keukenbrochuresaanvragen afbeelding 1

Ervaringen lezen voordat u koopt?

Lees hier gratis ervaringen van bijna alle keukenzaken in Nederland

keukenbrochuresaanvragen afbeelding 2

U wilt in 2015 een keuken kopen?
Bestel hier gratis meerdere keukenbrochures snel en gemakkelijk

keukenbrochuresaanvragen afbeelding 3

Uw eigen ervaring met anderen delen?
Plaats hier gratis uw ervaring van een keukenzaak, alvast bedankt!

Ervaring Keukenkampioen

Ervaring Keukenkampioen? Alle Keukenkampioen ervaringen. Van plan bij Keukenkampioen langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Keukenkampioen.

Wat was uw ervaring met Keukenkampioen? Deel en ontvang gouden tips!
Zelf snel een recensie over de Keukenkampioen plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring. en ontvang gouden tips nieuwe keuken kopen in uw mailbox.

Gratis keukenboeken thuis?

keukenbrochures aanvragenMeer dan 500 pagina gratis thuis ontvangen?
Vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen. Bestel het complete pakket. Hier kunt u gratis keukenbrochures aanvragen.

 

Keukenkampioen algemene informatie

Keukenkampioen hanteert zeer scherpe inkoopprijzen. Het voordeel dat de Keukenkampioen in haar eigen fabriek behaald tijdens de efficiënte productie van haar keukens, spelen ze direct door naar de klant.

Ook qua controle is de Keukenkampioen zeer accuraat: van verkoop tot levering van uw nieuwe keuken wordt uw keuken wel twintig keer grondig gecontroleerd. Wat zijn de voordelen van het hebben van een eigen fabriek? Hoogste kwaliteit voor de laagste prijs, strenge keurmeesters die eindcontrole hebben over uw bestelde keuken. Een zeer breed assortiment: bijna alles is te maken.

Ondanks dat alle keukens maatwerk zijn, kan de Keukenkampioen al in drie weken de meeste keukens leveren. (De gemiddelde levertijd van een keuken is in Nederland gemiddeld acht weken)  En verder zeer bijzonder: levenslange service. Heeft u hulp nodig? Binnen veertien dagen service altijd verleend. Interessant is de speciale budgetplanner die de Keukenkampioen heeft gemaakt om inzicht te krijgen in de kosten voor uw nieuwe keuken. Het concept loopt zo goed dat er inmiddels 40 vestigingen zijn in heel Nederland.

Keukenkampioen vestigingen

Keukenkampioen heeft vestigingen in Almelo, Almere, Alphen aan den Rijn, Amsterdam, Breda, Cruquius, Delft, Den Haag, Dordrecht, Drachten, Duiven, Ede, Emmen, Geleen, Goes, Groningen, Heerlen, Helmond, Houten, Kaatsheuvel, Leeuwarden, Lelystad, Middelburg, Mijdrecht, Purmerend, Reeuwijk, Rotterdam (Parkboulevard), Rotterdam (Stadionweg), Rotterdam (Woonmall Alexandrium) Sneek, Son, Spijkenisse, Tiel, Utrecht, Weert, Woerden, Zwolle. Bekijk hier de website.

114 reviews & recensies Keukenkampioen

Beoordeling: 3.26Keukenkampioen is 87 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 3.26 uit 5 sterren.
  1. ELs  schrijft over Keukenkampioen:

    Gelukkig is het achter de rug en kunnen we met plezier gebruikmaken van onze Keukenkampioen keuken. Wij zijn niet de makkelijkste klanten met deze jongens zijn er goed mee omgegaan en hebben ons volledig ontzorgd.

    ELs beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  2. amg burgers  schrijft over Keukenkampioen:

    na maanden er achter aan te bellen . en de belofte die ze hadden gemaakt . en afgescheept waren aan de telefoon. met aangetekende brieven die wij hebben moeten versturen . is het aller grootste deel op gelost . op een kranslijst na die moet nog vervangen worden . we hopen dat dat ook geen maanden gaat duren . maaaar ik moet nageven dat we een hele goede service monteur hebben gehad . hadden ze die maar eerder laten komen hadden we niet zoveel narigheid gehad . hij was er om 12 uur en stond na de grote klus er alleen voor met die warmte . en ging s avonds om negen uur weg en echt hard gewerkt we hopen dat die de laaste kleine klus gauw afmaakt wordt dan hopen we dat de keukenkampioen niet meer hoeven te bellen .

    amg burgers beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van amg burgers:

      Beste heer/mevrouw Burgers,

      Bedankt voor uw feedback. Nogmaals excuses dat de service op uw keuken langer heeft geduurd dan u van ons mocht verwachten.

      Fijn dat u tevreden bent over onze monteur. We gaan ervan uit dat u binnenkort kunt gaan genieten van uw nieuwe keuken.

      Met vriendelijke groet,

      Thomas – Webcare Keuken Kampioen

  3. berghout  schrijft over Keukenkampioen:

    Folie bobbelt middenop de deuren. Persfout van de fabrikant.Geen vervanging gekregen. Kon een nieuwe dertjes kopen! Slechte koelkast , achterkant scheurt en deurtje vriezer brak af, kookplaat ontsteking slecht

    berghout beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van berghout:

      Beste heer/mevrouw Berghout,

      Bedankt voor het delen van uw ervaring. Vervelend te vernemen dat er een aantal problemen zijn ontstaan in uw keuken. Ik ontvang graag via webcare@keukenkampioen.nl uw ordernummer om na te zien wat ik voor u kan betekenen.

      Met vriendelijke groet,

      Thomas – Webcare Keuken Kampioen

  4. Papadogan  schrijft over Keukenkampioen:

    Vorige week vestiging Dordrecht geweest. Op hun site staat dat ze zondag ook geopend zijn. Maar nee hoor voor niks heen gereden. Ik heb een overeenkomst getekend maar niet het keuken die ik wil. Heb er geen goed gevoel erbij. Bij ons zijn ze nog niet geweest om te meten. Wel dat de koopovereenkomst 2 jaar geldig is mocht er een verandering komen. Nu wil het afzeggen. Keuken die ik gekozen heb kal ik elders anders goedkoper krijgen. En lees alleen maar negatieve verhalen. Zal morgen bellen om te annuleren. Tenslotte is er nog niks besteld. Groet Papadogan. Zowel keukenkampioen zelf ook zegt…. je moet er een goed gevoel bij hebben. En dit heb ik jammer genoeg niet!

    Papadogan beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Papadogan:

      Beste heer/mevrouw Papadogan,

      Bedankt voor uw bericht. Vervelend te vernemen dat u geen goed gevoel heeft over de eventuele aanschaf van uw keuken bij Keuken Kampioen. Kunt u aangeven in welk filiaal u bent geweest? U kunt dit mailen naar webcare@keukenkampioen.nl. Ik help u graag verder.

      Met vriendelijke groet,

      Thomas – Webcare Keuken Kampioen

  5. M p  schrijft over Keukenkampioen:

    We hebben een oriënterend gesprek gehad bij een vestiging van Keuken Kampioen. Het contact verliep prettig en de adviseur heeft ons erg geholpen om onze keukenwensen concreet te maken. We zijn er nog niet helemaal uit hoeveel geld we willen uittrekken voor een nieuwe keuken. We hopen onder de 7500 euro te blijven. Wij gaan nog een paar keer met de keuken planner op de site aan de slag om nog meer beeld te krijgen van wat we exact willen in een keuken.

    M p beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van M p:

      Beste heer/mevrouw,

      Leuk om te horen dat u voor Keuken Kampioen heeft gekozen! We hopen dat u tot een mooi eindresultaat komt en zien u graag terug in onze showroom.

      Met vriendelijke groet,

      Thomas – Webcare Keuken Kampioen

  6. Merel  schrijft over Keukenkampioen:

    Wij hebben bij Keukenkampioen een showroomkeuken gekocht voor een hele mooie prijs.
    Soms moet je geluk hebben.

    Merel beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  7. Titus  schrijft over Keukenkampioen:

    Top! De Keukenkampioen heeft ons geholpen om onze hoekkeuken-droom te verwezenlijken. Vind het wel jammer dat ik de keuken niet middels een foto kan laten zien hier.

    Titus beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    • Webcare team Keukenkampioen  reageert op de beoordeling van Titus:

      Beste meneer, mevrouw,

      Bedankt voor uw positieve woorden.
      Ik ben erg benieuwd naar uw keuken. Misschien kunt u de foto van de keuken sturen naar webcare@keukenkampioen.nl.
      We vinden het altijd leuk om het eindresultaat bij de klant te zien.

      Met vriendelijke groet,
      Thomas – Webcare team KeukenKampioen

  8. Andre Burgers  schrijft over Keukenkampioen:

    Een keuken van de Mandemakers groep ? Nee
    De prioriteit van het geheel ligt bij de verkoop maar niet bij problemen achteraf.
    Het verkoopgesprek bij keukenkampioen in Duiven door door vestigingsmanager( tevens verkoper),was zonder meer prettig. Meedenken, bereidwillig etc etc. Maar dan…het begon al met het inmeten. Deze beste man was een echte Hans Kazan met cijfers en wist deze te verwisselen waardoor er opnieuw ingemeten moest worden. ( voor de tweede keer maar weer vrij genomen) aangezien we het geheel goed ingepland hadden omdat er leidingen en stroom e.d. verlegt moesten worden, kwamen wij tot de conclusie dat we beter de datum verder naar achter konden schuiven. Vervolgens kregen we een tekening met verkeerde maatvoering dus wederom aanpassing en verzetten van de datum. Na wederom een bezoek aan het filiaal in Duiven heeft de manager ( Jaimy) het wel opgelost. Vervolgens een definitieve datum besproken.(28 April!) De spullen werden geleverd, ( volgens de vrachtbrief compleet, dus gelijk aftikken ! Zonder dat er maar 1 plint in huis staat moet er betaald worden. ( ook dat NOOIT meer ! )Omdat er op
    vrijdag geleverd is en maandag Koningsdag was zou onze “monteur ”dinsdag komen. Hij was er…En wat voor één, Het kwam in de gedaante van Dirk, erg dol op de woorden : het moet 1000% en klant is koning. Hij hoefde geen koffie want hij zou druk zijn met onze keuken. Buiten zijn telefoon waar hij schijnbaar erg dol op was weet hij waarschijnlijk niet wat 1000% en klant is koning is ! Na 13.00 uur leek hij door een wesp gestoken en vloog als een tornado door onze keuken heen. Hij was om 15.15 uur reeds klaar want hij had toch nog ff een klus waar hij naar toe moest ! ? Ons achterlatend met een keuken niet naar onze zin.( terwijl wij achter een overkapping hebben vond hij het na 4 druppels regen het gemakkelijker om alles binnen te zagen ! ) Een kleine opsomming; Afzuigkap 15 cm te hoog gehangen ! Deuren niet goed afgehangen, aanrecht niet goed afgewerkt, aanrecht nog los op 2 plaatsen etc etc ! Al met al een totaalresultaat beneden alle peil ! Contact opgenomen met klantenservi
    ce en vestigingsmanager Duiven. De laatste pakte het serieus op en kwam twee dagen later persoonlijk kijken ! Deze schakelde vervolgens Anton de teamleider uit Waalwijk in die de week daarop kwam om alles met eigen ogen te zien ! Er waren ook zaken die bij levering na het uitpakken beschadigd waren en deze zijn dan ook gelijk besteld.(?) Anton vond het ook niet netjes en slecht afgewerkt en vertelde ons ; Geen zorgen, ga NU alles gelijk bestellen , ik stuur 2 monteurs a 5 uurtjes duurt ongeveer 3 a 4 weken maar dan lossen we alles in 1 x op ! Toch redelijk opgelucht na al deze aandacht netjes de weken afgewacht. Wel tussendoor de tegelzetter bericht omdat hij door zijn drukke schema ook zijn planning op ons moet aanpassen want tegelen is onmogelijk door het uitblijven van de resterende spullen zoals o.a. afzuigschouw aanpassingen. Wat schertst mijn verbazing…Ik word op 29 mei gebeld met de melding dat er op 10 Juli ! Ja U leest het goed 10 Juli komen ze…. Ze hebben dus 4 we
    ken geleden de spullen besteld maar het duurt na de 4 weken toch nog 6 weken om uiteindelijk het af te maken. Toch vreemd, In 3 weken kan ik een keuken na bestelling geleverd krijgen maar het duurt 7 weken om wat onderdelen te bestellen ! Diverse telefoontjes gepleegd met Bart van de klantenservice maar tot nu toe vol met de gebruikelijke cursuswoorden; Ik snap het helemaal, Kan met heel goed voorstellen dat u zich zo voelt, we doen er echt alles aan etc. etc. Het zogenaamde “kwispelen”! Zoals gezegt; vandaag heeft mijn vrouw maar eens gebeld en een gesprek gehad met Bart . Hij zegt dat hij het echt begrijpt en er alles aan gaat doen om de datum naar voren te schuiven. Maar ach…het zal wel weer de zoveelste belofte zijn. We zijn inmiddels zover dat we bezig zijn om het op een juridische manier aan te pakken. Iets anders werkt niet. Zoals gezegd ; Alle prioriteit bij de verkoop maar slechte opvolging van klachten. Ook dit zou volgens de redelijke termijn van 3 weken moeten
    kunnen ! Een tipje mijnerzijds.. Staar je niet blind op de verkoop, want er komt nog een aardig traject achteraan. Enja, er kan altijd iets zijn maar dat hoeft geen maanden te duren !

