keukenhuys hoorn ervaringen

Beoordeling: 2.14 keukenhuys hoorn is 7 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 2.14 uit 5 sterren.

Keukenhuys hoorn ervaringen? Hier vind u alle Keukenhuys Hoorn reviews. Bent u van plan bij deze keukenwinkel in Hoorn langs te gaan? Lees dan deze reviews en recensies.

 

keukenboeken thuis?

ervaringen van Keukenhuys Hoorn keukens | Keukenbrochures aanvragen

Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Doe genoeg inspiratie op met deze keukenbrochures.

 

 

De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht  Top 4 Beste & Goedkoopste keukenzaken >>> van dit moment.

Keukenhuys hoorn ervaringen

Deze keukenwinkel heeft één vestiging gevestigd in Hoorn, in Nederland. Bent u opzoek naar een keuken die aan al uw eisen voldoet? Dan bent u bij het Keukenhuys in Hoorn aan het juiste adres.

Het Keukenhuys Hoorn combineert een mooie uitstraling met het perfecte gebruiksgemak. Het bedrijf gaat graag in gesprek met u over de mogelijkheden en wensen.

Het Keukenhuys Hoorn werkt o.a. met de kwaliteitsmerken Siematic, Miele, Quooker en Bora. Kom langs in de showroom en laat u inspireren door de keukenss.

Bent u benieuwd? Bekijk dan de website Keukenhuys Hoorn >>>  voor meer informatie, tips en de openingstijden.

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Foto van uw keuken (optioneel):

    *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.


    7 keukenhuys hoorn ervaringen

    Beoordeling: 2.14keukenhuys hoorn ervaringen is 7 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 2.14 uit 5 sterren.
    1. Familie Twint   schrijft over keukenhuys hoorn:
      Helaas, nadat er zeer heldere afspraken zijn gemaakt en toezeggingen zijn gedaan m.b.t. de levering van een complete Miele keuken bleek deze letterlijk een paar uur na de volledige betaling toch niet leverbaar te zijn. Dit wellicht alleen al uit fatsoen bespreekbaar maken voordat wij het complete bedrag overmaakte hadden was kennelijk geen optie. Het Keukenhuys Hoorn koos ervoor het bij een mededeling per mail te houden. De oplossing heeft het Keukenhuys niet en dat begrijpen wij. De betaling is binnen en wij hebben, naar zeggen van het Keukenhuys, tenslotte ook nog een koelkast in de garage staan ( ). Wij zijn blij met wat er staat maar zéér teleurgesteld in het opstelling van het Keukenhuys. Ze zijn wat ons betreft ernstig door het ijs gezakt voor wat betreft hun leveringsverplichtingen en klantgerichtheid die je van een Premium dealer zou mogen verwachten. Voor wat wij nu voor ons geld gekregen hebben hadden wij voor duizenden Euro’s minder elders wellicht wél een keuken met koelkast en vriezer geleverd gekregen.

      Familie Twint geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    2. Y Marcus   schrijft over keukenhuys hoorn:
      Het voortraject bij het keukenhuys was prettig, persoonlijke aandacht, wat leidde tot een mooie keuken. Na plaatsing bleek er helaas een leiding niet goed door hen te zijn aangesloten, waardoor er enorme lekkage is ontstaan en de gloednieuwe houten vloer er helemaal uit moest. De mensen van Parketfloors waren zo behulpzaam ons direct hiermee te assisteren en de vloer eruit te halen en opnieuw te leggen na drogen. De kosten die hierbij hoorden, zouden uiteraard worden betaald door het Keukenhuys, en hun verzekering. Althans, dat was hun eerste berichtgeving. Helaas stopte daar de zorg en aandacht. Geen persoonlijk excuus, geen contact vanuit hen naar ons, maar vooral verwijten en verstoppen achter regels. Na zes maanden is er nog niet betaald en wordt er vanuit hen geen contact en of beweging gemaakt. Wij hebben de mensen van de Parketfloors opnieuw moeten betalen, omdat er een in gebreke stelling op handen was en het Keukenhuys het prima vond daar de consument onder te laten leiden ipv het bedrag uit eigen, toch diepere zak dan die van ons, voor te schieten. Dit heeft geleid tot een opkomende juridische procedure die door normale medemenselijkheid zou zijn voorkomen. Ik lees meerdere reviews over de klantvriendelijkheid tot de voordeur van het Keukenhuys, wij voelen ons genoodzaakt dit te onderschrijven. Keukens prachtig op papier, mooie beloften, maar vriendelijkheid tot de voordeur en dulden geen kritische vragen en opmerkingen. Er moet vooral niks misgaan. Dan houdt het op met de service en vriendelijkheid.

