Ervaring Edmon keukens
Ervaring Edmon keukens? Alle Edmon keukens keukens ervaringen. Van plan bij Edmon keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies en klachten over Edmon keukens keukens.
Wat was uw ervaring met Edmon keukens? Deel en ontvang gouden tips!
Zelf snel een recensie voor Edmon keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring. En ontvang gouden tips nieuwe keuken kopen in uw mailbox.
Gratis keukenboeken thuis?
Meer dan 500 pagina gratis thuis ontvangen?
Vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen? Bestel het complete pakket. Hier kunt u gratis keukenbrochures aanvragen.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top vier goedkoopste keukenzaken van dit moment.
Edmon keukens algemene informatie
Edmon keukens is overgenomen door Keuken kampioen.
Edmon keukens was onderdeel van de Mandemakers groep. Edmon had een speciaal ontzorg pakket samengesteld, waarbij ze: de oude keuken konden demonteren en afvoeren. De leidingen eventueel konden verplaatsen en de nieuwe keuken konden plaatsen en aansluiten. Edmon had gemiddelde prijzen voor keukens, dus Edmon was gericht op huishoudens met een gemiddeld budget voor hun nieuwe keuken. De keukenbrochure van Edmon gaf vooral een beeld van de modellen keukens die ze verkochten en de prijzen. Deze keukenwinkel had een open karakter met de gezichten van de adviseurs op de site.
Edmon keukens vestigingen
Edmon keukens had vestigingen in Amsterdam, Beverwijk, Heerhugowaard, Lelystad en Zwaag. Er kunnen hieronder nog steeds ervaringen, recensies, reviews en beoordelingen worden gelezen en geplaatst.
Ik zou hier heel graag iemand over willen spreken, want hier is Edmon aansprakelijk voor!!
Sharon geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Onzeker over garantie Edmon geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp u onzekerheid hierin, maar u hoeft niet bang te zijn betreft de garantie van uw keuken. Keuken Kampioen neemt dit namelijk over!
Met vriendelijke groet,
Silvia – Webcare Edmon Keukens
Henk geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Beste Henk,
Bedankt voor uw bericht.
Wellicht kan ik nog iets voor u betekenen. Ik hoor het graag via webcare@edmon.nl. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Cas – Webcare Edmon Keukens
Leuke ervan is 1 medewerker zag wat er fout ging maar kon de beslissing er niet op nemen dat moest de bedrijfsleider.
Zijn er niet uit gekomen heeft zich prima eruit gepraat.
Terence geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer,
Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft opgedaan. Ik wil u hiervoor namens Edmon Keukens de excuses aanbieden. Graag ontvang ik via webcare@edmon.nl uw ordernummer zodat ik uw melding kan bespreken met mijn collega’s in Beverwijk en ervoor kan zorgen dat dit wordt opgepakt. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Edmon Keukens
Al deze tips hebben samen een mooi kasteeleiken keuken opgeleverd inclusief keuken eiland waar naast het keuken ruimte is om te zitten. Zo kunnen onze kinderen lekker aan de tafel zitten en sta ik toch vlak bij ze wanneer ik aan het koken ben. En dat allemaal voor nog geen 9000euro. Met ons budget van 10000 was er zodoende nog ruimte om wat extra luxe apparatuur aan te schaffen en konden we de keuken geheel laten monteren. Scheelde ons toch wel weer veel tijd en werk waar we met drie kinderen ook niet zoveel behoefte aan hebben. Nu kunnen we toch binnen ons budget genieten van een werkende en mooie keuken.
klaassen geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer, mevrouw Klaassen,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wat goed om te lezen dat u zo goed geholpen bent en dat u een keuken helemaal naar volle tevredenheid heeft uitgekozen! Heel veel kookplezier gewenst!
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Edmon Keukens
Het gebruik van het ontzorgpakket heeft erg geholpen om alles vlekkeloos te laten verlopen.
Stephanie geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Na dat we de offerte hadden gekregen zijn we ook eens verder gaan kijken bij andere keukenzaken. Wij hebben toen een offerte laten maken bij BASIC KEUKENS in Alkmaar. ( een totaal ander keuken als die we eerst in gedachte hadden)We hadden een HACKER keuken uitgezocht met allemaal AEG apparaten.
Totalen prijs incl. monteren €20000,- een behoorlijk bedrag dus. Ze gaven al aan …wij geven geen gratis montage en we geven ook geen 50 % korting op apparatuur zoals de meeste keukenbedrijven doen. We geven gewoon de prijs en dat is het….KLAAR.
Ik ben toen afgelopen vrijdag avond bij EDMON KEUKENS in Heerhugowaard langs gegaan om een nieuwe offerte te laten maken met exact dezelfde keukenopstelling van HACKER en AEG apparaten als bij de BASIC KEUKENS in Alkmaar.
Ze zeiden me toen ook dat ze dit weekend 35 % korting geven op een nieuwe keuken ivm 35 jarig bestaan van EDMON KEUKENS.
