Top keukens Lisse ervaringen
Top keukens Lisse ervaringen? Alle Top keukens reviews. Van plan bij Top keukens in Lisse langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Top keukens.
Wat was uw ervaring met Top keukens in Lisse?
Uw ervaring met Top keukens plaatsen? Zelf snel een recensie voor Top keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.
keukenboeken thuis?
Meer dan 500 pagina gratis thuis ontvangen?
Vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen? Bestel het complete pakket. Hier kunt u gratis keukenbrochures aanvragen.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top vier goedkoopste keukenzaken van dit moment.
Top keukens ervaringen Lisse
Top keukens heeft één vestiging in Lisse. U kunt bij Top keukens terecht voor keukens, apparatuur, badkamers en sanitaire. Ze helpen u bij Top keukens graag voor advies voor uw keuken of badkamer, u weet altijd waar u aan toe bent. Kom langs bij de showroom. Bent u benieuwd? Kijk voor meer informatie op de website.
De echte problemen kwamen pas bij en na de levering. De oude keuken zou worden gesloopt en de nieuwe aansluitend worden geplaatst. In onze beleving zit er dan niet twee weken tussen. Om de tijd door te komen werd er wel een klein keukenblokje geplaatst, maar daar had je niets aan zonder wateraansluiting, koelkast etc. Toen de keuken eenmaal werd geplaatst misten er diverse onderdelen. Wanneer die zouden komen, dat kon niemand vertellen.
Om te communiceren moesten er belafspraken worden gemaakt. Tijdens het verkoopproces was dat niet nodig, maar nu ineens wel. Daarbij ging het niet om een beltijdstip maar om een dagdeel. Uiteraard zorgden we dan beschikbaar te zijn, maar belletjes bleven uit. Er werd dan op een ander moment gebeld, als we aan het werk waren, en dan moesten wij maar zorgen dat er een nieuwe belafspraak kwam, want wij hadden niet opgenomen toen zij belden.
Tot zover kleine ergernissen. In de keuken ontbrak een deurtje. Toen dan werd geleverd bleek de greep daarop verticaal te zijn gemonteerd, terwijl de andere grepen horizontaal zaten. Het antwoord van Topkeukens was dat wij dat zo hadden besteld. Met wilde het deurtje wel vervangen maar op onze kosten. Totale waanzin dat we dat zouden hebben gevraagd, dit noemen wij recht praten wat krom is, en het stond bovendien correct op de opdrachtbevestiging. Pas nadat wij op basis van juridisch advies het bedrijf in gebreke hadden gesteld is het deurtje met de correct geplaatste greep geleverd, waarbij men ‘uit coulance’ meende toch nog recht te hebben op 50% van de kosten.
De keuken is in de zomer geplaatst. Toen het in het najaar kouder werd kwam er koude lucht door de afzuigkap de keuken in. Er bleek geen terugslagklep te zijn geplaats. Deze wilde men voor ruim 150 euro komen plaatsen. Volgens de specificaties van Siemens wordt de terugslagklep met de afzuigkap meegeleverd. Dan mag je er toch vanuit gaan die die ook wordt geplaatst. Ook nu was een aangetekend schrijven op basis van juridisch advies nodig om Topkeukens te bewegen de terugslagklap te plaatsen. Dat was overigens een fluitje van een cent, de monteur was in een kwartier weer weg. Waarom dat 150 euro had moeten kosten……??
Tot twee keer toe hebben we een aangetekend schrijven aan de directie moeten sturen om iets voor elkaar te krijgen. Niet dat er ooit iemand van de directie heeft gereageerd, maar er gebeurde in ieder geval iets. Wie een keuken bij Topkeukens koopt doet er verstandig aan meteen een jurist te betrekken en direct alles aangetekend met ingebrekestelling te melden. Dat was in ons geval het enige dat werkte. Wil je jezelf al die ergernis besparen, dan kun je beter geen zaken doen met Tobkeukens.
Hadden we het kunnen weten? Ja eigenlijk wel. Als we vooraf de recensies over dit bedrijf hadden gelezen, dan hadden we kunnen zien dat onze ervaringen niet op zich staan.
Rob van Nes geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ontevreden klant geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bart Sels geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Roy de Groote geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ik ben er heel blij mee
Kan Het iedereen aanraden
Vrijbergen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rolpho geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Antoinette Schellart geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Slechte oplossingen en service.
Lelieveld geeft1 uit 1 tot 5 sterren
I. Van Vught geeft5 uit 1 tot 5 sterren
de Jonge geeft4 uit 1 tot 5 sterren
De betalingen zeer vroegtijdig gedaan.
Tijdens de installatie bleek de lichtjes onder de kastjes flikkerden. Volgens de installateur een kapotte trafo. Hij heeft het op werkbon gemeld.
Ik hoorde niets. Op 24 nov. gebeld. Er zou een mailtje verstuurd worden. Niets gehoord.
1 dec. weer gebeld. Er zou opnieuw aktie worden ondernomen. Op 3 nov weer gebeld en gevraagd of het deze week nog kon i.v.m. een “familiedag” bij ons thuis. We wilden graag een keuken showen die af was. TOPkeukens zou contact opnemen met de leverancier van de trafo’s, maar men kon niet beloven dat het deze week voor elkaar zou komen.
Dit is een bar slechte service. Ik koop een keuken bij TOPkeukens . Zij hebben naar de klant toe de volledige verantwoording en moeten het niet afschuiven op de door hun ingehuurde bedrijven.
Bovendien was het 3e telefoontje na anderhalve week. TOPkeukens heeft mij geen enkele maal benaderd over de stand van zaken.
Ik hoop (eis) nog deze week te worden geinformeerd en dat de trafo is aangebracht.
J.G.M. de Winter geeft1 uit 1 tot 5 sterren