    Andre Burgers beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Andre Burgers:

      Beste meneer Burgers,
      Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring. Ook negatieve feedback stel ik zeer op prijs.
      Vervelend dat de montage van uw keuken anders is verlopen dan u van ons mag verwachten. Excuses hiervoor. Op dit moment is de leidinggevende van de klantenservice spoedig op zoek naar een eerdere datum zodat we alles netjes kunnen oplossen. Helaas zijn wij afhankelijk van onze toeleverancier betreft het uitleveren van de artikelen.
      Ik kan u beloven dat we u op de hoogte houden betreft de status van de levering en er alles aan doen zodat dat u eerder bezocht gaat worden.
      Met vriendelijke groet,
      Thomas – Webcare Keuken Kampioen

  9. Harry de Ruiter  schrijft over Keukenkampioen:

    Keukenkampioen stadionweg rotterdam: Op zondag gepraat over een nieuwe keuken en s’maandags naar de stadionweg gegaan bij de keukenkampioen. Geholpen door Kevin, Wat een geduld, samen met ons vele malen door de zaak gelopen. Uiteindelijk hebben we een keuken samenstelling op papier gezet.
    Toch was met name mijn vrouw besluiteloos, met de 3 d foto’s staaltje van een werkblad en een deurtje op zak naar huis om samen verder te overleggen. ff voor 18:00 uur belde Kevin om te vragen of hij langs mocht komen ( we wonen vlak bij de stadionweg ), terwijl mijn vrouw net zei het zou fijn zijn als kevin zelf kon zien hoe de situatie hier is.
    Kevin kwam ff na 18:00 uur en had prima tekeningen en een uitgewerkte offerte bij zich.
    De volgende dag om 11:00 uur weer naar de showroom, wederom de hele zaak een aantal malen door met vragen over diverse inbouwapparatuur pfff wat een geduld.
    Uiteindelijk werd ons een aanbod gedaan die we niet af konden slaan en hebben we de koopovereenkomst getekend. Gezien mijn werkervaring plaats ik de keuken zelf en begin september zal de keuken geleverd worden.
    Hopelijk levert de levering van de keuken dezelfde prettige ervaring op als het uitzoeken van de keuken. Tot nu toe alle lof voor de keuken kampioen en met name voor Kevin

    Harry de Ruiter beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  10. b.v. gurp  schrijft over Keukenkampioen:

    Wij hebben ooit 2X een schowroomkeuken gekocht en alles zelf gemonteerd, maar vanwege onze leeftijd wilden we nu eens alles laten doen, maar daar hebben we dus heel veel spijt van!! Een uitgave van bijna 10.000 euro Alles was goed geregeld in de showroom, maar toen ze het wilde komen zetten was dat niet de juiste datum, maar na div mailtjes is dat veranderd naar vrijdag 15 mei. We hadden van tevoren een schema gekregen waar stopcontacten etc moesten komen, maar volgens die tekening zouden er 2 stopcontachten in de bovenkastjes komen!! en als we dat gedaan zouden hebben zou er een stekker door de kast moeten komen en in de kast de trafo komen liggen!! Terwijl de man die de keuken bij ons gezet had zei dat dat beslist niet nodig was en het beter zou zijn dat dat bovenop de kastjes zouden komen. Ben dus blij dat we die extra kosten niet gemaakt hadden. Toen was de uitsparing van de bestelde kookplaat te groot uitgezaagd, maar is door een andere [grotere maat] kookplaat te plaatsen ui
    teindelijk verholpen, maar ons aanrechtblad is te kort en volgens de keukenman waren de muren niet haaks, dus verkeerd ingemeten. Ook de lampjes die erbij zaten zijn echte flutlampjes, want als je ertegen aanstoot vallen de lampjes er gewoon af en de knopjes die eraan zitten zijn zo klein dat je ze niet zit zitten en ook moet je er dan div. keren op drukken vóór ze aan of uitgaan. Op zondag naar de showroom gegaan met foto,s en daar zeiden ze ook dat het blad te klein was, en volgens de inmeetschema die ze konden inzien dat de keuken wel haaks was!! De verkoers raden ons aan om gelijk de volgende dag op te bellen en de klacht in te dienen, maar pas op 1 juni komt er iemand kijken!!! en nu maar afwachten wanneer wij een nieuw aanrechtblad krijgen .We gaan op 15 juni op vakantie en geloven dus nooit dat er vóór die tijd nog alles afgewerkt kunnen hebben, er zit aan iedere kant 1 cm tussen het blad en de muren. Dus zitten we tot na de vakantie met een keuken die dan nog steeds niet
    afgewerkt is.

    b.v. gurp beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van b.v. gurp:

      Beste heer/mevrouw van Gurp, Bedankt voor uw bericht. Inmiddels is er contact geweest en wordt er een nieuw werkblad besteld. Zodra deze binnen is zullen wij u telefonisch benaderen voor het maken van een afspraak. Met vriendelijke groet, Thomas – Webcare Keuken Kampioen

  11. Pieter  schrijft over Keukenkampioen:

    Het afgelopen pinksterweekend wilde mijn vrouw graag naar een nieuwe keuken kijken. Van mij hoefde het niet zo nodig, maar goed, het ding is 15 jaar oud en mag ook wel een keer vervangen worden. We gunnen onszelf nog een keer een nieuwe keuken. Zelf ben ik niet zo thuis in de keukenwereld, dus op voorhand even op internet een aantal keukenzaken opgezocht waar we langs zouden gaan. In ons 27-jarig huwelijk heb ik ook ondervonden dat bij mijn vrouw vaak kijken ook kopen is. Nu hebben wij het budget er voor en is dit dus geen probleem. Echter, een beetje Hollandse zuinigheid heeft ons nooit windeieren gelegd. Aangezien het algemeen bekend is dat het binnen de keukenzaken draait om onderhandelen en acties, heb ik mij van te voren verdiept in het verkoopproces. zo vond ik jullie website waar veel informatie online staat en ik ook de tips heb aangevraagd waar veel nuttige informatie staat over hoe de aanschaf van een keuken in zijn werk gaat (waarvoor dank)
    Tweede pinksterweekend na de brunch de auto ingestapt en een aantal zaken afgegaan, waaronder de Keukenkampioen. De gastvrijheid bij deze winkel spreekt ons wel aan. We zijn hier keurig ontvangen en hebben onder het genot van een kopje koffie de showroom ontdekt. Daarna afspraak en kort met de adviseur om tafel gezeten om te bespreken wat mijn vrouw precies wil. Ik zelf heb geen haast om de knoop door te hakken en heb mijn vrouw aangegeven dit ook niet stante pe te doen. Echter hebben zowel mijn vrouw als ik hebben er een zeer goed gevoel bij.

    Pieter beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  12. J. Schouten  schrijft over Keukenkampioen:

    We hebben ons ooit ingeschreven op de nieuwsbrief en zijn toch maar eens gaan kijken in een winkel. Hebben een brochure meegekregen en een goed orienterend eerste gesprek gehad. Vermoedelijk veel onderhandelingsruimte in de prijzen.

    J. Schouten beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van J. Schouten:

      Beste heer/mevrouw Schouten,

      Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn te horen dat uw oriëntatiegesprek naar tevredenheid is verlopen. Mochten we u nog ergens mee van dienst kunnen zijn horen wij dat graag.

      Met vriendelijke groet,

      Keuken Kampioen

  13. loes ten brink  schrijft over Keukenkampioen:

    Prettig ontvangen, snelle zeer adequate hulp bij het uitzoeken van de apparaten. En inderdaad voor de laagste prijs van internet geleverd. Niet te geloven het scheelde soms meer dan 50 %! Met enig aandringen ook gelukkig snel beschikbaar op het goede moment.
    Hoewel ik nogal wat wensen had lukte alles voorspoedig.
    Het was een plezierige samenwerking met Yorick Masselink en Melissa… Ze vullen elkaar goed aan tijdens individuele vrije dagen. Ontbreken van het ombouwsetje voor propaan werd ook meteen gecorrigeerd.
    Resultaat is boven verwachting goed gelukt. Leer nu de nieuwe apparaten te gebruiken, spannend.
    Als ik nog vragen heb zal ik gemakkelijk naar de Keukenkampioen terug gaan om te overleggen.

    loes ten brink beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  14. Kolibrie  schrijft over Keukenkampioen:

    Slecht, van alle beloftes die begin december 2014 heeft Keukenkampioen er niet één waargemaakt ( vijf maanden na dato). Om fouten van hun kant op te lossen moet je zelf steeds bijbetalen. Als je een klacht indient belt er een Miep om je te vertellen dat het allemaal jouw schuld is (verkeerd werkblad, geen ruimte om de kookplaat te draaien, de gootsteen te draaien, werkblad met overbodige breedte en dus extra duur etc. ). Mijn les: niet aanbetalen.

    Kolibrie beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Kolibrie:

      Beste heer/mevrouw,

      Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Naar aanleiding van uw brief hebben we telefonisch contact met u gehad en de situatie besproken. Ik wil u dan ook mededelen dat we bij ons standpunt blijven. Mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag, u kunt ons mailen via webcare@keukenkampioen.nl.