Ik had vrijdag avond alles doorgegeven wat er in de keuken moest komen qua apparaten etc. maar aangezien het al bijna 20.30 uur was zei ik dat ik zaterdag wel terug zou komen zodat ze de offerte rustig konden uitwerken. Dat was prima.
Zaterdag middag gingen we weer aan tafel zitten. De offerte was uitgewerkt en kwam op een bedrag van +/- €23760,- incl montage.
Ik schrok nogal van de prijs. Ik zei al dat ze nog duurder zijn als hun concurrent voor exact het zelfde. Maar goed er zou toch nog 35% korting afgaan dus dan komen ze wel een aardig stuk lager uit..Maar wat schertst mijn verbazing er werd mijn doodleuk verteld dat die korting er al in zat.
Ik zei al HOE KAN DAT NOU!!!! voor exact de zelfde keuken. De vestigingsmanager moest er bij komen. Hij kon dan wel een scherpere prijs neerleggen maar met de vraag of ik dan ook vandaag wou tekenen. Ik zei hem, ik ga niet over 1 nacht ijs en ik wil dit thuis eerst even overleggen.
Ik wou dan ook graag van hem de prijs weten zodat ik dat dan thuis kon overleggen, maar dat deed hij niet ik moest dan maar de volgende dag terug komen samen met mijn vrouw en dan zouden we er wel uitkomen ,want hij had daarin nog wel genoeg ruimte. (en zondag was de laatste dag voor de korting van 35 %)
Ik vond het een beetje belachelijk dat hij niet gewoon zijn prijs wou zeggen.(dan weet je meteen waar je aan toe ben)
Ik bleef hem vermelden dat er bij die ander keukenzaak niks is onderhandeld over de prijs.
En dat hun ondanks hun zogenaamde korting nog steeds duurder zijn als hun concurrent.
Maar goed….wij de volgende dag heen.
we werden weer netjes ontvangen en als eerste gingen we de offerte doornemen of alles exact klopte met wat wij wilden.(ik had de andere offerte ook even meegenomen zodat hij die ook nog kon inzien)
Nadat we de offerte van EDMON KEUKENS hadden doorgenomen bleek dat onderstaande artikelen nog waren vergeten:
onderkast binnenlade vergeten
verlichting vergeten
stollen wand op bovenzijde van 4 kasten vergeten
2 klepkasten verkeerde hoogte
spoelbak verkeerde maat
2 hoge kasten de binnenlades vergeten
Al met al niet zo heel erg netjes. maar ja. daarvoor controleer je de offerte.
Maar je begrijpt het natuurlijk wel de offerte werd steeds hoger.
Ik zag al behoorlijke bedragen voorbij komen maar ja dat heb je met bruto bedragen.
uiteindelijk was het dan zover en kwam hij met een prijs incl. de montage op € 19822,-
dus een totaal verschil van € 168,- in vergelijking met de offerte van BASIC KEUKENS uit Alkmaar
Ik ging hier natuurlijk niet mee akkoord en ik vroeg hem waar nou die feestelijke 35 % korting is???
DIE ZAT ER AL IN
Dus bij de ene keukenzaak krijg je de keuken zonder onderhandelen voor €20000,-
en bij EDMON KEUKENS in Heerhugowaard krijg je na 3 dagen uiteindelijk een feestelijk korting op je totale keuken van maar liefst € 168,-
Wat een totale aanfluiting is dit zeg
m.a. schuddeboom geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw Schuddeboom,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik vind het vervelend om te lezen dat u niet naar tevredenheid bent geholpen in onze winkel en dat u het niets eens bent geworden over de prijs. Mocht ik u nog van dienst kunnen zijn kunt u mij altijd mailen via webcare@edmonkeukens.nl.
Excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Edmon Keukens
En helaas is de aanrechtblad stuk gegaan. Daar na heb ik nog een aspraak gemaakt. En daarna op 7 Aug zouden ze het aanrechtblad komen plaatsen word ik gebeld dat ze niet kunnen komen omdat het aanrechtblad weer stuk was. Daarna heb ik niks meer van de klantenservice gehoord, dus ging ik bellen na dat kan had gebeld zou ze mij maandag 17-08-2015 terugbellen om te zeggen hoe het zit en wanneer ze kunnen komen we zijn een week verder en ik ben nog steeds niet gebeld? Ik vind het heel slordig Hoe het nu loopt want wij komen bij edmon omdat ik altijd positieve verhalen heb gehoord maar na dat ik dit heb meegemaakt denk ik er niet het zelfde over, want hoe jullie het doen vind ik echt niet normaal. De volgende keer zou me keuzen zeker niet bij jullie zijn!
Oguzhan geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te lezen dat uw werkblad stuk is gegaan en dat u niets meer hoort van onze service. Ik ontvang graag uw ordernummer via webcare@edmon zodat ik u verder kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Edmon Keukens
Marco geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer,
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service en ik wil u dan ook graag verder helpen. Zou u uw gegevens naar webcare@edmon.nl willen mailen zodat ik uw order kan inzien?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Edmon Keukens
Arie Mastenbroek geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer Mastenbroek,
Bedankt voor uw complimenten over onze winkel en de enthousiaste verkoper!
