Ervaringen Keukencentrum Stadskanaal
Ervaringen Keukencentrum? Hier vind u alle Keukencentrum ervaringen. Bent u van plan bij Keukencentrum in Stadskanaal langs te gaan? Lees dan misschien eerst deze reviews en recensies over Keukencentrum.
Ervaringen Keukencentrum? Wat was uw ervaring met Keukencentrum in Stadskanaal?
Uw ervaring met Keukencentrum plaatsen? Plaats hieronder zelf snel een recensie voor Keukencentrum! Dat is gemakkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring over Keukencentrum in Stadskanaal.
Gratis keukenboeken thuis?
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Hier kunt u gratis keukenbrochures aanvragen. Doe genoeg inspiratie op met deze keukenbrochures.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top vier goedkoopste keukenzaken van dit moment.
Keukencentrum algemene informatie
Keukencentrum had één vestiging gevestigd in Stadskanaal, in Nederland. Keukencentrum Stadskanaal is permanent gesloten. Het assortiment van de keukens van Keukencentrum gaan van eigentijds tot design en van nostalgisch tot modern. Er is voor ieder wat wils en hebt u geen keuken gezien die bij u past? Bespreek de wensen met de adviseur en kom samen tot een ontwerp dat aansluit bij uw wensen. Zij staan voor eerlijke prijzen en goede kwaliteit. De tevredenheid van u staat voor de Keukencentrum op nummer 1. Kom langs in de showroom en bekijk uw mogelijkheden.
Dit zijn een stel praatjesmakers trap er niet in mensen.
Muis geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Karen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Wessels geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Een half jaar later lekkage in een keukenkast. Na een telefoontje wordt beloofd dat ze iemand lang sturen. Dat gebeurt niet. Vervolgens maar een loodgieter gebeld om het op te lossen.
Drie jaar later gaat er een lade scheef staan. Contact opgenomen met het bedrijf en de eerste reactie was dat we flink zouden moeten betalen om de lade weer te stellen terwijl we altijd netjes omgaan met onze spullen. Toen ik daarop reageerde kreeg ik een reactie terug dat ze even in het dossier moeten kijken. Daarna niks meer gehoord. Telefonisch en per mail is het keukencentrum nu ineens niet meer bereikbaar.
Kortom: als je een keuken koopt zijn ze aller vriendelijkst maar als het op service aan komt is het ronduit slecht.
Raggelmans geeft 2 uit 1 tot 5 sterren
Jolanda geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Corrie Gelms geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Opzich hartstikke leuk en aardig.
Maar er kwamen toen ineens allerlei addertjes onder het gras wat de rekening aardig opdreef.
Bij de concurrent voor iets meer dan de helft een veel mooiere keuken gekocht.
En de installatie kostte slechts 1euro…..
Glenn De Groen geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Garantie proberen ze onderuit te komen door via de telefoon te roepen dat onze “splinternieuwe” meterkast niet deugt, terwijl hun monteur onze kookplaat verkeerd heeft aangegeven gesloten.
Uiteindelijk opgelost door de fabrikant.
Terugbellen verzoek is al te veel gevraagd.
1 keer was de laatste keer.
P Appeldorn. geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Een ster is nog te veel
Wilma geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Ik zit met volle aandacht jou brief te lezen !Ook ik heb tot nu toe geen goed gevoel over deze zaak. In juni 2016 is Gerben bij mijn huis geweest ,en de maten op genomen van mijn keuken .
Moest een aantal apparaten worden vervangen.Alles was mogelijk ook waren wij over eengekomen met de prijs.De levertyd zou zijn over 8 weken.