      Met vriendelijke groet,
      Webcare Keuken Kampioen

  15. Janine  schrijft over Keukenkampioen:

    We zijn van plan om rond het pinksterweekend verschillende keukenwinkels af te gaan voor onze nieuwe keuken. We hebben lang getwijfeld, maar door een financiële meevaller lijkt het erop dat we onze droomkeuken eindelijk kunnen verwezenlijken. We hebben al een lijstje gemaakt met keukenzaken in de buurt, waaronder de keukenkampioen. Voor ons een bekende naam en ’t ziet eruit als een professionele zaak. Keurige website met veel mogelijkheden, zoals de keukenontwerpentool. Met een glaasje wijn hebben we ’s avonds al zo veel mogelijk onze keuken ontworpen. Ontzettend leuk om te doen. Bij de Keukenkampioen weten we dat we niet meer dan 7000,- kwijt zijn aan een nieuwe keuken. Voor ons een reden om deze winkel te bezoeken.

    Janine beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Janine:

      Beste heer, mevrouw,
      Hartelijk dank voor uw bericht.

      Fijn om te horen dat u interesse heeft in Keuken Kampioen! Mocht u vragen hebben horen wij dit graag.

      Met vriendelijke groet,
      Thomas – Webcare Keuken Kampioen

  16. René En Nel  schrijft over Keukenkampioen:

    Zeer uitgebreid advies en diverse opstellingen gemaakt.
    Uiteindelijk een keurige prijs betaald.
    Nu nog de levering…

    René En Nel beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  17. Wiegers  schrijft over Keukenkampioen:

    Enige onduidelijkheid in de offerte, echter het bedrijf kwam zeer vertrouwd over. Charismatische adviseur deed ontiegelijk zijn best om de keuken te verkopen, echter op een nette manier. In beraad.

    Wiegers beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  18. F. Kloek  schrijft over Keukenkampioen:

    Na een lange zoektocht mochten wij eindelijk onze nieuwe keuken verwelkomen. Dag van plaatsing liep niet volledig op rolletjes. We zagen de bui al hangen… Gelukkig is alles ter plaatse opgelost en kwam met een paar dagen later terug om de ontbrekende stukken te installeren. De installateur liet ook blijken het erg vervelend te vinden voor ons. Een prettige man in de omgang die zijn best doet voor zijn klanten. Prima service!
    F. Kloek

    F. Kloek beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  19. Mark  schrijft over Keukenkampioen:

    Ruim een maand geleden is onze keuken van keukenkampioen geplaatst. Qua prijs kwaliteit verhouding zijn wij tevreden. Echter verwacht geen enkele service op het moment dat uw keuken is geplaatst.

    Bij onze keuken werden verkeerde apparaten geleverd (wij hebben een specifieke versie van stoomoven en combi magnetron uitgezocht vanwege het ontwerp. Bekend was dat er een nieuwere variant op de markt was, maar wij hebben specifiek aangeven deze variant niet te willen vanwege het in onze ogen minder mooie ontwerp. Hier zijn we zo specifiek in geweest vanwege beleid van keukenkampioen om automatisch de nieuwere variant te leveren).

    Inmiddels heb ik afgelopen maand meerdere keren met de klantenservice gebeld. Daarnaast heb ik contact proberen te leggen via social media. Keer op keer doorverbonden, lange wachttijden, terugbel beloften die niet worden nagekomen en werkelijk een op het onbeschofte af benadering van een aantal medewerkers. Standaard is het antwoord ‘ik zal u doorverbinden met de contactpersoon’ die vervolgens niet bereikbaar is, mij zal terugbellen maar dit tot op heden nog niet gedaan heeft. Na lang aandringen heb ik uiteindelijk ‘andre’ van de verkoop afdeling aan de lijn gekregen. Ondanks meerdere pogingen tot uitleg dat wij toch echt andere apparaten besteld hadden moest ik niet zeuren want beleid was beleid, en het beleid is dat je standaard het nieuwe type krijgt, ook al geef je aan dit niet te willen en ondanks het voorstel bij aankoop om ook zelf de appa
    raten wel te willen aanschaffen (verkoper verzekerde dat dit niet nodig was..).
    Kortom, het vertrouwen dat we eruit gaan komen daalt met de dag. Inmiddels bezig met het voorbereiden van andere opties.
    de keuken is prima, maar daar houdt het volledig mee op.

    Mark beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Mark:

      Beste meneer,
      Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend dat er een miscommunicatie is ontstaan en dat u hier geen duidelijkheid over krijgt. Ik wil u laten weten dat we uw bericht hebben gezien. Mocht u nog vragen hebben hoor ik dat graag.
      Met vriendelijke groet,
      Jordy – Webcare Keuken Kampioen

  20. Johan & Mariska  schrijft over Keukenkampioen:

    Omdat wij onze woning op dit moment niet kunnen verkopen willen wij de keuken even uitstellen. Jullie werkwijze en het meedenken heeft op ons veel indruk gemaakt. Zodra wij ons huis hebben verkocht melden wij ons weer bij jullie.

    Johan & Mariska beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  21. Eijssink  schrijft over Keukenkampioen:

    Fijn geholpen, goede service.

    Eijssink beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  22. Fam. van Nunen  schrijft over Keukenkampioen:

    De verkoop van de keuken is perfect verlopen, alleen is hij verkeerd ingemeten. Aan iedere kant komen wij ruim 1 cm te kort. Ook vergeten ze een spatrand in te meten/plannen waardoor het probleem nog groter wordt en er weer tekort is ingemeten. Dit probleem hebben wij zelf opgelost om dit spatrandje er extra bij te bestellen, waarvoor een bedrag van € 100 wordt berekend om een fout die de inmeter heeft gemaakt te corrigeren. Later is dit verandert naar € 50 omdat de fout gemaakt is door de Keuken Kampioen.

    Fam. van Nunen beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Fam. van Nunen:

      Beste fam. van Nunen,

      Vervelend te vernemen dat er een miscommunicatie is ontstaan betreft uw keuken. Ik wil graag met u in contact komen. Kunt u uw ordernummer doorsturen naar webcare@keukenkampioen.nl?

      Alvast bedankt.

      Met vriendelijke groet,
      Thomas – Keuken Kampioen

  23. Nijland  schrijft over Keukenkampioen:

    Bij het betrekken van mijn nieuwe woning bij Keukenkampioen op zoek gegaan naar een nieuwe keuken. Het was liefde op het eerste gezicht bij een keuken in de showroom. Door een aparte maatvoering en speciale wensen was het wel even goed puzzelen hoe we dit vorm konden gaan geven. De kraan was niet naar smaak en ik wilde mijn eigen kraan gebruiken (heb deze via een andere weg gekocht). Tevens is de standaard inbouwapparatuur niet hetgeen ik prefereer. De verkoper heeft mij hierin een goede steun in de rug gegeven.

    Nijland beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  24. Marion  schrijft over Keukenkampioen:

    23 Nov 2014 keuken gekocht.
    15 feb 2015 fine-tunen. Levering wordt week 20 dit is bevestigd via de mail van 9 maart.
    31 maart kregen wij telefoon dat keuken niet geleverd kon worden. 6 weken voor levering!! Uiteindelijk bleek de fabrikant failliet. Erg vervelend want we hadden toch wel een specifieke keuken uitgezocht. Na veel stress, teleurstelling en slapeloze nachten op 3 april nieuwe afspraak gemaakt. Verkoper leefde natuurlijk erg met ons mee en gelukkig konden we uiteindelijk een andere keuken uitkiezen. De nieuwe prijs moest berekend worden en we zouden dezelfde dag nog telefoon krijgen. Helaas geen telefoon. De verkoper was het weekend vrij en maandag was het 2e paasdag. Dinsdag 7 april aan het eind van de dag zelf maar gebeld, om 18.00 uur contact met de verkoper. Ik vind het niet netjes om hier het nieuwe voorstel te plaatsen maar laten we het erop houden dat we nieuwe afspraak gemaakt hebben en nu met de vestigingsmanager op 11 april. Deze manager heeft van te voren keurig gebeld om alvast het verhaal te horen zodat hij op de hoogte was van het “probleem”. Bij het gesprek heeft hij tevens aangegeven dat wij onder het contract uit konden daar zij niet konden leveren zoals overeen gekomen. Dit vonden wij erg netjes van hem maar was absoluut niet onze intentie. Wij hoopten alleen maar dat we er samen uit konden komen. Na een fijn gesprek zijn we er gelukkig ook uitgekomen! Alleen…….. De levertijd van de oorspronkelijke keuken zou week 20 zijn. Nu zou dit week 24! worden, 4 weken later dan oorspronkelijke leverdatum! Laatste gesprek was 11 april, week 24 levering, zit 8 weken tussen??! Wij hebben aangegeven dat week 22 oke zouden vinden, (onze gedachte ,als je samen water bij de wijn doet moet het goedkomen ), hier zou de uiterste best voor worden gedaan. Ik geloof ook zeker dat dit gebeurt is maar uiteindelijk negatief bericht, levertijd blijft week 24. Wij zijn dus 4 weken achterop, kunnen niet koken daar wij ook met een planning zitten qua verbouwing die de laatste 4 weken dus stil komt te liggen. Wij hebben water bij de wijn gedaan om redelijkerwijs week 22 aan te geven. Wij moeten 4 weken zien te overbruggen qua eten, voor ons ook extra kosten. Gevraagd om hier financiële bijdrage aan te leveren maar dit was niet mogelijk. Om nog maar te zwijgen over de situatie thuis, 4 weken langer kamperen, geloof me wordt een mens niet vrolijk van. Wij begrijpen heel goed dat men geen ijzer met handen kan breken maar ik word hier toch echt heel verdrietig van. Wat voor ons begon als een leuk en spannend avontuur, een nieuwe keuken koop je niet wekelijks en we moeten er heel hard voor sparen, dreigt te eindigen in een avontuur met een nare nasmaak. Beste Keukenkampioen het zou fijn zijn als u bovenstaand verhaal zou kunnen begrijpen en het mooiste zou zijn als de levering in week 22 plaats zou kunnen vinden.
    Overigens de gesprekken met de vestigingsmanager heb ik wel als positief ervaren dit is een prima man, dat mag ook gezegd worden.

    Marion beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Marion:

      Beste mevrouw,

      Dank u wel voor het plaatsen van deze review. Erg vervelend te vernemen dat er problemen zijn ontstaan en dat de levering van uw keuken langer duurt dan u mag verwachten. Ik ontvang graag uw gegevens en ordernummer zodat ik de situatie kan inzien. Kunt u dit sturen naar webcare@keukenkampioen.nl?

      Alvast bedankt!

      Met vriendelijke groet,
      Thomas – Keuken Kampioen

  25. ben  schrijft over Keukenkampioen:

    keukenkampioen groningen: eerste gesprek gehad,na 30 min of ik een ”beslissing” wilde maken,koffiekopje was nog warm.natuurlijk trap ik daar niet in.en dan ook nog vragen waarom niet. Boos was ik.Nee deze kampioen zou aan mij geen dubbeltje verdienen.keukens genoeg en VERKOPERS zeker.

    ben beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van ben:

      Beste meneer,

      Vervelend dat u deze ervaring heeft met Keuken Kampioen. Ik wil graag met u in gesprek gaan. Indien u dit wenst kunt u uw gegevens doorsturen naar webcare@keukenkampioen.nl. Ik hoor graag van u.

