit hebben we gespaard voor de keuken. Deze middag hebben we verschillende offertes aangevraagd bij verschillende keukenbedrijven. Hier werd ook meermaals bevestigd dat dit zeker haalbaar was. Uiteindelijk naar de winkel.. Daar kwamen we al bedrogen uit, de korting was reeds in de keukenprijzen verwerkt was het antwoord. Echter waren wij al meermaals in de winkel geweest toen deze actie niet gold, de prijzen zijn nog altijd hetzelfde. Leuk lokkertje voor klanten. Ok, goed, dachten wij, laten we dan gaan kijken wat voor keuken we kunnen krijgen voor 6000 euro maximaal. Meneer ging ons helpen. Na het aangeven van onze wensen gaf hij aan dat het haalbaar moest zijn en begon hij te tekenen n.a.v. de plattegrond/maten die we bij ons hadden. Uiteindelijk bleek de totale prijs op 7600 euro uit te komen. Ik heb aangegeven dat dit wel een heel groot verschil met 6000 euro was. Ik kon en wou er nu niet over beslissen, het was immers puur ter orientatie. Ons budget was immers max 6000 euro. Meermaals ging de verkoper overleggen met zijn baas wat hij kon betekenen voor ons om ons toch die keuken aan te smeren. Een 3d-tekening was niet mogelijk, ik moest me er maar een voorstelling van maken. Uiteindelijk werd de totaalprijs van ongeveer 5800 euro geboden. Er werden goede zaken gedaan met de leverancier en er was een potje om korting te geven was het antwoord. Ik moest snel beslissen, aangezien de actie met gratis montage alleen die dag geldig was etc. Ik heb aangegeven dat ik niet wil beslissen, dat ik er een nachtje over wil slapen, dat als ik op een ander moment terug kom er weer andere acties zijn etc. (zoals bijvoorbeeld met Hemelvaart) De verkoper bleef maar doorzetten om toch die keuken aan ons te verkopen. Echter zijn wij afhankelijk van de levertijd. De keuken moest en zou in week 26 geleverd worden, omdat dan ons nieuwe huis nog in verbouw is. Uiteindelijk was de vraag: ga je met de keuken akkoord als deze in week 26 geleverd kan worden. Na enige bedenktijd zijn wij akkoord gegaan. De keuken incl. alle wensen viel binnen het budget en kon op het gewenste moment geleverd worden. Voorwaarde was wel dat de keuken z.s.m. ingemeten moest worden. Dit hebben we toen direct z.s.m. de week erna met de huidige bewoners geregeld. Bij het opstellen van de opdracht zijn alle gewenste apparaten en materialen vermeld en werd aangegeven dat alleen de nameetkosten van 95 euro en de bezorgkosten van 165 euro nog niet inbegrepen waren. Voor de rest voldeed de keuken gegarandeerd aan onze wensen volgens de verkoper. Hier konden we mee leven, het totaal was 6160 euro. Mocht er nog iets gewijzigd moeten worden, dan was dat geen probleem, dat was de offerte en de prijs. Er kon probleemloos een extra lade o.i.d. geplaatst worden. Ik heb aangegeven hier op terug te komen. Na het ondertekenen en kopieren van alle papieren kwam ten tafel over de mogelijkheden voor het tussenstuk tussen de kastjes en het aanrechtblad. Dit bleek niet inbegrepen te zijn. Hier kon meneer mij ook weinig tot geen informatie over geven. Het enige wat de verkoper kon vertellen dat ik het aanrechtblad door kon trekken, maar daar waren weer extra kosten aan verbonden. Dat was geen onderdeel van een keuken. Vervolgens kwam ten tafel dat ik zelf moest zorgen dat de apparaten gingen werken. Deze worden alleen geplaatst en niet aangesloten. Ik was vol verbazing. Dit had ik direct aan het begin aangegeven, echter was geen gehoor aangegeven, terwijl ik het nog wel gezegd en gevraagd had en toegezegd was. Dit bleek voor 375 euro extra te kunnen. Waar komen opeens deze extra kosten vandaan? Deze informatie werd pas naderhand verteld, doordat ik er zelf naar ging vragen. Daar ging ik op dat moment niet mee akkoord, ik had aangegeven dat het binnen het budget moest passen, ik had getekend voor incl. aansluiting. Ondertussen was 17 uur gepasseerd en ik heb 3 uur binnen gezeten, ben ik eerst naar huis gegaan. Vervolgens is het inmeten probleemloos verlopen. Op maandag 10 mei zijn wij terug gegaan om de kleur aanrecht en de handgrepen etc. te