Weeteling keukens Grootebroek ervaringen
Weeteling keukens Grootebroek ervaringen? Hier vind u alle Weeteling keukens reviews. Bent u van plan bij deze keukenwinkel in Grootebroek langs te gaan? Lees dan deze reviews en recensies.
Keukenboeken thuis?
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Doe genoeg inspiratie op met deze keukenbrochures.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top vier goedkoopste keukenzaken van dit moment.
Weeteling keukens Grootebroek ervaringen
Deze keukenwinkel heeft één vestiging gevestigd in Grootebroek, in Nederland. Bij dit bedrijf heeft u de keuze uit vele een keukenstijlen, oa: Modern, Stoer, Spirit betaalbare design keukens, Nostalgisch of Romantisch.
De toonzaal is leverancier van de bekende kwaliteitsmerken: Bora, Pitt Cooking, Kitchenaid, Siemens, Neff en Falcon. Weeteling keukens adviseert en begeleidt u in aansluiting op uw kookgedrag, lifestyle en wensen. Ook is er een optie om uw keuken te laten renoveren. Maak een afspraak en bespreek de mogelijkheden.
Bent u benieuwd naar meer informatie, tips en de openingstijden?
Bezoek dan de website Weeteling keukens >>>
Mooie verlichting, dimbaar. Kortom…we zijn heel blij met onze nieuwe keuken en de goede samenwerking met Weeteling!
José Lakeman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Nadat we als een koning waren binnengehaald door de dochter van Weeteling tekenden we een koopovereenkomst zonder deze nog eens goed door te lezen. Daarvoor werd de door ons uitgezochte apparatuur nog eens aangewezen en voorgelezen, maar er werd iets heel anders uitgeprint.
–
De keuken werd eruit gesloopt en een muur werd uitgebroken. Een steunbalk werd geplaatst, gestuukt en verder klaargemaakt om de keuken te kunnen plaatsen.
Hierna werd aangedrongen om vooruit te betalen, hetgeen nooit was afgesproken – niet schriftelijk en niet mondeling. Nachtmerrie KeukenWe wilden pas betalen als de keuken af was.
Vervolgens weigerde hij verder te gaan en zaten we vervolgens 7 weken met een lege ruimte.
Toen deze chantage niet werkte, is hij toch maar begonnen de keuken te plaatsen, waarbij het net leek of zijn personeel uitdrukkelijk opdracht had er een prutswerk van te maken.
PAS TOEN ontdekten we, dat we waren bedonderd. Andere dan bestelde apparatuur en zelf een wel degelijk bestelde koelkast was niet opgevoerd in de koopovereenkomst.
Er mankeerde van alles: verkeerd gezaagd aanrechtblad, prutswerk en vooral het gebruik van niet originele Nolte-onderdelen. Gewoon zelf (slecht) gefabriceerde namaak.
Opnieuw werd halverwege de montage gedwongen om te betalen, hetgeen we opnieuw weigerden.
De monteur werd toen weggestuurd.
Vervolgens werd e.e.a. een keer aangepast, maar zo, dat de keuken niet te gebruiken was.
Tot overmaat van ramp bleek ook nog eens de buitenmuur te zijn gescheurd boven een veel te lichte of fout geplaatste steunbalk.
–
We gaven het niet op. Alles bij elkaar heeft het 1,5 jaar, geduurd en moesten we kamperen in ons huis of moesten we elders onze heil zoeken.
We hebben in deze periode diverse zeer kwalijke zaken meegemaakt met deze lieden.
Uiteindelijk hebben we een technisch bureau ingeschakeld en een advocaat om een einde te maken aan deze nachtmerrie, hetgeen resulteerde in een schikking. Eindelijk waren we van ze af, maar het heeft veel energie en stress opgeleverd en uiteraard geleid tot veel onkosten.
Een ander bedrijf gaat de klus opnieuw doen, danwel afmaken
Opvallend is dat ervaringen alleen maar slecht of ‘zeer goed” zijn, waarbij de laatste categorie bedenkelijk tot stand is gekomen. De tekst erin en woordkeuze spreekt boekdelen!!
KRIJNZEN P.M. geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bedankt voor de samenwerking en tot snel.
Binnenhuisarchitectuur de Appel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Harry Nijkamp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Marc geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Communicatie met het bedrijf verloopt erg lastig en door de vele wisselingen van personeel worden afspraken niet nagekomen of vergeten.
De keuken is niet geleverd zoals op tekening (contract) omdat men de bestelling bij de leverancier (Schmidt) niet goed had gedaan. Tot op heden nog steeds 7 deur fronten niet goed en beschadigde lichtlijsten.
De aangeboden nieuwe fronten waren beschadigd dus hebben we niet geaccepteerd. Omdat men totaal niet zoekt naar oplosssingen en het zo lang heeft geduurd (2 jaar!) zijn de maten ook niet meer leverbaar, oplossen is dus haast onmogelijk. We hebben tot aan de Geschillencommissie moeten gaan om dingen vlot te trekken. Nog steeds een aantal zaken niet opgelost.
We hebben geen andere keus om te accepteren dat de keuken niet is zoals we overeengekomen waren.
Ron geeft1 uit 1 tot 5 sterren
J geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Th Windt geeft1 uit 1 tot 5 sterren