      Met vriendelijke groet,
      Thomas – Keuken Kampioen

  26. Marion  schrijft over Keukenkampioen:

    Ik kwam met een vooropgesteld idee van ‘zo wil ik de keuken’ bij keukenkampioen Den Haag. In eerste instantie werd daar goed naar geluisterd. Echter al snel kwamen de verbeteringen, de aanpassingen e.d. Dit stel ik ontzettend op prijs, want bij 2 andere keukenzaken hebben ze dit niet gedaan. De aanpassingen waren heel eenvoudig om bijv. een spetterende kraan te voorkomen. Klein ding, grote ergernis, ik heb het bij een andere keukenzaak uitgetest, en ja wel, spetteren. Door deze dingen krijg je vertrouwen dat de keuken goed gaat worden zodat ik er met plezier in ga koken, want dat is de opzet.
    Een goede adviseur geeft vertrouwen. Nu nog de onderhandelingen in qua prijs.

    Marion beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  27. M. Hidding  schrijft over Keukenkampioen:

    Na slechte ervaringen met agressieve keukenverkopers elders bij de Keukenkampioen binnen gelopen. Was er al aardig klaar mee en ging met tegenzin weer een zaak in. Gelukkig is manlief erg optimistisch en sleept hij me mee. Eindelijk prettig ontvangen en de ruimte gekregen om rond te kijken. Op vraag duidelijke info gekregen. Zijn van plan binnenkort een afspraak te maken voor een ontwerp.

    M. Hidding beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van M. Hidding:

      Beste M. Hidding,

      Dank u wel voor het plaatsen van uw bericht. Erg fijn te horen dat u in de showroom naar tevredenheid bent geholpen. Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag, we zien u graag terug in onze showroom!

      Met vriendelijke groet,
      Thomas – Keuken Kampioen

  28. Meeka  schrijft over Keukenkampioen:

    Onze ervaring met Keukenkampioen Almere: de muur van mijn keuken heeft een aantal hoeken waardoor het keukenblad aan de achterkant uitgesneden moet worden. In eerst instantie wilde ik graag een granieten blad, maar dit ging helaas niet lukken vanwege de oneffen muur waar het tegenaan moest komen. Er werd een heel leuk alternatief voorgesteld in kunststof die wel tegen de muur geplaatst kon worden!

    Meeka beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Meeka:

      Beste heer/mevrouw,

      Dank u wel voor het plaatsen van uw review. We stellen uw feedback zeer op prijs. Fijn te horen dat het kunststof blad past en hiermee het probleem naar tevredenheid is opgelost!

      Ik wens u namens Keuken Kampioen veel plezier met uw nieuwe keuken.

      Met vriendelijke groet,
      Thomas – Keuken Kampioen

  29. Remon  schrijft over Keukenkampioen:

    keukenkampioen spijkenisse: in het traject bestellen kan alles (hapjes, drankjes e.d.) en rennen ze voor je met 5 man in het filliaal.
    als keuken geleverd is kun je vervolgens het allemaal uitzoeken. Terugbellen nee joh waarom zouden we dat doen. Tijdens bestelling duidelijk aangegeven dat ik 1 apothekerskast wil en 1 servieskast, bij levering bleek dat ze 2 apothekerskasten geleverd hebben. Gebeld naar hoofdkantoor; Mondelinge beloftes gehad dat de servieskast binnen max 2 weken er zou zijn, nu 2,5 week later helaas….. duurt nog 3,5 weken.
    Ja we mochten de apothekerskast houden die was duurder dat zagen hun als oplossing. Blijkbaar werken er geen slimme mensen die snappen als je (wijn)glazen erin zet deze breken als je de kast opendoet.. Whirlpool ovendeur niet goed, van kastje naar muur steeds weer zowel keukenkampioen als whirlpool. 2 meter onderplint te weinig geleverd, duurt maar liefst >3,5 weken om dit op te lossen. Granieten blad zit een klein haarscheurtje in, leverancier van blad erbij geweest (Lion Stone) en geeft zwart op wit aan niet aan eigen schuld .

    Remon beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Remon:

      Beste,

      Dank u wel voor het plaatsen van uw review. Vervelend te vernemen dat u geen goede ervaring heeft met Keuken Kampioen. Inmiddels bent u telefonisch benaderd door de klantenservice en gaat mijn collega voor u aan de slag. Zij heeft belooft u vandaag terug te bellen om de zaken concreet te maken.

      Hopende u op deze manier voldoende te hebben geïnformeerd.

      Met vriendelijke groet,
      Jordy – Keuken Kampioen

  30. Bart  schrijft over Keukenkampioen:

    PERFECTE SERVICE : De aankoop van mijn keuken aan Keukenkampioen toevertrouwd en het hele proces verliep vrij goed. De verkoper was wel iets te enthousiast en bij levering bleek een kleine beschadiging aan een deur. Dit is helemaal naar tevredenheid opgelost door Keukenkampioen.

    Bart beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  31. Fam van Dijk  schrijft over Keukenkampioen:

    Wij hebben een keuken bij de keukenkampioen gekocht,maar nu laat de top fineer laag los bij de lades en kastjes,en heb dit gemeld
    En zeggen ze dat onze 5 jarige gerantie is verlopen, zeggen dat ze dit tegen betaling kunnen oplossen,maar dat vind ik geen goede service,keuken moet je toch langer mee kunnen doen dan 8 jaar,wij hebben er toch een aardig bedrag aan betaald,dus wij zijn heel erg teleurgestelt in de keukenkampioen.

    Fam van Dijk beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Fam van Dijk:

      Beste familie van Dijk,

      Dank u wel voor het plaatsen van dit bericht. Ik vind het erg vervelend te horen dat de folie op uw keukendeurtjes los laat. Kunt u misschien uw ordernummer of contactgegevens doorsturen naar webcare@keukenkampioen.nl? Ik bekijk graag deze situatie voor u!

      Met vriendelijke groet,
      Thomas, Keuken Kampioen

  32. Hans  schrijft over Keukenkampioen:

    Mooie winkel, deskundig personeel.

    Hans beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  33. E. Koning  schrijft over Keukenkampioen:

    Een uitnodiging van Keukenkampioen purmerend ontvangen voor het opstellen van een vrijblijvende offerte.
    Ondanks dat wij aangaven dat wij nog wilden wachten met het aangaan van een verplichting heeft de verkoopster ruim de tijd voor ons genomen en een (inderdaad) vrijblijvende offerte opgesteld.
    Ik kan nog niet vergelijken met andere zaken maar heb wel het idee dat er goed is meegedacht (Wijzelf hadden al een voorbereiding getroffen met de maatvoering en en wensen)

    E. Koning beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  34. J. Albers  schrijft over Keukenkampioen:

    Afgelopen jaar overal gekeken voor een nieuwe keuken en uiteindelijk is onze keuze gevallen op de Keukenkampioen Duiven. Onze keus viel op een semi greeploze keuken. We werden zeer goed geholpen door een adviseuse die ook meedacht aan alle details. Helaas had ze de code van de grepen (in te frasen strip op deur) verkeerd opgeschreven maar daar kwamen we later pas achter.
    De installatie was gratis. In oktober verscheen er een ingehuurde ZZP er voor de “gratis” installatie.
    De beste man had er 13(!) uur voor nodig om de keuken te installeren en naar mate de tijd vorderde werd de concentratie slapper. Zo attendeerde ik hem dat hij met een verkeerde opstelling bezig was. De inductieplaat werd scheef gemonteerd met beschadigen van de achterwand bij het aanbrengen, aanrechtblad niet gekit aan 1 zijde (hoefde niet), TL verlichting schots en scheef gemonteerd, lichtlijsten verkeerd gemonteerd, kraan niet compleet geleverd, achterwand niet compleet geleverd, kortom er mankeerde heel veel aan. Toen kwam dus ook uit dat de handgrepen verkeerd waren. In plaats van greeploos werden het RVS stangen. Dag daarna direct naar Keukenkampioen Duiven om dit te bespreken maar verder dan het aanhoren kwam het niet. Opvallend, een verkoper (onze adviseuse was helaas ziek) moest ons ontvangen en pendelde de hele tijd tussen de manager en ons om voor eventuele oplossingen te komen die er overigens niet kwam. Met zoveel gebreken hadden wij verwacht dat de manager zijn verantwoording zou nemen door met ons in gesprek te gaan.
    In plaats daarvan werden wij geconfronteerd met allerlei documenten die door ons getekend zijn dus m.a.w. “u bent er mee akkoord gegaan” Op mijn voorstel voor een compensatie van verkeerde handgrepen werd niet ingegaan. Een oplossing bleef uit dus heeft een medewerkster van de serviceafdeling dit maar opgepakt maar met de mededeling dat ook zij er niet uitkwamen met de filiaalmanager. Iedere keer als zij belden was hij met klanten bezig was het argument. Terugbellen was er ook niet bij. Nu weet ik dat hij zich zelden met klanten bemoeide want het zijn de adviseurs die het werk doen en die moeten afstemmen met de manager of iets wel of niet kan.
    Na deze pogingen heeft de serviceafdeling het goed opgepakt en het heft zelf in handen genomen.
    Zij stuurden een eigen monteur van “Keukenman” en vanaf dat moment was de communicatie optimaal d.w.z. van filiaal niets meer gehoord, totaal geen belangstelling meer getoond van die zijde en samenwerking met serviceafdeling en monteur leidde er toe dat 3 maanden na installatie de keuken helemaal correct geïnstalleerd is met de aantekening dat de monteur engelengeduld had om al die gebreken te herstellen. Dat verdiende een groot compliment. Eindconclusie; geen aanbeveling door ons voor filiaal Duiven, kreeg van mij een 2, daarentegen serviceafdeling een 8.

    J. Albers beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van J. Albers:

      Beste heer Albers,

      Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.
      Spijtig te lezen dat uw ervaring na de verkoop als niet goed heeft ervaren. Keukenkampioen streeft naar 100% klanttevredenheid en nemen uw ervaring mee om onze kwaliteit te verbeteren.
      Het is goed te lezen dat de klantenservice hierna op de juiste manier heeft gehandeld en nu alles tot in de puntjes is opgelost.

      Wij wensen u veel plezier met uw keuken.

      Met vriendelijke groet,

      Keuken Kampioen

  35. Familie Foolen  schrijft over Keukenkampioen:

    ik heb een vraag betreffende vrijblijvende offerte .
    bij beide zaken Keukenkampioen en Brugman keukens werd verteld dat ze wel een vrijblijvende offerte willen maken maar dat doen ze maar alleen als ze zeker weten dat we daar de keuken kopen mag dit wel want dan is het niet meer vrijblijvend mijn in ziens.