kiezen en de keuken door te spreken. Ondertussen hadden wij alle offertes van verschillende keukenbedrijven verzameld, met daarin vermeld dat de keuken die exact aan onze wensen voldeed uitkwam op ongeveer 5800 euro, inclusief transport, aansluiting, montage en zelfs nog extra een nieuwe afzuigkap (!). Dit hebben wij kenbaar gemaakt aan de verkoper na het kiezen van het blad en de handgrepen. Tevens wensten wij 1 kastje te wijzigen in 3 lades. Hier bleken extra kosten verbonden aan te zijn, terwijl de vorige keer was aangegeven dat wijzigingen mogelijk waren, de offerte en de prijs waren immers al vastgesteld. De handgrepen bleken duurder, het ladesysteem bleek duurder etc. Wij waren flauw en teleurgesteld. We hebben de verkoper hiermee geconfronteerd. M.b.t het niet eerlijk zijn van de actie, het verborgen houden van het aansluiten, de offertes van concurrerende bedrijven etc. Met geen enkel beding viel hier over te onderhandelen. Ik heb meermaals aangegeven of de verkoper kon overleggen met zijn baas, want dat kon hij de vorige keer ook zo goed om tot een prijs te komen. Meermaals is hij weggelopen om met zijn baas te overleggen over de prijs om ons als klant binnen te halen tijdens het eerste gesprek. Verschil was alleen dat ik nu al getekend heb voor een keuken. Er werd in ieder geval niet meer meegedacht met de klant, er kon niets in betekend worden. Wij hebben de verkoper hiermee geconfronteerd, dat wij ons in belazerd voelen over de gang van zaken en dat we het allemaal zeer betreurenswaardig vinden. Het wordt allemaal maar van tafel geveegd en niet serieus op ingegaan en meegedacht. Er zijn beloftes gedaan, die vervolgens niet waargemaakt zijn/worden. De verkoper weet zogenaamd van niets. Weer was een 3d-voorstelling van de keuken niet mogelijk. We hebben gevraagd naar afneembare verf i.p.v. tegels, hier had de verkoper ook geen verstand van. Wij hebben nog wel getekend, want zagen de keuken niet in week 26 geleverd worden, maar zijn boos de winkel uitgelopen. Het is belachelijk hoe de gang van zaken verloopt. Wat een slechte service en voorlichting. Wij voelen ons zwaar belazerd . Vervolgens kwam er nog een natrap. Bij thuiskomst ontvangen wij een mail met daarin een zogeheten leidingschema. Met het verzoek om aansluitpunten aan te brengen voor elektra. Ook hier weer: waarom wordt dit ons niet verteld? Hierover zijn wij ook niet geinformeerd en is niet uitgelegd. Dit is compleet nieuw voor ons. We weten niet wat we er mee moeten, daarnaast snappen we helemaal niks van de tekeningen en de aansluitpunten. Wij hebben nog nooit een keuken gekocht. In een tweede mail ontvingen wij een 3d-print van de keuken. Staan ons nog meer verrassingen te wachten? Wij zijn helemaal klaar met de keuken. Wij hebben groot verdriet en zijn diep teleurgesteld. In de winkel draait het alleen maar om verkoop, verkoop en verkoop en wordt er totaal niet meegedacht met de klant en naar de klant geluisterd. Op dit moment kan ik alleen maar zeer slechte reclame voor jullie maken en is het zeer betreurenswaardig hoe het is verlopen. Daarnaast is de verkoper niet empathisch ingesteld, alleen maar commercieel ingesteld. Wij zitten nu met een heel rot gevoel over onze keuken en hebben zeer veel spijt. U zult begrijpen dat deze gang van zaken totaal niet gewenst is. Wij voelen ons als klant niet gehoord en niet goed geinformeerd. Totaal niet. Wij begrijpen dat wij nu niet meer van de keuken afkunnen. Echter is excuses en coulance wel zeker op zijn plaats. Service en klanttevredenheid zou toch hoog in het vaandel moeten staan. Er is niet correct gehandeld. Wij vragen dan ook tegemoet te komen door voor het totaalbedrag van 6160 euro waar we tijdens het eerste gesprek voor getekend hebben, de keuken incl. wijzigingen te monteren en aan te sluiten. Pas dan zijn wij nog enigszins een tevreden klant. Dan zullen wij zorgen op een of andere manier dat de elektrapunten op orde zijn en hopen dat jullie hier wel alert op zijn bij een volgende koper. Wij hopen spoedig een reactie per mail te ontvangen.