Mocht ik u alvast ergens mee kunnen helpen mag u altijd een email sturen naar webcare@edmon.nl.
Met vriendelijke groet,
Tim – Webcare Edmon Keukens
Dijksma geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Victor geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Vervolgens is het natuurlijk altijd afwachten hoe verder de service verloopt maar die is bepaald niet tegengevallen. Integendeel. Het geleverde blad bleek te smal omdat ik afwijkende breedte wilde en dit kennelijk niet als zodanig was opgemeten. Daar waar je discussie zou verwachten over de schuldvraag kwam de klantenservice van Edmon echter direct met de oplossing namelijk levering van een nieuw blad. Toen maanden later een van de leidingen beschadigd bleek zodanig dat er lichte lekkage was ontstaan was het even de vraag wie dit had veroorzaakt: de installateur van Edmon of de loodgieter die het leidingplan had uitgevoerd. Edmon bood echter toch aan om de kosten voor reparatie direct te betalen. Kortom ik ben uiterst tevreden over zowel de keuken en de prijs kwaliteit verhouding als de service daarna. Dat is zeker niet bij alle keukenzaken het geval en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Cc geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
stijlvol geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Na het eerste gesprek hebben we een offerte en een 3d tekening meegekregen, hierna via de mail nog wat andere opstellingen ontvangen en de keuze viel op een andere opstelling. Bij de volgende afspraak werden we wederom prettig geholpen en hebben we de puntjes op de ‘i’ gezet. De eerste prijs was natuurlijk niet ons idee en uiteindelijk ging de verkoopster samen met vestigingsmanager met ons in onderhandeling en kwamen we tot een bedrag wat wij wilden betalen en van tevoren in ons hoofd hadden.
Tijdens de bezoeken aan de showroom werden we voorzien van drinken en rond lunchtijd kregen we een kop soep met een broodje.
Het after sales traject verliep ook soepel, veel mail en telefonisch contact gehad wanneer er iets niet duidelijk was, bijvoorbeeld na het inmeten en toen bleek dat er een deel niet besteld was wat er wel bij hoorde. Dit werd overigens kosteloos door Edmon in orde gemaakt. Inmiddels was onze order door een andere verkoopster overgenomen omdat de eerste niet meer werkzaam was voor dit bedrijf maar ook zij nam alles zeer serieus op.
De montage verliep ook zeer goed en uiteindelijk hebben we de keuken zoals wij die wilde hebben zonder problemen en op de afgesproken datum opgeleverd gekregen.
Al met al was dit een top ervaring voor ons!
martin geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
dijkstra geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Meerdere keren contact met Edmon gezocht, per e-mail en telefoon. Uiteindelijk kregen we contact, maar konden ze al onze gegevens (aankoop keuken, adres etc) niet terugvinden. Ik heb alles moeten scannen en mailen en ja hoor, uiteindelijk werd er wel een order geplaatst, maar ze lieten daarna niks meer van zich horen. Toen kreeg ik van de zomer van de vestigingsmanager een mail waarin hij zelfs nog aangaf dat hij nu wél ging bewijzen dat Edmon ook voor bestaande klanten service verleent. Maar helaas… Weer na meerdere keren contact te zoeken, totaal geen reactie meer van Edmon! Ongelooflijk.
Uiteindelijk hebben wij bij een onafhankelijke partij alle zaken geregeld (binnen een week was het daar rond, en keurig!).
Wij komen nooit meer terug bij Edmon en raden dit bedrijf bij iedereen af! Ons gevoel is dat Edmon alleen wil scoren met verkoopcijfers… Ze zien daar blijkbaar echt niet dat nazorg erg belangrijk is voor de klant.
M.B. geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Op voorhand duidelijk besproken met Edmon HHW dat we een specifieke spoelbak wilden, dit was volgens hun leverbaar en mogelijk. Enige tijd na het tekenen van het contract bleek dit opeens niet mogelijk te zijn, wel hadden een alternatief volgens hun, echter was totaal anders en moesten ook nog eens een erg grote meerprijs betalen.
Dit wilden we uiteraard niet, maar edmon hield ons aan het contract, wat belachelijk is en daardoor trokken wij aan het kortste eind.
Daarboven op hebben ze ook nog daarna tot 2 x keer de spoelbak verkeerd uitgemeten, waardoor er lekkage kwam en de aansluiting van de boiler stuk ging.
Wij zijn daarom helaas niet tevreden met de service etc. van Edmon en houden er een naar gevoel aan over.
Langedijker geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
Marielle en Frans geeft 5 uit 1 tot 5 sterren
Komt wel goed, de eind afrekening volgt nog.
nog even de voordeel van de twijfel geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
JOost geeft 4 uit 1 tot 5 sterren
Vd bergh geeft 3 uit 1 tot 5 sterren
Marc geeft 1 uit 1 tot 5 sterren
amsterdammer geeft 5 uit 1 tot 5 sterren