De 8 weken waren voor bij ,ik hoorde niks ben naar de winkel gegaan en trof daar Gerben.Hij bood zijn excuus aan helemaal vergeten te bellen. Hij komt met een verhaal was een monteur uitgevallen.Nou ja kan gebeuren zei ik .toen .moest ik maar even geduld hebben wanneer dan wel.Ergens in december 2016 hadden ze wel weer tyd.Datum gepland begin december smorgens toen ik de monteur verwachte werd ik gebeld .Ja een probleemje !!!monteur moest uit Brabant komen en die avond daar voor was de auto kapot. Dus ze komen niet zei ik ? Nee zei Gerben.Ik was zo teleurgesteld en kwaad te gelijk.Na vele woordenwisseling heb ik die zaak nog een kans gegeven om de apparaturen te plaatsen.Toen op eens moest er weer overnieuw gemeten worden!! Dit vond ik ook al zo vreemd nou ja voor de 2 de keer weer alles meten bij mijn keuken. En toen weer een nieuwe afspraak gemaakt voor het plaatsen van apparaten.Vandaag 9 januari 2017 zouden ze komen om alles te installeren.Ik wilde dit ook bevestigd via de mail.Komt goed zegt Gerben. Nou die mail moet ik nog ontvangen. Geen telefoon gehad . Ik wacht vandaag rustig af of ze komen .Ik ben blij dat ik geen aanbetaling heb gedaan dit ga ik zeker ook bij niemand doen.ik had de volste vertrouwen in Gerben zo komt hij ook over maar ik krijg nu een gevoel ook steeds aan het lijntje word gehouden en heb geen vertrouwen meer . Ik wilde je dit toch even laten weten.
Maar wil wel graag anoniem blijven .
En ik laat je wel weten of ze wel of niet gekomen zijn D.D 9 januari 2017
Wilma geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Blijkt dus nu dat we een veeeeellll te dure standaard magnetron in onze keuken hebben!!!
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken!
En oh ja ik herken de verhalen over het veel te lang moeten wachten op vrij simpele dingen voor de keuken en dat je er zelf achter aan moet
Meulman geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
ik huur een aangepaste rolstoelvriendelijke huis met een rolstoelvriendelijke keuken.
Gelukkig zit ik niet altijd in een rolstoel en vanwege me spierziekte die ook in me rechte arm zit, lukt het met niet om boven me macht te tillen en heb ik dus kastjes beneden nodig. gezien de label aan het huis zit moest ik zelf daar een oplossing voor vinden. in overleg met de gemeente (WMO) kon ik voor een vrijgestelde budget 3 verrijbare kastje op maat voor een maximum van 1200euro. erg leuk en ik moest daarom vrijblijvende offertes opvragen om te kijken of er mogelijkheden waren.
zo gezegd zo gedaan. eerst bij Kornelius Stadskanaal(tegenover de Gamma) geweest om een afspraak te maken en deze kwam netjes de afspraak na en voor een tweede offerte zou ik bij dit bedrijf “keukencentrum Stadskanaal”naast de Kwantum… gelijk kreeg ik al een kille gevoel bij binnenkomst want je zag niemand en er kwam ook niemand. heb er echt een paar minuten staan wachten en ik was al een stukje door gelopen maar zag niemand maar hoorde wel mensen en toen ik bijna het hoekje om was kwam er iemand per toeval aanlopen maar hij was met een klant bezig maar snel uitgelegd wat er aan de hand was en pakte zijn agenda om een afspraak te maken om de maten op te meten.
op die afspraak ging het al mis, meneer kwam iets meer dan een half uur te laat… hij was te laat van huis gegaan… leuk maar geef even een belletje maar nee niet gedaan dus poos moeten wachten voor niets.
hij vond dat dat de keuken echt te erg voor woorden was en dat deze keuken allang afgeschreven was en daarom zou hij een extra brief schrijven om bij te voegen voor de gemeente. maten opgemeten en wou weer weg zonder verdere afspraak, ik wil duidelijkheid en heb gevraagd wanneer hij uiterlijk de offerte kon afhebben, 2weken, oke…
dus twee weken later, nog geen bericht dus weer langs geweest bij het bedrijf(op een donderdag), krijg je te horen ja sorry ik ben je helemaal vergeten… maar ik heb je naam nu opgeschreven en ga er vandaag nog mee aan de slag dus heb je hem uiterlijk morgen (vrijdag)me mail binnen.
dag gewacht, helaas geen mail. zaterdags moest er geklust worden en had ik geen tijd, maandag zijn ze dicht dus die dinsdag weer heen geweest en krijg te horen ja sorry ben je vergeten omdat het zo druk was en je op de stapel bent beland. oke maar waarom heb je niet even een belletje gedaan om me op de hoogte te stellen, ja niet bij stil gestaan.
ik voelde me aan het lijntje gehouden want ik had aangegeven dat er al een hele gesodemieter is geweest over de keuken en dat hij afspraken maakt die hij niet na kwam.
