Top keukens Lisse ervaringen

Beoordeling: 2.91 Top keukens Lisse is 11 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 2.91 uit 5 sterren.

Top keukens Lisse ervaringen? Alle Top keukens reviews. Van plan bij Top keukens in Lisse langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Top keukens.

Wat was uw ervaring met Top keukens in Lisse?
Uw ervaring met Top keukens plaatsen? Zelf snel een recensie voor Top keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.

keukenboeken thuis?

ervaringen Top keukens | Keukenbrochures aanvragenMeer dan 500 pagina gratis thuis ontvangen?
Vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen? Bestel het complete pakket. Hier kunt u gratis keukenbrochures aanvragen.

De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top vier goedkoopste keukenzaken van dit moment.

 

Top keukens ervaringen Lisse

Top keukens heeft één vestiging in Lisse. U kunt bij Top keukens terecht voor keukens, apparatuur, badkamers en sanitaire. Ze helpen u bij Top keukens graag voor advies voor uw keuken of badkamer, u weet altijd waar u aan toe bent. Kom langs bij de showroom. Bent u benieuwd? Kijk voor meer informatie op de website.

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Foto van uw keuken (optioneel):

    *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.

    11 Top keukens Lisse ervaringen

    Beoordeling: 2.91Top keukens Lisse ervaringen is 11 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 2.91 uit 5 sterren.
    1. Rob van Nes   schrijft over Top keukens Lisse:
      Monteur / installateur Niels is een vriendelijke en kundige kerel, maar daarmee is de loftrompet over Topkeukens wel leeg. Wat een vreselijk naar bedrijf om zaken met te doen. In het verkoopproces was alles nog koek en ei. Men zat er bovenop om de order binnen te halen. Vanaf het moment dat de handtekening was gezet, was het gedaan met de communicatie. Er is nogal wat aan de hand in de wereld en dat is ons niet onbekend, dat er vertraging in de levering was daar kunnen we inkomen, dat daarover geen enkele communicatie is dat is minder aanvaardbaar.

      De echte problemen kwamen pas bij en na de levering. De oude keuken zou worden gesloopt en de nieuwe aansluitend worden geplaatst. In onze beleving zit er dan niet twee weken tussen. Om de tijd door te komen werd er wel een klein keukenblokje geplaatst, maar daar had je niets aan zonder wateraansluiting, koelkast etc. Toen de keuken eenmaal werd geplaatst misten er diverse onderdelen. Wanneer die zouden komen, dat kon niemand vertellen.

      Om te communiceren moesten er belafspraken worden gemaakt. Tijdens het verkoopproces was dat niet nodig, maar nu ineens wel. Daarbij ging het niet om een beltijdstip maar om een dagdeel. Uiteraard zorgden we dan beschikbaar te zijn, maar belletjes bleven uit. Er werd dan op een ander moment gebeld, als we aan het werk waren, en dan moesten wij maar zorgen dat er een nieuwe belafspraak kwam, want wij hadden niet opgenomen toen zij belden.

      Tot zover kleine ergernissen. In de keuken ontbrak een deurtje. Toen dan werd geleverd bleek de greep daarop verticaal te zijn gemonteerd, terwijl de andere grepen horizontaal zaten. Het antwoord van Topkeukens was dat wij dat zo hadden besteld. Met wilde het deurtje wel vervangen maar op onze kosten. Totale waanzin dat we dat zouden hebben gevraagd, dit noemen wij recht praten wat krom is, en het stond bovendien correct op de opdrachtbevestiging. Pas nadat wij op basis van juridisch advies het bedrijf in gebreke hadden gesteld is het deurtje met de correct geplaatste greep geleverd, waarbij men ‘uit coulance’ meende toch nog recht te hebben op 50% van de kosten.

      De keuken is in de zomer geplaatst. Toen het in het najaar kouder werd kwam er koude lucht door de afzuigkap de keuken in. Er bleek geen terugslagklep te zijn geplaats. Deze wilde men voor ruim 150 euro komen plaatsen. Volgens de specificaties van Siemens wordt de terugslagklep met de afzuigkap meegeleverd. Dan mag je er toch vanuit gaan die die ook wordt geplaatst. Ook nu was een aangetekend schrijven op basis van juridisch advies nodig om Topkeukens te bewegen de terugslagklap te plaatsen. Dat was overigens een fluitje van een cent, de monteur was in een kwartier weer weg. Waarom dat 150 euro had moeten kosten……??

      Tot twee keer toe hebben we een aangetekend schrijven aan de directie moeten sturen om iets voor elkaar te krijgen. Niet dat er ooit iemand van de directie heeft gereageerd, maar er gebeurde in ieder geval iets. Wie een keuken bij Topkeukens koopt doet er verstandig aan meteen een jurist te betrekken en direct alles aangetekend met ingebrekestelling te melden. Dat was in ons geval het enige dat werkte. Wil je jezelf al die ergernis besparen, dan kun je beter geen zaken doen met Tobkeukens.

      Hadden we het kunnen weten? Ja eigenlijk wel. Als we vooraf de recensies over dit bedrijf hadden gelezen, dan hadden we kunnen zien dat onze ervaringen niet op zich staan.