      Y Marcus geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    3. G.V.M. Entius   schrijft over keukenhuys hoorn:
      Twee weken na de ingebruikname van de keuken zijn er beschadigingen ontstaan aan nagenoeg alle keukenkastjes en vaatwasser. Tevens zijn onder de vaatwasser zwarte vlekken ontstaan op onze houten vloer. Dit meerdere malen doorgegeven aan het Keukenhuys te Hoorn. Het Keukenhuys heeft de beschadigingen met een stift bijgewerkt, echter twee dagen later werden de beschadigingen weer zichtbaar. De eigenaar van het Keukenhuys dhr. Helderman geeft in een reactie aan dat hij niet verantwoordelijk is voor de schade ontstaan na het opleveren van de keuken.

      G.V.M. Entius geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    4. Rosa   schrijft over keukenhuys hoorn:
      Afgelopen december hadden wij een afspraak bij het Keukenhuys voor een nieuwe keuken. De afspraak verliep soepel en de keuken kwam redelijk snel tot stand. Tijdens de afspraak werd er goed geluisterd naar onze wensen en er werden adviezen gegeven. Hierna hebben wij de keuze gemaakt voor de kleur en stijl van onze keuken. Wij zijn erg tevreden over de professionaliteit van de adviseur.

      3 maanden later kon de keuken al geleverd worden! ’s Ochtends werd de keuken afgeleverd en gemonteerd. Dit ging heel snel, rond een uur of 3/4 waren ze weer weg en was de keuken klaar. We maken nu 2 kleine maandjes gebruik van onze keuken; ideaal en compact. Aangezien we in een appartement wonen is het goed dat de keuken voldoende opbergruimte biedt en dat het compact is. Dat is onze keuken zeker; alles zit erin (oven, koelkast, kookplaat, wasbak, genoeg aanrechtruimte). Ik raad zeker aan om het Keukenhuys te bezoeken als je een nieuwe keuken wil aanschaffen.

      Rosa geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    5. Dave   schrijft over keukenhuys hoorn:
      Complete dure keuken uitgekozen. En op basis van advies en uitgaand van de product kennis van het Keukenhuys gekozen voor een combi oven met draaiknop (ipv tiptoets, waar onze voorkeur naar uit ging) omdat deze anders niet in een zelfde stijl was als onze magnetron. (ook met tip toets) Pas na tekenen koopovereenkomst en vlak voor bestellen van de keuken komen ze opeens met een aanbod dat de combi oven er wel is met tiptoets en of we even 170 euro meer willen betalen. Antwoord is natuurlijk NEE want dit houden we van meet af aan en was destijds niet mogelijk. Hoezo na prijs afspraken, opeens wel mogelijk tegen meer prijs? Na woorden wisseling krijgen we dood leuk te horen dat wij in gebreke blijven en ons niet aan de koop overeenkomst houden? De keuken zou geannuleerd worden? Volgens mij kan dit niet eenzijdig. Hele rare manier om nog eens 170 euro af te dwingen op een dure keuken. De klant (wij) willen hier alleen maar een strak design (dus beide tip toets) en een mooie keuken, daar staat het Keukenhuys toch voor? Wij kopen toch bij jullie, het keukenhuys, een iets duurdere keuken dan alle andere keuken ‘stunt’concurrenten, omdat wij mogen verwachten dat we dan een strakke mooie keuken krijgen en juist geadviseerd worden om dit te realiseren? Zorg dan dat er juist geadviseerd wordt.

      Dave geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    6. john van vliet   schrijft over keukenhuys hoorn:
      net een keuken gekocht.
      Bij kopen goed gevoel overgehouden.
      Niet de goedkoopste keuken zaak!
      afwachten wat de plaatsing met dat gevoel gaat doen.

      john van vliet geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    7. R. de Waard   schrijft over keukenhuys hoorn:
      Wij hebben bij Keukenhuys een afzuigkap van Miele besteld en op hun advies een externe motor op het dak van het merk ABK. Wij hebben een plat dak en hier hadden ze geen oplossing voor van hetzelfde merk als van de afzuigkap. Blijkt bij installatie dat deze elektronische niet op elkaar aan te sluiten zijn. Wij dit binnen de wettelijk gestelde termijn gemeld bij Keukenhuys. Deze gaven toe dat ze na navraag bij ABK een verkeerd advies hadden gegeven en dat dit opgelost kan worden met een bedraad externe unit ingebouwd in de muur. Aangezien wij een kook eiland hebben, hebben wij geen muur om dit in te bouwen. Dit aangegeven bij Keukenhuys en voor gesteld om de afzuigkap retour te geven. Dit heeft Keukenhuys geweigerd en ons verder laten barsten. Service bij Keukenhuys is dus ver te zoeken. Vind dit zeer teleurstellend en onbegrijpelijk zeker in deze toch wel concurrentie gevoelige markt.

      R. de Waard geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
    Spring naar toolbar