      Rianne geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    86. Yvonne   schrijft over Keuken anoniem:
      Nada de keuken werd geleverd zat de vensterbank en de magnetroner niet bij.
      Deze zouden worden nageleverd.
      Verkeerde plank bezorgd.
      Na telefoontje van ons zoude we terug worden gebeld.
      De verkoper heeft tegenwoordig wel heel ver vrije dagen.
      Keuken geplaatst op 21 februari… Nog steeds geen vensterbank of magnetron

      Yvonne geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    87. Jacqueline   schrijft over Keuken anoniem:
      3 weken geleden contract getekend voor een nieuwe keuken. Na inmeten volgde een tweede gesprek. Kan de opstelling die we gekozen hebben ineens niet meer. Ja, wel als we 3600 euro bijbetalen. Dat ga ik dus mooi niet doen. De regio manager zou ons terug bellen, want men mocht in de winkel geen beslissing nemen. Nu 5 dagen later nog niets gehoord, ga maar een advocaat en cbr inschakelen. Als ik nu de koop ontbind moet ik 30% van het aankoopbedrag betalen.

      Jacqueline geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    88. Mike   schrijft over Keuken anoniem:
      buurvrouw heeft keuken gekocht bij winkel moet nu 3 weken zonder keuken zitten omdat loodgieter van de winkel niet later de leidingen kan verleggen.
      3 weken zonder keuken ze word aan haar contract gehouden anders volgt een boete.
      Staat in het contract ook nog.
      Dus denk goed na voordat je daar ooit een een keuken koopt Diegene die de boel kwam bekijken was zwaar beledigd dat hij het stuc werk niet mocht doen,

      Mike geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    89. Van Driel   schrijft over Keuken anoniem:
      Fijn en goed geholpen door de verkoper. Tot en met de levering ging het goed. Afspraken waren goed en de levering keurig door de mannen van
      Maar dan ,er is een stip fout,tussen twee kasten.
      Gemeld op 2 februari .
      Nu is het 24 maart en twee verkeerde strippen verder is de keuken nog niet af,staat de koelkast nog in de garage.
      Dus de service is niet goed,nee eigenlijk slecht.

      Van Driel geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    90. Schipper   schrijft over Keuken anoniem:
      Vanmorgen is onze keuken geleverd en helaas ontbraken een aantal Siemens apparaten die door de fabrikant niet zijn geleverd. Onbegrijpelijk dat ze een nieuwe lijn introduceren en vervolgens niet kunnen leveren. Top dat wij van jullie showroomapparatuur gebruik mogen maken.

      Schipper geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    91. Ter Welle   schrijft over Keuken anoniem:
      Een keuken kopen in project en je bent aan de goden overgeleverd! Niets kan en wat wel kan kost bergen geld. Dankzij een collega zijn wij bij jullie terecht gekomen. Een mooie keuken een goed advies en ondanks alle projectkortingen en keukencheque hebben wij een lagere prijs. Chapeau maar hoe kan dit????

      Ter Welle geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    92. Joost   schrijft over Keuken anoniem:
      Mijn rating is een 0 simpel weg omdat we zojuist een keuken hebben gekocht. Stom dat we waren accepteerden we een prijsdaling van 18,500 naar 10000 euro. Maar let wel dit prachtige aanbod vervalt bij de deur. Handtekening gezet met enig schuldgevoel gezien de moeite die ze hebben gedaan. maar nu komt het….. Binnenkort een aktie krijg je veel meer korting op de gehele keuken. Wat dus lager uitvalt dan die 10,000 dit terwijl ze even speciaal voor ons hadden gekeken in de computer of er niet toch nog een actie zou komen.