      Rob van Nes geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    2. Ontevreden klant   schrijft over Top keukens Lisse:
      Zeer slecht bedrijf, voordat er getekend is en aanbetaald alles beloven maar nog geen 10% nakomen. Ook geen enkele moeite doen problemen op te lossen. Wel het hele aankoopbedrag proberen te incasseren voor levering. Nooit doen dit bedrijf.

      Ontevreden klant geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    3. Bart Sels   schrijft over Top keukens Lisse:
      Prima ondersteuning gekregen bij verkoop, installatie en service achteraf. Hoge kennis van zaken dus prima partner om keuken aan te schaffen.

      Bart Sels geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    4. Roy de Groote   schrijft over Top keukens Lisse:
      Alles in één keer goed geregeld. Monteurs hebben echt vakwerk geleverd . Goed advies gekregen ( vanwege de drukte soms wat gehaast). Al met al zijn we super blij met de keuken. Goede prijs , goed advies, prachtige keuken met vakwerk geplaatst.

      Roy de Groote geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    5. Vrijbergen   schrijft over Top keukens Lisse:
      Mooie keukens ,prima advies en begeleiding , vakkundige plaatsing
      Ik ben er heel blij mee
      Kan Het iedereen aanraden

      Vrijbergen geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    6. Rolpho   schrijft over Top keukens Lisse:
      Dit voorjaar een Riverdale keuken gekocht bij Top Keukens Lisse. Zeer prettig geholpen en belangrijk geplaatst door eigen vakkundig personeel! We zijn heel blij en kunnen iedereen aanraden om hier een keuken te kopen en te laten plaatsen.

      Rolpho geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    7. Antoinette Schellart   schrijft over Top keukens Lisse:
      Wij hebben hier een keuken en een badkamer gekocht. Keuken prima. Badkamer duurde 3 maanden. Kunnen niet plannen. Liegen. Komen afspraken niet na. Na ruim 1 jaar lekkage in badkamer. Na melding lag het niet aan hen. Meerdere lek expert rapporten en rechtsbijstand etc. 16 weken niet kunnen douchen in eigen huis. Uiteindelijk hebben ze nieuwe geplaatst. Dit liep ook uit. Duurde een maand en toen het klaar was en opgeleverd hadden we alleen kokend heet water zat de kraan en thermostaat andersom. Rede een kapotte kraan bij oplevering dus als je hem omdraait ziet klant het niet. Totaal half jaar stress. Veel conflicten nooit een sorry excuses. Eind reactie Top: of ik geen berichten meer naar mijn (?) Wil sturen en dat ze met mijn echtgenoot communiceren want dat er met mij tegen vele partijen in deze kwestie er niet te communiceren valt..Het is ook zo dat er met mij mbt de badkamer níet te praten valt…sorry, afspraken nakomen is bij hen blijkbaar zo moeilijk …en zo stom van mij dat ik dan heel boos wordt na 6 maanden…ja ik spoor niet??

      Antoinette Schellart geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    8. Lelieveld   schrijft over Top keukens Lisse:
      In plaats van wit was de keuken roze! Deur koelkast te kort, aanrecht konden we niet gebruiken omdat hij niet tegen water kon!!
      Slechte oplossingen en service.

      Lelieveld geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    9. I. Van Vught   schrijft over Top keukens Lisse:
      Geweldig bedrijf heel goede service echt top ! Prachtige keuken geplaatst ! Vriendelijk personeel echt een aanrader om daar je keuken te kopen!

      I. Van Vught geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    10. de Jonge   schrijft over Top keukens Lisse:
      Dankzij kennissen zijn we hier naar binnengestapt, de desbetreffende verkoper ontving ons zeer vriendelijk. Zeer grote showroom met vele keuken- en badkameropstellingen.

      de Jonge geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    11. J.G.M. de Winter   schrijft over Top keukens Lisse:
      Ik heb een keuken gekocht van 9000 euro.
      De betalingen zeer vroegtijdig gedaan.
      Tijdens de installatie bleek de lichtjes onder de kastjes flikkerden. Volgens de installateur een kapotte trafo. Hij heeft het op werkbon gemeld.
      Ik hoorde niets. Op 24 nov. gebeld. Er zou een mailtje verstuurd worden. Niets gehoord.
      1 dec. weer gebeld. Er zou opnieuw aktie worden ondernomen. Op 3 nov weer gebeld en gevraagd of het deze week nog kon i.v.m. een “familiedag” bij ons thuis. We wilden graag een keuken showen die af was. TOPkeukens zou contact opnemen met de leverancier van de trafo’s, maar men kon niet beloven dat het deze week voor elkaar zou komen.
      Dit is een bar slechte service. Ik koop een keuken bij TOPkeukens . Zij hebben naar de klant toe de volledige verantwoording en moeten het niet afschuiven op de door hun ingehuurde bedrijven.
      Bovendien was het 3e telefoontje na anderhalve week. TOPkeukens heeft mij geen enkele maal benaderd over de stand van zaken.
      Ik hoop (eis) nog deze week te worden geinformeerd en dat de trafo is aangebracht.

      J.G.M. de Winter geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
    Spring naar toolbar