    Familie Foolen beoordeelde Keukenkampioen met 2 uit 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Familie Foolen:

      Beste Familie Foolen,

      Dank u wel voor uw bericht en vraag, Wij vinden het vervelend dat u ervaart niet vrijblijvend geholpen te kunnen worden voor een offerte.
      Wij zouden het prettig vinden als u uw gegevens doorgeeft zodat wij contact met u kunnen opnemen.
      Wij horen graag van u op webcare@keukenkampioen.nl

      Met vriendelijke groet,

      Keukenkampioen

  36. Marja  schrijft over Keukenkampioen:

    We zijn benaderd door Keukenkampioen in Eindhoven. Duidelijk hebben we aangegeven dat we nog in de orienterende fase zitten, dus geen beslissingen nemen. Ook hebben we dit in de zaak nog duidelijk aangegeven.
    Geen punt… er werd ruime tijd genomen…lunch..koffie in overvloed.. een tapasschaaltje rond vieren. Ook nam de adviseur de tijd voor het samenstellen van onze keuken. Daarover zijn we zeer tevreden.
    Waar we op af knapten is het feit dat er uiteindelijk toch te veel werd aangestuurd op het zetten van een handtekening. De adviseur liet duidelijk merken hoe teleurgesteld hij was, toen we wederom aangaven dat dat nooit onze insteek was geweest.
    Nogmaals; het advies en de inrichting van onze keuken was naar onze wens.

    Marja beoordeelde Keukenkampioen met 2 uit 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Marja:

      Beste Marja,

      Bedankt voor uw reactie.
      Gastvrijheid en klantvriendelijkheid zijn erg belangrijk bij de Keuken kampioen.
      Wij hopen u toch nog van dienst te kunnen zijn zodat de wens van uw nieuwe keuken in vervulling kan gaan.
      Zou u uw telefoonnummer willen doorsturen via webcare@keukenkampioen.nl?
      We nodigen u nogmaals graag uit in onze showroom.

      Met vriendelijke groet,

      Keukenkampioen

  37. Z.Adda  schrijft over Keukenkampioen:

    Ervaring Keukenkampioen Helmond: Nou mensen,
    Eindelijk voor een nieuwe keuken gekozen. Over ongeveer 10 weken wordt de keuken geplaatst.
    Het was een hell of a job om uiteindelijk je droomkeuken te kunnen krijgen en dat ook nog eens voor een acceptabel bedrag. We zijn ongeveer 3 maanden bezig geweest om te oriënteren, een beeld te vormen. We hoorden wilde verhalen dat de keukenmarkt niet transparant is en dat je altijd teveel betaald voor je keuken. Ook nog de uitzending gezien van de rekenkamer. We hebben veel gelezen op internet en veel vergeleken. We hebben baat gehad bij het lezen van verschillende verhalen op verschillende forums. We willen onze ervaring ook delen zodat anderen er ook baat bij zullen hebben.
    We zijn maar gewoon begonnen met het bezoeken van verschillende zaken. Ook 2 keer in Duitsland geweest omdat het goedkoper blijkt te zijn.
    We zijn bij de volgende zaken geweest:
    • Keukenconcurrent
    • Reddy keukens
    • Keukenkampioen
    • Nuva keukens
    • Aswa keukens
    • Keukencentrum berkers
    • Bruynzeels
    • Keukenloods
    Ik zal er ongetwijfeld een aantal vergeten zijn, het was ook teveel om te onthouden.
    In Duitsland:
    • Akzent kuchen in Nordhorn (vlak over de grens bij Enschede)
    • Alno keukens in Tuddern (vlak over de grens bij Sittard)
    Na velen bezoeken, een aantal zaken noemden meteen een prijs en bij 4 zaken zijn we echt aan tafel gaan zitten voor een offerte. We waren we nog verder van huis. Wat voor ons bevestigd werd is dat de keukenmarkt inderdaad niet transparant is. Duitsland hebben we heel snel een streep door gezet, bleek absoluut niet goedkoper te zijn. Verder lees je veel dat alle zaken onder de Mandemakers groep vallen en dat dit slechte zaken zijn. Dat hebben we op een gegeven moment maar los gelaten.
    We hebben ook de mogelijkheden bekeken om alle onderdelen voor de keuken los te kopen, apparatuur apart, keukenblad apart en de kasten en laden apart. Hier werd voor ons een aantal dingen duidelijk en zijn we alles vanuit een ander perspectief gaan bekijken. We hebben bekeken wat alles los zou kosten, dus apart een offerte opgevraagd bij keukenloods voor alle apparatuur en een offerte opgevraagd bij keukenbladen voor het blad. De kasten en laden hebben we afgeleid uit de offertes die we hadden. Uiteindelijk hadden we onze prijs bepaald voor onze keuken.
    Uiteindelijk moet je een goed gevoel hebben bij de zaak waar je een keuken koopt. Wij hadden een goed gevoel bij de Keukenkampioen in Helmond, deze zaak is maar een paar jaar open en ze werken hard op zichzelf op de kaart te zetten. De 2 Stefan ’s die er werken zijn ons de hele tijd bij gebleven, 2 jonge jongens die ons een goede service verleende. We zijn er in het begin 2 keer langs geweest en uiteindelijk besloten om er voor een derde keer terug te gaan. Ze hadden niet meer verwacht dat we nog eens terug zouden komen. We zijn uiteindelijk geholpen door Stefan van Kemenade, een toffe gozer die goed meedacht en waar je goed mee kon onderhandelen. Uiteindelijk is het gelukt, onze keuken voor onze prijs, precies wat we voor ogen hebben en we hadden er een goed gevoel bij. Stefan van Kemenade begeleidt ons goed en dat vinden we belangrijk. We zouden iedereen willen aanraden om voor jezelf te uit te zoeken WAT JE WIL HEBBEN en daarvoor JOUW PRIJS te bepalen en uiteindelijk met iemand
    in zee te gaan waar je een GOED GEVOEL bij hebt. Dit is ons gelukt bij Stefan van Kemenade bij de keukenkampioen in Helmond.
    Inmiddels is de inmeter geweest, hij kwam vroeg op de ochtend en we waren nog niet echt wakker. We hadden nog een aantal vragen dus maar even contact opgenomen met Stefan, het bleek dat hij zelf ook al een aantal dingen had opgemerkt in de meetrapport en dat inmiddels ook al had gecorrigeerd. Onze vragen werden beantwoord voordat we ze konden stellen. Echt top!
    We zeggen altijd ‘It ain’t over till the fat lady signs’, dus we kijken uit naar onze keuken. Het enige waar we nog enigszins een twijfel hebben is, dat al onze details uiteindelijk goed worden uitgevoerd. We shall see……

    Z.Adda beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Z.Adda:

      Beste Z. Adda,

      Bedankt voor uw positieve woorden! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de service in onze winkel in Helmond en dat u samen met uw verkoper tot een mooi eindresultaat bent gekomen. We zullen uw compliment doorgeven aan het filiaal.

      Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe keuken!

      Met vriendelijke groet,
      Keuken Kampioen

  38. rbvandort  schrijft over Keukenkampioen:

    Ervaring Keukenkampioen Houten. Nieuwe keuken besteld met daarbij een kast voor mijn nis! Zijn speciaal gekonen voor het inmeten! Toen mijn keuken werd geleverd zag ik al dat de kast voor mijn Nis te klein was en ik had gelijk gebeld dat het niet de goeie maat is ! Toen werd er gezegd wij hebben U een Controle lijst toegestuurd of alle maten klopte en heeft u er voor getekend, dus het is niet ons probleem !! Ik heb meerdere malen gebeld ook met het hoofdkantoor die zeggen precies het zelfde het is niet ons probleem maar ik heb wel 1000 euro betaald voor dr kast ! En wordt gewoon gezegd eij kunnen een nieuwe maken weer voor de zelfde prijs ! Er valt echt niet te praten met die lui . Het is triest dat zo zo wordt behandeld !Ik ben zeer teleurgesteld !! En ga er zeker werk van maken

    rbvandort beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van rbvandort:

      Beste meneer van Dort,

      Dank u wel voor uw review. Op dit moment zijn we de situatie aan het bespreken en nemen zsm contact met u op.

      Mvg, Keuken Kampioen

  39. Linda  schrijft over Keukenkampioen:

    Onze ervaring met keukenkampioen stadionweg Rotterdam. Ook ik heb een keuken niet zo duur maar wat ik kon betalen na 8 jaar leet het fineer (de lijm laag ) tussen de panelen los heb er over gemaild ze wilden wel naar een oplossing zoeken hebben ze me medegedeeld maar tot op heden na enkele maanden terug nog steeds niets gehoord mooie service hoor .

    Linda beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Linda:

      Beste Linda,

      Vervelend dit te moeten lezen. We willen graag met u in contact komen. Kunt u uw ordernummer + gegevens doorsturen naar webcare@keukenkampioen.nl?

      Met vriendelijke groet,

      Keuken Kampioen

  40. Ter Schuur  schrijft over Keukenkampioen:

    Onze ervaring met keukenkampioen Drachten. In februari 2012 werd onze keuken geleverd en gemonteerd. Geen hele dure keuken, maar wel alle spaarcenten erin gestoken.
    Al vrij snel begon het werkblad tegen de achterwand uit te zetten. Iemand van de Keukenkampioen kwam het beoordelen en het was onze fout volgens deze monteur. We hebben teveel water geknoeid?
    Wij hebben onze keuken altijd normaal gebruikt en het werkblad gewoon afgenomen met een natte doek. Zelfs de naad waar het werkblad in de hoek aan elkaar is verlijmd begint op te zetten.
    Onze keuken zou geleverd worden in week 50 van 2011, maar de levering werd uitgesteld naar week 5 van 2012. Dit vanwege fabricageproblemen bij het werkblad. Dit zet je, helaas achteraf, aan het denken.
    Maar geen enkele medewerking dus vanuit de Keukenkampioen!

    Ter Schuur beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Ter Schuur:

      Beste meneer/mevrouw Ter Schuur,

      Bedankt voor het delen van dit bericht. Uiteraar vinden we het spijtig te lezen dat u deze ervaring hebt gehad. Wanneer u vragen heeft helpen wij u graag hiermee. U kunt daarbij mailen naar: webcare@keukenkampioen.nl.

      Mvg,
      Keuken Kampioen

  41. Johan en Rianne Flink  schrijft over Keukenkampioen:

    Ervaring keukenkampioen Middelburg: wij zijn ontzettend tevreden over onze aankoop en advisering bij Keukenkampioen in Middelburg. We zijn geadviseerd door Ben. Inmiddels staat onze keuken en wij zijn er super tevreden over. Ook de begeleiding en contacten met de klantenservice van Keukenkampioen zijn prima verlopen. Kortom, alle lof en zeker Keukenkampioen meenemen als je voor een keuken gaat kijken.

    Johan en Rianne Flink beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  42. T. Delft  schrijft over Keukenkampioen:

    Samen met mijn vriendin een huis gekocht en we hadden een nieuwe keuken nodig. We hadden geen super groot budget maar hebben toch een passende keuken gevonden. Zeker de verkoper van Keuken Kampioen was erg behulpzaam.

    T. Delft beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  43. M. weijnen  schrijft over Keukenkampioen:

    Keuken gekocht bij Keuken Kampioen. Niets te klagen. Service was prima. Nu ben ik de moeilijkste ook niet maar wou toch even zeggen dat de ervaring goed was. We zijn bij het kiezen van een keuken vakkundig geholpen door de verkoopster. Complimenten aan haar maar ook aan de mensen die de keuken hebben afgeleverd en hebben geplaatst. Wat een harde werkers!!! We zijn erg tevreden over Keuken Kampioen.