      Laagste prijs en beloofde 1000 euro valt niet te claimen omdat ze blijkbaar in een ander bvtje een merknaam heeft gekocht dat zogenaamd niemand anders kan leveren. Ik voel me belazerd en uitgelachen. ….

      Joost geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    93. De regt   schrijft over Keuken anoniem:
      Het is erg jammer en frustrerend in keukenland dat een probleem pas wordt opgelost nadat we 10 mailtjes hebben moeten sturen waarop niet wordt gereageerd. Uiteindelijk na veel telefoontjes eindelijk actie. monteurs lossen het probleem op en maken uiteindelijk een hoop goed. Dit inmiddels 2 keer meegemaakt.

      De regt geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    94. De Heij   schrijft over Keuken anoniem:
      Ten eerste zijn de prijzen veel te hoog. De kwaliteit is beneden de maat. De verkoop methoden zijn dwingend en als je b.v. een verandering wil aanbrengen in de aankoop, dan beginnen de problemen pas echt. Het heeft mij 2 jaar slapeloze nachten bezorgt en uiteindelijk geen keuken, maar wel Advocaat kosten en 15% te betalen aan annuleringskosten. Ik zou er een boek over kunnen schrijven. Uiteindelijk heeft een plaatselijke timmerman het ontwerp van eigen hand gemaakt voor nog geen € 3.500.

      De Heij geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    95. Van Laar   schrijft over Keuken anoniem:
      Onze ervaring: Nadat er een handtekening is gezet, ben je geen klant meer ,maar een melkkoe.
      Er wordt geen gedetailleerde tekening van je keuken verstrekt, als je niet het gehele bedrag vooraf betaalt komen ze niet, opgenomen maten verkeerd naar het ontwerp van de keuken overgenomen waardoor je niet krijgt wat je wilt. Afspraken service en installatie niet op tijd en als je er wat van zegt wordt men boos.
      Al met al heeft het ons enorm veel ergernis en geld gekost om het toch enigszins naar wens te krijgen.

      Van Laar geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    96. Marco   schrijft over Keuken anoniem:
      Verkoper springt in lade om aan te tonen hoe goed de keuken is.. Volgens mij hoeven er geen 80 kg aan spullen in..

      Marco geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    97. Jantien   schrijft over Keuken anoniem:
      Dit wordt onze 3e keuken.

      Het grootste probleem bij de keukenaanschaf is de garantie en vooral de service, die stelt eigenlijk niet zoveel meer voor als de keuken ouder is dan 2 jaar.
      Je wilt een keuken zonder problemen en niet zoals bij onze laatste keuken geleverd en geplaatste door hun onderaannemer.
      Het heeft ons ca. 1,5 jaar gekost om alle tijdens de montage ontstane schades hersteld te krijgen.
      Een lijst met 39 klachten variërend van ingedeukte spoelbak t/m een stuk uit de lade gezaagd, storingen aan het kooktoestel en beschadigingen aan diverse onderdelen.

      Het moeilijkste is te achterhalen welk bedrijf voor een redelijke prijs een goed product levert en aanbrengt met de nodige nazorg.
      De meeste recensies zijn van vlak na de levering van de keuken, terwijl veel problemen pas na enige tijd ontstaan.
      Bij de hiervoor genoemde keuken geplaatst in 2004, in 2010 krult het laminaat van de deurtje van de bovenkasten en nu in 2015 hetzelfde probleem bij de onderkastdeuren.
      In december 2014 (dag voor Kerst) eindelijk door een monteur achterhaalt wat het probleem met het kooktoestel was, n.l. de klokschakelaar van de oven veroorzaakte om niet nader bekende reden kortsluiting bij het inschakelen.
      Het probleem dat het kooktoestel op gezette tijden kortsluiting veroorzaakte speelde al vanaf het plaatsen in 2004 en is nooit opgelost. (Er komt een monteur die rommelt wat aan de oven en hoera het werkt weer, totdat je hem echt nodig hebt dan valt hij weer uit.)

      Dat soort problemen proberen we nu te voorkomen en zoveel mogelijk af te dekken.
      Prijs is belangrijk, maar de service die verleent wordt is veel belangrijker.
      Uw tips zullen ons daarbij zeker helpen.

      Jantien geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
    Spring naar toolbar