Ervaringen Doppenberg keukens
Ervaringen Doppenberg keukens? Hier vind u alle Doppenberg keukens reviews. Bent u van plan bij deze keukenzaak in Hoevelaken langs te gaan? Lees dan eerst deze reviews en recensies.
Ervaringen Doppenberg keukens? Wat was uw ervaring?
Uw ervaring met Doppenberg keukens plaatsen? Plaats hieronder zelf snel een recensie. Dat is gemakkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring
Keukenboeken thuis?
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen!
Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Doe genoeg inspiratie op met deze gratis keukenbrochures.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top vier goedkoopste >>> keukenzaken van dit moment.
Doppenberg keukens Hoevelaken ervaringen
Doppenberg keukens heeft één vestiging gevestigd in Hoevelaken, in Nederland. Aangezien de keuken als het hart van uw huis wordt gezien, is het belangrijk om deze helemaal naar wens in te richten.
Bij Doppenberg keukens kunt u op afspraak de showroom bezoeken. Natuurlijk is een huisbezoek ook mogelijk. Deze keukenwinkel begeleid u het hele traject lang.
Dus van slopen tot opnieuw de keuken monteren. Bent u benieuwd? Bekijk dan de website Doppenberg keukens >>> van Doppenberg keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.
Gemeld dat ik af wil zien van de aankoop… Dan weer wachten….
vreselijk zelfs rechtsbijstand moeten inschakelen 6 weken wachten totdat je je geld terug krijgt..18 juli pas mijn geld
En dan houden ze 64 achter ophaal kosten …Nee voor mij nooit geen doppenberg meer…
De visser geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vervolgens hebben wij op basis van vertrouwen onze bestelling geannuleerd en deze bij Doppenberg geplaatst. Na twee weken hebben wij de apparaten keurig in huis geleverd gekregen en door de installateur geïnstalleerd.
We zijn er ontzettend blij mee en willen Doppenberg via deze weg onze dankbaarheid tonen!!
Amanda zegers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Via Bol.com zijn wij bij Doppenberg Keukens terecht gekomen voor een nieuwe keukenkraan. Vanaf het eerste moment verliep het contact stroef. De aangegeven levertijd kon niet worden waargemaakt. Vervolgens kon de kraan niet geleverd worden, waardoor de bestelling bij Bol.com geannuleerd werd en we rechtstreeks via Doppenberg een alternatief aangeboden kregen. Het alternatief werd verkeerd geleverd. Na meerdere malen contact telefonisch & per mail (telefonisch 9 van de 10 keer niet bereikbaar en op de mail wordt niet gereageerd) was de conclusie dat de juiste kraan wederom niet geleverd kon worden. Hierdoor heeft Doppenberg na meerdere malen aangeven ons tijdens de kraamweek zonder keukenkraan laten overleven. De keukenkraan was weldegelijk bij een bedrijf om de hoek leverbaar, waardoor we hem uiteindelijk daar besteld hebben (na 3 maanden). De huidige bestelling annuleren ging ook niet erg gemakkelijk, waarbij we meerdere malen hebben moeten bellen (en mailen) om ons geld terug te krijgen. Een onkostenvergoeding voor de veel extra gemaakte kosten hierdoor en voor deze vervelende ervaring zat er helaas ook niet in. Service en vriendelijkheid is ver te zoeken en het bedrijf dient bij Bol.com aan te geven als een artikel niet op voorraad is! Nog nooit eerder zo’n slechte ervaring met een bedrijf meegemaakt.
Jorg geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Jorg,
Bedankt voor de feedback en jammer dat u dit destijds zo heeft ervaren toen u zelf per abuis een verkeerd product via bol.com bij ons besteld had.
Wij hebben door deze review geleerd dat het geen zin heeft als service aan te bieden een product kosteloos te mogen gebruiken in afwachting van het product dat u feitelijk bij bol.com had willen bestellen.
Doppenberg Keukens
Pp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Pierre en Jenny
Pierre en Jenny geeft5 uit 1 tot 5 sterren
J. De Groot geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jacob geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Marieke geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rudi en Vicky geeft5 uit 1 tot 5 sterren
D. Haarsma geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Inge Gorissen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Monique geeft5 uit 1 tot 5 sterren
H. Verkerck geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Fam Oosterbroek
Fam. Oosterbroek geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Fam Vermin
Vermin geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Fam Harmsen
Harmsen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Fam. Blankesteijn
Jeanette geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik zou graag in contact komen met de heer L. Strijker over zijn ervaringen met Doppenberg. Ook wij wachten al 9 maanden op-in ons geval- een nalevering waar heel veel mis gaat . Veel van wat hij beschrijft is zeer herkenbaar.
De wet van Murphy in het kwadraat ( dikke vette pech dat het zo loopt) of is er meer aan de hand?
Morgen (31 januari) horen we hoe lang het duurt voordat een weer opnieuw te bestellen gedeelte van de nalevering binnen gaat komen van de fabrikant, zegt ze.
Met een halve keuken
( de rest kan niet geplaatst worden omdat er delen ontbreken die weer in deze nalevering zitten)
gaan we de tiende maand in……
H. Majoor geeft1 uit 1 tot 5 sterren
E. van de Bor geeft5 uit 1 tot 5 sterren
L. Strijker geeft1 uit 1 tot 5 sterren