    M. weijnen beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  44. Maenen  schrijft over Keukenkampioen:

    Zeer tevreden over mijn nieuwe keuken. Hoop dat dit zo zal blijven maar daar ga ik wel van uit. Ook als er mankementjes komen en ik Keuken Kampioen nodig zal hebben.

    Maenen beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  45. piet  schrijft over Keukenkampioen:

    ervaring keukenkampioen Spijkenisse: De tekening die er hier is gemaakt klopt niet, de afmetingen van alle kasten etc. waren groter dan de ruimte waarin hij moest komen. Hier kwam ik achter toen ik bij een andere winkel de tekening doorsprak.

    Vrij opdringerig voor bij het plannen van een vervolg afspraak. kortingen die alleen dan geldig zijn. etc. daar ben ik zeker niet gevoelig voor.

    piet beoordeelde Keukenkampioen met 2 uit 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    • Webcare team Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van piet:

      Beste Piet,

      Vervelend dat u deze ervaring hebt gehad in onze showroom.
      We zullen uw ervaring dan ook direct met het filiaal bespreken.
      Mochten we u alsnog kunnen helpen met een tekening en verder advies, wilt u ons dan een mail sturen via webcare@keukenkampioen.nl, dan gaan we er direct met de showroom mee aan de slag.

      Met vriendelijke groet,
      Keuken Kampioen

  46. Karen  schrijft over Keukenkampioen:

    We hebben een keuken gekocht bij Keuken Kampioen. Via de website al flink georiënteerd en besloten de keuken in de winkel te gaan bekijken. De verwachting die we hadden werd waargemaakt en zijn eigenlijk redelijk snel tot aankoop overgegaan. Deze werd prima afgehandeld.

    Karen beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  47. Gerda  schrijft over Keukenkampioen:

    Ik schrijf deze recensie omdat ik een fijne ervaring heb gehad bij keuken kampioen. Ik heb ook al op andere recensie sites mijn verhaal gedaan en wil het hier ook graag delen. Bij keuken kampioen in Leeuwarden hebben we een keuken gekocht waar we echt heel blij mee zijn. We wisten wat we wilden en hebben dit gekregen. De levering ging goed en we zijn tevreden met de werkwijze van keuken kampioen. Als je nog een keuken nodig hebt zou ik ook bij keuken kampioen in Leeuwarden gaan kijken.

    Groetjes Gerda.

    Gerda beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  48. Erik  schrijft over Keukenkampioen:

    Je wordt vriendelijk ontvangen, en een deal aangepraat zonder ooit een prijslijst te hebben gezien. Dan zit je vast. Ik wou dat ik nooit had getekend!

    Erik beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    • Keuken Kampioen  reageert op de beoordeling van Erik:

      Beste Erik,

      Vervelend dat u dit zo ervaren heeft. We willen u graag helpen. Bent ik in de gelegenheid uw ordernummer + telefoonnummer door te sturen naar webcare@keukenkampioen.nl? Dan nemen we zsm contact met u op.

      Mvg, Keuken Kampioen

  49. Irma  schrijft over Keukenkampioen:

    We hadden best wel wat moeite met het zoeken van een juiste keuken. We zijn bij veel keuken bedrijven langs geweest en hebben in meerdere winkels om advies gevraagd. Bij Keukenkampioen zijn we uiteindelijk tot een aankoop gekomen. Mede door het aanbod maar ook door de prijs die goed voor ons was.

    Irma beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  50. Nanda  schrijft over Keukenkampioen:

    Keuken gekocht bij Keuken Kampioen in Zwolle. Leuke verkoper die ons heeft geholpen met onze keuze. Hij heeft een ontwerp gemaakt nadat wij onze wensen hadden doorgegeven. De prijs die hij aangaf was rond het budget wat we hadden aangegeven. Verkoper dacht goed mee en hier zijn we erg over te spreken. Keuken bevalt nog steeds en geen problemen gehad.

    Nanda beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  51. David  schrijft over Keukenkampioen:

    Goede service bij KeukenKampioen. We hebben een keuken uitgezocht die binnen ons budget past. Zijn erg tevreden en goed geholpen van begin tot einde. Klachten hebben we eigenlijk niet daarom 5 sterren.

    David beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  52. Elonea  schrijft over Keukenkampioen:

    Keukenkampioen Breda jullie zijn toppers! Naast fijne verkopers en lekkere koffie is de kwaliteit van de keuken die we hebben gekocht ook erg goed. Tijdens het leveren van de keuken was er een hoekje van een kastje een beetje beschadigd. We hebben een nieuwe gekregen en de monteur bood zijn excuses aan. Erg netjes.

    Elonea beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  53. Pien .  schrijft over Keukenkampioen:

    TOP! Wij bedanken keukenkampioen. Vanaf het begin zijn wij door hen juist en vriendelijk geholpen.
    We zaten aan het begin nog erg hoog met de prijs, maar na dat wij nog een uur aan tafel hebben gezeten ging die prijs ook fors omlaag….dat voelde in eerste instantie niet goed. Er was er niets op aan te merken qua dwingen tot een koopcontract wat je wel vaker hoort!?
    De levering is op de afgesproken tijd uitgevoerd, de installatie van onze keuken is ook alles uitstekend verlopen, wij willen daarom ook graag onze waardering uitspreken voor de monteur die ons zware granieten werkblad geplaatst heeft.

    Pien . beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  54. Ter Mink  schrijft over Keukenkampioen:

    De ontvangst is geweldig, dat alleen al doet je op de hoede te zijn. Dan gaat het verhaal beginnen en wordt je door de verkoop techniek al aardig om de tuin geleid. Kortom geen duidelijkheid in wat je later staat te wachten. Eenmaal een keuken naar je zin op papier, komt de verassing …..teken een koopcontract!!! Sorry, een wat…. Ja u leest het goed. Je wordt nagenoeg gedwongen een contract te tekenen. Dan blijkt de verkoper van aardig en vriendelijk om te draaien in een vreselijke agressieveling. Een ware wolf in schaapskleren. Wij stonden gelukkig sterk in onze schoenen en hebben de winkel verlaten….maar hebben een kater er aan over gehouden.

    Ter Mink beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  55. Christ Bakker  schrijft over Keukenkampioen:

    Zeer goede service

    Christ Bakker beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  56. Gerwin k  schrijft over Keukenkampioen:

    Het contact met de adviseur was zodanig positief dat ik op basis daarvan mijn keuken heb gekocht bij keukenkampioen in Almelo. Alleen is het jammer dat er een andere adviseur uiteindelijk mijn order heeft afgerond. Wel alle afspraken zijn nagekomen, bij de levering en montage. De aller eerste keukenaankoop is bij mij dus prima verlopen. Het verliep veel soepeler en beter dan dat ik van veel mensen heb gelezen.

    Gerwin k beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  57. P Heuvel  schrijft over Keukenkampioen:

    Ik ben zeer tevreden over de keuken, vanaf aankoop tot aan de levering is alles netjes verlopen. Ik had een lekkage bij de ingebouwde koelkast en er miste 2 grepen op de kastjes maar die zijn netjes nageleverd en gemonteerd door een prima monteur. Niks op aan te merken. Tegen iedereen gezegd hoe blij ik was, en hopelijk gaat alles bij de anderen net zo goed als mijn ervaring met keuken kampioen.

    P Heuvel beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  58. Wim&Anneloes  schrijft over Keukenkampioen:

    Wij hebben een paar maanden geleden de online brochure aangevraagd, heel fijn voor als je wat inspiratie wilt hebben, vooraf ook nog even op hun blog gekeken met onder andere veel tips. Paar weekjes later waren we het eindelijk met elkaar eens en hebben we een offerte laten maken bij Keukenkampioen in Lelystad. Wij hadden er een goed gevoel over en hebben een handtekening gezet. Verder is de keuken prima geleverd.

    Wim&Anneloes beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  59. Hek  schrijft over Keukenkampioen:

    Echt goedkoop geslaagd bij Keukenkampioen Sneek! Simpel keukentje zonder poespas, maar precies genoeg voor mij. Ik sta toch geen uren in de keuken 😉

    Hek beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  60. Lieke  schrijft over Keukenkampioen:

    Onze ervaring met de keukenkampioen cruquius is zeer slecht!

    Als eerst het uitzoeken van de keuken… Dit ging allemaal prima en werden zeer vriendelijk geholpen. Tot het moment we er wat bedenk tijd over wilde. Dat was geen optie want alle kortingen zouden dan komen te vervallen. We voelden ons onderdruk gezet om toch te tekenen. Dit gedaan te hebben wilde we toch wat aanpassingen aanbrengen omdat de keuken toch niet helemaal zou passen. Dit was geen enkel probleem alleen tjah…de kosten zouden uiteraard omhoog gaan. Bij een ander filiaal geweest en daar dezelfde indeling gevraagd… de kosten daar waren vele male lager.

    Uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen (moest wel want hadden al getekend) en keken uit naar de levering.

    Daar kwam de keuken. we zouden hem zelf monteren dus de keuken werd alleen gebracht, Tot onze verbazing waren alle kastdeurtjes verkeerd, Totaal niet wat we hadden uitgezocht. Balen… bellen…. regelen… Uiteindelijk moesten ze allemaal opnieuw besteld worden.

    Wij blij… het is de dag dat de nieuwe keukenkastje gebracht worden. Helaas geen telefoontje ontvangen zowel ik niet als mijn vriend niet dus er was niemand thuis. De afspraak was bel een half uur van te voren dat kunnen wij die kant op komen. Discussiëren over wel gebeld niet gebeld had weinig zin, Een week later was er een nieuw afspraak. Eindelijk komen ze nu echt! Ze kwamen dit keer ook echt… keurig gebeld alles ging weliswaar goed! helaas was dit voor korte duur. De monteur kwam later op de middag en kwam er achter dat er een hoop kastjes missen. Bellen… regelen… en het enig wat je hoort is. Sorry mevrouw maar het is bijna bouwvak kan dus wel weer een tijdje duren

    Lieke beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  61. fam Bontekoe  schrijft over Keukenkampioen:

    onze keukenkampioen adviseur was goed op de hoogte, (wel ietsje te amicaal), maakte een goed ontwerp en heeft ons een perfecte prijs gegeven. Keuken is goed geleverd, hadden alleen wel iets meer advies gewild over de interieur mogelijkheden. Misschien gaan we daar nog eens voor terug. Financieel zeker de moeite waard.

    fam Bontekoe beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  62. Ron  schrijft over Keukenkampioen:

    Eind 2010 keuken aangeschaft bij keukenkampioen Almere. Ruim 20.000 euro, want de keuken moest ons sieraad in huis worden. Binnen een jaar een scharnier kapot van de vriezer, op naar de winkel. Doorverwijzing naar de leverancier van de apparatuur, want die leveren ook de scharnieren. Enfin, na vier keer heen- en weer te zijn gestuurd de moed opgegeven.
    Uiteindelijk vonden we het te gek dat we niet geholpen werden, na paar maanden nog maar eens gebeld. Tja, keukenkampioen wilde wel de helft van de kosten vergoeden. Met voorrijkosten mochten we ruim € 100 euro betalen. Laat maar gaan dus….

    Binnen vier jaar geeft de vaatwasser de geest. Tegen beter weten in weer naar de winkel… meteen ons ongenoegen over het scharnier uitgesproken. “Oh meneer, mevrouw, we hebben meer klachten over de scharnieren. Dat is echt een slechte partij geweest. Er zit een kunststof nokje wat afbreekt. Gaan we regelen. De vaatwasser, vóór Dinsdag bel ik u even wat we daaraan gaan doen”.