heb hem de vraag gesteld stel dat ik een keuken bij je zou bestellen hoeveel kans bestaat er dat die geleverd word? daar moest die over naar denken. een echte goede zaak hoeft daar niet over naar te denken… dat klopt niet dus vroeg stel ik had nu betaald want dat hoort zo, hoe weet ik dat ik dan ooit de op maat gemaakte kastjes ook krijg of is me geld gewoon weg… vergeet je me na de betaling misschien dan ook weer? nee daar gaf meneer geen antwoord op.
waarop ik hem heb gezegd dat het voelde alsof dit een 1 of andere bedrijf was die mensen aan het lijntje houd, geld afklopt en dan met je geld ervan door gaat met de ene smoes naar de andere. ik weet dat hij vaker zijn afspraken niet naar komt en heb dit ook tegen hem gezegd en ik moest namen noemen, dat heb ik niet gedaan, ik zei dat weet je toch zelf wel, dat noteer je toch???
ik heb nog nooit een klacht gehad, nou op deze site staat er ook 1 van januari maar er zijn veel mensen die zich stil houden of die hij weg moffelt want met zijn gladde babbel kan hij mensen goed overrompelen.
en gezien hij zonder echt aandachtig te horen en ongeïnteresseerd gereageerde gaf ik aan dat ik een recensie zal schrijven en ineens werd die wakker schrok denk ik en werd pissig/boos en vond het niet netjes dat ik dit deed want hij had toch naar me gehoord??? tja ik zei ik doe het toch om te kijken of er meerdere mensen zijn met dezelfde ervaring, zodat hij feedback kreeg en eraan kon werken, dus bij deze.
hij noemde me achterbaks en had er geen woorden voor. ik kapte hem af en ben weg gelopen, de rest heb ik niet gehoord.
mijn ervaring: bedrijf die je gouden bergen belooft en je laat denken je te helpen, vervolgens met smoesjes aan het lijntje houd maar in de tussentijd je gewoon “vergeet”. hoe belangrijk ben je dan als klant vraag ik me dat af…
gezien ik de derde ben waarvan ik weet dat hij de afspraken niet van na komt, weet ik niet bij hoeveel mensen hij dit nog meer geflikt heeft en in de toekomst zou doen.
ik zou dit bedrijf afraden op betrouwbaarheid. liefst gaf ik geen ster maar dan kan je geen reactie plaatsen.
Bianca geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Uiteindelijk zou ze ons een e-mail sturen met een 3D-tekening en offerte.
2 weken later had ik nog niets gehoord. Dus ik belde er maar even achteraan. Een collega van haar zei dat ik eigenlijk wel al een offerte had moeten ontvangen. Hij zou haar even vragen, en ik zou van ze horen.
Nog 2 weken later nog niets gehoord. Nog maar eens gebeld. Hetzelfde antwoord. Ik zou van haar horen.
Een week later nog niets… Ik nog een keer bellen. Haar collega heb ik het verhaal uitgelegd. Deze man had ik vorige keer al aan de lijn gehad. Hij zou met haar bellen, en zou er voor zorgen dat zij mij deze dag zou terugbellen. Hij zou zelf ook hoe dan ook deze middag mij terugbellen om te zien of het goed gekomen was.
Nooit meer iets vernomen…
Je kunt hier 2 kanten mee op.
Of dit is zo’n goede zaak, zodat ze het zo druk hebben, en de klantenstroom niet aankunnen.
Of dit is … (vul zelf maar wat in)
De conclusie mag jezelf trekken. Ik vond het in elk geval erg zonde van de tijd dat we er gezeten hebben, want we zijn er niks mee opgeschoten.
gedupeerde klant geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Hier ging dat beter: Tekening meegenomen met onze wensen en maten en meteen goed advies gekregen.
Er is een duidelijk verschil in benadering tussen de grote zaken met de vlotte verkopers of de adviseur die met gevoel en kennis je helpt. Wij gaan liever voor t laatste.
Siegersma geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Uiteindelijk heeft dhr. M. van Keukencentrum Stadskanaal het risico aangedurfd om een mal te maken en het huidige aanrechtblad “met de hand uit te frezen”.
Vanmorgen heeft hij samen met zijn zoon de zaak uitgefreesd en keurig een Blanco spoelbak van pas gemaakt.
Sterk verfrissend om niet weer een dozenschuiver op bezoek te hebben, maar iemand die met liefde voor het vak de zaak komt afronden zoals het feitelijk bedoeld was.
Wij genieten van een volledig afgewerkte keuken……eindelijk!
Met vriendelijke groet
Jan
Jan geeft 5 uit 1 tot 5 sterren