    Woensdag natuurlijk maar weer gebeld, want wie er ook belt: niemand van de keukenkampioen. Wat schetst onze verbazing: “verkoper werkt sinds maandag ergens anders, niemand weet van de gemaakte afspraken. Scharnier en vaatwasser zijn jullie probleem, gaan we niets aan doen. U heeft immers geen extra garantie afgesloten”! “Verder denken wij niet dat onze verkoper u iets heeft toegezegd”. Okee…. ook nog voor leugenaar uitgemaakt. Leuk bedrijf! En hoe zit het eigenlijk met de verwachte levensduur van apparaten?

    Afgelopen zaterdag maar weer naar vestiging Almere. Redelijk te woord gestaan, tot er een zéér arrogant overkomende collega bij kwam. Ontstond er een lekker sfeertje in een helaas lege vestiging. Terloops werd bevestigd dat de scharnieren niet best zijn, maar aan de zaken die de verdwenen medewerker ons had toegezegd werd weer openlijk getwijfeld. Wel de toezegging gehad dat er contact met ons opgenomen zou worden door de nieuwe vestigingsmanager, uiterlijk woensdag. (Overigens werd er door arrogante collega van alles aan gedaan om toezeggingen meteen weer te ontkrachten). Wel gehoord:” We kunnen niet in zijn mail” en “Alleen de vestigingsmanager kan in zijn mail”. ????

    We wachten maar weer af….. ik zal laten weten of we nu eens worden teruggebeld en hoe dit grapje afloopt. Veel vertrouwen hebben we inmiddels niet meer….

    Ron beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  63. Jetje  schrijft over Keukenkampioen:

    Nog steeds na bijna twee maanden pijn in mijn buik van onze aankoop bij keukenkampioen groningen.
    Het begon allemaal erg leuk, gezellig even rondkijken in de keuken zaak, maar eenmaal in het oog gesprongen door een gladde verkoper, zit je in no-time gezellig met een stuk appeltaart en een kopje koffie aan tafel.
    Alles wordt zo mooi en zo snel mogelijk voorgehouden en de prijs ligt er wel heel snel en ondoorzichtig!…..En dan gaan we de mist in, je denkt een offerte te hebben getekend maar een,aal thuis blijkt het de koopovereenkomst te zijn, shit! No way back, en dan voel je je ontzettend klein, dom en belazerd….
    En dan moet je je ondanks dat verheugen op je nieuwe keuken.
    Hopen dat de levering goed gaat en we zo weinig mogelijk met onze Keukenkampioenen te maken krijgen.

    Jetje beoordeelde Keukenkampioen met 2 uit 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

  64. fam fonteyn  schrijft over Keukenkampioen:

    Door familiebezoek in Roermond op bezoek geweest bij superkeukens en brugman keukens in roermond. Hier vonden we niet echt iets wat ons meteen enthousiast maakte en wij hadden wel op zeer korte termijn een nieuwe keuken nodig. Dichter in de buurt zit de keukenkampioen. zo vaak op de tv gezien dat we wel een keertje langs moesten bij de keukenkampioen. In ons geval Keukenkampioen Weert. Redelijke ervaringen. Uren aan tafel gezeten met de adviseur en goed advies gehad en een mooi ontwerp. Hij deed behoorlijk zijn best. Ook hier echter kwamen wij er qua keukenfront en blad niet uit en dus gaan wij verder kijken., zonder dat wij aan een offerte van de keukenkampioen toekwamen.

    fam fonteyn beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  65. minpuntje  schrijft over Keukenkampioen:

    Keukenkampioen mijdrecht: begon leuk met die acties maar bah wat een gladde verkopertjes liepen hier. Onze eerste keukenwinkel OOIT en dan zo aangesproken worden. Zijn alle keukenzaken zo??

    minpuntje beoordeelde Keukenkampioen met 2 uit 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

  66. Wilco  schrijft over Keukenkampioen:

    Met recht een kampioen! Keukenkampioen in Heerlen heeft ons de ideale keuken geleverd en ook nog eens tegen de ideale prijs! Na al die negatieve verhalen over Keukenkampioen vind ik dat dit ook best eens gezegd mag worden!!

    Wilco beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  67. QueenY  schrijft over Keukenkampioen:

    We hebben eerst zelf via de website een keukenontwerp gemaakt en hiermee zijn we naar de keukenkampioen in Tiel gegaan. Hierdoor verliep het gesprek heel soepel en wist de verkoper en wij allebei precies waar we aan toe waren. Na alles op papier te hebben gezet moesten we wel 2x kijken naar de prijs, die viel toch even wat hoger uit dan we dachten! Gelukkig is er altijd ruimte om te onderhandelen en we zijn er uiteindelijk wel uitgekomen 😉 Het aftellen is nu begonnen, nog een paar weken en de nieuwe aanwinst is er!

    QueenY beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  68. fam. Zwanikken  schrijft over Keukenkampioen:

    Wat een heel groot voordeel was bij de keukenkampioen, is dat je zoals wij een keuken op afbetaling kunt kopen en daarbij zelf de looptijd kunt betalen. Onze keuken moest echt nodig vervangen worden. Na wat geneuzel en drie lange gesprekken hebben wij onze nieuwe keuken bij de keukenkampioen gekocht en dat voor een relatief laag bedrag en met de mogelijkheid tot boetevrij aflossen. Dat is voor ons het belangrijke argument geweest.

    fam. Zwanikken beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  69. lies1990  schrijft over Keukenkampioen:

    Dit was de enige keukenwinkel die ons kon leveren wat wij wilden: een gladde strakke designkeuken in het zwart. Helemaal verliefd geworden op dit model die wij in de brochure van de keukenkampioen zagen. Het is zo fijn als je een keuken vind meteen zonder dat je twijfelt. Wij wisten het meteen: dit gaat m worden! model heette volgens mij de canilo. Ik heb alvast wat dingen geregeld voor ons eerste huis, de verkoper vroeg mij aan het eind nadat we de offerte hadden doorgenomen of ik de handtekening wilde zetten, maar mijn vriend zit lange tijd in het buitenland en komt binnenkort pas terug. een ding weet ik zeker: wij gaan deze keuken kopen bij de keukenkampioen :)

    lies1990 beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  70. oliebol  schrijft over Keukenkampioen:

    Keukenkampioen komt altijd leuk over op TV, dus voor mijn nieuwe keuken ben ik bij keukenkampioen begonnen met zoeken. De goede indruk van de reclames komt ook in de showroom over en ik ben van goed advies voorzien door de verkoper. Toch was ik nog niet volledig overtuigd en ik had ook al op internet gelezen dat je je goed moet orienteren bij meerdere keukenzaken om een weloverwogen keuze te kunnen maken. Maar na 2 andere winkels bezocht te hebben bekroop mij het gevoel dat ik toch wel goed zat bij keukenkampioen in Ede. Samen met de verkoper heb ik nog eens kritisch gekeken naar de opstelling en na een paar kleine aanpassingen ben ik om. Nog even en dan ben ik voorgoed van mijn krakkemikkige keukentje af!

    oliebol beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  71. 1986  schrijft over Keukenkampioen:

    Gladde verkopers, extreme kortingen en mooie keukens bij de keukenkampioen in Drachten. Gaan wij hier wel of niet kopen? De brochure van de keukenkampioen was veelbelovend. Zeer scherp geprijsde keukens, maar in de showroom begon het toch wel te kriebelen. Zeer geraffineerde verkopers die je een keuken willen verkopen. Mijn man had er minder problemen mee en ik heb ook de knop in mijn hoofd maar omgezet. Na een halve dag zitten werd het contact beter en het ontwerp mooier. 4 keer het ontwerp gewijzigd en nu helemaal tevreden. Binnenkort op vakantie en daarna de keukenoffertes van bruynzeel keukens, keukenkampioen en keukencompas vergelijken en de knoop doorhakken! Moest wennen aan de verkopers, maar is wel goed bevallen.

    1986 beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  72. Marit  schrijft over Keukenkampioen:

    We hadden de brochure via internet aangevraagd, samen met een paar andere keukenboeken, en we zijn daarna naar de keukenkampioen in Rotterdam gegaan. Ze hebben een knap aanbod aan keukens staan, maar we kwamen niet echt meer om rond te kijken in de showroom. Via de website hadden we namelijk al een mooi 3d ontwerp gemaakt die helemaal aan onze wensen voldeed: een luxe open keuken die de keuken en de woonkamer tot een mooi geheel maakt. Mijn vriend en ik houden namelijk allebei enorm van lekker kokkerellen en dan is het wel zo gezellig om toch contact te houden met de rest van het huis. Toen we aankwamen zijn we maar direct op een verkoper afgestapt met ons ontwerp, zelfs nog voordat hij ons aan kon spreken ;). Hij was direct enthousiast over het ontwerp, maar hij zei al wel dat er nog het een en ander moest worden aangepast voordat de keuken af was. Gelukkig hielp hij ons hier heel fijn mee en daarna heeft hij een uiteindelijk ontwerp gemaakt. Het eindresultaat was verbazend mooi, maar het prijskaartje verbaasde ons helaas ook nogal. Op internet lees je altijd wel dat je kunt onderhandelen over de prijs, maar daar ben ik helaas niet zo goed en mijn vriend ook al niet. We hebben er dus ook niet genoeg vanaf kunnen krijgen om het wel passend te krijgen binnen ons budget :(. De verkoper gaf nog wel een aantal tips waardoor de keuken minder hoeft te kosten, maar wij willen eigenlijk niet meer van het ontwerp afwijken. We gaan gewoon volgende week een nieuwe poging wagen en dan neem ik mijn vader mee, die heeft wel vaker succes met onderhandelen..als de prijs goed komt, is de rest van keukenkampioen gewoon oke.

    Marit beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  73. Henk en Iene  schrijft over Keukenkampioen:

    We werden meteen benaderd door een verkoper toen we binnen liepen. Toen we zeiden dat we alleen wilden kijken liep hij toch de hele tijd met ons mee. Hij stelde alvast wat vragen over wat onze ideeen waren voor de nieuwe keuken. Uiteindelijk toch maar echt een gesprek aan gegaan aan tafel. Toen ging alles wat rustiger en kregen we er een wat beter gevoel bij. De 3D tekening zag er mooi uit. We hebben een prijs gekregen maar toen we zeiden dat die voor ons iets te hoog leek werd er gezegd dat er misschien wel wat af kon. Daar moesten we dan wel een andere keer voor terug komen omdat de adviseur dat zelf niet zo direct kon zeggen. We hebben hier voor een afspraak gemaakt en gaan binnenkort weer langs. Zou fijner zijn als je meteen een scherpe prijs mee kreeg en weet waar je aan toe bent maar we gingen met een goed gevoel weg en hopen hier binnenkort een keuken te kunnen aanschaffen.

    Henk en Iene beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  74. fam wiersma  schrijft over Keukenkampioen:

    Top! Na het bestellen van het keukenboek, zijn we gebeld voor het maken van een afspraak bij de keukenkampioen. Eigenlijk wat te vroeg, maar we zijn toch vast een kijkje wezen nemen. Na twee weken hebben we een handtekening gezet en de keuken is net geleverd. Foutloos! Daarna kregen we ook nog zoals afgesproken (bij een aktie) de boretti buitenkeuken, ook deze werd afgeleverd en hebben we helaas gezien het weer nog niet kunnen proberen. Contacten met klantenservice verliepen vlekkeloos en de adviseurs hebben een pluim verdiend. Namens de wiersmaatjes uit groningen: Keukenkampioen bedankt!!

    fam wiersma beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  75. In het zak gezet  schrijft over Keukenkampioen:

    Ik en mijn vriendin kwamen op een donderdag 15/08/2013 bij de keukenkampioen aan te Kaatsheuvel.
    Wij werden vriendelijk ontvangen met een koffietje en er werd ons gemeld dat wij rustig mochten rondzien. Vragen stonden vrij. Wij werden ontvangen door een gladde verkoper. Grapjes maken, wat lachen, wat trucjes laten zien met sommige keukens. Tijdens het gesprek met bijbehorende 3d tekening werd er een clausule van 12 weken ingebouwd in de offerte, want dat was het volgens de verkoper, een offerte. Deze Clausule hield in dat je binnen 12 weken kon opzeggen. Zo vertelde de verkoper. Maar dat moesten wij wel tekenen. Anders gelde dit niet en zaten we vast aan een verkochte keuken. Mijn vriendin in goede trouw tekende en de verkoper zei dat we goed getroffen hebben. Nu enige tijd later (01/10/2013) willen wij niet kopen via De Keukenkampioen en wij melden dit aan de verkoper. En deze meldt doodleuk dat we een koopcontract hebben en we een keuken hebben gekocht zonder dat we nog terug kunnen. Ik vertel u dat deze vlieger NIET opgaat en ik alles in het werk zet om dergelijke praktijken aan te pakken. Ik hoop dat iedereen dit leest en zich niet laat beetnemen door dergelijke verkopers van welke winkel dan ook. Wij zijn niet tevreden over de manier van werken bij De Keukenkampioen en het laatste woord is daarover nog niet gezegd.

    In het zak gezet beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  76. Geert  schrijft over Keukenkampioen:

    Een keuken uitzoeken is leuk. Het onderhandelen over een prijs is minder leuk, maar blijkt er bij te horen. Dat een keuken geleverd wordt in een verkeerde kleur is niet leuk. Dat de Keukenkampioen vervolgens niet klantvriendelijk reageert door te zeggen dat het ons probleem is omdat wij de bestelling met kleurcode ondertekend hadden is al helemaal niet leuk. Na meermaals contact te hebben gehad met de winkel, bleek dat het kleurmonster die wij in de winkel hadden uitgekozen niet in het huidige assortiment meer te zitten. Daardoor had onze verkoper een andere kleurcode opgeschreven van het actuele assortiment die er het meest op leek in het boek. De winkel had ons verteld dat het kleurmonster dus niet meer in de winkel zou mogen liggen. Hier hebben ze zich overigens nooit over geëxcuseerd. Hierna hebben ze ons doorverwezen naar het hoofdkantoor, en ze hebben zich niet meer met de aftersales bemoeid.

    Hierna begon de constante communicatie tussen ons als klant, de winkel Keukenkampioen Alexandrium, de Keukenmonteur en het hoofdkantoor van Keukenkampioen.
    – Er waren bij de winkel en bij het hoofdkantoor inmiddels meerdere maattekeningen van onze keuken aanwezig, waarbij men niet wist welke tekening de laatste versie bevatte.
    – De kleur van de kastjes konden niet vervangen worden, enkel de frontjes.
    – De nieuwe frontjes hangen nu schever dan de oorspronkelijke kleur frontjes.
    – Men is bij de levering van de frontjes een aantal onderdelen vergeten, waardoor er opnieuw een levering moest plaatsvinden.
    – De plinten zijn door de keukenmonteur te kort afgezaagd, waardoor er een nieuwe plint geleverd moest worden. De nieuwe plint is vervolgens in de verkeerde kleur geleverd. Deze verkeerde kleur was overigens wel de kleur die wij wilden, waarvan de winkel ons vertelden dat deze kleur niet mogelijk was. De keuken monteur bewees het tegendeel.

    Ons geluk is dat bovenstaande ons geen extra geld heeft gekost. De gehele bestelling van de keuken tot aan oplevering heeft ons uiteindelijk 11 maanden geduurd. Wij hebben nu als resultaat wel een keuken die ons bevalt, maar dan met twee kleuren (kastjes en fronten).

    Ik vind dit alles en slordige afhandeling en geen klantvriendelijkheid van voornamelijk de winkel KeukenKampioen Alexandrium.
    Ik raad, om bovenstaande reden, dan ook af om een keuken te bestellen bij deze winkel.

    Geert beoordeelde Keukenkampioen met 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

  77. Henri  schrijft over Keukenkampioen:

    Na een wat mindere ervaring met Superkeukens zijn we meteen naar de keukenkampioen gegaan. Zeer gewiekste verkopers spraken je daar meteen met de juiste vragen aan. Hoe meer open vragen je kreeg, hoe langer je in gesprek bleef, dus langzaam gaven we wat meer informatie en werden we iets relaxter. We hadden van buren verhalen gehoord van agressieve verkoop, maar daar hebben we niets van gemerkt!

    Dit was voor ons toch de basis voor een nieuw ontwerp bij de keukenkampioen. We hadden wel het gevoel serieus genomen te worden bij deze zaak en de band met de adviseur werd langzaam beter. Mijn vrouw en ik wisten natuurlijk dat er aan het einde een handtekening gezet kon worden en dat hebben we na ampele overweging meteen gedaan (gezien de haast die we hadden met een nieuwe keuken). Tot zover goed verlopen!

    Henri beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  78. stel  schrijft over Keukenkampioen:

    Leuke ervaring met de keukenkampioen. wat superfijn is aan de keukenkampioen, is dat je er online van op de hoogte kan blijven wat de status van je keuken is op basis van een klantnummer. Zo gaat er ook minder fout aan je nieuwe keuken. Dan hoef je ook niet steeds te bellen naar de klantenservice van een keukenzaak. Na een aantal teleurstellende ervaringen bij edmon keukens in beverwijk en tulp in amsterdam arena, zijn we uiteindelijk dus beland bij keukenkampioen. De eerste adviseur was vrij dominant, maar met zijn collega klikte het beter. De switch was duidelijk voelbaar. We gingen aan tafel met een jongere verkoper. Het ontwerp dat we wilden was al redelijk duidelijk bij de vorige keukenzaken. Toch heeft de jonge verkoper van de keukenkampioen het ontwerp net even wat beter gemaakt. Vervolgens kwam het vreselijke onderhandelingsspel weer, waarbij de dominante collega er weer bij kwam. Uiteindelijk was de druk van de ketel en hebben wij een prachtige keuken gekocht voor 9.000 euro. Het inloggen en online bijhouden van je order, geeft ons het gevoel dat de keukenkampioen zijn zaakjes goed op orde heeft.

    stel beoordeelde Keukenkampioen met 5 uit 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

  79. Jordy  schrijft over Keukenkampioen:

    Vandaag geweest bij Keukenkampioen in Zwolle. Werd aangesproken. Maar kreeg er geen goed gevoel bij. Meneer gaf me het gevoel dat ik het allemaal toch niet kon betalen. Ga nooit weer heen.Misschien had ik gewoon pech met de verkoper?

    Jordy beoordeelde Keukenkampioen met 2 uit 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

  80. wil  schrijft over Keukenkampioen:

    Wij zijn bij de keukenkampioen geweest. Ontvangst was hartelijk. Er was alleen zoveel keuze dat ik het moeilijk vond de ideale keuken samen te stellen. Gelukkig hielpen ze bij de keukenkampioen goed mee. Uiteindelijk flink wat korting bedongen en met een goed gevoel afgewacht op de plaatsing. Ook die ging perfect, al was de achterwand niet helemaal compleet. Dat probleem werd netjes opgelost. Ik ben tevreden

    wil beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  81. W. Wagenaar  schrijft over Keukenkampioen:

    keukenkampioen utrecht kanaleneiland geweest.
    na 7-8 jaar laat zijkant fineer los en begint middenop fineer ook los te laten.
    garantie is niet meer geldig en we kunnen gewoon nieuwe deurfronten voor nieuwprijs bestellen.
    keuken hoort wel wat langer dan een aantal jaar mee te gaan, toch????

    W. Wagenaar beoordeelde Keukenkampioen met 2 uit 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

  82. Wim  schrijft over Keukenkampioen:

    We voelden ons wat te oud voor de keukenkampioen, maar dat kwam gewoon door de jonge verkopers. Voor ons gevoel toch meer een zaak voor jonge gezinnen. We zien er ook bijna geen oudere verkopers meer; vroeger zag ik die vaker en dat geeft voor mijn gevoel meer kennis aan een keukenadviseur. Toch hebben we er een mooie keuken gezien. We zijn netjes aangesproken en gaan er binnenkort vermoedelijk een offerte laten maken.

    Wim beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  83. Loub  schrijft over Keukenkampioen:

    Goede service bij de keukenkampioen, ze namen ruim de tijd voor ons we hebben een nieuwe afspraak gemaakt om te onderhandelen over de prijs

    Loub beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  84. suus verver  schrijft over Keukenkampioen:

    Bij de keukenkampioen goed geholpen leuke man, grapjes maken en interesse tonen werkt toch altijd! hebben een super leuke keuken gevonden bij hun, nog wel onderhandelen dus die 10 tips komen zeker wel van pas denk ik! ik ben benieuwd wat we er voor gaan betalen!!

    suus verver beoordeelde Keukenkampioen met 4 uit 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

  85. Myrthe S.  schrijft over Keukenkampioen:

    Vandaag bij de keukenkampioen geweest. We werden erg goed geholpen. Er werd ruimschoots de tijd voor ons genomen. We zijn nog niet helemaal klaar, moeten nog over de prijs onderhandelen.

    Myrthe S. beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  86. Hans  schrijft over Keukenkampioen:

    Keukenkampioen Villa Arena, bezocht op vrijdag jongstleden. Enthousiast en hartelijk ontvangst, jammer dat het team in de showroom zat te lunchen, dit voelt niet goed.
    Verkoopster voelde direct goed aan wat wij wilden, na een verblijf van 4 uur, kregen wij uiteindelijk de prijs te horen. Fors! Jammer dat het opsturen van de 3D presentatie niet gelukt is, Uiteindelijk met een redelijk gevoel de winkel verlaten. Voor een keuken in een ruimte van 2,8 x 2,9 meter en een startprijs van 12.000,- euro dat komt in eerste instantie niet goed over. Wat zou het fantastisch zijn geweest als wij en een goede 3D foto hadden ontvangen en dat er bij het vertrek direct een goed prijs was afgegeven, zonder de ‘ik moet eerst de directeur bellen om hiervoor toestemming te geven’. Maar muv de prijsstelling en onderhandeling, een prettige en professionele indruk van Keukenkampioen.

    Hans beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

  87. Mio  schrijft over Keukenkampioen:

    Vriendelijk en meedenkend. Helaas was de offerte boven budget en is er van te voren al gemeld dat er weinig aan de prijs meer te doen zou zijn.

    Mio beoordeelde Keukenkampioen met 3 uit 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

*